Clash of Clans

  • 52 292
  • 185

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Löytyy. Siis se Pedrollol. Mutta kun ei 99 lvl kelpaa yölläkään niin ei kelpaa sitten koskaan. Pitäkää tunkkinne ja ei sitä ihan koko ajan voi olla salaliittoteorioita päällä tässäkään pelissä.

Kaikesta huolimatta hyvää matkaa koukuttavan pelin parissa.

Moi vaan. Sulla tosiaan oli ajoitus mahdollisimman huono, kun lähes samaan aikaan klaaniimme haki todellakin sota vastustajan yksi pelaaja. Ja tämän päivän aikana vastustajan klaanista on kaksi muutakin peluria yrittänyt tulla "vakoilemaan" meidän klaanin kyliä. Olet edelleen tervetullut klaanimme pelailemaan, mutta toki ymmärrän jos et enää halua tulla.

Todellakin erittäin koukuttava peli.
 

contto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo pyydän anteeksi Kako-86. Mä olin se joka hylkäsin sun requestin. En uskaltanut keskellä yötä silmät ristissä ottaa riskiä kun tosiaan useampi sotavihollisen klaanilainen yritti eilen yöllä ja vielä eilisiltanakin päästä sisään ja vielä kun sun pelinimessä oli PEDRO niin laskin samaan kastiin ja sisäänpääsyrequestissa oli yks kirjoitusvirhe niin ajattelin että onkohan jostain googleteltu sisäänpääsyviesti (kun pistää googleen Kapinalliset ja Clash of Clans niin eka linkki on jatkoaika.com) eli en uskaltanut ottaa riskiä kun sota menee todella tiukaksi :)

Näköjään oot Ässä-fani ja mä oon Raumalta että voit pistää vaikka sen piikkiin ja olet totta kai tervetullut jos vielä kiinnostaa. Hyvä meininki tosiaan on klaanissa ja paljon vääntöä mm. Länsirannikon kiekko- (ja muustakin) herruudesta.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olihan sota, 4 tähden päähän jäätiin maksimista, eli voitettiin sota 71-57 ja jokainen hyökkäys käytettiin. 54 voittoa oli vihu ottanut sodista ja kun jotain matematiikkaa tehtiin niin hyvällä tuurilla saattanut ottaa ne putkeen, sillä ei sodat ihan hirveen pitkään ole käytössä ollut, liekö sit juuri "vakoilemalla" vihujen ansojen sijainnit yms. voittanut. Mutta niin vaan 2 sotaa voittanut (ja kaksi sotaa tätä ennen siis sotinut) pieni ja pippurinen Kapinalliset pisti espanjalaisille kampoihin ja vei pisteet kotiin.

No ainakin kolme selkeästi niiltä tosiaan koitti sisään, eikä päästetty ja aikavarmasti juuri sen ansiosta voitettiin, ansat ja puolustukset toimi meillä suhteellisen hyvin nimittäin.

Harmi, ettei requestin hylkyyn voi laittaa mitään viestiä.

Sodassa ois kyllä kiva jos olis jonkinlainen yhteischattihuone vihollisten kanssa, vaikka se toki meniskin lähinnä vittuiluksi, mut joskus semmonen kevyt kenttävittuilu vois olla ihan piristävää.

GOWIWI alkaa pikkuhiljaa sujua, kolmosen Golemit tuli uunista ulos ja joltain mielestäni kovalta sain jo 50% kasaan, mutta liian vähäisten velhojen tms. tuholaisten takia jäi resurssit lähes kokonaan keräämättä ja Golemit jäi yksikseen yksitellen tuhoamaan vihun defenseä.

Sota jaksaa kyllä joka kerta innostaa yhtä paljon ja on tuon chatin ohella suurin syy, miksi tätä edelleen jaksaa pelata, puoltoista vuotta tässä jo varmaan painettukkin menemään. Varmaan ilman hyvää porukkaa olisi tullut tämä peli lopetettua jo ajat sitten.

Ja hei Petrollol emmä ois tullu tänne asti huutelee jossei ois "kelvannu", oltiin varovaisia ja nyt se kannatti, levelistä välittämättä ;) T: lvl 110.

E: Vihulaisen voitettujen sotien määrä korjattu, heti tuli kritiikkiä omilta... Ei siis 52 sotaa voittanut vaan peräti 54!
 
Viimeksi muokattu:

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Onko vapaata paikkaa jossakin, kun nykyinen ei ole oikein vakuuttanut. 79lvl ja pelattu on kauan. Basekin on kai ihan kohtalainen.
 

contto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuu hakemaan klaaniin nimeltä Kapinalliset, ainoa vaatimus että olet täysi-ikäinen ja kohtuuaktiivinen pelaaja. Mainitse pääsyviestissä että oot jatkoajalta niin pääset helpommalla "kuulusteluissa" :)
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Heh, Jatkoaika-mainos toimii aina! :)
Btw vihdoinkin sain th8 tulille ja aikaa tähän paloi 58 leveliä. Kannut nyt vajaat 1900.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heh, Jatkoaika-mainos toimii aina! :)
Btw vihdoinkin sain th8 tulille ja aikaa tähän paloi 58 leveliä. Kannut nyt vajaat 1900.

Toimiitoimii! Nyt meilläki 42 peluria kertyny ja 6. sota alkamaisillaan. 5-0 voitot, mikä tekee gutaa, varsinkin kun taas vastassa yli 50 sotaa voittanut vihu.

Kolmisen viikkoa sai "Suomalaisia aikuisia" huudella tuolla (eri) globaleissa, ennenku törmäsin ensimmäiseen ja ainoaan. Jännä toi, vois mun puolesta olla joku Local-chat myös, jossa sais keskustella suomalaisten pelaajien kanssa. Myös sotavihollisen kanssa yhteischathuone olisi kiva, joko jakaakseen vittuiluja tai herrasmiesmäisesti "kätelläkseen" sodan päätyttyä toisen klaanin johtajaa, jos hyvä sota takana.

Noista kannuista, niin tuli vastaan tälläinen klaani kuin TH SNIPERS (ei, en itse liittynyt eikä tätä tarkoitus mainostaa), siellä on jumalauta TH5:llä varustetut kaverit kaatanu TH:ta sen verran, että ovat Champions liigassa... Saa olla melko rautaiset hermot kun niillä kakkosen jousilla sinne asti jaksaa painella nextiä... (jos haluaa kurkata niin tuolta search clan kohdsta löytyy, nyt on 50/50 jäsentä siellä ja klaanin pisteet 27621).

Itselleni oli suuri tuska kivuta tuonne Masterssiin...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Eilen illalla lähdin menemään vielä kun kerkesin edellisestä klaanista. Löytyisköhän täältä jostain vapaata tilaa? Level on 68 ja trophyjakin löytyy tällä hetkellä 1717, tosin niitä on viime aikoina vähentynyt koska olen keskittynyt pääosin klaanisotiin.

Edit: No se oli nopeaa toimintaa. Kiitos Jatkoaika. :)
 
Viimeksi muokattu:

Lavis

Jäsen
Iltaa. Kaikki Jatkoaikalaiset ovat tervetulleita Crasters Keep -claaniin, kunhan löytyy 800 tai yli pokaaleja. Claanisotia on usein ja claanissa kovia pelaajia. Itselläni th8 ja pokaaleita n. 1500. Sillä irtoaa pokaaleissa mitattuna claanin viides sija. Tällä hetkellä donaamme wizardeja (yleensä lvl 5), kun nyt tarjouksessa ovat.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Mitäs täällä ollaan mieltä sc uusimmasta? Eli siis 6+ lvl seinien uppiminen onnistuu seuraavan päivityksen jälkeen kullan lisäksi myös eliksiirillä.

Mulla ensireaktio oli ihan positiivinen, onhan eliksiiriä koko ajan liikaa vaikka farmaisi pelkillä liskoilla. Hetken sulattelun jälkeen ei tuo kyllä tunnukaan enää niin hyvältä. Nyt tuota eliksiiriä riittää juuri sen takia, että tuolle ei kukaan löydä käyttöä ja farmatessa voi luottaa siihen, että jos kultaa ei tunnu löytyvän, voi aina lohduttautua varmalla eliksiirillä. Osahan jättää ellutankit suosiolla seinien ulkopuolelle pokaalien toivossa. No, nähtäväksi jää. Itse kuitenkin farmaan käytännössä pelkkiä täysiä keräimiä, joten ei tuo uudistus tällaisiin nextin raiskaajiin välttämättä vaikuta niin paljoa. Aitojen uppiminen toki helpottuu, nyt alkaa kaikki olla sinisiä ja th 8 aika alkutekijöissä.

Klaanina toimii Kapinalliset, paras porukka ikinä. Edelleen mennää 100 voittoprosentilla ja viime sodasta (35vs35) max tähdet. Klaanille siis. Tervetuloa vaan kokeilemaan jos ikää se 18 vuotta vähintään ja aktiivisuutta löytyy. Meillä tosin on kamalan paljon turkulaisia tuolla, mutta kaikkea ei voi saada.

edit. Jouset ja barbaarit voi päivityksen myötä uppia seiskalevelille.
 
Viimeksi muokattu:

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jouset ja Barbaarit saa siis päivityksen, Dark Barrack saa yhden levelin ja sitä myöten yhden troopin lisää "Lava Hound", joka ei ilmeisesti kovin paljoa tuhoa aiheuta, mutta ottaa iskua ja primary target on Air Defence. Toiminnee siis hyvin ennen jotain Dragoneita tai palloja kun laittaa IT:n päälle ottamaan iskua kunnes varsinaiset joukot tulee hoitelee it:n. Ja mää ku vihdoin sain kaikki barrackit tappiin asti päivitettyä, eikä laboratoryn ulkopuolella ollut enää mitään mehulla päivitettävää... Noh, ei kai tätä peliä koskaan valmiiksi saa, mutta hetken olin tyytyväinen kun ei buildereita tarvinnut muuhun kuin kullan käyttämiseen...

Elixirit onkin jo valmiina jousi/barbaaripäivitystä varten (olettaen, ettei se yli 8 miljoonaa maksa), joten sitä odotellessa! Kaiken järjen mukaan Laboratoryyn ei tulisi uutta leveliä tuon myötä sillä jouset ja barbaarit sai lvl 6 asti jo lvl 7 laboratoryllä. Kapinallisista sen verran, että hyvin on porukkaa löytynyt ja 48/50 on jäsenmäärä tällä hetkellä. Alkaa sodat olee jänniä kun omasta klaanista löytyy vähän joka leveliä. 8 sotaa sodittu, 8 sotaa voitettu.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Jokohan se CoC -päivitys tänään tulisi. Huhujen mukaan piti tulla jo lauantaina joten viivästynyt "hieman".
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sieltähän se puskee läpi, n. 45 min käskee odottelemaan.

Eli Barbaarit ja Archerit lvl 7, Archer Tower lvl 13, Lava Hound jonka myötä Dark Barracks lvl 6, joka tulee saataville Townhall 9:llä. Muureja saa päivitettyä nyt siis elixirillä lvl 6:sta eteenpäin ja myös rivi kerrallaan.

Itse iloitsen eniten siitä, että Herojen "palautumisaika" lyhenee, en tiedä, kuinka paljon, mutta lyhenee.

Tässä vielä tieto koko päivityksestä http://forum.supercell.net/showthread.php/389058-Update-16-09-Lava-Hound
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Täällä aiemmin mainostetun Kapinalliset-klaanin rinnalle on perustettu Alkukapina. Alkuperäinen klaani tuli täyteen joten tuli tarve pistää toinen porukka pystyyn. Kaikki yli 18-vuotiaat ovat tervetulleita mukaan, eikä ole mitään väliä vaikka kylä ei olisi kauhean pitkälle vielä kehittynyt. Tuolta "ykkös"-klaanista käy porukkaa alkukapinallisissa donaamassa joukkoja ja neuvomassa jos on tarvetta. Huomenna alkaa alkukapinan ensimmäinen sota, joten sen verran aktiivisesti pitää pystyä pelaamaan, että hoitaa sotahyökkäykset kunnialla. Ihan tarkkaan ei ole vielä tiedossa kuinka usein on tarkoitus sotia. Teretulemast!

EDIT: korjattu klaanin nimi
 
Viimeksi muokattu:

godian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Tervehdys Clashaajat!
Perustin uuden klaanin täysi-ikäisille pelaajille.
Klaanin nimi on Oulu K21, ja mukaan mahtuu vielä runsaasti aktiivisia sotureita.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ny sit lähestyy tuo Halloween-Update ja kaikkea hauskaa herkkua on näemmä luvassa, joista voi lukea tuolta: http://forum.supercell.net/showthread.php/427896-Update-22-10-Halloween?p=3074285#post3074285

Eniten harmaita hiuksia itselleni aiheuttaa tuo uusi Mortar jonka myötä taas pitää pyöräyttää kylä pienen pyörremyrskyn kautta uusiksi jotta saa sen johonkin mahdutettua.

Eniten innoissani taas olen noista kasvavista bonusmääristä, etenkin liigakohtaiset bonukset kiinnostaa, kun tulee täällä Masters 3-2 välillä seilattua, parin päivän päästä valmistuu toinenkin inferno levelille 3 jolloin ois tarkotus lähteä vähän enemmän tosissaan kiipeämään tonne Championssiin hakemaan gemipalkinto. Tekee ihan gutaa kun bonukset on tuota 100k luokkaa kun helppoja saaliita ei hirveästi löydy.

Archerit tulikin lyötyä jo levelille seiska viimeisimmän päivityksen myötä ja barbaarit tuolla labrassa tällä hetkellä menossa samalle tasolle, sitten voinee koittaa tuota kuuluisaa barchaamistakin, vaikka on nuo jouset vaan niin pirun nöyriä noiden (nyt lisääntyvien) mortareiden edessä.

Tuo meidän Kapinalliset-klaani täyttyikin äärimmilleen 50/50 jonka myötä on avoinna tuo (todella hiljainen) Alkukapina-klaani, johon sitten silloin tällöin siirretään vähemmänaktiivisia tuosta pääklaanista, sillä ainoa vaatimus on tosiaan tuo todellinen aktiivisuus.

Onko porukka paljoa käyttänyt Lava Houndeja? Sodissa esim.? Itse en ole uppinut ja vaan pari kertaa koittanut, teoriassa toimisi paremmin kuin osaan käytännössä toteuttaa... kai..
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Tuonne alkukapinaan voisi tosissaan liittyä porukkaa, olisi tarvetta aktiiviselle jengille, etenkin tuon chatin puolelle. Eli jos olet klaania vailla niin tervetuloa vaan, olisi mukava saada vähän juttuseuraa tuonne kun on melkoisen hiljaista ollut nyt.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuonne alkukapinaan voisi tosissaan liittyä porukkaa, olisi tarvetta aktiiviselle jengille, etenkin tuon chatin puolelle. Eli jos olet klaania vailla niin tervetuloa vaan, olisi mukava saada vähän juttuseuraa tuonne kun on melkoisen hiljaista ollut nyt.

Mainitaan nyt itsekkin tuo ALKUKAPINA, joka on nykyään kasvanut aika vauhdilla kun muutama aktiivi meiltä siirtyi sinne pistää homman kuntoon, tällä hetkellä 38 pelaajaa siellä (sotavieraina, siellä soditaan useammin) ja varsinaisessa Kapinalliset-klaanissa 35 pelaajaa, eli nyt jos joku on oikeen vaan kunnolla koukussa tähän peliin ja ettii klaania ni Alkukapinaan vaan rohkeesti tai Kapinallisiin, lvl rajoitusta ei ole eikä tule. Hemmetin aktiivisia täällä on joka iikka eikä chätti lepää yölläkään.

Pokaalijahti on kyllä raskasta kun on helvetin keulittu kylä, sitten ite failaa noita hyökkäyksiä ja repii sen 49% ja -30 pokaalia ni ai että...

Ja nykyään muutenkin tuntuu löytyvän vähemmän TH:ta ulkona kuin ennen tuota elixirillä voi maalata aitaa -päivitystä.
 
Jos jotakuta kiinnostaa rennon letkeä peliporukka, niin Suomi Ilmiö on oiva paikka. Sotia on kerran tai pari viikossa ja edellytyksenä niihin osallistuminen. Jäseniä on nyt parikymmentä, kun epäaktiivisten kohdalla suoritettiin juuri siivous. Pokaalirajana 1300 ja pelaajien taso vaihtelee paljon, "heikoimmat" ovat levelillä 50 ja sitten löytyy useampi yli 100 levelinen, mikä tarkoittaa sitä, että hyviä joukkoja löytyy lahjoitettavaksi kaikille.
 

contto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kapinalliset aloitti ensimmäistä kertaa eilisiltana pienimuotoisen trophypushin ja eilisillasta tähän hetkeen on n. 2000 sijaa jo noustukin rankingissa ylöspäin.
Sotasaldo näyttää edelleen mukavalta, 24 sotaa joista 23 voittoa ja tilastorasitteena alkuaikojen yksi tappio yhden pisteen erolla.
Viimeksi vastassa oli 77 sotaa voittanut ja sotiin erikoistunut klaani jolla oli war baset tuunattu todella hankaliksi, mutta fiksulla kohteenvalinnalla ja järjestelmällisellä toiminnalla niin vain napattiin 115-110 voitto kotiin ja sen jälkeen vihuklaanin liidun kanssa onnittelut hyvästä sodasta puolin ja toisin. Kohta edessä itsenäisyyspäivän kunniaksi sota ja tarkoitus on mennä taas 50v50. Toivottavasti saadaan veli venäläiset vastaan :)

Alkukapina sisarklaani lähti tosiaan mukavasti pyörimään, sielläkin aktiivista menoa tällä hetkellä 42 pelaajaan voimin ja pari sotaa viikossa. Sinne voi siis joku innokas vielä mahtua mukaan jos on aktiivinen täysikäisten klaani haussa. Kapinallisiin pääsee vain alkukapinan kautta.
Muutama on siirtynyt hetkellisten siviilikiireiden takia pienelle lepotauolle vasta perustettuun Lepokapina-klaaniin jossa ei sodita.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Ihan mielenkiinnosta kyselen niin millaisia aikoja olette parhaillaan tai yleensä viihtyneet per klaani? Onko tämä minun reilut 6kk yhdessä klaanissa jo ok? :) Itseäni ärsyttää nämä "moikka" -tyypit jotka käy vain kääntymässä. T: Kuopion Heimo

Btw contto, millaisilla joukoilla napsitte noin hyvin voittoja? Ei taida pelkät dragot enää riittää. ;)
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen niin millaisia aikoja olette parhaillaan tai yleensä viihtyneet per klaani? Onko tämä minun reilut 6kk yhdessä klaanissa jo ok? :) Itseäni ärsyttää nämä "moikka" -tyypit jotka käy vain kääntymässä. T: Kuopion Heimo

Btw contto, millaisilla joukoilla napsitte noin hyvin voittoja? Ei taida pelkät dragot enää riittää. ;)
Itse olen nykyisessä viihtynyt reilun puoli vuotta. Kaipa se menee vähän sen mukaan missä viihtyy. Jotkin paikat ovat sellaisia, että CC täyttyy aina barbaareista sekä jäteistä, kun kitsastellaan lahjoituksissa ja toiset taas sellaisia, jossa on jopa paineet sodassa menestymiselle. Itse diggailen riittävän rennosta meiningistä, jossa kuitenkin kaikki tekevät parhaansa. Voitettiin juuri eilen 15 vs 15 sota, kun siivouksen jälkeen meillä on nyt 19 jäsentä klaanissa. Hyökkäyksiä käytettiin upeasti 30/30 ja niissä kaikissa tähdättiin aina kolmeen tähteen, mikäli vain mahdollista. Lopussa riittävä ero saatiin aikaan, kun alemmista kylistä kyettiin parantamaan kahden tähden hyökkäykset kolmeen tähteen.

Dragot riittävät tiettyihin kyliin kyllä hyvin ja ilmaiskuissahan Laava Koira on tuonut uuden ulottuvuuden mukaan. Jotkut suosivat Golem+Wizard+Pekka/Noidat-yhdistelmiä pienin mukaelmin ja toiset sitten mustia palloja ja minioneja. Hogit ovat myös suosittu keino ja toimivat edelleen hyvin, vaikka giant bombit noihin paremmin purevatkin.
Hyvin pitkälti taktiikka riippuu kylästä mihin hyökkää, eli joukot tehdään sen mukaisesti ja CC-linnaan pyydetään hyökkäykseen parhaiten soveltuvat joukot. En ole koskaan ymmärtänyt pyyntöjä "jotain sotaan", sillä se jo kertoo, ettei hyökkäystä ole paljoa mietitty. Jotkin klaanit ovat aivan käsittämättömiä, sillä joillain on näitä sääntöjä joiden mukaan pitää hyökätä vastustajalla samalla sijalla olevaan kylään, jolla itse olet. Sodat voitetaan kuitenkin kolmen tähden hyökkäyksillä ja sen takiahan tässä on mahdollista valita niitä kyliä.

Puolustushommissa olen huomannut sodassa CC:ssä toimivan pirun hyvin runkona pari 4lvl valkyeria + lvl2 noita, mikäli nuo sinne mahtuvat, jos eivät, niin sitten yksi valkyrie+noita. Usein on vastustajilta loppunut CC-joukkojen tuhoamiseen varatut joukot kesken ja jos noita joukkoja varten on varattu Lightning Spell, niin noiden saaminen yhteen nippuun on hitaasti liikkuvan noidan ansiosta hankalaa ja tuohon menee aikaa, mikä on taas pois 100% saavuttamisesta. Lisäksi valkyriet saattavat jopa selvitä yhdestä loitsusta. Ilmahyökkäyksiä vastaan nämä eivät tietenkään toimi kovinkaan hyvin, mutta kiusaavatpahan sitten ainakin Heroja.
Halloweenin aikaan tulleet Skeleton trapit voi näiden kyseisten CC-joukkojen kanssa sitten asettaa operoimaan ilmajoukkoja vastaan. Lohikäärmeillehän nuo Skeletonit ovat ihan yksi hailee, mutta mustia palloja vastaan ne ovat varsin ärsyttäviä, sillä pallothan eivät saa noita itse tuhottua.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan mielenkiinnosta kyselen niin millaisia aikoja olette parhaillaan tai yleensä viihtyneet per klaani? Onko tämä minun reilut 6kk yhdessä klaanissa jo ok? :) Itseäni ärsyttää nämä "moikka" -tyypit jotka käy vain kääntymässä. T: Kuopion Heimo

Btw contto, millaisilla joukoilla napsitte noin hyvin voittoja? Ei taida pelkät dragot enää riittää. ;)


Reippaat 8kk tuli itse oltua tuolla edellisessä mistä sitten siirryttiin (Contto yms.) tänne Kapinallisiin. Voisin väittää olevani nyt peliurani viimeisessä klaanissa.

Ja vastaan Conton puolesta, että voittoja napsitaan taktikoimisella ja erittäin kovalla vaatimustasolla. Sodissa vedetään aina kaikki höökit, harmillisesti Itsenäisyyspäivän sotamme jäi 99/100 höökiin kun yhden jäsen laite/netti sanoi itsensä irti, mutta voitto tuli tähdin 133-98.

Tähän asti lähtökohtainen taktiikkamme on ollut:
Jotkin klaanit ovat aivan käsittämättömiä, sillä joillain on näitä sääntöjä joiden mukaan pitää hyökätä vastustajalla samalla sijalla olevaan kylään, jolla itse olet.

Tietenkin tarpeen mukaan muutetaan, mutta joku pohja on hyvä olla.

Sota on kyllä hieno asia tässä pelissä, ei tuu ikinä muuten mahdollisuutta (ilman jotain 100x revengen hakkaamista) mahdollisuutta suunnitella höökiään näin reilusti etukäteen ja scoutata tuleva kohde. Nyt bonuksetkin on sellaisia, ettei ihan hirveästi jää edes Elixirssä miinukselle. Tekee muuten hyvää klaanille, kun löytyy vähän erisortin taitajia, liskopallo, gowiwi/pe ja ihan giant/wizard-taitajia, laajenee osaaminen ja helpottaa sotataktikointia.

Poksujahti täällä muuten vähän tyssäs, yks kiipes hirveetä vauhtia Championssiin ja meni sen jälkeen hermolomalle.. :D. Ite oon edelleen matkalla sinne...

E: Helvata vihdoin! Champions saavutettu, tekee hyvää.
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, olisi mielessä hakea teidän klaaniin! Kuinka aktiivista porukkaa on alkukapinassa? Itse suht aktiivinen pelaaja, tosin aika häntäpäässä olisin teillä tällä hetkellä...

Nimi Demz, ikää 21 ja juuri pystytetty th8, 62lvl. Ketuttaa aivan suunnattomasti nykyinen jenkkiklaani, eteenki donaten ja chätin puolella ja ainahan se omien kanssa pelailu on mielekkäämpää :D!
 

contto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Alkukapinassa on nykyään aika pirun aktiivista touhua, sinne vaan katsomaan menoa ja kyllä sieltä pois pääsee jos siltä alkaa tuntumaan.
Sinne on ollut niin paljon tulijoita, että joukkoon on mahtunut muutama ihme tyyppi, jotka ei hoida sotahöökejä kunnolla ja kun eivät kokeneempien neuvojakaan välitä yhtään kuunnella niin sieltä on potkittu näitä sitten pihalle kovalla kädellä jotta saadaan tilalle uusia heppuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös