Clash of Clans

  • 52 153
  • 185

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Kyseessä huikean suosion saavuttanut peli. Ei liity suoranaisesti urheiluun, mutta sivuttaa joukkuepelaamista. Pelaaminen on ilmaista ellei tahdo nopeuttaa peliä maksamalla. Peli on Android- ja Apple-laitteille suunniteltu.

Nyt on tulossa uusi Clan War -systeemi peliin, joten ajattelin josko jatkoaikalaisia kiinnostaa liittyä Nippy Stoats -klaaniin (aka Vikkelät Kärpät). Aktiivisia suomalaisia tarvitaan lisää.

Henk. koht. olen pelannut peliä viime marraskuusta ja täytyy myöntää, että on kyllä koukuttava peli. Onko muita pelaajia Jatkoajasta? Sana on vapaa!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Monesti on tuo pitänyt ladata mutta on sitten jäänyt. Voisi kyllä perehtyä kyseiseen peliin kun tuo iPad2 on muutenkin käytössä. Täytyy ladata peli ja aloittaa kova treeni. Jos tuosta pidän niin miksikäs ei sitä voisi liittyä klaaniisi. Katsastellaan.

EDIT. Tutustuin peliin hieman täällä webissä ja näyttäisi olevan cheatti työkalu resurrsien saamiseen. Onko tämä edeleen käytettävissä? Ei kiinnostaisi pelata peliä jos jengi huijaa.
 
Viimeksi muokattu:

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Nyt on tulossa uusi Clan War -systeemi peliin, joten ajattelin josko jatkoaikalaisia kiinnostaa liittyä Nippy Stoats -klaaniin (aka Vikkelät Kärpät). Aktiivisia suomalaisia tarvitaan lisää.

Yritin liittyä, mutta tuli ilmoitus: "You don't have enough trophies to join this clan".
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jatkoajalle ei taida olla omaa klaania? Sinne ehkä voisin liittyäkin.
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Monesti on tuo pitänyt ladata mutta on sitten jäänyt. Voisi kyllä perehtyä kyseiseen peliin kun tuo iPad2 on muutenkin käytössä. Täytyy ladata peli ja aloittaa kova treeni. Jos tuosta pidän niin miksikäs ei sitä voisi liittyä klaaniisi. Katsastellaan.

EDIT. Tutustuin peliin hieman täällä webissä ja näyttäisi olevan cheatti työkalu resurrsien saamiseen. Onko tämä edeleen käytettävissä? Ei kiinnostaisi pelata peliä jos jengi huijaa.

En ole itse kuullut tuommoista käytettävän. Sen olen lukenut, että Clash of Clans on erittäin vaikea huijattavaksi tai hakkeroitavaksi. Ainahan on olemassa kaikenlaisia huijaussivustojakin, joissa pyydetään lataamaan joku vakoilu/virusappsi laitteelle.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Clashia on tullut pelattu 1,5 vuotta, ja välillä enempi ja välillä vähempi. Alussa erittäin koukuttava peli, ja homma lähtee hyvin rullaamaan. Mutta sitten kun tulee seinä vastaan, niin mielenkiinto laskee, niin kuin itsellä. Hyvä peli kaiken kaikkiaan ja itse pärjännyt hyvin ilman mitään makseluita timanteista.

Vinkki: Suosittelen jättämään alussa Town Hallin kehitystä vähemmälle, toki sitä kuuluu kehittää, mutta älkää innostuko. Vihollisten taso riippuu siitä, kuinka kova Town Hall on. Myös timantteja ei kannata alussa tuhlailla kamalasti.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puolisen vuotta olen nyt tainnut pelata ja yhden tauon pitänyt välissä kyllästymisen vuoksi. Nyt peli-intoa kuitenkin taas löytyy ja todella koukuttava tapaus on kyseessä. Peli todellisuudessa alkaa vasta kun Town Hall alkaa olla jonkin verran kehitetty ja kylän puolustuksesta saa oikeasti tehtyä useita eri variaatioita. Niitä suunnitellessa sitä aikaa saakin sitten tapettua ihan kunnolla.
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Clashia on tullut pelattu 1,5 vuotta, ja välillä enempi ja välillä vähempi. Alussa erittäin koukuttava peli, ja homma lähtee hyvin rullaamaan. Mutta sitten kun tulee seinä vastaan, niin mielenkiinto laskee, niin kuin itsellä. Hyvä peli kaiken kaikkiaan ja itse pärjännyt hyvin ilman mitään makseluita timanteista.

Vinkki: Suosittelen jättämään alussa Town Hallin kehitystä vähemmälle, toki sitä kuuluu kehittää, mutta älkää innostuko. Vihollisten taso riippuu siitä, kuinka kova Town Hall on. Myös timantteja ei kannata alussa tuhlailla kamalasti.
Joo, kyllä viimeistään Town Hall 8:sta lähtien kannattaa tehdä kaikki loppuun aina ennen kuin menee seuraavalle tasolle. Nimittäin resurssien hankkiminen vaikeutuu niin paljon.

Hommasin heti alkuun 5 builderia rahalla, minkä vuoksi peli on pysynyt mielekkäänä. Nyt olen jo lvl 81 alle puolen vuoden pelaamisen jälkeen.

Liityhän klaaniin mukaan!
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Innostuin vähän myöhässä tästä Clash of Clans -pelistä ja nyt olen hakannut tätä jo pari viikkoa Galaxy S4 -luurilla ja hyvin koukuttavaa on ollut. Periaatteeni estää huijaamasta sekä oikeaa rahaa en meinaa kuluttaa yhtään. Huonona puolena on tietty monta tuntia kestävät rakentelut ennen kuin kaikki tulee valmiiksi. Vain öisin olen joutunut hyökkäyksien kohteeksi mutta onneksi nyt puolustus jo toimii. Fools gold tms kenttä on ollut paha, ei meinaa onnistua millään. Kuulin huhun että ilmainen pelaaminen loppuisi 1kk jälkeen?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kuulin huhun että ilmainen pelaaminen loppuisi 1kk jälkeen?
Tiukka huhu, jonka voit googlen avulla ampua alas melko nopeasti.

Onhan tähän peliin tullut tutustuttua viime vuoden lopulla, kun petipotilaana piti makoilla. Nyttemmin jo toinen account menossa, kun se aiempi meni edesmenneen puhelimen mukana - ja vitut en supportoi mitään googleplussaa - harmillisesti. Aikoinaan liityin klaaniin mihin änkesin uudenkin kännyn pelillä, mutta nyt alkaa nyppiä: olen kausi kaudelta reippaasti ykkönen donationeissa, mutta takaisin tulee enimmäkseen silkkaa paskaa requesteilla.

Pitääpä Potan klaania vilkaista jossain vaiheessa.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Ei varmasti lopu 1kk jälkeen. Noi in-app purchaset on edelleen pelin ansaintakeino, sillä nimenomaan nämä ns. freemium-pelit takovat eniten rahaa tiskiin. Justiinsahan heiltä tuli samaa ansaintalogiikkaa käyttävä Boom Beach.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hemmetin koukuttava peli, pelattu kohta jo melkein puolitoista vuotta ja 93 levunen ollaan täällä. Voitaisiin kyllä perustaa joku klaani jatkoaikalaisille jos aktiivisia pelaajia löytyy.
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Hemmetin koukuttava peli, pelattu kohta jo melkein puolitoista vuotta ja 93 levunen ollaan täällä. Voitaisiin kyllä perustaa joku klaani jatkoaikalaisille jos aktiivisia pelaajia löytyy.

Liityhän tänne Nippy Stoatsiin. Nyt jo kolme jatkoaikalaista tullut lisää ja lisää tarvitaan. Erityisesti tuollasia korkealevelisiä carryja. Tervetuloa!
 

Rapala

Jäsen
Terve vain. Ilmeisen pieni on vielä tuo Potaichukin mainostama klaani. Vain 14 jäsentä. Jos teitä kiinnostaisi liittyä pääasiassa +18v porukasta jo yli vuoden samalla porukalla pelanneeseen Lintukotoon niin mielellään otettaisiin vastaan vielä lisää suomalaisia aktiivisia pelaajia. Ollaan raakalla kädellä viime aikoina siivoiltu nuorempaa hölisijää poies ja 15 paikkaa on tällä hetkellä vapaana.

Ja siis vaikka koko Nippy Stoatsin ydinporukka on tervetullutta mukaan. Tarjolla taatusti aktiivista peliseuraa.
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Terve vain. Ilmeisen pieni on vielä tuo Potaichukin mainostama klaani. Vain 14 jäsentä. Jos teitä kiinnostaisi liittyä pääasiassa +18v porukasta jo yli vuoden samalla porukalla pelanneeseen Lintukotoon niin mielellään otettaisiin vastaan vielä lisää suomalaisia aktiivisia pelaajia. Ollaan raakalla kädellä viime aikoina siivoiltu nuorempaa hölisijää poies ja 15 paikkaa on tällä hetkellä vapaana.

Ja siis vaikka koko Nippy Stoatsin ydinporukka on tervetullutta mukaan. Tarjolla taatusti aktiivista peliseuraa.

Nyt parissa päivässä on tuplaantunut tuon meidän klaanin jäsenmäärä. Toivon että saatais tietty teidän klaanin kaltaisia korkean levelin porukkaa.

Itse yritän parhaani mukaan saada sellaisia joukkoja, että niillä pystyy saamaan myös kavereiden clan castleen eteenpäin vievää ukkelia. Seuraavaksi lähtee tuleen lvl 6 archerit. Mukavat 7,5M viiniä maksais...
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Innostuin tästä pelistä oikeastaan vasta tämän ketjun seurauksena. Periaate kuitenkin olisi, että oikeaa rahaa en tähän peliin laita. Helpottaisi tietenkin etenemistä huomattavasti, mutta koitetaan pärjätä ilman. Sellainen kysymys kuitenkin olisi, että mihin niitä vihreitä timantteja kannattaisi käyttää? Ensimmäinen ajatus oli, että säästäisin niitä uuden builderin hankkimiseen, koska kahdella builderilla rakentaminen tuntuu toivottoman hitaalta. Tosin näyttää siltä, että saa ikuisuuden kerätä niitä timantteja builderin hankkimiseen.
 

Rapala

Jäsen
Innostuin tästä pelistä oikeastaan vasta tämän ketjun seurauksena. Periaate kuitenkin olisi, että oikeaa rahaa en tähän peliin laita. Helpottaisi tietenkin etenemistä huomattavasti, mutta koitetaan pärjätä ilman. Sellainen kysymys kuitenkin olisi, että mihin niitä vihreitä timantteja kannattaisi käyttää? Ensimmäinen ajatus oli, että säästäisin niitä uuden builderin hankkimiseen, koska kahdella builderilla rakentaminen tuntuu toivottoman hitaalta. Tosin näyttää siltä, että saa ikuisuuden kerätä niitä timantteja builderin hankkimiseen.

Kyllä niitä kannattaa varmaan buildereihin säästellä. Putsaamalla puita/pensaita kyläsi mailta saat lisää timantteja. Myös erilaisten saavutusten suorittamisista palkitaan timanteilla.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä kanssa reilu vuoden tätä hakannut peluri. Ihan törkeän koukuttava peli. Itse olen semihyvässä klaani"perheessä" niin en jaksa mihinkään lähteä, mutta ilmaiset vinkkini on, että:

-Älä käytä gemejä mihinkään muuhun kuin buildereihin, ainakin 4. mielellään myös 5. builderiin asti. (poikkeuksena 1gem boostipäivät, mitkä menossa esim nyt, collectorit tuplaamaan tuotantonsa!)

-Upgreidatkaa KAIKKI, siis ihan KAIKKI maxiin ennen TownHallin päivittämistä, se kannattaa ehdottomasti. Myös ne aidat, se on kyllä saatanan tuskaista ainakin kun ne pitäs heittää timantista mustaksi (500k per pala), mutta se kannattaa.

Ite menin turhan vauhdikkaasti TH edellä ja nyt on 10 th ja aidat vieläkin LVL 6, mutta muuten kyllä ihan jees, varsinkin hyökkäysjoukot. Meinaan possut on viikon päästä max-level, Archerit, Barbaarit ja Giantit on jo, Lohikäärme menee seuraavaksi "diskoon" kun on jo lvl 3 niin sitten sekin lvl 4 eli maksi.

Nää on kyllä aika jees nämä hetket kun saa boostattua noita collectoreita.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Tuli liityttyä ihan randomilla "The Shadows" -klaaniin 2pv sitten joten voin ihan hyvin vaihtaa johonkin JA-klaaniin. Town Hall on vasta level3 koska koitan päivittää kaiken ennen sen päivittämistä kuten "Värilasiton" jo ohjeisti, kiitti muuten vinkeistä. :)
 

Rapala

Jäsen
-Älä käytä gemejä mihinkään muuhun kuin buildereihin, ainakin 4. mielellään myös 5. builderiin asti.

Hyviä pointteja kyllä viestissäsi. Tuo tarve viidennelle builderille on jossain vaiheessa suuri, mutta pitemmälle edetessä se kokoajan pienenee. Mulla on tällä hetkellä menossa TH9:n kanssa tilanne jossa halvimmat päivitykset maksaa sen +4miljoonaa. Tähän asti olen yrittänyt kokoajan pitää kaikkia buildereita hommissaan ja laboratorya kokoajan toiminnassa. Nyt eivaan millään saa kerättyä viikottain sellaista 20miljoonan kultapottia että sais kaiken kokoajan pyörimään. Eli viidettä builderia en osaa suositella itse. Laboratorynkin kanssa alan olemaan kohta niin pitkällä että enää puuttuu PEKKA- ja Jump-spell päivitykset maksimeista. Eli juuri tuo laboratory tulee olemaan ensimmäinen juttu minkä vuoksi pitää alkaa suunnittelemaan päivitystä kohti TH10:tä tässä kohtapuoliin. Tietysti Dark Elixir puolella olisi noita päivityksiä vielä paljonkin (Valkyyria, golemia, witchiä..) mutta sitä luonnonvaraa ei vielä kaikkeen ole riittänyt.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyviä pointteja kyllä viestissäsi. Tuo tarve viidennelle builderille on jossain vaiheessa suuri, mutta pitemmälle edetessä se kokoajan pienenee. Mulla on tällä hetkellä menossa TH9:n kanssa tilanne jossa halvimmat päivitykset maksaa sen +4miljoonaa. Tähän asti olen yrittänyt kokoajan pitää kaikkia buildereita hommissaan ja laboratorya kokoajan toiminnassa. Nyt eivaan millään saa kerättyä viikottain sellaista 20miljoonan kultapottia että sais kaiken kokoajan pyörimään. Eli viidettä builderia en osaa suositella itse. Laboratorynkin kanssa alan olemaan kohta niin pitkällä että enää puuttuu PEKKA- ja Jump-spell päivitykset maksimeista. Eli juuri tuo laboratory tulee olemaan ensimmäinen juttu minkä vuoksi pitää alkaa suunnittelemaan päivitystä kohti TH10:tä tässä kohtapuoliin. Tietysti Dark Elixir puolella olisi noita päivityksiä vielä paljonkin (Valkyyria, golemia, witchiä..) mutta sitä luonnonvaraa ei vielä kaikkeen ole riittänyt.

No itse vedin niin päin pärsettä tuon aloituksen kun vain voi vetää pelin suhteen ja tosiaan th 10 ennenku aidat oli muuta kuin kultaa... Hetken aikaa tuossa oli kaksi accounttia jolla toisella tuli aloitettua alusta mutta se meni puhelimenvaihdon yhteydessä ja jatkoin tällä vanhalla vaan. Nyt kun tällä on keskittynyt oikeasti vaan tähän niin kyllä sitä pari miljoonaa ainakin päivässä saa parhaimmillaan kerättyä, mutta mulla tosiaan vaan kolme builderia. Tässä vaiheessa myös kun pisimmät rakennusajat vievät sen 10-14 päivää niin kyllä sitä arvostaisi jos olisi AINAKIN se 4.

Mutta joo pääpointtini oli se, että ainakin se 4 pitää niitä buildereita olla... Pitäs Master-liigaan päästä ni sais sen tuhat gemiä ja neljännen builderin sillä, muttei vaan jaksa, nyt säiliöt lähes täynnä ja odottelen vaan builderin ja "diskon" vapautumista.
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
No itse vedin niin päin pärsettä tuon aloituksen kun vain voi vetää pelin suhteen ja tosiaan th 10 ennenku aidat oli muuta kuin kultaa... Hetken aikaa tuossa oli kaksi accounttia jolla toisella tuli aloitettua alusta mutta se meni puhelimenvaihdon yhteydessä ja jatkoin tällä vanhalla vaan. Nyt kun tällä on keskittynyt oikeasti vaan tähän niin kyllä sitä pari miljoonaa ainakin päivässä saa parhaimmillaan kerättyä, mutta mulla tosiaan vaan kolme builderia. Tässä vaiheessa myös kun pisimmät rakennusajat vievät sen 10-14 päivää niin kyllä sitä arvostaisi jos olisi AINAKIN se 4.

Mutta joo pääpointtini oli se, että ainakin se 4 pitää niitä buildereita olla... Pitäs Master-liigaan päästä ni sais sen tuhat gemiä ja neljännen builderin sillä, muttei vaan jaksa, nyt säiliöt lähes täynnä ja odottelen vaan builderin ja "diskon" vapautumista.
Tuon virheen moni tekee, kun eivät ole tietoisia tuosta loot-systeemistä. Itse nousin nopeasti th8:in että sain dark elixir drillin. Sitten tein kaikki maksimiin lukuunottamatta elixir pumppuja. Sain jopa wallit maksimiin lukuunottamatta n. 25 palasta. Oon vetäny farming basella tähän asti ja tienannut kultaa 430M, marraskuussa aloitin, jotenka pelattu on paljon...

Nyt sitten fiilistellään kaikkea uutta th9:llä. Harvemmin tulee enää hyökkäyksiä niin että kaikki on jyrätty. Diskossa eli uunissa mulla tällä hetkellä giantit lvl 6, seuraavaksi tosiaan archerit lvl 6:en.

Finlandia klaanin nettisivuilla on joitain ihan hyviä tipsejä aloittelijoille.
 

Lavis

Jäsen
Clash of Clans par aikaa päivittymässä ja Clan Wars tulossa mitä ilmeisimmin. Jatkoaikalaisilla tarkempaa tietoa miten tämä käytännössä toimii?

Itse pelaillut tammikuusta lähtien, tällä hetkellä TH8 ja on tullut pelattua hieman liikaakin. Level taitaa olla tällä hetkellä 61. Rahaa olen sen verran käyttänyt peliin, että sain neljännen virolaisen työmiehen eli n. 9 euroa.

Kaikki 1000 tai yli pokaalia saavuttaneet pelaajat ovat vapaita liittymään Crasters Keep -claaniin. Meillä claanissa tarkotuksena pitää castlessa dragonia, koska ollaan todettu että se on paras puolustamaan kylää mahdollisilta hyökkäyksiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös