Clash of Clans

  • 52 296
  • 185

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Noniin. Tuli tämän ketjun takia nyt sitten sorruttua kokeilemaan ja takana on jokunen tunti armotonta näperrystä. Alussa vauhti on tottakai kova, mutta aika nopeasti tuli vastaan seesteisempi vaihe, kun omat sotilaat eivät seuraavaa goblinkylää (taso 12 muistaakseni) pysty 50 miehen vahvuisella armeijalla tuhoamaan. Olen ymmärtänyt, että tuo alun 72h shieldi kannattaa käyttää hyväksi, joten ei voi raidailuakaan harjoitella. Mennään nyt sitten hetken matkaa oman tuotannon varassa. Onhan tässä aikaa odotella.

Kiva peli kyllä. Toivottavasti sitä osaisi pahimmat aloittelijan virheet välttää, jotta pääsisi pelin kiehtovampiin ominaisuuksiin käsiksi nopeammin. Olisinpa aloittanut viikko sitten...

Omasta mielestäni alku oli paljon kivempaa, kun se kylä kehittyi lähes koko ajan. Ja oli mielenkiintoista. Nyt kauemmin pelanneena on tullut niitä kyllästymispisteitä ettei vain nappaa. Uuden päivityksen jälkeen taas jaksaa. Peli on kehittynyt kyllä reilun vuoden aikana reilusti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen pelanut nyt 15 päivää ja levu on 27. Alussa tosiaankin etenee systeemit nopeasti. Rahaa käytin parin builderin ostamiseen. Klaaniin liittymistä harkitsen sitten kun tiedän, että meikäläisestä on jotain apua. Aktiivinen pelaaja kyllä olen joten se ei tule tuottamaan ongelmaa.

Hieno peli ja vielä kotimainen.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Klaaniin vaan heti kun on linna pystyssä. Siellä saa vinkkejä pelaamiseen.

Meillä on kahden kerroksen väkeä klaanissa (Shades Of God), mutta klaanisodatkin onnistuu kun vastus tulee samalta tasolta. Itse asiassa klaanin epätasaisuus tekee sodista mielenkiintoisia kun pitää taktikoida enemmän.

Tervetuloa vaan! Pokaaliraja on 1000. Alimmatkylät on jotain +/-30 ja ylin 94 (omani).
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tervetuloa vaan! Pokaaliraja on 1000. Alimmatkylät on jotain +/-30 ja ylin 94 (omani).

Kiitoksia vaan. 885 pokaalia on nyt plakkarissa eli tuo tonni paukkuu rikki muutaman päivän sisällä.

EDIT. Pokaaleja siis nyt 900:)
 
Viimeksi muokattu:

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitoksia vaan. 885 pokaalia on nyt plakkarissa eli tuo tonni paukkuu rikki muutaman päivän sisällä.

EDIT. Pokaaleja siis nyt 900:)

Rohkeesti vaan johonkin klaaniin, tekee aika gutaa sullekkin kun pääset raidaamaan ja linnasta löytyyki joku kutosen jätti. Kyllä moni klaani ottaa mielellään uusia jäseniä vaikka vähän heikompi olisitkin. Mä mietin ite että vois vaihtaa nykyisen sodan päätyttyä johonkin mistä löytyisi hengenheimolaisia, missä nyt olisi sitten eniten jatkislaisia?

Tuo neljäs sota jotein korealaisia vastaanme muuten hävittiin, karvas tappio kolmella tähdellä, mutta joku pieni bonus jäi silti käteen. Nyt viides sota päättyy illalla ja ainakin äsken johdettiin 30 tähdellä vaikka hyökkäyksiä oli kumpaankin suuntaan saman verran.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Minäkin tunnustaudun pelaajaksi. Nykyisestä klaanista lähti kerralla paljon porukkaa pois koska menivät jonkun entisen klaanilaisen uuteen klaaniin. Harmi sinänsä. Nyt täytyy etsiä uusia pelaajia klaaniin eikä tunnu helpolla löytyvän. Meidän klaani on ihan rento ja ainoastaan pari vaatimusta löytyy. Täytyy olla aktiivinen ja jos klaaniin liittyy, siihen pitää jossain määrin sitoutua.

Koukuttavahan tämä peli on, ei siitä pääse mihinkään.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin mitäs klaaneja täältä löytyy? Paria klaania olen tuolta kokeillut, mutta tuntuu olevan aika nuorta porukkaa. Mielellään sitä kuuluisi sellaiseen klaaniin, jossa olisi hieman aikuisempaa väkeä. Itsellä tuo sotiminen sen verran alkuvaiheessa, että 900 trophy raja on juuri menossa rikki, joten kyläkin on vielä aika alkeellinen verrattuna komeimpiin kyliin.

Edit. Siis ihan randomilla etsin tuolta suomalaisia klaaneja, mutta aika nuoria oli suurin osa. Itsellä kuitenkin sen verran ikää, että olisi mukavampi hieman aikuisempaa porukkaa löytää.
 
Viimeksi muokattu:

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli tänään tutustutta tuohon Nippy Stoats klaaniin, tosin vaan kahden tunnin ajan kun tarkoitus oli alunperinkin vaan käydä siellä. Ilmeisen hiljainen klaani, itse tykkään chätätä vähän enemmänkin niin tulikin sitten poistuttua, toivottavasti ei tullu kellekkään paha mieli, lahjoitin kuitenkin toista sataa trooppia sen parin tunnin aikana.

zzzzzzzzzzzzz
E: Ja niin eihän tuo klaani pelkkää chättäämistä varten ole, mutta aktiivisimmissa klaaneissa juttu luistaa, tulee pelikavereita ja myös troopit liikkuu lahjoituksien myötä tiheämpään tahtiin.


E2: poistettu epäolennaisuudet vanhaan klaaniin liittyen, nykyään Klaanissa Kapinalliset, jossa chatti raikaa ja on hyvä meno ihan pienistä kylistä meihin th10:llä painaviin asti.
 
Viimeksi muokattu:

Rapala

Jäsen
Tuli tänään tutustutta tuohon Nippy Stoats klaaniin.

Lintukotoonkin saa tulla tutustumiskäynnille. Aktiivista vanhempaa porukkaa löytyy paljonkin. Tällä hetkellä osa aktiivisimmista on tosin lintukodon-farmin puolella sota-ajan apuna kun edustus aloittaa oman urakkansa huomenna illasta. Tällä hetkellä sotien voittoprosentti on vielä 100 vaikka ainakin kolmessa sodassa ollaan materiaalilta oltu selkeitä altavastaajia. Jatkossa ilmeisesti tarkoitus mennä kahden sodan viikkotahdilla jotta jää muutama päivä viikosta esimerkiksi herojenkin vapaaseen uppailuun.

Klaani on ollut kasassa melkoisen stabiililla kokoonpanolla (+25 hengen ydinporukka) jo yli vuoden. Hyvää tiimipeliä ja etenkin hyökkimistaitoa tuntuu löytyvän moneltakin. Yhteiset trophynnostatusviikot tuntuvat tuottaneen hedelmää.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näyttää lintukodon molemmat klaanit sen verran kovilta, että pitänee vielä "hetki" kasata omaa kylää. Tänään illalla päivittyy th 5 ja sitten alkaakin kylän uudelleenjärjestely. Trophyjä olen saanut kasaan sentään 961 jo.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Jokunen päivä on tullut tätä pelailtua. Aika mennyt lähinnä kylän puolustuksen kehittämiseen, Clan Castlea en ole vielä rakentanut, ja pidän sen ilman aitaa, että pysyisi tuo ilmainen shield päällä. Tarkoitus on sillä tavalla kerätä goldia ja elixiriä, ja parantaa joukkoja ja kylää entisestään. Ehkä sitten joskus liityn klaaniin. Oikeaa rahaa en aio tuhlata peliin, ja buildereitakin on vain kaksi, joten hidasta on. Mutta on mulla muutakin elämää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Liityin taannoin klaaniin ja nyt alkoi valmistelut klaanisotaan. Meikäläisen kylää ei kuitenkaan näy tuolla war mapissa. Olenko tippunut sijoitukseni takia pois vai missä syy? Tasaako match making tämän näin, että olisi saman verran kyliä kummallakin joukkueella?ä
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Liityin taannoin klaaniin ja nyt alkoi valmistelut klaanisotaan. Meikäläisen kylää ei kuitenkaan näy tuolla war mapissa. Olenko tippunut sijoitukseni takia pois vai missä syy? Tasaako match making tämän näin, että olisi saman verran kyliä kummallakin joukkueella?ä

Juuri noin niinkuin epäilit. Eli tuo matchmaking laskee sotaan mukaan molemmilta klaaneilta saman verran porukkaa. Jos vastustajassa on vähemmän porukkaa, niin teikäläisen klaanissa tipahtaa pois nuo joilla on vähemmän trophyja. Eli tässä tapauksessa teikäläinen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mitenkähän tuohon Lintukoto-farmiin pääsisi sisään? Mulla on tällä hetkellä 1358 trophya ja oma level on vielä jonkin aikaa 54.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Näyttää lintukodon molemmat klaanit sen verran kovilta, että pitänee vielä "hetki" kasata omaa kylää. Tänään illalla päivittyy th 5 ja sitten alkaakin kylän uudelleenjärjestely. Trophyjä olen saanut kasaan sentään 961 jo.

Mitäs jos perustettaisiin joksikin aikaa oma klaani Meiken. Saisi ainakin donattua vaikkapa jättejä toisen linnaan muutaman kerran päivässä...tai niin kuin aikaa riittää. Olisi kehittäminenkin hieman mukavampaa kun hyökkäyksiin ja puolustukseen saisi linnasta hieman apuja.

Perustan Clan of Tyrionin Game Of Thronesin henkeen. Tuu messiin niin autetaan toisiamme. Liitytään sitten myöhemin johonkin isompaan jengiin.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Itsehän aloitin pelin pelaamisen viime kesänä, kunnes kiinnostus vähän lopahti kun alkoi turhan hitaasti edistymään rakennukset. Kiinnostus tuli kuitenkin vuodenvaihteessa uudelleen, kun isolla porukalla töissä oli oma leppoisa klaanimme. Kahdeksan sotaa nyt vedetty ja kaikki voitettu.

Toki klaanimme saa kaikki osallistua. Klaani on suomalaisella uholla Perkele FIN. Suurin osa pelaajista on duunistani ja koitamme pitää ainoastaan rajana K18. Toki pari pidempään pelannutta räkänokkaa löytyy klaanista varmaankin. Klaanissa on tällä hetkellä 16 sälliä ja pokaaleja 1000-1600 väliltä. Jos tunnet että tämä klaani voisi iskeä niin liity mukaan. Ainoastaan sotien aikana pidämme Invite only, kun huomattiin vihujen tulevan vakoilemaan.
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Meillä Nippy Stoats-klaanissa (aka Vikkelät Kärpät) otettiin käyttöön donausminimit ja muutenkin vaaditaan aktiivisuutta Clan Wareissa. Vapaamatkustajia ei siis enää katsella kovin pitkään. Lisää suomalaisia aktiivisia pelaajia tarvitaan, kun inaktiiveja laitettiin pihalle. Chatti, clan war ja donaus odottaa juuri sinua ;)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Liityin taannoin kotimaiseen klaaniin, ala-särmäänja olen enemmän kuin tyytyväinen. Klaani on kokenut ja chatissa aina väkeä. Asiallista ja aikuista toimintaa sekä aktiivista donaamista. Neuvoja satelee jne. Eiköhän tämä ole mun paikka.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kiva peli kyllä.
Kivaa on edelleen. Peli on reilussa viikossa edennyt siihen, että TH pitää varmaan huomen illalla laittaa nousemaan kutostasolle, kun päivitettävä meinaa loppua kesken.

Trophyjä on vähän yli tuhat, mutta niiden hamstraaminen tuntuu aika turhalta. Vastaan ei tule kuin minua korkeamman TH:n kyliä ja oma puolustukseni on melko paperia, kun sinne pääsevät nelos-tai vitostason jättiläiset healereineen rellestämään. Ei paljon kultaiset muurit menoa jarruta. Ihan liian usein tulee myös iskettyä päätään clan castlejen puolustusjoukkoihin, mutta kai se kuuluu asiaan. Vähän kyllä tuntuu, että moista etuoikeutta olisi mukava itsekin käyttää, joten kohta pitää varmaan ottaa harkintaan johonkin claaniin liittyminen.

On kyllä siitä nerokas peli, että niillä alun kahdella builderilla ei saa valmiiksi mitään muuta kuin hermoromahduksen. Terveisin onnellinen neljän vasaranheiluttajan työllistäjä. Ei ihme, että Supercellin myyntihinnassa oli niin paljon nollia.
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Kivaa on edelleen. Peli on reilussa viikossa edennyt siihen, että TH pitää varmaan huomen illalla laittaa nousemaan kutostasolle, kun päivitettävä meinaa loppua kesken.

Trophyjä on vähän yli tuhat, mutta niiden hamstraaminen tuntuu aika turhalta. Vastaan ei tule kuin minua korkeamman TH:n kyliä ja oma puolustukseni on melko paperia, kun sinne pääsevät nelos-tai vitostason jättiläiset healereineen rellestämään. Ei paljon kultaiset muurit menoa jarruta. Ihan liian usein tulee myös iskettyä päätään clan castlejen puolustusjoukkoihin, mutta kai se kuuluu asiaan. Vähän kyllä tuntuu, että moista etuoikeutta olisi mukava itsekin käyttää, joten kohta pitää varmaan ottaa harkintaan johonkin claaniin liittyminen.

On kyllä siitä nerokas peli, että niillä alun kahdella builderilla ei saa valmiiksi mitään muuta kuin hermoromahduksen. Terveisin onnellinen neljän vasaranheiluttajan työllistäjä. Ei ihme, että Supercellin myyntihinnassa oli niin paljon nollia.
Sopivan trophymäärän nyrkkisääntönä voi pitää omaa TH:n leveliä x 200. Eli TH9:llä esimerkiksi 1800 on bueno. Löytyy sopivasti yli 200k kullan kyliä.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Liityin taannoin kotimaiseen klaaniin, ala-särmäänja olen enemmän kuin tyytyväinen. Klaani on kokenut ja chatissa aina väkeä. Asiallista ja aikuista toimintaa sekä aktiivista donaamista. Neuvoja satelee jne. Eiköhän tämä ole mun paikka.

Juu samaan klaaniin liityin. Asiallista meininkiä ollut tähän asti.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Kiinnostaisi kuulla, että miten on mennyt? Tällä hetkellä olen vaihtamassa klaania ja olisi kiva päästä oikeasti aktiiviseen klaaniin. Toki suomalaiseen tietenkin. Trophyja on vain about 1000 verran. Liekkö vielä nippy stoats voimissaan ja paljonkohan mahtaneen olla trophyjen määrän kriteeri uuteen klaaniin liittyessä?
 
Viimeksi muokattu:

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Mä oon tässä klaanitta leikkinyt pari viikkoa. Lvl 20 muistaakseni. Aloitus meni ihan pieleen, kun en tiennyt yhtään mitä pitäisi tehdä. Gemit käytin kaikkeen typerään eli buildereita ne 2 kappaletta. Nyt sitten pikkuhiljaa alkaa kuviot valjeta ja liittyisin mielelläni johonkin klaaniin jos tällainen amatööri kelpuutetaan.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kiinnostaisi kuulla, että miten on mennyt? Tällä hetkellä olen vaihtamassa klaania ja olisi kiva päästä oikeasti aktiiviseen klaaniin. Toki suomalaiseen tietenkin. Trophyja on vain about 1000 verran. Liekkö vielä nippy stoats voimissaan ja paljonkohan mahtaneen olla trophyjen määrän kriteeri uuteen klaaniin liittyessä?
Hyvin menee. Parissa kuukaudessa olen edennyt siihen pisteeseen, että peli tuntuu kunnolla alkaneen. Sodissa pystyy olemaan klaanille hyödyksi ja resursseja saa haettua kovemmistakin kylistä. Hyvin on peli pitänyt otteessaan.

Liityin reilu kuukausi sitten Ala-särmään ja olen edelleen valintaani tyytyväinen. Meitä on siellä jokunen jatkoaikalainenkin* ja porukka on aikuista, asiallista ja aktiivista. Olette Haastattelijan kanssa molemmat tervetulleita, mikäli omilla papereilla saa kaljaa, eikä muualta ole tullut mottipäisiä tarjouksia.

*Enimmäkseen ne ovat turkulaisia, mutta kaikkea ei voi saada.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kiinnostaisi kuulla, että miten on mennyt? Tällä hetkellä olen vaihtamassa klaania ja olisi kiva päästä oikeasti aktiiviseen klaaniin. Toki suomalaiseen tietenkin. Trophyja on vain about 1000 verran. Liekkö vielä nippy stoats voimissaan ja paljonkohan mahtaneen olla trophyjen määrän kriteeri uuteen klaaniin liittyessä?

Hieman hiipumaan päin ollut innostus löytyi clan wars päivityksen mukana uudestaan. Nyt on pyyhkinyt ihan hyvin ja pitkän projektin jälkeen sain hogit päivitetty maksimitasolle. Niiden avulla onkin clan warseista irronnut tähtiä hyvin.

Nyt on alkanut pieni pelko hiipimään, että tuleeko seinä pian vastaan. Halvimmat päivitykset tällä hetkellä on 2,5M kultaa maksavat teslat. Eliksiiripuolella sain just kerättyä 4M dark elixir pumpun päivitykseen. Joku 3M on vielä ihan kohtuullista kerätä mutta siitä eteenpäin tuntuu aika tuskaiselta. Saa nähä mitä sitten tapahtuu kun on jäljellä enää näitä 7,5M maksavia archereita yms.

Klaanista sen verran, että meillä on n. 20 hengen klaani jota aika pitkään pyöritti käytännössä kaksi tyyppiä jotka donas 5000-6000 ukkoa per kausi. Nyt kun pari muutakin on saanut nuo max hogit niin on pystytty vähän auttamaan. Pokaaliraja taitaa olla 1300 tällä hetkellä ja vaatimuksena on ainoastaan aktiivisuus sodissa ja nimenomaan se että nappaa tähdet oman tasoisilta vastustajilta eikä hamuile ison lootin perässä yhtä tähteä joltain liian kovalta jannulta.

Kaikenkaikkiaan on kyllä hyvä peli ja ainoa kännykkäpeli jota on jaksanut pidempään pelailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös