Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 116 601
  • 3 103

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keksinpä mahtavan idean josta avata uusi thread...

Joskus aina kavereiden kesken tulee juteltua siitä kun on nähnyt jonkun lätkäpelaajan jossakin. Esimerkiksi itse olen bongannut Mika Kortelaisen Kampin Makuunissa, Toni Lydmanin Jumbon Hairstoressa, Roman Simicekin Itäkeskuksessa, Niklas Hagmanin Dick Tracyssa syömässä, Frank Banhamin Pitäjänmäen liikenneympyrässä jne jne...

Joten näitä bongauksia olisi hauska kirjoittaa tänne Jatkoaikaan! Ai ei ole vai...? No musta kyllä olis... =)

Bongaukset lasketaan vain, jos näet pelaajan jäähallin ulkopuolella, ei peleissä, ei treeneissä, jne... Ja jos olet duunissa jääkiekon parissa, niin ei tartte luetella kaikkia pelaajia jota kenties näet päivittäin...

Eli bongaus alkakoon! Itse näin Frantisek Mrazekin Kämp galleriassa ostoksilla viime viikon maanantaina.

EDIT:

Niinjoo lisätään sen verran että please bongailkaa hyvän maun rajoissa... ettei tule lukkoa heti tälle ketjulle. =) esim. kommentit: "Näin pelaajan X oksentamassa ravintolan X edessä viime lauantaina" voi jättää pois. Heh.
 
Viimeksi muokattu:

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Olin Vaasassa ulkojäällä lämimässä kun sinne tuli Jukka Seppo leijumaan. Pistin pari kunnon niittiä, jotta kaverilla laskis vähän jalat maahan. (tästä on 4-5 vuotta)

ok, poistettu...sori
 
Viimeksi muokattu:

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JMK81
Olin Vaasassa ulkojäällä lämimässä kun sinne tuli Jukka Seppo leijumaan. Pistin pari kunnon niittiä, jotta kaverilla laskis vähän jalat maahan. (tästä on 4-5 vuotta)

Menin veljeni luo käymään, ja huomasin että Ipan Luomalan Marko istui soffalla ja ***....:)

Aargh... Jukka Seppo hyväksytään, mutta tuo Marko Luomala menee jo vähän rajojen ulkopuolelle. Tää on bongausketju, ei pelaajien yksityisyyden loukkaus -ketju. If you know what I mean?

EDIT: Lisäksi bongauksen tulisi olla aivan lähiaikoina tapahtunut, esim. parin viikon sisällä, muutenhan jokainen voisi kirjoittaa vaikka kuinka pitkän listan tänne.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän noihin kiekkoilijoihin törmää aina silloin tällöin, mutta erikoisin paikka jossa olen törmännyt lätkänpelaajaan on kirjakauppa. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, olen nähnyt Pasi Nielikäisen kirjakaupassa. Pasilla oli jopa kirja kädessään :)
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Viestin lähetti jounster
Aargh... Jukka Seppo hyväksytään, mutta tuo Marko Luomala menee jo vähän rajojen ulkopuolelle. Tää on bongausketju, ei pelaajien yksityisyyden loukkaus -ketju. If you know what I mean?

EDIT: Lisäksi bongauksen tulisi olla aivan lähiaikoina tapahtunut, esim. parin viikon sisällä, muutenhan jokainen voisi kirjoittaa vaikka kuinka pitkän listan tänne.

Poistin sen jos se nyt niin arka aihe on.

Jaa että parin viikon ajalta...
Helppoahan se on bongata niitä pelaajia siellä suurkaupungin melskeessä, kun siellähän niitä riittää. Täällä pienessä tuppukylässä kun ei noita hoki pelaajia puissa kasva:)
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JMK81
Poistin sen jos se nyt niin arka aihe on.

Jaa että parin viikon ajalta...
Helppoahan se on bongata niitä pelaajia siellä suurkaupungin melskeessä, kun siellähän niitä riittää. Täällä pienessä tuppukylässä kun ei noita hoki pelaajia puissa kasva:)

Alright... Voidaanhan me sopia että jos bongaus tapahtuu pienemmässä tuppu/käpy-kylässä niin siitä saa enemmän tyylipisteitä... =)
 

Nypsi

Jäsen
Hohhoijaa, ei kai sm-liiga pelaajat nyt ole tavallisia ihmisiä erikoisempia? Onko se nyt niin ihmeellistä jos jonkun näkee vaikka kaupungilla? Sitten tuon hössötyksen ymmärtää jos bongaat vaikka David Beckhamin(tavallinen ihminen hänkin), mutta että sm-liiga pelaajan...huoh
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Näin Eric Perrinin kesällä Kolmikulman edessä J-kylässä, paidan selässä luki "Hockey is Canada", Marttisen Jyrin ja Siltavirran Samin olenkin nähnyt sitten useamman kerran.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin Jari "jenkkisiili" Korpisalon ostamaa euro-marketista kaljaa ja makkaraa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pienimmällä liigapaikkakunnalla lätkästarojen bongaaminen on sangen helppoa. Jos sunnuntaina ei ole matsia niin melko varmasti joukkueen nuorempaa kaartia on tavattavissa lauantai-iltaisin Sedu Koskisen isännöimässä Nick Havanna- baarissa tai sitten periteikkäämmässä Raumanlinnan Domino-yökerhossa.

Päiväsaikaan mm S. Torkki, T. Koivisto ja M Purontakanen tykkäävät hengailla kauppakeskus Tarvontorin Aschan-kahvilassa ja Vehasen Peteä näkee Prismassa tuon tuosta.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Nypsi
Hohhoijaa, ei kai sm-liiga pelaajat nyt ole tavallisia ihmisiä erikoisempia?

Eivät.

Viestin lähetti Nypsi
Onko se nyt niin ihmeellistä jos jonkun näkee vaikka kaupungilla?

No ei se kovin ihmeellistä kyllä ole.

Viestin lähetti Nypsi
Sitten tuon hössötyksen ymmärtää jos bongaat vaikka David Beckhamin(tavallinen ihminen hänkin), mutta että sm-liiga pelaajan...huoh

Aijaa, Beckhamkin on ihminen?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Watch out Hifk, Timo 'TT' *Bootsi' Tuomi bongattu viime viikonloppuna vantaalaisessa kauppakeskus Jumbossa!
Siinäpä Alpolle miehekäs stuntti, Pena: Faxi menemään!!
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
No jos kelpaa noita ex-hifk "staroja" kuten Kortelainen niin viime viikoloppuna bongattu Veli-Pekka "järvenpään levein noutaja" Kautonen paikallisessa ravitsemus liikkeessä.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Entinen Ilves-peluri Kalle "Halpahalli" Mattila notkui tänään Lukko-laina Hermanni Vidmanin kanssa Vaasan Rewell Centerissä.

Tämä oli ns. Ruokkis-bongaus.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Olen vetänyt ns. lärvit Esa Tikkasen kanssa eräässä stadilaisessa pizzeriassa Runeberginkadulla (tämä tapahtui silloin NHL-lakon aikana, kun Tiki pelasi IFK:ssa).

Ja koska otsikossa ei rajattu näitä bongattuja pelaajia ainoastaan SM-liigaan, niin tässä muiden liigojen immeisiä:

- olen viettänyt ns. sivistyneen illan yökerhossa Kanadan naisten maajoukkueveskarin Manon Rheaumen kanssa... paikalla oli kylläkin monta Team Kanadan naista, mutta minäpä olin samassa pöydässä neiti Rheaumen kanssa.

- olen törmännyt Heikki Riihirantaan Helsingissä Kansallisteatterin kulmilla sillä seurauksella että me kumpikin putosimme polvillemme. Hanskat kuitenkin pysyivät käsissä ja naurua riitti.

Repikää siitä kateelliset!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPan Juha Pursiainen käveli tänään Lappeenrannan monitoimitalon edessä minua vastaan. Pursiaiseen olen muutenkin törmännyt useasti kaupungilla, ennen tämän päiväistä olin viimeeksi nähnyt hänet lauantaina kaupungilla, kun olin itse matkalla leffaan.

Ja vaikka nyt onkin ollut puhetta, että kerrotaan vain viime aikojen bongauksista, mainitsen yhden bongauksen viime talvelta. Huomioin nimittäin naureskellen ohi kulkeneen Lubomir Vaicin ja vielä silloin SaiPassa pelanneet Jesse Wellingin ja Paul Brousseaun Lappeenrannan kirpputorilla. Tuo olisi ehkä se erikoisin paikka, missä olen pelaajia bongannut. Tai sitten se on uimahalli... :)
 

Rocco

Jäsen
Olen syönyt aamiaista NHL-pelaaja Kris Draperin siskon kanssa.

Esitin olevani Mats Sundinin serkku ja pääsin tutustumaan Maple Leafs Gardensin tiloihin.

Olen juonut kaljaa Bryan Marchmentin siskon poikakaverin kanssa ja syönyt tämän jätkän faijan tekemää pizzaa.

No, miten tämä liittyy SM-Liigaan...? Ei sitä koskaan tiedä vaikka joku noista em. kavereista pelaisi liigassa joku päivä. Draper, Marchment, Mats Sundinin OIKEA serkku, Marchmentin siskon poikakaveri...

Liigapelaajia on tullut bongattua missä milloinkin. Ihan tavallisia heppuja ne ovat. Voisi melkein liigapelaajat kertoa missä ovat bonganneet Jatkoajan keskustelijoita!!!
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hadanka on mainio paikka IFK:n tsekkipelaajien bongaamiseen
Viime kerralla näin Kantorin ja Mrazekin jälkipeleillä, ja siellä
on nähty myös Vopat, Marek ja Simikin. Tuossa joulukuussa
siellä istuskeli myös Nielikäisen Pasi. Jan Calounkin kävi ennen
usein siellä mutta katosi sitten kun ei koskaan saanut istua
rauhassa siellä
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Törmäsin eräässä tavaratalossa Tukholmassa v. 1989 Vladislav Tretjakkiin. Pällisteli kenkäosastolla popoja, kädessään siro valkoinen stilettikorkokenkä, luultavasti hänen piikkikikilleen, tai naapurin Tatjaanalle..

Seuraavana kesänä pysähdyin tankkaamaan Fagerstassa. Kahvion jonossa seisoi myös "Robocop" Ulf Samuelsson. Jesus kun oli iso jääkäri..! Hän osti ison kupin kahvia ja lihapullavoileivän punajuurisalaatilla. Kävi myös käymälässä. Luultavasti paskalla, koska aikaa meni sen verran kauan. En uskaltanut mennä hajuun veeseen vapauduttua.

Näitä muita pelaajia näkeekin sitten melkein joka päivä... hehe..
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällä viikolla ei ole sattunut yhtään bongausta, en kyllä ole edes liikuskellut kaupungilla muuta kuin kauppatori-koulu -väliä. Mutta parisen viikkoa sitten bongasin Marko Kauppisen lastenrattaiden kanssa Stokkan alennusmyynneistä ja heti perään Hansassa liikuskeli myös Tuokon Marco. Yleisesti ottaen bongaan kiekkoilijoita ja muita "julkkiksia" harvoin, sillä en kulje kaupungilla vastaantulijoita syynäillen...
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Vopat, Kantor ja Simicek vaimoineen olivat katsomassa Karjala turnauksen Suomi-Tsekki ottelua ja niiden kanssa tuli puhuttua..
 
Olin viime kesänä ensimmäistä kertaa elämässäni Turussa ja heti ensimmäisellä reissullani keskustaan näin Juhani Tammisen kävelemässä sisään Forumiin. Ainakin se oli ihan Tamin näköinen.

Joskus lapsena olin myymässä arpoja Trio90:nen kaukalopallo-ottelussa kun Jari Lindroos ja Jyrki Jokinen kävelivät vastaan hallin käytävällä. Eivät ostaneet arpoja, vaikka tarjosin.

Jarkko Glad ja muistaakseni Pekka Poikolainen seisoivat Jyväskylän Sokoksen edessä ympäripäissään joskus viime keväänä heti runkosarjan päättymisen jälkeen. Kaveri luuli niitä joksikin spurguiksi. Samaan aikaan Timo Rautiainen oli muuten nostamassa rahaa saman laitoksen seinustalla olevasta pankkiautomaatista.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos tähän saa ikivanhojakin kertoa, niin mää olen ostanu Rono Järvelältä t-paidan S.W.Heimon käsien levynjulkistamiskeikalla joskus vuonna -93 tjsp.
Tossa muuten mitään ihmeellistä ole, mutta kun Rono niitä paitoja myydessään kiisti mun "ei toi mahdu"-väitteeni levittämällä paitaa siinä mun edessäni: "Kyllä mahtuu, komeesti. Mut älä kokeile."
Myyntipuheet oli niin hyvät, että kaupat tuli.

S-kokonen paita ei muutes mahdu xxl-kokoselle jätkälle. Paitsi silloin kun sekä kauppiaan että ostaja promillet lähentelee kolmea.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Viime keväänä Olli Jokinen oli Ikeassa ja kesällä Ruudun veljessarja Kyröskosken urheilukentällä juoksemassa.

Koskikeskuksen Mäkissä olen joskus törmännyt Mika Niemiseen ja Hämeenkadun itäpään Hesessä pongasin Hannu Virran.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen syönyt aamiaista NHL-pelaaja Kris Draperin siskon kanssa.

Wau... liittyykö tuohon jotain mitä jätit kertomatta? =)

No juu, voihan noita vanhoja bongauksia sinänsä katsoa läpi sormien... jos löytyy oikeita helmiä. =) Tuoreet bongaukset ovat kuitenkin ensiarvoisia tässä ketjussa.

Nielikäiseen minäkin olen törmännyt usein (vielä silloin hänen IFK-aikoina) Forumissa, Southern Fried Chickenissä tai Arnold's Donutsissa!


Ja vähän offtopiccia.... jos leveillään "suhteilla" jota mulla on NHL:n suuntaan, niin... Olen hengaillut Eddie Belfourin vanhempien kanssa, entinen historian opettajani on pelannut NHL:ssä & WHA:ssa, ja Brett Hull on puhunut mulle, samoin kun Tony Granato!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös