Boikottiketju

  • 83 523
  • 436

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Routainen Sydän kirjoitti:
Boikotoin rättipäitä. Vittu mitä sairasta sakkia.
Miten toimintasi rättipäiden suhteen poikkeaa aikaan ennen boikottia?
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ossi kirjoitti:
Miten toimintasi rättipäiden suhteen poikkeaa aikaan ennen boikottia?
Luultavasti ei mitenkään näkyvästi silloinkaan. Jos nyt näkyy rättipäitä lähistöllä, boikotti iskee ja kierrän ko. ihmiset kaukaa. Ennen en kiertänyt, vaan olin jopa sosiaalinen ja ystävällinen, jos heillä kysyttävää/asiaa oli.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Olen joskus kuullut puhuttavan rättipäivistä, mutta mitäs nämä rättipäät ovat, että tietää boikotoida?

Itse boikotoin kaikkea, mikä millään tavalla liittyy Heikki Kinnuseen tai Ere Kokkoseen.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Rontti kirjoitti:
Olen joskus kuullut puhuttavan rättipäivistä, mutta mitäs nämä rättipäät ovat, että tietää boikotoida?
Näitä muslemeita/arabeita/rättipäitä, jotka laittaa siviilejä kekoon esimerkkinä nyt viimeisimmät; Lontoon pommi-iskut.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Routainen Sydän kirjoitti:
Luultavasti ei mitenkään näkyvästi silloinkaan. Jos nyt näkyy rättipäitä lähistöllä, boikotti iskee ja kierrän ko. ihmiset kaukaa. Ennen en kiertänyt, vaan olin jopa sosiaalinen ja ystävällinen, jos heillä kysyttävää/asiaa oli.

Pitääkö rättipäällä olla rätti päässä? Siis onko rättipään edellytys se, että sillä on rätti päässä? Boikotoitko automaattisesti kaikkia ihmisiä, joiden päässä huomaat rätin? Entä jos ihminen ottaa rätin pois päästään, muuttuuko hän ihmiseksi, jota et enää boikotoi?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
The Original Jags kirjoitti:
Pitääkö rättipäällä olla rätti päässä? Siis onko rättipää ihminen, jonka päässä on rätti? Boikotoitko automaattisesti kaikkia ihmisiä, joiden päässä huomaat rätin?
Niin, katselin tuossa juuri yleisurheilua ja siellä ainakin Arsi Harjulla oli rätti päässä. Sitä rättipäätä siis ainakin pitää boikotoida.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Routainen Sydän kirjoitti:
Näitä muslemeita/arabeita/rättipäitä, jotka laittaa siviilejä kekoon esimerkkinä nyt viimeisimmät; Lontoon pommi-iskut.

Minä boikotoisin mieluummin amerikkalaisia. Ovathan he kymmenen kertaa suurempia murhaajia kuin nämä sinun rättipääsi.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikä helvetti minua kieltää sanomasta nimenomaan arabeita rättipäiksi? Enkä tarkoita tällä ketään muita kuin arabeja. Ja mikä minua estää boikotoimasta heitä? Boikotoikaa Te mitä haluatte. Minä teen samoin...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Routainen Sydän kirjoitti:
Mikä helvetti minua kieltää sanomasta nimenomaan arabeita rättipäiksi? Enkä tarkoita tällä ketään muita kuin arabeja. Ja mikä minua estää boikotoimasta heitä? Boikotoikaa Te mitä haluatte. Minä teen samoin...
No perkele, sitten minä boikotoin jääkarhuja! Ne vasta petoja on.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
The Original Jags kirjoitti:
Pitääkö rättipäällä olla rätti päässä? Siis onko rättipään edellytys se, että sillä on rätti päässä? Boikotoitko automaattisesti kaikkia ihmisiä, joiden päässä huomaat rätin? Entä jos ihminen ottaa rätin pois päästään, muuttuuko hän ihmiseksi, jota et enää boikotoi?

The Original Jags kirjoitti:
Minä boikotoisin mieluummin amerikkalaisia. Ovathan he kymmenen kertaa suurempia murhaajia kuin nämä sinun rättipääsi.

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?t=28192
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
- Elferhaus (eräs innsbruckilainen juottoruokala): yrittävät kusettaa laskutuksessa ulkomaalaisia asiakkaita.

- Turun Sinappi. En ole "virallisesti" boikotoinut, mutta ulkomaille muuton jälkeen ei vaan ole tullut ostettua.

- Sienet. Maistuu pahalle ja rouskuu suussa vastenmielisesti. Miksi v*tussa niitä pitäis suuhun laittaa?

- Homejuusto. Jos ruoassa on hometta, se on pilalla.


Lidliä ei missään nimessä pidä boikotoida. He tuovat Suomen markkinoille kilpailua ja takovat siten pakolla kotimaisille toimijoille järkeä päähän. Tulokas murskasi täällä käytännössä vallinneen kartellin. Tukekaamme sitä.



The Original Jags kirjoitti:
Mitä yhteistä on Kuuballa ja Venäjällä?

Ei mitään. Kuuba on nimittäin hieno maa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minä boikotoin Rom Cassis tyyppisiä hedelmäisiä viinejä, jo ajatuskin saa pahanolon mieleen. Samoin rusinaista maksalaatikkoa, puolukkahillolla. Hu hu, taidankin lähteä käväisemään vessan puolella, alkoi klunksittamaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Boikotoin ärsyttäviä ihmisiä. En edes yritä tulla toimeen sellaisten kanssa.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
En taida tietoisesti boikotoida mitään.

Hesburgerissa en ole hetkeen käynyt, kun sain sieltä huonoa ja hidasta palvelua. Sen ohitus on kuitenkin enemmän ollut alitajuista kuin tietoista boikotointia. Ja hyvin todennäköisesti sinne vielä joskus eksyn ja olen purilaiseen tyytyväinen.

Enemmän voisi sanoa, että pyrin valitsemaan aina parhaimman vaihtoehdon, jos se on mahdollista. En siis boikotoi kakkoseksi jäänyttä vaan otan mielestäni paremman. Tuo ei tainnut liittyä boikotoimiseen millään tavalla...
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Routainen Sydän kirjoitti:
Mikä helvetti minua kieltää sanomasta nimenomaan arabeita rättipäiksi? Enkä tarkoita tällä ketään muita kuin arabeja. Ja mikä minua estää boikotoimasta heitä? Boikotoikaa Te mitä haluatte. Minä teen samoin...

Kannattaa sitten katsoa, missä tankkaa autoonsa bensaa. Öljy kun tulee Suomen suurimmaksi osaksi rättipäämaista.

Mutta eikös Teboil ole puhtaasti venäläinen firma? Hankkinevat myös öljynsä silloin Venäjältä?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
BitterX kirjoitti:
-

Ei mitään. Kuuba on nimittäin hieno maa.

No silloinhan yhteistä todellakin löytyy, sillä myös Venäjä on hieno maa.
 

Viljuri

Jäsen
En nyt varmaan boikotoi sinänsä mitään, mutta ainakin joissakin kulutustottumuksissani pyrin suosimaan suomalaisia vaihtoehtoja.

Toisaalta, hyvä ehdokas boikotoinnin kohteeksi on AC Allianssi. Saas nähdä kuinka tänään käy...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Boikotoin Woody Allenia. En käy katsomassa elokuvia, enkä vuokraa tai osta niitä ja pyrin kaikin tavoin siihen, etten edistä hänen hyvinvointiaan millään tavalla.

Tämä kaikki siitä syystä, että en voi hyväksyä hänen henkilökohtaisen elämänsä ratkaisuja.
 

Veijari

Jäsen
The Original Jags kirjoitti:
No silloinhan yhteistä todellakin löytyy, sillä myös Venäjä on hieno maa.

niin varmasti, jos viihtyy korruptoituneessa sikolätissä
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
The Original Jags kirjoitti:
Mutta eikös Teboil ole puhtaasti venäläinen firma? Hankkinevat myös öljynsä silloin Venäjältä?

Oy Teboil Ab oli kyllä kotimainen fima, mutta Lukoil osti sen. Lukoil taas listattu Lontoon pörssissä, joten omistajina voi olla "ihan kuka vaan".

Varmasti hankkivat muuten öljynsä sieltä mistä halvimmalla saavaat, oli se sitten venäjä tai joku muu valtio.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
U2 kirjoitti:
Hieno kuulla jos asiassa on tapahtunut kehitystä. Silti en kyllä tule ko. paikan palveluita enää ikinä käyttämään. They have missed the window.
Palvelu oli tosiaan ihan perushyvää ja siksi hieman hämmästyinkin tuota kokemustasi. Mutta niinhän se on, että ei se päivä aina niiden virkailijoiden risukasaankaan paista, ja syntipukiksi sopii silloin vaikka se seuraava asiakas joka tällä kertaa olit sinä. Silloin on ihan ok äänestää jaloillaan ja hakea palvelu muualta. Niin minäkin teen joissain tapauksissa ja niin sen pitääkin olla.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Boikotoin mm U2n musaa. Radiokanava vaihtuu het' kun se kiekuminen alkaa.

Toinen mita boikotoin on Fox-"uutis"kanava.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
1Timer kirjoitti:
Boikotoin mm U2n musaa. Radiokanava vaihtuu het' kun se kiekuminen alkaa.

Samma här. Sillonkun noi paskat oli suoltamassa stadikalla tota ulostettaan niin lähdin kavereiden kanssa evakkoon vantaalle. En halunnut olla samassa kaupungissa moisten tekopyhien ylihypetettyjen kanssa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
- Ikeaa. Joskus pari vuotta sitten meni kaikki kyllä niin totaalisen pieleen kun ostin sieltä pari kaappia että saa olla aikamoinen nainen että saa minut enää Ikeaan. Lisäksi niistä helvetin kaapeista, hyllyistä jne puuttuu aina joku osa.

- Elisa. Vittuako niillä pitää vieläkin olla tietyissä asioissa monopoli Helsingissä? Ei ymmärrä millään ja ottaa päähän. Toisaalta jo pelkästään Saulin ja Paulin takia ei ikinä pitäisi ostaa mitään ko puljun tuotteita. Saunalahti olisi myös mahtunut listalle mutta fuusioituu onneksi (?) Elisan kanssa. Pysyypähän boikottilista lyhyenä.

- Radio Novaa. Ei vain pysty kuuntelemaan. Ei millään.

- Koffin III-olut. Jos kerran on olemassa hyvää olutta niin miksi joisin tätä paskaa? IV A toimii mutta tuossa III-oluessa tökkii joku jota en pysty selittämään. Lisäksi se on "IFK-olut" ja sitähän ei tueta kuin joskus. Toisaalta, ei Everton-fanin pitäisi tomaattejakaan syödä.

Nämä tulivat nyt ensimmäiseksi mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös