Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 117 217
  • 3 104
Viestin lähetti jounster
...Brett Hull on puhunut mulle, samoin kun Tony Granato!

Eihän tuo nyt ole mitään, minäpä olenkin puhunut Pentti Lindegrenin kanssa! Tapahtui silloin kun Nylander oli juuri liittynyt JYPiin. Oltiin kaverin kanssa katsomassa Nyllen ekoja treenejä. Ei tosin päästy sisälle kun hallin ovet olivat lukossa. Sitten paikalle käveli Pena ja kysyi että mistä ovesta pääsee sisälle. Ei osattu sanoa, mutta hetki oli hieno.

Mitä se Brett sanoi?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Eihän tuo nyt ole mitään, minäpä olenkin puhunut Pentti Lindegrenin kanssa!

Otan osaa.

Anteeksi tsättäys. Oli pakko kuitata.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Nyt kun tämä aikaväli alkoi kasvaa, niin mainittakoon, että olen taklannut Veli-Pekka Ahosen (entinen Lukon liigapeluri) näyttävästi takalistolleen lonkkataklauksella yksi vastaan yksi tilanteessa. Olen tällä kaudella iskenyt maalin Wasa Hockey Leaguessa Jari Munckin syötöstä.

Ja olen muuten Jari Kurrille sukua. Tosin hyvin kaukaista. Vain mummoni osaa kyseisen litanian...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Hitto vie...

Miks mä en koskaan saa ketään bongattua??!! Ihan epistä....

Tuoreita juttuja ei tule mieleen, mutta parin vuoden takaa Jan Benda (pelasi narreissa) oli saman viikon aikana sekä Jumbossa että ravintola Mamma Rosassa. Tuli jo mieleen, että kaverihan on ilmiselvä stalkkeri. Jos oli jotain asiaa, niin ois vaan tullu rohkeasti puhumaan..

Kaikkein ärsyttävintä omalla kohdallani on se, etten koskaan "bongaa" oman jengin pelaajia, ainoastaan naapurileirin. Tosin ainakin hifkin nuorta osastoa on ehkä hieman liiankin helppo bongata A:n matseista.

EDIT: tuli yksi tapaus mieleen, tapasin Carlo Grünnin Kiekko-Vantaan matsissa(se, missä Nielikäinen debytoi). Siellä oli muistaakseni muutakin Hifkin porukkaa, mm. Dirty Harry Rindell ja Hank Pikkarainen.
 
Viimeksi muokattu:

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saarelaa näkyy joskus täällä Laitila cityssä...

Olen nähnyt itsensä Aigarssin ostamassa omenoita Rauman Citymarketista,samassa kaupassa olen myös nähnyt Grönmanin ja Laaksosen(Mika)....
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Joo, jos joku Lukon pelaajia haluaa bongata niin niitä näkee ehkä parhaiten Havannassa tai Cittarissa.. Lukossa ei kyllä ole bongaamisen arvoisia pelaajia kuin Cisar ja Kron, noiden nimmareilla varustettu paita olis ihan jees.. mutta pari kertaa olen Racinen nimmareita ollut hallin takana metsästämässä ja on se niin aparia hommaa että huh huh! :)

Olen mä ollut syömässä jenkeissä Brendan Yareman tyttöystävän kanssa ja jutellut Brendanin kanssa puhelimessa..niinkuin se jotenkin ihmeellistä olisi..
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Uskokaa tai älkää...

Olen nähnyt Nicce Hedbergin punttisalilla! Ja monta kertaa!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Blågula
Uskokaa tai älkää...

Olen nähnyt Nicce Hedbergin punttisalilla! Ja monta kertaa!

No huhhuh! Nyt vedit kyllä semmosen pommin, että olin tukehtua juomaani. Aika puskista tuli tämmönen..
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Blågula
Uskokaa tai älkää...

Olen nähnyt Nicce Hedbergin punttisalilla! Ja monta kertaa!

Pitää tuollaisia älyttömyyksiä keksiä kompensoidakseen sen faktan dilemman että Myllys vuotaa sivuilta, päältä ja alta.

Siis kolmas kalja menossa, enkä tässä vaiheessa itse ymmärrä mitä puhun. Voisiko joku simultaanitulkki suomentaa tuon minun lauseeni minulle, kummitytölleni ja Siperian Huskyjen kouluttajille?
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mä bongasin pari joukkueellista pelaajia viime torstaina 23.1.2003 Helsingin jäähallissa.

Blågula: muuten olisin uskonut, mutta toi "monta kertaa" meni vähän överiksi.

Edit. Ai katos, säännöissä oli, että pitää bongata jäähallin ulkopuolella. No pitänee jäädä ensi kerralla ulkopuolelle odottamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjoittelin jo aiemmin tähän ketjuun siitä, että olen viime aikoina bongannut usein Juha Pursiaisen. Tänään hän käveli jälleen ohitseni, tällä kertaa kauppakeskuksessa. Lisäksi unohdin aiemmin mainita, että törmäsin häneen myös torstaina. Eli olen yhden viikon aikana tärmännyt Pursiin neljä kertaa. Kumpi vainoaa kumpaa?
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Höh. Täällä yritin hyvässä hengessä valistaa ihmisiä ja sitten saan pettymykseni huomata että väki pitää minua hurahtaneena. Ihme porukkaa.

Perkele! Katsokaa vaikkapa Nicen vahvaa vääntöä kaukalossa, siinä todiste siitä että puhun asiaa!

Kirjoitan muuten selvin päin.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Blågula
Höh. Täällä yritin hyvässä hengessä valistaa ihmisiä ja sitten saan pettymykseni huomata että väki pitää minua hurahtaneena. Ihme porukkaa.

Perkele! Katsokaa vaikkapa Nicen vahvaa vääntöä kaukalossa, siinä todiste siitä että puhun asiaa!

Kirjoitan muuten selvin päin.

Jälleen olin jo varma, että kirjoitat asiaa, kunnes tuo viimeinen lause "Kirjoitan muuten selvin päin" vei pohjan kaikelta.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täällä hämeenlinnassa tuntuu näkevän yhtenään HPK:n pelaajia.. On tullut huvittuneena seurattua esim. kerran kun miettinen ja sicak siirtyivät hyvässä kännissä metrosta sirkukseen. Marko Tuulolaa näkee joka päivä, kun se asuu tossa naapurissa. Pardavyakin näkee lähes joka päivä ku se asuu about 500m päässä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Nas
On tullut huvittuneena seurattua esim. kerran kun miettinen ja sicak siirtyivät hyvässä kännissä metrosta sirkukseen.
Minä kun luulin, että sitä metroa piti jatkaa länteen päin.

No, jos jätetään tällä kertaa ne yökerhojutut väliin...niin kyllähän noihin siltikin väkisin törmää.

Banhamilla tuntui olevan samanlainen ruokailuaikataulu Annankadun Subwayssa kuin meikämannella. Tosin puolustuksekseni on sanottava että _minulla_ ei ollut tapana roikkuen nojata lasivitriiniin "patonkiammattilaisen rakentaessa haluamaani koostumusta parhaista mahdollisista raaka-aineista".
Tämä siis onnistui Frankilta myös "selkävaivaisena".

Miksi muuten Frankin jokeri-japskista puuttui viime syksynä etupuskuri kokonaan? Niinkö kovasti ne yrittivät hinata sitä sinne änhooällään?

Sitten tuota Kuhtaa tulee nykyään nähtyä useammin kuin Nemirowskya maalinteossa.

Niin, ja Nielikäiselläkin taitaa olla samanlaiset ruokailutottumukset...kumpihan meistä ensimmäiseksi kasvaa aikuiseksi, muttei isoksi?

Ja Pärssinen, sitä näkee Myyrmannin Citymarketissa, jos jotain kiinnostaa.

Miksi mä näen lähestulkoon ainoastaan IFK:n miehiä...meinaan tuli juuri mieleen, että Carlo G ja Viitaluoma painelivat jonon ohi Bakersíin joku aika sitten. No, eihän se mua kaivele, terveisin nimimerkki "ei vippiä Bakersiin (eikä paljon muuallekaan)".

p.s. ai niin, Joroisten härkä käveli päin kesällä liikennevaloissa. Kai se hands-free-laki pitäisi säätää koskemaan myös jalankulkijoita.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Eihän tuo nyt ole mitään, minäpä olenkin puhunut Pentti Lindegrenin kanssa!

Nokitan.

Pentti Lindegren on sanonut minua hyväkäytöksiseksi nuoreksimieheksi.

Liigakiekkoilijoita bongaan joka päivä, ihan työnkin puolesta.
 
Lukon pelaajia on tullut bongattua usein. Viimeksi näin Toni Koiviston klaupungilla hölkkäämässä. Kronia tai Cisaria en ole nähnyt, mutta syksyllä näin Ulmerin, Hancockin ja Cipollan Ganalin varressa.

Mutta sitten megabongaus: Näin itse Hjallis the greatin Aake Kallialan kanssa kun olin hesassa. Siinä ne lörpötteli eduskuntatalon edessä.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Bluesin pelaajia näkee usein..

Tapiolassa on hyvä ruoka paikka - Ribis. Bluesin pelaajia näkisi päivittäin sielä, tai ainakin kesällä näki. Olin frendin kanssa märäyttämässä sielä, niin ensin astelee Elomo Brothers ineen, heti perässä tuli Sebastian Sulku (huhu, oli iso jätkä) ja (ei pieni myöskään) Juha 'Gusse' Gustafoson. Kohta perästä pukkasi Isä Hannes vielä Carolinan rotsissaan.
Useasti muutenkin nähnyt sielä Bluesin pelaajia, mutta tämä kerta jäänyt mieleen. Kuulee samalla juttuja joukkueen sisältä sivukorvalla.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti nro.44
Olen ollut uimassaa samassa uimahallissa koko Canadan naisten maajoukkueen kanssa.. =)

- Nyt voidaan lopettaa tämä ketju. Tätä ei nimittäin lyö KUKAAN!!

Maistoitko muuten vettä?
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Eihän tuo nyt ole mitään, minäpä olenkin puhunut Pentti Lindegrenin kanssa! Tapahtui silloin kun Nylander oli juuri liittynyt JYPiin. Oltiin kaverin kanssa katsomassa Nyllen ekoja treenejä. Ei tosin päästy sisälle kun hallin ovet olivat lukossa. Sitten paikalle käveli Pena ja kysyi että mistä ovesta pääsee sisälle. Ei osattu sanoa, mutta hetki oli hieno.

Mitä se Brett sanoi?

Oijoi... pystyn todella aistimaan viestistäsi sen suuren kunnioituksen mitä Penttiä kohtaan koet. =)

Hieman samankaltainen, veretseisauttava kokemus oli minunkin tapaaminen Brett Hullin kanssa. Muistan vieläkin, näin monien vuosien jälkeenkin nuo sanat. Ne menivät tarkalleen näin:

"Get out of here."
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti finnishninja
- Nyt voidaan lopettaa tämä ketju. Tätä ei nimittäin lyö KUKAAN!!

Sorry ninja, olet sinäkin näemmä ymmärtänyt tämän ketjun tarkoituksen väärin!

Tarkoituksena ei ole kilpailla bongauksen "mahtavuudella", bongatun pelaajan kuuluisuudella, yms. yms. Ei, tämän ketjun yksinkertainen idea on vain tuoda julki tavallisen liigakatsojan päivittäisiä/viikottaisia pelaajabongauksia!

Keskustelun suolana toki toimii vanhemmat bongaukset, kuten tuo yllämainittu kanukkinaisten uimahalli-bongaus, Pentti Lindegren bongaukset yms. joten näiden bongausten julkituominen ei ole suinkaan kiellettyä, vaan suotavaa.

Tässä siis tämän ketjun ns. punainen lanka. =) Tylsää? Ei, kaikkea muuta!

Minusta tämän ketjun ehdoton helmi on nimimerkki aaa:n Jari Korpisalo-bongaus. Että ihan Euromarketista makkaraa ja kaljaa!!! =)
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti jounster
Wau... liittyykö tuohon jotain mitä jätit kertomatta? =)

No, oikeastaan... heräsin yksin kaverini luota Scarboroughista, Toronton kupeesta lauantai-aamuna. Tämä kaverini siis on tämän Marchmentin siskon kanssa seurustelevan kiekkoilijan veli, pelasi Suomessa pari kautta sitten. Siis tämä kaverini pelasi Suomessa. Sitten aamulla kun heräsin niin aamiaispöydässä odottelu Neiti Draper ja joi kahvia ja söi paahtoleipää vaahterasiirapin kanssa. Siihen sitten seuraksi :) Oli muuten kaikkea muuta kuin veljensä näköinen nainen... ohhoh sanoisi vaatimaton ihminen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt ei jaksa retostella millään tuoreilla bongauksilla, mutta takavuosilta löytyy helmiä.

Olen antanut Marko Palolle tippiä.

Olen pelannut sulkapalloa Saku Koivun ja Jere Lehtisen kanssa (olivat viereisellä kentällä, who cares, kaikki lasketaan).

Ja sokerina pohjalla: Eero 'Luiro' Salisma on lyönyt minua pesäpallolla päähän. Rispekt?
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Joulukuussa Jukka Jalonen sanoi minulle, että Kerho ei tule voittamaan mestaruutta. Ilmeisesti vain vittuillakseen.

Sebu Sulku ei käy lounaalla ainoastaan Ribisissä, koska näin hänen ahtavan partahöylättyä lihaa punakarvaiseen naamaansa turkkilaisessa seisovassa pöydässä ravintola Kilimissä kaksi viikkoa sitten.

Minun sokerini pohjalla on myös varsinainen karvasmanteli. Keijo "kaKUti" Kuusela huusi minulle: "Poika pois siältä kentältä! Se oj jäädytetty!" Siihen tyssäsi kiekkourani kymmeneksi vuodeksi, eikä minusta tullut tyypillistä hämeenlinnalais-nuorta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös