Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 117 295
  • 3 104

tuffgong

Jäsen
Kolmisen viikkoa sitten Töölöntorilla J.Ruutu taluttamassa neitimäisesti puudelia, seuranaan hänellä oli T.Ruutu joka työnsi miehekkäästi lastenvaunuja.

Äsken Runeberginkadulla Jere Karalahti nousemassa c-sarjan mersuun seuranaan hänellä oli mies joka näytti nopealla vilkaisulla Tony Salmelaiselta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihan 100% varma en ole, mutta aika varma siitä, että Eero Somervuori oli tänään linnanmäellä viettämässä päivää.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Karri Kivi oli tänään Yyterin rannalla ja käveli meikäläisen neliö x neliö kokoisen kyynärpäillä vallatun lokoilupaikan ohi. Yritti huijata aurinkolaseilla, mutta liian tunnistettavat oli silti, jostain kumman syystä.
 

Masentaja

Jäsen
Eilen kehä3:lla Teuvo Teräväisen näköinen juniori ajeli Jokeri-logoin varustellulla Minillä kehää kohti itää.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ei juuri nyt liigakiekkoilija, mutta Juhamatti Aaltonen oli nauttimassa Sotkamon Hiukan pesäpallostadionilla Sotkamon Jymyn voittoa päävastustaja Vimpelin Vedosta. Juhis näytti siltä, että olisi lomailemassa jossain päin Sotkamoa, sellaiset päätelmät ainakin pystyi kamppeista tekemään.

Seuralaisina tietysti noin neljä-viisi kaveria, joiden perusteella alan ymmärtää termin kendojanari merkityksen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Bongattu:
ex-liigakiekkoilija Antti Raanta pitsiturnauksessa.

Rauman yössä:
Petteri Nummelin, Jerry Ahtola, Eero Elo, Rony Ahonen, Ilkka Mikkola, Roni Viirlas ja muita lukkopelaajia.

Jerry Ahtola käy kuulemma petterrrriä ahkerammin huorissa ja Numpalla meni kuppi nurin Dufvan kanssa jo pitsissä. Viirlaksella kouluhommat painaa ja Dufva painostaa; Numppa ei sitäkään arvostanut...
 
Viimeksi muokattu:

Iskender

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,LA Kings, Türkiye Buz Hokeyi Federation
puolisen tuntia tuli vietettyä kaverin ja Jonne Virtasen kanssa taksitolpalle jonka jälkeen taksimatka kotiin. Kunnon jurrissahan se oli, mutta kertoi aika yllättäviä ja synkkiäkin yksityiskohtia omasta elämästään. Ei siinä helvetin hieno ja hauska mies muuten ja tarjosi koko taksimatkankin kotiin!
 

J.Ho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porisperessa bongattuja: Ville Uusitalo, Juuso Riksman, Mika Niemi, Miko Malkamäki, Tommi Taimi, Patrik Parkkonen, Jussi Rynnäs.

Kaikki hengaili "Hiuka Tärkee"-osastolla.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nythän mä vasta muistin, että lauantai-iltana itse Jarkko Ruutu käveli Stockan edessä, siinä ihan Hard Rock Cafen oviaukon tuntumassa vastaan.
 

JokerMaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jarkko Ruutu pikku-Roballa kantamassa tavaraa luultavasti asuntoonsa. Hyppäsi auton eteen ja avasi etummaisen auton oven, että sai kannettua jonkun tason pois. Vaimo odotti ovella.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Petteri Nummelin, Aki Uusikartano, Jerry Ahtola sekä neljäs henkilö, jonka olin tunnistavinani Ville Vahalahdeksi, astuivat Rauman Sotkasta ulos samalla oven avauksella kuin itse astuin sisään. Lastasivat itsensä Uusikartanon autoon, jonka merkkiä en tajunnut sen tarkemmin bongailla. Hyvällä tuulella kaikki tuntuivat olevan, Ahtolakin nosti kättään tervehtiäkseen kun toisen kerran käännyin katsomaan että "olipas muuten tutun näköistä porukkaa".
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Eric Perrin Harryn olutpubissa eilen. Kännissä piti tietenkin mennä lässyttämään.

Eric ei ollut yhtä kännissä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Patrick Davis shoppaili Prismassa muijansa kanssa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Eilen 25.8.2013 naisten superpesiksen välierässä Pesäkarhut-Kirittäret oli Joel Armia. Armia on aika usein itse asiassa pesäpalloa katsomassa.
 

Patamies#72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen 25.8.2013 naisten superpesiksen välierässä Pesäkarhut-Kirittäret oli Joel Armia. Armia on aika usein itse asiassa pesäpalloa katsomassa.

Myös Tommi Taimi oli katsomossa eilen. Oikeastaan lähes kaikki porilaiset edustuksen ja A-junioreiden kiekkoilijat voi bongata Pesäkarhujen peleissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös