Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 117 097
  • 3 104

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Myös Tommi Taimi oli katsomossa eilen. Oikeastaan lähes kaikki porilaiset edustuksen ja A-junioreiden kiekkoilijat voi bongata Pesäkarhujen peleissä.

Taimen bongasin viimeksi silloin, kun kävi kentällä haastattelussa jaksojen välisellä tauolla. Niemen ja Armian olen nähnyt useimmin siellä. Tosin on sanottava, että eihän aina kaikkia huomaa yli tuhannen ihmisen keskellä, ja A-juniorikaarti ei ole niin tuttua muutenkaan.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Trevor Gillies bongattu eilen Vapianossa pastalinjalta. Ottaa ainakin ruokailussa perinteisen jääkiekkolijan otteen.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Ellen nyt hirveästi erehdy niin Lahen Rami bongattu Kirrin Nesteeltä (muutama kilometri Jyväskylän keskustasta). Syömässä näytti siellä olevan.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Esa Lindell, Petteri Lindbohm ja pari muuta Jokeripelaajaa tänään aamulla lenkillä Hartwall-Areenan kupeessa. Kahta muuta ei millään kerennyt tunnistamaan useamman kaistan yli.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Esa Lindell, Petteri Lindbohm ja pari muuta Jokeripelaajaa tänään aamulla lenkillä Hartwall-Areenan kupeessa. Kahta muuta ei millään kerennyt tunnistamaan useamman kaistan yli.

Itse törmäsin päivällä Lindelliin, Lindbohmiin ja Lambergiin Vantaan Tammistossa. Kovin nälkäisiä olivat.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Braden Birch bongattu n. puol tuntia sitten kävelemästä Nordikselta Manskulle päin. Hitto, oli menossa Mäkkärin suuntaan!
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Braden Birch bongattu n. puol tuntia sitten kävelemästä Nordikselta Manskulle päin. Hitto, oli menossa Mäkkärin suuntaan!

Birch ja Austin Block tuli bongattua sunnuntai-iltana erään ruokaravintolan kulmilla kantakaupungin alueella ja viereisessä Alepa- kaupassa myös.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jokerien P-amerikkalaiset viime viikolla Ruoholahden kauppakeskuksen NycBurgerissa aterioimassa. Stevie Moses ja kumppanit kiskoi antautumuksella jenkkisafkaa tuulensuojaan.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Mainitaan nyt kun tuli bongattua. Siim Liivik pyöri muutama tunti sitten Bluesin teippauksilla varustetulla Opelilla Pasilassa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siim Liivik oli myös muutama viikko sitten Cheapin keikalla. Itse olin kerrosta alempana Kollien pelissä.
 

Risu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #6, #8, #28, #86
Tomi Mäki bongattu Hulluilla Päivillä stockalla viime perjantaina.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Brian Willsie käveli ohitse sateisen Turun keskustassa. Harvoin sitä siviilissä bongaa NHL:ssä pelanneita kiekkoilijoita. Hallien katsomot ovat eri asia.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Bongailujen suhteen olen melkoisissa liekeissä juuri nyt. Eilen tuli bongattua Willsie, tänään Tuomas Suominen. Kuka huomenna?
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Jesse Saarinen oli jonkun toisen Kerhon pelaajan kanssa seuraamassa Suomen peliä Hämeenlinnan keskustassa. Samasta paikasta bongattu myös Petteri Sihvonen.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jere Myllyniemi bongattu Vanhassa Raumassa puolen päivän aikoihin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei liigakiekkoilijoita, mutta Ruotsin alle 18-vuotiaiden maajoukkue valmentajineen oli tänään ennen kello kymmentä Aurajoen rannassa lämmittelemässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös