Cobol 24.11.2006: on viimeinen aika hankkiutua eroon Virmasesta

  • 51 779
  • 323

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Kirjoittelen humalassa paskaa

Vaikka tämän ketjun syvin olemus jää tyhmältä virkamieheltä ymmärtämättä, nin otan kantaa muutamaan asiaan:

Copol, arvostan suorapuheisuuttasi ja tapaasi perustella mielipiteesi. Jatkoajan keskusteluiden seuraaminen on mielenkiintoista, kun porukka esittää eriäviä mielipiteitä.

Olen seurannut Jokereiden taivallusta sm-liigassa ja olen myös huolestunut tilanteesta. Vaikka en yritysjohtamisesta paljoa ymmärrä, niin joitakin asioita ihmettelen. Vakaa talous ja tuloksen tekeminen on yrityksen ensisijainen tarkoitus. Tämän saavuttamiseksi tarvitaan ammattitaitoinen johto, jolla on kyky ottaa vastuuta, ratkaista ongelmia sekä tehdä kauaskantoisia päätöksiä. Urheiluseuralla on tämän kaiken lisäksi oma erityisvaatimuksensa lajituntemuksen ja urheiluperinteiden osalta.
Onko Jokereiden hallituksessa tällaista toimitusjohtajaa??

------------------------------------------------------------------------

Palaan huomenna tänne ihmettelemään, mitä olen humalassa kirjoitellut. =) Viikonloppuja
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
cobol kirjoitti:
Maalivahteja loukkaantui myös Kärpissä ja HPK:ssa. Nämä seurat joutuivat myös samaan tilanteeseen kuin Jokerit, mutta tekivät oikeita päätöksiä. Virmanen tuskin pystyy hyviin päätöksiin.

Niin joo. Kärpät rupesi peluuttamaan ennen kautta supermaalivahti statuksella liikkunutta Tarkkia - unohtamatta tietenkään Suomalaista.
Vittu jos Virmanen olisi löytänyt jonkun yhtä nimettömän tapauksen jokereiden maalille, niin jatkoaika ei vieläkään kestäisi kaatuilematta sitä viestitulvaa, joka asiasta olisi noussut.
Oksasta olisi todennäköisesti kitisty myös.

Virmanen otti Chiodon kanssa riskin, mutta onneksi se riski oli pieni, koska sopimus sisälsi try-outin. Kyynerpäitä myöten paskaan käsiä ei siis työnnetty.

Se että Riksmania peluutettiin rikkonaisena on yhtälailla Sheddenin, Riksmannin kuin Virmasenkin syy. Olisi ihan hyvin voinut pistää junnun maaliin, jossain Kalpa tms pelissä, mutta ei tainnut sopia Sheddenin kuvioihin.
Vamma olisi pitänyt ottaa Riksmannia myöten vakavasti heti alussa. Eikä pelata /peluuttaa vaivaisena. Nyt joukkue sitten kärsii valmentajan, toimarin ja Riksmannin itsensä vääristä valinnoista. Ei siis pelkästään Virmasen perseilystä.
Ei ole myöskään Virmasen vika, että jokereilla oli parhaillaan 3 loukkaantunutta maalivahtia. Pitäisikö siihenkin olla varautunut? Montako maalivahtia joukkueessa pitäisi olla varmuuden vuoksi?

Toimarinpaikalle ehdotan Cobolin tietolähdettä. Eipähän loppuisi hupi kesken Virmasen mennessä vaihtoon. Tämä tietolähde on meinaan ollut pihalla kuin lintulauta kaikista jokereiden hankinnoista viimeisen parin kauden aikana.
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vakio kirjoitti:
Minä en ainakaan tiedä, missä ongelmat ovat, jos niitä on, joten älä yleistä.

Yllättävän hanakasti nämä tarinat niellään. Aika hyvin jos joku cobol tietää, mitä Sheddenin ja Virmasen välisissä keskusteluissa on käsitelty.

Muutenkin koko tyyli esittää kritiikkiä Sihvoselta lainatussa formaatissa on luotaan työntävä.

Samoilla linjoilla. Ihmeen hyvin jengi nielee nämä cobolin kertomat jutut absoluuttisina totuuksina.

Tämä tapa, jolla cobolin melkein jokainen viesti keskittyy yhden miehen ajojahtiin on todella vieroksuttavaa, ja kun samalla lähes jokainen vähänkään spontaanimpi tunteenpurkaus Jokereiden hyvien tuloksien johdosta puuttuu, laittaa ajattelemaan nimimerkin tarkoitusperiä.

Onko lähtökohtana jokeritoiminnan eteenpäin viemisen sijasta syventää organisaation ja fanien välistä kuilua, jotta nimimerkki cobol saisi henkilökohtaisista syistä johtuvan kostonhalunsa Virmaseen tyydytettyä? Tämä lähentelisi jo sairautta, eikä todellakaan rakentavaa palautetta.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Vakio kirjoitti:
Minä en ainakaan tiedä, missä ongelmat ovat, jos niitä on, joten älä yleistä.

Yllättävän hanakasti nämä tarinat niellään. Aika hyvin jos joku cobol tietää, mitä Sheddenin ja Virmasen välisissä keskusteluissa on käsitelty.

.

Niin eihän mitään ongelmia ole tai jos on niin ONNEKSI on MASA ja Hjallis.

Kyllä Masa hoitaa ja uskon että Joulupukki tuo esim sen PUUTTUVAN YKKÖS SENTTERIN vihdoin jouluna.

Vaikka Masa on mun "kaveri" "kun järkkää lippuja" ei se estä kritisoimasta häntä.
Suurin tosiasia lienee kuitenkin se että Masan esimies ei ymmärrä kiekosta tuon taivaallista joten rutto siellä, kolera täällä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Wilburg kirjoitti:
1. Tämä tapa, jolla cobolin melkein jokainen viesti keskittyy yhden miehen ajojahtiin on todella vieroksuttavaa

1. Jokerit on osakeyhtiö, joka toimii jääkiekkoilussa. Virmanen on toimitusjohtaja. Osakeyhtiöissä toimitusjohtajan tehtävä on tehdä tulosta. Jokereissa se tarkoittaa urheilullisia saavutuksia ja taloudellisesta vähintään nollatasoa. Kumpaakaan ei ole Virmasen aikana nähty. Urheilulliset saavutukset ovat huonot suhteessa resursseihin, samoin taloudellinen tulos. Silloin vika on aina - kaikissa yrityksissä - toimitusjohtajan. Hänen vastuullaan on niin urheilullinen kuin taloudellinen tulos. Jokereissa osavastuun kantaa ilman muuta Hjallis. Suurin vastuu on kuitenkin Virmasella pelaajiin liittyvissä asioissa, sillä Hjallis ei tiedä siitä puolesta Virmasen itsensäkään mukaan yhtään mitään.

Wilburg kirjoitti:
2. ja kun samalla lähes jokainen vähänkään spontaanimpi tunteenpurkaus Jokereiden hyvien tuloksien johdosta puuttuu, laittaa ajattelemaan nimimerkin tarkoitusperiä.

2. Nimimerkin cobol tarkoitusperät ovat täysin selvät. Nimimerkin takana oleva henkilö kannattaa Jokereita ja pomppaa ylös jokaisesta meidän maalista ja taklauksestakin. Nimimerkki cobol tuo esille Virmasen vastuun Jokerien viime vuosien ongelmista taustoineen. Kukaan muu ei sitä tee asiatasolla step by step, niin olkoon se sitten minun tehtävä.

Wilburg kirjoitti:
3. Onko lähtökohtana jokeritoiminnan eteenpäin viemisen sijasta syventää organisaation ja fanien välistä kuilua, jotta nimimerkki cobol saisi henkilökohtaisista syistä johtuvan kostonhalunsa Virmaseen tyydytettyä? Tämä lähentelisi jo sairautta, eikä todellakaan rakentavaa palautetta.

3. Ei ole. Fanitoiminta on varmasti nimimerkki cobolin kirjoituksista riippumaton alue. Mitään henkilökohtaista mulla ei ole Virmasta vastaan. Kuten olen monta kertaa todennut, Virmanen lupasakka seuramies ja muutenkin kohtuullinen tapaus. En ole koskaan Virmasta arvostellut hänen henkilöönsä liittyvistä asioista.

Mun kriteeri on vain ja ainoastaan Jokerien jääkiekkojoukkueen etu. Virmasen jatkaminen ei ole Jokerien edun mukaista. Saappaat on liian suuret. Tämä on monta kertaa todettu myös muiden kuin minun toimesta.

PS. Oma tekstini ei tietenkään ole - eikä edes pyri olemaan - mikään absoluuttinen totuus. Se on yksittäisen Jokerien toimintaa varsin hyvin tuntevan nimimerkin näkemys, johon sisältyy silti virheitä (esim kaikki lähteet eivät ole aina oikeassa jne) ja subjektiivisuutta sekä värikynää.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Wilburg kirjoitti:
Samoilla linjoilla. Ihmeen hyvin jengi nielee nämä cobolin kertomat jutut absoluuttisina totuuksina.

cobol saisi henkilökohtaisista syistä johtuvan kostonhalunsa Virmaseen tyydytettyä? Tämä lähentelisi jo sairautta, eikä todellakaan rakentavaa palautetta.

Vaikea uskoa, että kukaan sm-liigan vaikuttajista jaksaisi täällä kirjoittaa jonkin nimimerkin takana. Copol on yksi fani fanien joukossa, jolla kenties on jokin suhde Jokerien joukkueeseen esim. maalivahtivalmentajan tyttöystävä. =)
*lasi viiniä*

Itse en nää mitään kostonhalua tai ajojahtia Masaa kohtaan. Toisaalta en kyllä ymmärrä tätä viestiketjuakaan. Vaikka sydän sykkisi kuinka Jokereille on hyvä katsoa joukkuette, pelaajia ja valmannusta kriittisesti. Joukkueen johtaminen ja kokoominen on vaikeaa ja tulosvastuullista hommaa. Jos homma menee perseelleen on vastuu otettava.
*lasi viiniä*
Tämä kausi on kesken ja näemme vasta ensi vuonna miten käy. Tähän asti ollaan menty vaihtelevalla menestyksellä, mutta sijoitus sarjataulukossa on hyvä. Pitkän sairaslistan vaikutuksella voidaan vain jossitella, mutta uskon puuttuvien pelaajien vaikeuttavan Jokereiden tilannetta jonkin verran.
*lasi viiniä*
Vaikka nyt homma tuntuu läsähtävän käsiin, niin pitää uskoa parempaan loppukauteen. Kauden lopulla junnut ovat kehittyneempiä, sairaslista pienempi ja uusi pelaaja ratkaisee pelejä. (toiveunta)
*tyhjä*
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mmm... Nyt kun tämmöinenkin ketju on, niin cobol voisit esittää jotain konkreettisia esimerkkejä, miten tästä selvitään.

Piitäkö Virmasen erota heti vai vasta kauden lopussa? Ketkä olisivat mahdollisia seuraajia? Ja millä perusteella he hoitaisivat homman paremmin kuin Virmanen?

Vai jos Virmanen jatkaisi, niin mitä hänen tulisi tehdä paremmin. Hankkia jonkinlainen apulainen (urheilutoimejohtaja)?

Mutta kyllä uudet tuulet kieltämättä toisivat lisää valoa tähän Jokerien toimintaan... Virmasen kanssa ollaan oltu nyt jonkin aikaa, joten olisko aika Virmasen tosiaan ohi... Tiedä sitten mitä se auttaisi, mutta ainakin tulos voisi olla molemminpuolin (urheilullisesti ja taloudellisesti) parempaa...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Baroni kirjoitti:
*lasi viiniä*
*huikka kossua* Kohta perimmäinen tarkoitus aukeaa minullekin ;) Siis tämän ketjun ja noin yleensäkin.

Taas huikka ja välihuomio. Isot propsit cobolille ja ylipäänsä kaikille meille kirjoittajille siitä, että Virmasta henkilönä ei ole kritisoitu. Sen verran minäkin tunnen pitkältä ajalta kyseisen herran, että Matti Virmanen on vähintäänkin ok persoona ja todellinen Jokeri.

Silti kyllähän Masan toilailuja Jokerien johdossa saa ja pitääkin kritisoida. Kuten cobol totesi, tämä lienee tehtävä jonka luoja on hänelle asettanut. Olkoon toisten tehtävä sitten ampua cobolin näkemykset alas.

Sen verran vielä veskaritilanteesta liittyen tähän aiheeseen, että siinä huonolla tuurilla on todella iso osuus. Ymmärrän cobolin ja liigajyrän kritiikin siitä, että osittain samanlaisessa tilanteessa Kärpät ja Hpk toimivat paremmin. Minusta tilanne oli kuitenkin vain osittain samanlainen. Kärpillä loukkaantui Chiodo ns. hyvissä ajoin ja veskareita oli eri tavalla tarjolla. Kerho taas tarttui lainatarjoukseen, mutta jos Jokereille olisi tarjottu vastaavaa lainaa (Ahlqvist) niin minkä ihmeen takia siihen olisi kannattanut tarttua. Meillä on jo vastaava, yhtä kokenut veskari rosterissa. Tässä veskariasiassa Masa on minusta toiminut hyvin ja oikein, tuuria vaan ei ollut pätkääkään ja edes Chiodon hankkimista try outille on paha kritisoida.

Kippis Baroni.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
yki kirjoitti:
Mmm... Nyt kun tämmöinenkin ketju on, niin cobol voisit esittää jotain konkreettisia esimerkkejä, miten tästä selvitään.

Piitäkö Virmasen erota heti vai vasta kauden lopussa? Ketkä olisivat mahdollisia seuraajia? Ja millä perusteella he hoitaisivat homman paremmin kuin Virmanen?

Vai jos Virmanen jatkaisi, niin mitä hänen tulisi tehdä paremmin. Hankkia jonkinlainen apulainen (urheilutoimejohtaja)?

Minusta näin:

1. Virmanen jatkaa kauden loppuun normaalisti.
2. Uusia valintoja valmistellaan välittömästi
3. Jokereihin
a) palkataan joko uusi UTJ vastuualueenaan joukkueen ja valmennuksen kasaaminen ja pitempiaikainen suunnittelu
b) nimetään uusi toimitusjohtaja, joka hallitsee myös ns. kiekollisen puolen.

Nimiä on turha heitellä kun ei tiedä, pitäisikö tehdä a) vai b). Se kuitenkin on selvä asia, että täällä jo aiemmin esillä olleiden nimien lisäksi vaihtoehtoon a) löytyisi noin 100 Virmasta pätevämpää, liigassa hyvän uran tehnyttä ja riittävän koulutuksen saanutta kaveria ajettavaksi sisään UTJ:n postille. Aikaahan se vie, mutta nyt on helpompi aloittaa ennen kuin Virmanen vie Jokerit yhä syvemmälle.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Nimiä on turha heitellä kun ei tiedä...
Eli ei heitellä nimiä. Katselin eilen K-Vantaan peliä Kuitusen Samun vieressä. Miltä kuulostaisi, Samu nyt a-junnujen peräsimeen, ensi kaudella sopiva rooli UTJ ja vaikka edelleen a-junnujen mukana ?

Äikäsen Leksa näytti ainakin eilen niin hyvinvoivalta, ettei sitä enää mihinkään saa houkuteltua ;)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
Eli ei heitellä nimiä. Katselin eilen K-Vantaan peliä Kuitusen Samun vieressä. Miltä kuulostaisi, Samu nyt a-junnujen peräsimeen, ensi kaudella sopiva rooli UTJ ja vaikka edelleen a-junnujen mukana ?

Äikäsen Leksa näytti ainakin eilen niin hyvinvoivalta, ettei sitä enää mihinkään saa houkuteltua ;)

Ei puhuta mitään nimistä, mutta hyviä nimiä & tapa tuoda Samu sisään :)

Ja Baronilta hienoa settiä. Bozikilta kanssa. Harvoin saa lukea noin taitavasti kirjoitettua kiekko- ja juopumistarinaa!

(tyhjä)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vahingossa tuli tuo Kuitunen mainittua. Tässä parin viime viikon aikana kun olen mieheen törmännyt Jokerien ja Hifk:n A, B ja jopa C-junnujen matseissa ja eilen sitten K-Vantaan pelissä. Aktiivisesti tuo tuntuu tilannetta seuraavan ja puheetkin ovat tolkullisia. Varmaan siksi tuo nimi lipsahti. Ja toisaalta kun tietää miehen niin eipä ainakaan yläkerrasta vippaa.

*hik* tuli hikka.

Lähtee äidin mukaan juomalla eli pitkä huikka eikä saa hengittää välissä.

Sitten vielä olisi hätävarana vaikkapa hiiroksen pena. Mies sammuttaa paloja työkseen (tai johtaa sitä kuten itse ilmaisi). Voisi käydä sammuttamassa A-junnujen roihun. Olisihan noita lisääkin.

Voi jeesus tätä ilolientä. Jo länkkärit sen tiesi, iloliemi saa huulet ja intiaanit puhumaan. Ja lopulta kuorsaamaan.

no more hikka ;)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tehän olette kaikki täällä ihan sekaisin. Vai että joku K-Kissojen vanha valmentaja Samu Kuitunen meille junioripuolta pyörittämään ja vielä UTJ:ksi? I don´t think so. Muistaakos joku oliko Kuitunen aikanaan Kanada-sarjassa Red Wingseissä?

Tuo Jönnin tilanne A-junnuissa vähän ihmetyttää. bozik aiemmin viikolla kritisoi kovasti ja cobol nyt ei ole kaverista pitänyt ikinä. Muistutan kuitenkin teitä molempia ja muita lukijoita, että Jönni on äijä ja Jönni on Jokeri, kuten on broidinsa Ari ja Sedekiin. Faijansa taitaa olla ex-työnantajansa jäljiltä K-Kissojen mies hänkin, kuten Kuitunen. Mä sanon tässä ja nyt ihan avoimesti, että mä diggaan Jönnistä. Jönni panee tarvittaessa Virmasenkin kuriin, kahden kesken, vetämällä sitä vaikka turpaan. Siksi en näe ollenkaan pahana jos Jönni pyörii organisaatiossa mukana. Valmennusasioista en ole ihan niin tarkasti perillä, oikeastaan mulla on vain toisen osapuolen eli Jönnin näkemys asioista tiedossa. Mitä ne pelaajat sitten kritisoivat hänen toiminnassaan? Jönni on liian kova äijä vai?

Nyt faktat kehiin Jönnistä siis!
 

strato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Baroni kirjoitti:
*lasi viiniä*
bozik kirjoitti:
*huikka kossua*

Annan oman vaatimattoman panokseni *pullo olutta*

Mielestäni Virmaselta oli ihan hyvä veto palkata Chiodo. Ei sitä tiennyt varmasti kukaan, että hajoaako se käsiin samantein. VirmasMatti otti kuitenkin sen huomioon tekemällä hänen kanssaan legendaarisen koeaikasopimuksen. No, lopputulos oli, että meillä oli kaksi peliä parempi maalivahti kuin "ahlqvist". Chiodo hajosi, mistä sitten seuraava. Miksi sitten Riksman pelaa? Siinä suhteessa katseeni kääntyy tulevaan maajoukkueen päävalmentajaan. Olisi sitä Hoviselle voinut heittää muutaman pelin aiemminkin. En tiedä olisiko se pelastanut Riksmania, ehkä tai todennäköisesti ei. Maalivahtipeli on kaiken alfa ja omega. Jossain määrin pitää luottaa onneen, kuten täällä onkin aiemmin todettu. Kärpille kävi heikosti viime kaudella kun ykkösvahti meni telakalle.

Noin muuten Matti ei kauheasti pisteitä saa. Tosin olen huono arvostelemaan, koska en todella tiedä niistä markkinoista ja muusta sen sellaisista miljöistä missä sm-liiga tj taiteilee.

edit. kirjoitusvirheitä
edit. 2 Kyllä Matti näköjään maalivahti maalivahtiasiat osaa hoitaa *pullo sille*
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags kirjoitti:
Mä sanon tässä ja nyt ihan avoimesti, että mä diggaan Jönnistä. Jönni panee tarvittaessa Virmasenkin kuriin, kahden kesken, vetämällä sitä vaikka turpaan. Siksi en näe ollenkaan pahana jos Jönni pyörii organisaatiossa mukana. Valmennusasioista en ole ihan niin tarkasti perillä, oikeastaan mulla on vain toisen osapuolen eli Jönnin näkemys asioista tiedossa. Mitä ne pelaajat sitten kritisoivat hänen toiminnassaan? Jönni on liian kova äijä vai?

Nyt faktat kehiin Jönnistä siis!
Minä antaudun. Oma suhtautumiseni Jönniin on ollut = hyvä äijä. Seuraan aika läheltä a-junnujen toimintaa ja esim. viime kaudella liputin täysin Jönnin puolesta. Ehdotin miestä jopa UTJ:ksi.

Takki kääntyy ja kossu avaa äänihuulet/näppäimistön. Nyt olen eri mieltä ja tässä omat faktani Jönnistä (kaikkea en ole itse nähnyt, mutta luotan 100 % "tietoihini")

- Jönni on edelleen hyvä äijä. Mukava sälli ja koskaan ei ole ollut henk.koht negatiivista kokemusta. Aina tullaan juttuun.
- Jönni kuitenkin on syyllistynyt käsittämättömiin raivareihin, ei tuon tason joukkueen valmentaja voi lentää ulos kahdesta pelistä ja vielä rikkoa pelikiellosta annettua sääntöä (taisi tosin olla vahinko)
- Jönnin käytös näissä peleissä on jotakin, joka ei sovellu pelaajien kasvattamiseen. Olen munallinen täti ja kasvatan kukkia mutta silti, kuriton valmentaja ei ole oikea a-junnuhin. Valmentajan asenne heijastuu pelaajiin.

Näillä eväin päättelin, että ehkä olisi aika siirtyä syrjään. Häkkinen siellä hääräämässä ei ainakaan paranna tilannetta. JOS Jönni keskittyy valmentamiseen eikä turhuuksiin tai tuomarien neuvomiseen niin hyvä äijä. Nyt on kuitenkin menty vikasuuntaan. Ja pahasti.

Jotenkin näin. Alkaa humala painamaan ja vielä pitäisi Ahosta jaksaa kommentoida. Otan osaa tuleviin lukukokemuksiinne.

Edit. vika suuntaan, vittu tostahan saa yhdyssanan vikasuuntaan
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
bozik kirjoitti:
Häkkinen siellä hääräämässä ei ainakaan paranna tilannetta.
Nyt ollaan totuuden lähteillä. Mä Jönnille sanoinkin jossain vaiheessa että sä sitten painat hommia kahden umpijullin ja puupään kanssa...

Kukkahattuilu ja munaton äijäily vai oliko sen munallinen ämmäily, on toisinaan ihan paikallaan. Joku raja äijäilyssäkin, mutta jotenkin tuntuu että vähän yliampuvaa toi dissaus näillä näytöillä (=tiskiin lyödyt faktat). Kerrankos se jokaisella kuppi menee nurin...
 

Dieter79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Masan&Hjalliksen pyörittämä bingokone
COBOL hanki elämä

cobol kirjoitti:
Osa II, Virmanen johtajana muussa kuin kiekkotoiminnassa


Jos unohdetaan viime kausi ja sitä aiemmat, mainitse nyt ne tämän kauden asiat, joita Virmasen on hoitanut mielestäsi epäonnistuneesti yllä olevan lisäksi. Kuuluuhan toimitusjohtajan työhön paljon muutakin ja eikös Virmanen ole tämän kiekkoon liittymättömän puolen sentään hoitanut sinustakin hyvin?


Näistä muista asioista mieleen tulee ensimmäisenä Jokerien www-sivujen uudistus. Alkuun sivut näyttivät jopa siltä kuin Virmanen olisi itse ne tehnyt. Myöhemminkään Jokerien www-sivut eivät täytä ulkoasultaan sellaisia kriteerejä, joita SM-liigan huippuseuran sivujen pitäisi täyttää. Jos Jokerien sivuja verrataan muiden joukkueiden sivuihin, Jokerien sivut ovat ulkoasultaan liigan huonoimmat.

Virmanen on kuitenkin tehnyt hyvää työtä hankkimalla Jokereille uusia katsojia hyvän valmentajan ja joukkueen ohella. Tätä et voi mitenkään kiistää!

Valitettavasti Virmanen on jättänyt työnsä tekemättä tässäkin asiassa. Kun liigan muut eturivin joukkueet myyvät Lippupalvelun myymälöiden lisäksi pian lippuja tekstiviestillä ja myyvät jo nyt ostajalle lipun vaikka hänen omaan tulostimiseensa pari tuntia ennen ottelua, Jokerien lipun voi ostaa Lippupalvelussa käynnin lisäksi jonottamalla ensin puhelimitse minuuttitolkkulla Lippupalveluun, saamalla sieltä varausnumeron, kirjoittamalla sen ylös ja juoksemalla sitten R-kioskille noutamaan lipun. Todella vaikeaa ja onnetonta, jos verrataan vaikkapa Kärppien, Bluesin tai HIFK:n lipunmyyntiin. Näissä seuroissa asiakas on edelleen kuningatar tai kuningas, jota palvellaan. Jokereissa irtolipun ostaja on lähinnä rasite.

Ei sullakaan muuta tekemistä oo kun arvostella ja puhua paskaa
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Dieter79 kirjoitti:
Ei sullakaan muuta tekemistä oo kun arvostella ja puhua paskaa

Äläs nyt, ota vielä lisää :) Vastahan mä kehuin tällä viikolla Virmasta suhteista Nortoniin (ei pilannut niitä), Kuuselan huomaamisesta Ässistä ja nyt vielä Ahosen valinnasta. Kolme kertaa saman viikon aikana on tullut Virmasta kehuttua! Tosin siinä onkin sitten kaikki kauden positiiviset jutut. Ainakin mitä minä tiedän. Negatiivisetkin on tullut lueteltua ja perusteltua.
 

Dieter79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Masan&Hjalliksen pyörittämä bingokone
Nyt on sitten ääni kellossa muuttunu masan suhteen. Ennen se taisi kertoo sulle ns.sisäpiirin-jutut ja nyt kun on hiljasta niin lopputulos on tämä!!!!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Dieter79 kirjoitti:
Nyt on sitten ääni kellossa muuttunu masan suhteen. Ennen se taisi kertoo sulle ns.sisäpiirin-jutut ja nyt kun on hiljasta niin lopputulos on tämä!!!!

No joo, voihan sitä noinkin ajatella. Mitenkään ei ole mun tiedot Jokereista pudonneet, vaikka Virmasen kautta ei niitä enää tulekaan.

Mutta kuten tuolla toisessa ketjussa totesin, Ahonen oli (niillä ehdoilla jotka siellä määrittelin) paras mahdollinen valinta Jokerien maalille. Ei tee edes tiukkaa todeta tämä, sillä Ahosesta uskon ja toivon olevan paljon iloa Jokereille. Hyvää työtä tällä kertaa Virmaselta. Yllätti ainakin minut. En panisi pahakseni, jos Virmanen yllättäisi vielä uudelleen kauden aikana. Sitä tosin tuskin tapahtuu.
 

Dieter79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Masan&Hjalliksen pyörittämä bingokone
Mielenkiintoista olisi tietää kuka Jokereiden asioista ns.vasikoi sulle. Mielestäni on aika lailla moraalitonta kirjoitella niistä tänne.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Tässä muutaman mutkan kautta on oppinut, että näitä seuran asioita "vasikoi" eteenpäin niin suuri joukko eri lailla lähellä joukkuetta olevat henkilöt, että en yhtään ihmettele, että liikkejä tulee paljon.

Miettikääs nyt vähän; Pelaajat, pelaajien omaiset + kaverit, seuran johto + heidän kalakaverinsa, suuret yhteistyökumppanit, agentit ym. kiekkoniilot yms. Kyllä näitä riittää, ja osalla näistä ei ole mitään motiivia pitää turpaansa kiinni. Paras esimerkki on oikeastaan suuret yhteistyökumppanit, mitä he välittävät siitä, jos nyt vähän kertovat kummin kaimalle ketä Hjallis sanoi sainanneesa eilen. Ovat vaan iloisia kun tulee pelimiehiä. Sama pätee kaikkeen muuhunkin tietoon joukkueesta.
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
Annetaan nyt tässä kuitenkin pyyhkeet sinne mihin kuuluvat. Ole hyvä Shedden. 100% Sheddenin moka, lähtökohtaisesti Jokerien maalivahtitilanne Riksman ja Hallikainen/Hovinen oli helvetin hyvä. Kokenut ja varma ykkönen sekä lupaava nuori taustalla. Shedden päätti ettei käytä kun tuota kokenutta ja on osaltaan syyllinen siihen, että homma hajosi käsiin.

Huudellaan nyt vieraisiin pöytiin hiukan! Shedden nyt vaan on sellainen valmentaja joka peluuttaa tiettyjä luotto pelaajiaan järjettömän kovalla rasituksella mutta toisaalta Jokereissakin on kaiketi lääkäri joka olisi voinut laittaa Juuson sairaslomalle ja näin ollen olisi voinut estää pahemman loukkaantuisen. Toisaalta jos sen lekurinkin on Virmas Masa hommannut niin sithän se onkin jo toinen juttu.

Ps. Veikkaan, että Ahonen ei tule onnistumaan teidän rosterissa.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
filmirulla kirjoitti:
Ps. Veikkaan, että Ahonen ei tule onnistumaan teidän rosterissa.

Ja millähän perusteella? :)

Kaveri istunut Bluesin vaihtopenkillä, niin luulen että on kovat pelihalut. Ja muutenkin onhan tämä meidän Shedden *köh köh* tuleva maajoukkuevalmentaja, niin miksei antaa myös näyttöjä sinne. ;)

Ahonen toivottavasti pelastamaan Jokerit. Ja sitten kun Riksman palaa, niin he voivat ottaa miehestä mittaa.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Yksi päivä siinä meni ja Jokereilla oli uusi maalivahti, ja vielä paras mahdollinen tähän tilanteeseen. Onnistuuko vai ei, se on sitten toinen asia, mutta kyllä Virmanen+co hoiti tämän tilanteen loistavasti.
(Tuli varmasti myös maksamaan, mutta so what.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös