Cobol 24.11.2006: on viimeinen aika hankkiutua eroon Virmasesta

  • 51 734
  • 323

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
hull16 kirjoitti:
Kyllähän Kärppien viime kauden ylivoimaisen materiaalin epäonnistuminen jäi pahasti Jokereiden floppaamisen varjoon.

En koe, että kolmas sija olisi Kärpiltä floppi, viime vuotisesta materiaalista huolimatta. Bäckströmin loukkaantumisen aiheuttama panikoituminen peliesityksessä aiheutti kolme tappiota Ässille kauden loppuvaiheessa tosin. Kokonaisuutena kausi oli Kärpilta kohtuullisen hyvä.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Tuoppi kirjoitti:
Kokonaisuutena minulla ei ole muuta annettavaa tähän keskusteluun kuin että kyllä noin ison organisaation pitäisi pystyä parempaan ...
Tätä joukkuetta minä kannatan ja olen siitä ollut 34 vuotta ylpeä kaikkine ongelmineen ja itse asiassa eihän meillä divarista nousun jälkeen ole oikeita ongelmia ollutkaan ;-).
On aivan sama mitä joku Cobol kiukuttelee tai Virmanen sählää, kumpikaan eivät ole ikuisia, mutta Jokerit on.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
hull16 kirjoitti:
..... kumpikaan eivät ole ikuisia, mutta Jokerit on.
Kysymys ei varmaankaan ole siitä, etteikö Jokerit olisi "ikuisesti".

Mutta millainen Jokerit on, mikä on sen asiakaslupaus. Ja sitä kautta, minkälainen henkilöstö sen lupauksen toimittaa asiakkailleen mahdollisimman täysmääräisenä?
 

Tuoppi

Jäsen
Metro4ever kirjoitti:
Kysymys ei varmaankaan ole siitä, etteikö Jokerit olisi "ikuisesti".

Mutta millainen Jokerit on, mikä on sen asiakaslupaus. Ja sitä kautta, minkälainen henkilöstö sen lupauksen toimittaa asiakkailleen mahdollisimman täysmääräisenä?

Näinhän se on! Miten voidaan luvata "jokerikiekon paluuta" kun edes johdolla ei tunnu oleva käsitystä mitä se tarkoittaa? Paitsi jos jokerikiekolla tarkoitetaan menestystä sittenhän kaikki on ihan jees!

Hull16 kirjoitti:
Tätä joukkuetta minä kannatan ja olen siitä ollut 34 vuotta ylpeä kaikkine ongelmineen ja itse asiassa eihän meillä divarista nousun jälkeen ole oikeita ongelmia ollutkaan ;-).
On aivan sama mitä joku Cobol kiukuttelee tai Virmanen sählää, kumpikaan eivät ole ikuisia, mutta Jokerit on.

Minulla ei ole noin paljon edes ikävuosia. =) Mutta jotenkin tulee sellainen kuva ettet näe metsää puilta.

Tuota vasten täytyy myös todeta että Cobolin vähintäänkin intohimoinen suhtautuminen juuri Virmaseen on ajoittain melko luotaan työntävää
 
Viimeksi muokattu:

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Tuoppi kirjoitti:
Mutta jotenkin tulee sellainen kuva ettet näe metsää puilta!
Minä näen hyvin metsät ja puut, enkä ole viime kauden "menestyksen" sokaisema. Vastoinkäymiset kuuluvat myös elämään ja sitä kautta jääkiekkoon ja jotkut ne kestävät ja jotkut niihin sortuvat. Meillä ei ole maailman paras TJ, mutta se on meidän paras niin kauan kuin meillä on joku toinen.
 

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hull16 kirjoitti:
Tätä joukkuetta minä kannatan ja olen siitä ollut 34 vuotta ylpeä kaikkine ongelmineen ja itse asiassa eihän meillä divarista nousun jälkeen ole oikeita ongelmia ollutkaan ;-).
On aivan sama mitä joku Cobol kiukuttelee tai Virmanen sählää, kumpikaan eivät ole ikuisia, mutta Jokerit on.

Niin, sinäkin muistat varmaan 70- ja 80-luvun kriisejä kun taisteltiin olemassaolosta. Siihen verrattuna tilanne on tietysti tänä päivänä toinen. Onneksi :-) ! Vaikka siinä mielessä paremmalta näyttää, niin on mielestäni perusteltua vaatia nykyjohdolta parempaa tekemistä/osaamista. Kun mahdollisuudet ja resurssit ovat isot, niin turhaan annetaan muille tasoitusta Virmasen (ja Harkimon) sähläämisellä.
Täällä Metro4ever kyseli miltä Jokerit näyttää viiden vuoden päästä. Sen minäkin haluaisin tietää tai edes kolmen vuoden päästä. Shedden kun lähtee, niin Luoja tietää mitä sieltä sen jälkeen taas on tulossa. Todennäköisesti mennään taas eri suuntaan.
Haluaisin ihan oikeasti että "Jokerikiekko tulee takaisin". Meillä on loistavia junnuja joiden varaan sitä voisi rakentaa mutta aika näyttää sössiikö johtomme heidät pilalle tai muualle. Huolestuttavia kertomuksia myös junnupuolelta täällä on ollut...
 

Tuoppi

Jäsen
hull16 kirjoitti:
Meillä ei ole maailman paras TJ, mutta se on meidän paras niin kauan kuin meillä on joku toinen.

Eli pitää vaan tyytyä ja antaa varaukseton tuki. Eihän sitten tulisi mitään muutoksi ikinä, missään, jos kaikki tekisivät niin!

Tosin tuskin tulee muutoksia nytkään vaikka kuinka paljon itketään. ;-)
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
hull16 kirjoitti:
Minä näen hyvin metsät ja puut, enkä ole viime kauden "menestyksen" sokaisema. Vastoinkäymiset kuuluvat myös elämään ja sitä kautta jääkiekkoon ja jotkut ne kestävät ja jotkut niihin sortuvat. Meillä ei ole maailman paras TJ, mutta se on meidän paras niin kauan kuin meillä on joku toinen.
Eli, jos oikein tekstiäsi tulkitsen, niin epäonnistumiset voidaan kuitata elämä on -pohjalta? Ts. tehdään jääräpäisesti asioita kuten on aina ennenkin tehty, vaikka ympäröivä maailma muuttuu koko ajan? Kritiikittömyys ja pysähtyneisyyden henki.....Ääääh....taitaa olla turhaa työtä yrittää saada, hull16, sulta mihinkään minkään valtakunnan vastausta.

Anti olla.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuoppi kirjoitti:
Tosin tuskin tulee muutoksia nytkään vaikka kuinka paljon itketään. ;-)

Olisi kyllä ihme jos sinne jotain muutoksia tulisi. Tuskin Virmanen TJ:n pallilta mihinkään lähtee, korkeintaan joku UTJ tai vastaava tulee auttamaan häntä, jos edes niinkään.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matti Virmanen rehabilitoitava!

En jaksanut kaivaa tuota otsikon mukaan nimettyä, vuosia sitten avaamaani ketjua, vaan osallistun tähän. On muuten ensimmäinen kirjoitukseni Jatkoaikaan puoleen vuoteen.

Ihailen veli Cobolin voimakasta ja ilmeisen vilpitöntä huolta Jokereista. Hän uskoo, että Virmasen (ja Hjalliksen) vaihtamalla Jokerit palaisi huipulle. Täytyisi vain löytää uudet, fiksummat miehet (ehkä Leenakin kelpaisi) taustalle. Ja heidän täytyisi ymmärtää Jokerien perimmäinen pelitapa - samoin kuin Cobol - ja voilá: Jokerit olisi juuri sellainen joukkue kuin se olla voi.

Ajatus on kaunis, mutta epärealistinen. Hjallis omistaa Jokerit ja luottaa Masaan. Me, jotka olemme kannattaneet Jokereita pidempään kuin Hjallis, saamme luvan sopeutua tähän kuvioon.

Cobol perustelee Virmasen epäonnistumista vertaamalla Jokerien suoritusta HPK:n ja Kärppien menestykseen. On totta, että ne ovat menestyneet viime kausina paremmin. Tosin täytyy muistaa, että HPK:n taloudenhoito ei välttämättä kestä täyttä läpivalaisua, ja mestaruuksia on sinnekin voitettu vasta yksi. Mutta kateus pois, HPK on ollut paria floppikautta lukuunottamatta säännöllisesti liigan ylisuorittaja, on valmentajana ollut sitten Kapanen, Pietilä tai Räsänen, Jalosesta puhumattakaan. Kärpät puolestaan on samassa tilanteessa kuin Jokerit vuosina 1997 - 98, menestystä on jo tullut, nyt haasteena on joukkueen rungon uusiminen.

Täytyy kuitenkin muistaa, että HPK ja Kärpät eivät ole olleet potentiaalisia mestarijoukkueita kuin korkeintaan viiden kauden ajan. Jokerit on ollut sitä 15 kautta putkeen, lukuunottamatta ehkä Jortikan ensimmäistä kautta, jolloin filppuloita ja lepistöjä ajettiin poikkeuksellisen voimakkaasti joukkueeseen.

Kuten joku tuossa aiemmin kirjoitti, Jokerien tilannetta on verrattava lähinnä TPS:aan. Turussa ollaan ehkä pysytty oman brändin näköisessä pelitavassa, turkulaispainotteisessa joukkueessa ja - valmentajassa. Silti homma pykii pahemmin kuin täällä. Ei ole katsojia eikä menestystä, velkaa on.

Entä muut mestarit viimeisten 15 vuoden ajalta? HIFK - sekin on jäänyt ulos pudotuspeleistä ja flopannut muutamalla kaudella muutenkin. Tappara - sama laulu sopii sinnekin.

Jokerit on onnistunut kilpailijoihin nähden ihan hyvin. Hjalliksen ja Virmasen Jokerit.

Cobol korostaa perusteluissaan runkosarjasijoituksia. Se vetää onnistumisen keskiarvoa alemmas kuin lopullinen sarjasijoitus. Esimerkiksi mestaruuskaudella 2002 olimme runkkarissa vasta neljänsiä.

En pidä Masan ja Hjalliksen toimintatavoista. He ovat usein epäkohtelialaita, äksyjä ja ylimielisiä. Tosin samanlaisia kehäteiden autokauppiaita taitaa löytyä melkein jokaisesta joukkueesta, on tämä suomikiekko niin urpojen touhua.

Virmanen on epäilemättä kahminut liikaa töitä itselleen. Aloite ei kuitenkaan aina ole ollut hänen. Esimerkiksi Jussi Hirvosen tie Jokereihin kulki Alpo Suhosen kautta. Hän jäi, ystävystyi Aravirran kanssa ja valmentaa yhä HIFK:ta ja Pelicansia kuntovalmentajana. Mutta miksi hän lähti Jokereista? Siksi, että Westerlund ja Summanen halusivat keskittää kaiken valmennusvallan itselleen.

Minä en pidä huonona johtamisena sitä, että luotetaan alaisiin. Kun W&S sanoivat hoitavansa homman kahdestaan, he saivat sen hoitaa. Kun Immonen halusi kakkosekseen Lukkarilan, hän sai. Se oli tietysti kaamea virhe, mutta johdonmukaista toimintaa Hjallikselta ja Masalta. Omituista, että samat tyypit, jotka kritisoivat Kummolan sanelupolitiikkaa maajoukkueessa eivät ymmärrä, että Jokerien valmentajat saavat toimia toisin, he saavat itse hyväksyä oman tiiminsä. Näin kävi Sheddeninkin tapauksessa, vaikka täällä Jatkoajassa on toisin uskoteltu.

Ja tästä tuli mieleen, että Immosen vetämää kesäharjoittelua kritisoitiin täällä rajusti. Väärässä oltiin. Hyvin on luistin kulkenut, mitä nyt muutamien runkopelaajien jalat ovat olleet ajoittain raskaita. Mutta se on ollut enemmän peluutus- kuin harjoittelukysymys.

Entä sitten varsinaisen Virmas-keskustelun kestoaihe, hankinnat.
Ei kahta sanaa, tällä kaudella hän on onnistunut hyvin. Dagenais helvettiin ja joku pelote joukkueeseen niin se on siinä. Vertailun vuoksi: mikä muu joukkue on tehnyt parempia hankintoja? Kärppäin vahvistukset kelpaisivat tänne, mutta esimerkiksi HIFK:n tehomiehet ovat huomattavan loukkaantumisherkkiä, ja olivat jo tänne tullessaan rikkinäisiä. Mieluummin Tuulola kuin Murphy siis. Mieluummin Hirso kuin Guolla.
HPK osaa koota joukkueen, mutta kyllä täällä olisi esimerkiksi pari vuotta sitten ihmetelty, jos TPS:lle liian pehmeä (mahtava käsite) Shneider olisi tuotu Helsinkiin. Mikä ulkomaalaisvahvistus hän olisi ollut? Tällä yritän kuvata sitä, että Virmanen toimii mahdottomien odotusten paineissa. Jos joku pelaaja sopii palapeliin, arvostelijoita kyllä löytyy. Latvala ei vedä perhettään lukuunottamatta ketään fania katsomoon, mutta on monen Jatkoajan asiantuntijan ilmeiseksi harmiksi pelannut hyvän kauden, oikein hyvän. Ja jopa paremman kuin omapoika Martikainen, joka ohjattiin rahan perässä Raumalle. (Se, millaisin summin kootulla joukkueella Lukko alisuorittaa on sitten ihan oma vertailukohtansa.)

Siis: lisää valtaa Masalle! Hänen työtaakkaansa voisi toki joku jakaa, mutta muuten hän onnistunut mielestäni hyvin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
yki kirjoitti:
Olisi kyllä ihme jos sinne jotain muutoksia tulisi. Tuskin Virmanen TJ:n pallilta mihinkään lähtee, korkeintaan joku UTJ tai vastaava tulee auttamaan häntä, jos edes niinkään.

Mitään muutoksia Jokereihin ei ole tulossa. Virmanen jatkaa kuten ennenkin, samoin Hjallis. Mitään vahvistuksia valmennukseen ja taustaryhmiin ei ole tulossa kun se hull16 merkittävänä vahvistuksena markkinoima fanikaman myyjäkin osoittautui ankaksi :)

Katsotaan kuinka alas seuraavalla viisivuotiskaudella mennään. Talous nitisee tämän kauden yleisömäärän ollessa Areenan historian heikoin runkosarjassa. Ensi kauden budjettia syötiin jo Ahosen verran, joten mitään lisäpalkkauksia UTJ:n tai kuntovalmentajan tms puitteissa ei nähdä.

Ja ensi kaudellahan Jokereissa onkin enää yksi kokopäiväinen valmentaja eli Wade.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
cobol kirjoitti:
Ja ensi kaudellahan Jokereissa onkin enää yksi kokopäiväinen valmentaja eli Wade.

Eli huonompaa suuntaan mennään kokoajan. Saas nähdä milloin tehokaksikko H&V heräävät omasta maailmastaan ja huomaavat, että ei me tätä kahdestaan pystytä pyörittämään.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
nikolaimakarov kirjoitti:
Mieluummin Tuulola kuin Murphy siis. Mieluummin Hirso kuin Guolla.
Tähän on ihan pakko jatkaa:
Mielummin timstapleton kuin Rem Murray?????
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Toveri Makarov voisi kirjoitella vähän useamminkin kuin puolen vuoden välein, sen verran hienoa tekstiä hän näppäimistöltään tuottaa. Kerta kaikkiaan erinomaisesti argumentoitu ja muutenkin terveellisellä tavalla syvällisempi näkemys.

Olen viime päivät miettinyt, että minullakin olisi jotain sanottavaa tähän keskusteluun, koska en ole ollut sen tasoon ja sävyyn täysin tyytyväinen. Aina kun alan kirjoittaa, huomaan, että johtolanka katoaa ja homma menee aivan puihin. Ja taas deletoidaan ja siirrytään tekemään niitä töitä, joista minulle maksetaan. Kun ei osaa kirjoittaa, ei osaa.

Onneksi jotkut osaavat. Olkoon siis tämä nikolaimakarovin kirjoitus myös minun mielipiteeni tässä asiassa.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
cobol kirjoitti:
Ja ensi kaudellahan Jokereissa onkin enää yksi kokopäiväinen valmentaja eli Wade.
Sittenhän me päästään divariin ja halvemmille kausikorteille...,-)

Alkaako Cobol musta tussi jo loppua?
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vakio kirjoitti:
Toveri Makarov voisi kirjoitella vähän useamminkin kuin puolen vuoden välein, sen verran hienoa tekstiä hän näppäimistöltään tuottaa. Kerta kaikkiaan erinomaisesti argumentoitu ja muutenkin terveellisellä tavalla syvällisempi näkemys.

Olen viime päivät miettinyt, että minullakin olisi jotain sanottavaa tähän keskusteluun, koska en ole ollut sen tasoon ja sävyyn täysin tyytyväinen.

Tyytyväinen tämän ketjun vihjailevaan, tarkoitushakuiseen ja tosiasioita vääristelevään sävyyn en ole myöskään minä. Makaroville pisteet myös täältä. Palaan itsekin aiheeseen oikein kunnolla, jos vain löydän jossain välissä tarpeeksi aikaa.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
cobol kirjoitti:
Talous nitisee tämän kauden yleisömäärän ollessa Areenan historian heikoin runkosarjassa. Ensi kauden budjettia syötiin jo Ahosen verran, joten mitään lisäpalkkauksia UTJ:n tai kuntovalmentajan tms puitteissa ei nähdä.
Olet kovasti huolissasi taloudesta, mutta joku aika sitten esitit varmaa tietoa kovista vahvistuksista kunhan veroraja ohitetaan ja kun ei tullut oli vika taas Virmasen. Yritä nyt jo päättää. Jospa se Virmanen vastaa edes vahingossa sun puheluun...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
yki kirjoitti:
Eli huonompaa suuntaan mennään kokoajan. Saas nähdä milloin tehokaksikko H&V heräävät omasta maailmastaan ja huomaavat, että ei me tätä kahdestaan pystytä pyörittämään.

Toivotaan Waden oppineen virheistään ja pystyvän paikkaamaan Sheddeniä tarpeen mukaan. Itse en ole kovinkaan huolissani tästä puolesta. Shedden tekee kuviot valmiiksi ja Wade katsoo että niiden mukaan mennään. Jotenkin luotan Wadeen - onko sitten tyhmyyttä, en tiedä.

Enemmän olen huolissani siitä - johon myös viittaat - että H&V uskovat yhden kokopäiväisen valmentajan riittävän. Se kertoo paitsi talouden ongelmista, myös edelleen Jokereissa jatkuvasta lyhytjännitteisyydestä ja aikomuksesta toimia jatkossakin projektivalmentajien ja -pelaajien voimin. Ostetaan mahdollisimman valmis paketti jostain, mistä se on saatavissa ja se on sitten Jokerit - aina erilaisessa muodossa joka kausi?

Nikolaimakarovilta erinomainen kirjoitus. En ole kaikista hänen esittämistään asioista samaa mieltä, mutta sehän ei ole tarkoituskaan. Suosittelen lukemaan huolella nikolait.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
hull16 kirjoitti:
Olet kovasti huolissasi taloudesta, mutta joku aika sitten esitit varmaa tietoa kovista vahvistuksista kunhan veroraja ohitetaan ja kun ei tullut oli vika taas Virmasen. Yritä nyt jo päättää. Jospa se Virmanen vastaa edes vahingossa sun puheluun...

Veroraja ohitettiin ja sanoin kahden kaverin vähintään tulevan. Kaksi myös tuli. Se että Dage oli tyhjä arpa ei taida kuitenkaan olla minun vikani. Muutenkin nämä mun tiedot ovat osuneet harvinaisen hyvin nappiin tällä kaudella. Staplen sanoin saavan sopparin ja pelaavan Jokereissa kunnes siirtyy vielä ennen tammikuuta muualle. Soppari tuli, mutta taitaa pelata Jokereissa koko kauden. Uuden maalivahdin sanoin pelaavan Lukkoa vastaan ja näinhän siinä kävi. Parhaana pidän kuitenkin sitä ennustustani, että Jokerit hankkii todella reippaasti pelaajia kauden aikana, vaikka joukkueen piti olla valmis ja että tähän joukkoon ei kuulu kaivattua ykkössentteriä.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
cobol kirjoitti:
Staplen sanoin saavan sopparin...
Paitsi juuri edellisenä päivänä kun Staplen sopimus julkaistiin totesit Staplen täysin tarpeettomaksi ja kevyeksi SM-liigaan ja saavan lähteä isojen kalojen edestä.
Se että totesit kahden miehen tulevan ennen verorajaa ei varmasti kovia ennustajan taitoja tarvinnut kun meillä kaksi ulkkaria siinä vaiheessa oli, mutta minä muista sinun käyttäneen termejä kova nimiä, isoja kaloja ym...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Oiva kirjoitti:
Tyytyväinen tämän ketjun vihjailevaan, tarkoitushakuiseen ja tosiasioita vääristelevään sävyyn en ole myöskään minä.

En kirjoita BBC:n uutisia. En dokumentoi II maailmansotaa, valtiovarainministeri Heinäluoman linjaa tai liikenneonnettomuutta Vantaalla. Mutta kirjoitan oman mielpiteeni sellaisena kuin sen näen ja luon tarkoituksella tiettyjä painotuksia, koska ne saavat lukijan pohtimaan kirjoituksen sisältöä. Muussa tapauksessa hän ohittaisi sen.

Jatkossa käytän pysyvää varoitusta toistaiseksi. Ettei vaan joku luule tekstiäni Virallisen lehden pääkirjoitukseksi.

Edit, jäi lause kesken:

Hull16, kyllä se minä taisin ekana kertoa Jokerien talousongelmista. Sen jälkeen kaikki muu oli turhaa ja silmänlumetta Jokereissa. Kuten tarjoukset koville nimimiehille. Hinta pantiin niin alas, että varmasti ei käy pyydykseen. Tämäkin totesin useampaan kertaan täällä.
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
En kirjoita BBC:n uutisia. En dokumentoi II maailmansotaa, valtiovarainministeri Heinäluoman linjaa tai liikenneonnettomuutta Vantaalla. Mutta kirjoitan oman mielpiteeni sellaisena kuin sen näen ja luon tarkoituksella tiettyjä painotuksia, koska ne saavat lukijan pohtimaan kirjoituksen sisältöä. Muussa tapauksessa hän ohittaisi sen.

Jatkossa käytän pysyvää varoitusta toistaiseksi. Ettei vaan joku luule tekstiäni Virallisen lehden pääkirjoitukseksi.

En muistaakseni maininnut sinua nimeltä missään. Jos teit sen tulkinnan, että sinun kirjoituksesi ovat vihjailevia, tarkoitushakuisia ja tosiasioita vääristeleviä, tulkinta on yksin sinun. Minä en sitä sanonut.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Oiva kirjoitti:
En muistaakseni maininnut sinua nimeltä missään. Jos teit sen tulkinnan, että sinun kirjoituksesi ovat vihjailevia, tarkoitushakuisia ja tosiasioita vääristeleviä, tulkinta on yksin sinun. Minä en sitä sanonut.

Kirjoitukseni ovat ehdottomasti vihjailevia ja tarkoitushakuisia. Pyrin jopa sanomaan asian suoraan ilman vihjailua ja siten tarkoituksesta ei jää epäselvyyttä. Kirjoitukseni ovat myös siinä mielessä vääristeleviä, että en kerro kaikkia niitä positiivisia asioista H&V:n tekemisistä, joita tiedän. Tässä suhteessa kirjoituksistani ei välity objektiivista kokonaiskuvaa lukijalle. Vakuutan että tämä on myös tarkoitukseni isossa kuvassa, jossa yritän pelastaa Jokerit H&V:n johtaessa rakasta seuraani kohti kuilua.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
cobol kirjoitti:
Hull16, kyllä se minä taisin ekana kertoa Jokerien talousongelmista. Sen jälkeen kaikki muu oli turhaa ja silmänlumetta Jokereissa.
Muutenhan täällä ei kukaan uskoisi, että viime kauden tappioiden jälkeen olisi taloudellisia ongelmia ellet sinä olisi kirjoittanut asiaa tänne? Näinkö luulet?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
hull16 kirjoitti:
Muutenhan täällä ei kukaan uskoisi, että viime kauden tappioiden jälkeen olisi taloudellisia ongelmia ellet sinä olisi kirjoittanut asiaa tänne? Näinkö luulet?

Ei oikein riitä sulla nyt taso keskustelun jatkamiseen. Eilen sait muutaman hyvänkin tekstin aikaiseksi. Lueskele ne läpi ja jatka samalla tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös