Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 251 624
  • 7 359

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kröhöm, ei muuten myydä enää kauaa. Syynkin kerroit, vaikkei sitä suoraa ole sanottu.
Vielä on kuitenkin kirveellä töitä, sillä jäätelöä myydään edelleenkin tuolla nimellä:

 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Tuohan on yleismaailmallinen ilmiö, huonojen coverien teko.

Havaitaan myös elokuvissa, mutta vähän käänteisenä ilmiönä, että jos joku Oldboy Koreassa tai Abre Los Ojos Espanjassa on menestynyt, niin siitä tehdään ennen pitkää huonompi jenkkiversio.

Jenkit tekevät kyllä nykyään todella outoja versioita ulkomaan leffoista sekä myös vanhoista klassikoista. Jonkun Robin Hoodin, Predatorin tms vielä ymmärtää rahastusmielessä. Viime vuosina on kuitenkin tullut todella hämäriä uudelleen lämmittelyjä 60-90-luvuilta. Esim. Colin Farrell on hypännyt Schwarzeneggerin saappaisiin Total Recallissa ja Easwoodin sisällissodan uniformuun Korpraali McB:ssä/Beguiled. Clintiltä olisi ollut helppo nimetä 15 muuta leffaa rahastettavaksi, mutta päättivät tehdä juuri tuon. Myös Olkikoirat oli loistava leffa aikanaan, mutta en keksi yhtään syytä miksi se tehtiin nykyään, varsinkin kun väkivaltaa, raiskauksia jne ei enää oikein suosita valkokankaalla. Bruce Willis yritti myös olla Charles Bronsonin saappaissa Death Wishissä jne.

Studiot eivät varmasti odota että nuo uusioversiot olisivat lähelläkään alkuperäisten tasoa, mutta monissa tapauksissa niillä ei ole myöskään myyntipotentiaalia, joten en ymmärrä yhtään miten niille annetaan vihreää valoa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jenkit tekevät kyllä nykyään todella outoja versioita ulkomaan leffoista sekä myös vanhoista klassikoista. Jonkun Robin Hoodin, Predatorin tms vielä ymmärtää rahastusmielessä. Viime vuosina on kuitenkin tullut todella hämäriä uudelleen lämmittelyjä 60-90-luvuilta. Esim. Colin Farrell on hypännyt Schwarzeneggerin saappaisiin Total Recallissa ja Easwoodin sisällissodan uniformuun Korpraali McB:ssä/Beguiled. Clintiltä olisi ollut helppo nimetä 15 muuta leffaa rahastettavaksi, mutta päättivät tehdä juuri tuon. Myös Olkikoirat oli loistava leffa aikanaan, mutta en keksi yhtään syytä miksi se tehtiin nykyään, varsinkin kun väkivaltaa, raiskauksia jne ei enää oikein suosita valkokankaalla. Bruce Willis yritti myös olla Charles Bronsonin saappaissa Death Wishissä jne.

Studiot eivät varmasti odota että nuo uusioversiot olisivat lähelläkään alkuperäisten tasoa, mutta monissa tapauksissa niillä ei ole myöskään myyntipotentiaalia, joten en ymmärrä yhtään miten niille annetaan vihreää valoa.
Myös hyvä brittien Toimisto-sarja pilattiin jenkkien toimesta totaalisesti, aivan käsittämätöntä paskaa verrattuna orkkikseen. No, britit tietty osaa sarjat erittäin hyvin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi ihmiset katsoo huonoja ohjelmia? Ja huonoja on kaikki paitsi Avara luonto, yhdet uutiset päivässä ja futis- sekä lätkämatsit. Kaikki tuo tositeevee on saatanasta, minä ainakin luen mieluummin kirjoja kuin tuijotan jotain huutokauppamorsiamia tai alastomia kokkisotia. Älkää kysykö mistä johtuu väkivalta, älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä pitäisi tehdä, että tulisi otetuksi tosissaan?

Ainakaan ei kannata kirjoittaa millekään typerälle nettisivulle.

Ja jos kirjoittaa, ei ainakaan kannata valita nimimerkikseen Evil.

Muita vinkkejä?
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Myös hyvä brittien Toimisto-sarja pilattiin jenkkien toimesta totaalisesti, aivan käsittämätöntä paskaa verrattuna orkkikseen. No, britit tietty osaa sarjat erittäin hyvin.

Täsmälleen samat sanat Coupling-sarjasta. Brittiversio täyttä timanttia, jenkkiversio aivan huttua.
 

Tukaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksipä se Intialaiseen kulttuuriin samaistuminen niin kauheaa olisi, hieno maa, hienoja ihmisiä. Tiedä vaikka perustajan olisivat ollet Intiasta.
Ihan varmasti olivat. Kolumbus todisti niin, ja hän jos joku ei ole suuntavaistoton tampio vaan suuri löytöretkeilijä.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Edelleen näkee liikenteessä ihmisiä jotka puhuu auton ratissa kännykkään luuri korvassa ihan nykyaikaisissakin autoissa joissa luulis olevan Bluetooth ominaisuus ihan vakiona. Joskus 25 vuotta sittenhän se saatto olla statuskysymys näyttää muille, että KATSOKAA MINULLA ON MATKAPUHELIN JA OLEN TÄRKEÄ IHMINEN. Nykyään se näyttää vähän juntilta ja kaiken lisäksi olis vitun noloa ottaa sakot tuommoisesta.

Ja eikös se ole vähän epäergonomistaki. Harvoin tulee ylipäätään enää puhuttua puhelimeen vanhan liiton tyyliin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Telkkarissa näkyy nykyään usein mainoksia jossa esim. kauttaaltaan joidenkin luomien tai läiskien peitossa olevat ihmiset esittelevät niitä. Näytetään myös raskausarpia ja jotain muita iho-ongelmia. Sitten isolla mainostetaan että "Olen ylpeä ihostani". En todellakaan halua mollata näitä ihmisiä ja on todella hyvä että he ovat sinut asian kanssa, mutta mun on aivan helvetin vaikea uskoo että ne olisi oikeesti YLPEITÄ näistä... Tää on just tätä nykyajan perseilyä. Niinkun joku "kehopositiivisuus". On ihan vitun hianoo kun on 50kg ylipainoo jonka takia kolesterolit ja verenpaineet katonrajassa. Ittellekin tullut iän (ja kaljankittaamisen) myötä ylipainoa. Ja siinä ei ole mitään ylpeilyn aihetta. Onneks se on kuitenkin ite aiheutettua ja sille pystyy tekemään jotain.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jaaha, se on teikäläisen sitten turha meikäläiselle vastailla ennen kuin on kuntokuuri käytynä.

Viitaten allekirjoitukseeni.
Mulla nousee sen jälkeen kusi niin päähän että pistän kaikki ignoreen. Sut ekana. Schollia en laittais mutta se lähti jo vittuun täältä kaatopaikalta.
 

F#21

Jäsen
Telkkarissa näkyy nykyään usein mainoksia jossa esim. kauttaaltaan joidenkin luomien tai läiskien peitossa olevat ihmiset esittelevät niitä. Näytetään myös raskausarpia ja jotain muita iho-ongelmia. Sitten isolla mainostetaan että "Olen ylpeä ihostani". En todellakaan halua mollata näitä ihmisiä ja on todella hyvä että he ovat sinut asian kanssa, mutta mun on aivan helvetin vaikea uskoo että ne olisi oikeesti YLPEITÄ näistä... Tää on just tätä nykyajan perseilyä. Niinkun joku "kehopositiivisuus". On ihan vitun hianoo kun on 50kg ylipainoo jonka takia kolesterolit ja verenpaineet katonrajassa. Ittellekin tullut iän (ja kaljankittaamisen) myötä ylipainoa. Ja siinä ei ole mitään ylpeilyn aihetta. Onneks se on kuitenkin ite aiheutettua ja sille pystyy tekemään jotain.
Sama homma, ei vain käsitä miten voi olla ylpeä omasta ylipainostaan ja terveyden vaarantamisesta. Itselläkin vielä parikyt kiloa ylipainoa ja en todellakaan ole siitä ylpeä, päinvastoin. Turhauttaa kun on selkärangaton vätys joka ei saa laitettua terveyttä muiden asioiden edelle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Edelleen näkee liikenteessä ihmisiä jotka puhuu auton ratissa kännykkään luuri korvassa ihan nykyaikaisissakin autoissa joissa luulis olevan Bluetooth ominaisuus ihan vakiona. Joskus 25 vuotta sittenhän se saatto olla statuskysymys näyttää muille, että KATSOKAA MINULLA ON MATKAPUHELIN JA OLEN TÄRKEÄ IHMINEN. Nykyään se näyttää vähän juntilta ja kaiken lisäksi olis vitun noloa ottaa sakot tuommoisesta.

Ja eikös se ole vähän epäergonomistaki. Harvoin tulee ylipäätään enää puhuttua puhelimeen vanhan liiton tyyliin.
Yleensä kun joku soittaa ekana alan kaivelemaan kuulokkeita esiin niin ei tarvitse hieroa kännykkää naamaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja eikös se ole vähän epäergonomistaki. Harvoin tulee ylipäätään enää puhuttua puhelimeen vanhan liiton tyyliin.
Totta. Harvoin löytää enää lankapuhelinta, jossa on pyöritettävä numerolevy.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleen näkee liikenteessä ihmisiä jotka puhuu auton ratissa kännykkään luuri korvassa ihan nykyaikaisissakin autoissa joissa luulis olevan Bluetooth ominaisuus ihan vakiona. Joskus 25 vuotta sittenhän se saatto olla statuskysymys näyttää muille, että KATSOKAA MINULLA ON MATKAPUHELIN JA OLEN TÄRKEÄ IHMINEN. Nykyään se näyttää vähän juntilta ja kaiken lisäksi olis vitun noloa ottaa sakot tuommoisesta.
Miksi en puhuisi? Toinen käsi on joka tapauksessa koko ajan vapaana. Eikö se ole sama, räplääkö sillä kiveksiä vai pitääkö puhelinta korvalla. Näyttää juntilta puhua puhelimeen? Omasta mielestäni se näyttää paljon juntimmalta, kun joku huutaa napit korvissa, ja kukaan ei voi tietää, puhuuko se mulle vai puhelimeen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi en puhuisi? Toinen käsi on joka tapauksessa koko ajan vapaana. Eikö se ole sama, räplääkö sillä kiveksiä vai pitääkö puhelinta korvalla. Näyttää juntilta puhua puhelimeen? Omasta mielestäni se näyttää paljon juntimmalta, kun joku huutaa napit korvissa, ja kukaan ei voi tietää, puhuuko se mulle vai puhelimeen.
Joo, hölmön näköistä kun kravattipetterit liihottaa pitkin katua ja puhuu itsekseen. Vanhoina hyvinä aikoina olisi Paiholaan viety. Varmin merkki mielenvikaisuudesta kun höpöttää näkymättömille.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Miksi en puhuisi? Toinen käsi on joka tapauksessa koko ajan vapaana. Eikö se ole sama, räplääkö sillä kiveksiä vai pitääkö puhelinta korvalla. Näyttää juntilta puhua puhelimeen? Omasta mielestäni se näyttää paljon juntimmalta, kun joku huutaa napit korvissa, ja kukaan ei voi tietää, puhuuko se mulle vai puhelimeen.
Tässä sulle syy, miksi autoa ajaessa ei pitäisi käyttää puhelinta:



Neljä ihmistä kuoli tuossa rytäkässä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä sulle syy, miksi autoa ajaessa ei pitäisi käyttää puhelinta:



Neljä ihmistä kuoli tuossa rytäkässä.

Miten tämä liittyy puhelimen pitämiseen korvalla? Miten se eroaa siitä, että puhuu Bluetoothilla kaiuttimien kautta? Samalla tavalla se toinen käsi on vapaana ja huomio puhumisessa.
 

F#21

Jäsen
Käsi vapaana ehtii reagoimaan nopeammin kuin jos olisi se luuri siinä kädessä. Voi käydä niin että yrittää puhelin kädessä ottaa ratista kiinni ja siitä ei sitten tule mitään. Ja tähän turha sanoa, "mutta kun en minä nyt niin tee".

Tulee kyllä itekin käytettyä puhelinta silloin tällöin autossa, mutta olen yrittänyt päästä siitä tavasta eroon. BT-HF löytyy, mutta vaatinee jotain ouija-lautaa, jotta toimisi aina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös