Asutko syntymäkunnassasi?

  • 9 900
  • 111

Asutko syntymäkunnassasi?

  • Kyllä

    Ääniä: 98 35,0%
  • Ei

    Ääniä: 176 62,9%
  • Olen koditon

    Ääniä: 6 2,1%

  • Äänestäjiä
    280

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En oikein ymmärrä, mistä keksit että olen käynyt siellä elämäni aikana yhden kerran yhden päivän ajan. Kolmisen kuukautta ehdin asuakin ja lätkän merkeissä on tullut käytyä useammankin kerran. Raumalaiseksi on todellakaan itseäni tunne, eikä sinne ole ollut mitään tarpeita mennä ällistelemään synnyinseutujaan. Joskus kysyin Pitsissä ollessani mutsilta osoitetta jossa on aikoinaan asutuu, mutta jäi käymättä katsomassa. Lukion aikaan olisi suomen tunnilla pitänyt puhua Rauman murretta, kun opettaja sai tietää syntymäni siellä.

Anteeksi, minun moka. Luin äkkiseltään vain väärin miten olit asian ilmaissut, eli kirjoititkin oikeasti että "kävit ensimmäisen kerran Raumalla vasta kolmekymppisenä pitsiturnauksessa". Pyöräytin sen päässäni jotenkin muotoon, että kävit ainoan kerran
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ensimmäiset 1,5 vuotta kuluivat Puumalassa. Aikuisiällä tuli asuttua myös Haminassa 8 kuukautta, kun haluttiin tulevan vaimoni kanssa nähdä myös iltavapailla armeija aikoinani. Muuten on tullut asuttua Lappeenrannassa, ja täytyy sanoa, että tykkään tästä kaupungista, ja kaupunginosasta jossa asun niin paljon, että suomen rajojen sisäpuolella en minnekään muuttaisi.

Fuengirolaan sitten eläkepäiviksi.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
En asu. Syntyäni eli "kasvattajaseurani" oli Hifk/Jokerit, sen jälkeen siirryin hetkeksi Saipan leiriin.
Nyt olen ollut yli 40 vuotta Jypin miehiä!
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuunneltaisiinko sitten kahdestaan kattoterassillamme gunnareita, katsottaisiin läppäreiltä HIFKin ja SaiPan pelejä ja juotaisiin kaljaa?

No, hyvä idea, mutta sitä on varmaan jo sellaiseen liian vanha. Ajattelin enemmänkin pelata puistossa paikallisten pappojen kanssa jotain dominoa tai mikä niiden kansallispeli onkaan.

Ja kalja vaihdetaan johonkin kahviin tai mitä niitäkään on.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En. Olen asunut kuuden kunnan alueella, ja ainoa niistä jolla on ollut liigajoukkue on Joensuu. Mutta sinä vuonna asuin muualla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Asun toistaiseksi. Suunnitelmissa on kuitenkin muuttaa tulevaisuudessa toisaalle, sillä olen vaihtelua kaipaava persoona. Ideaalitilanne olisi varmaan päästä jonkun toisen paikkakunnan AMK:hon ja etsiä sieltä itselleni sopuhintainen opiskelijakämppä. Tai emmä tiiä, ei ulkomailla opiskeleminenkaan ole mulle täysin poissuljettu ajatus!
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En asu, kävin syntymässä Porvoossa, mutta asuinkaupunki oli tuolloin Loviisa ja viimeiset 19 vuotta asuinkaupunki on ollut Kouvola.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Synnyin Helsingissä, mutta vuosi syntymän jälkeen perhe muutti Poriin, ja täällä ollaan oltu vuodesta 2002 lähtien. Eli en asu syntymäkunnassani, mutta mahdollisesti tulevaisuudessa asun. Ei ole kovin kehno ajatus. Seuraava asuinkaupunki on opiskelujen myötä mahdollisesti Tampere.

Eli passissasi tulee aina ja ikuisesti lukemaan Stadi, vaikka et ole sieltä päinkään. Näin se elämä heittelee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös