Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 251 271
  • 7 359
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miksi jotkut nimimerkit eivät ilmoita suosikkijoukkueettaan täällä.
Some people like to be mysterious.

Niin ja toisaalta varmasti jotkut ovat ns. neutraaleja lätkäfaneja eli seuraavat lajia aktiivisesti mutta eivät tunnustaudu yhdenkään tietyn seuran faniksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

A Siente

Jäsen
En ole koskaan kirjoittanut oman suosikkijoukkueen ketjuun, koska sieltä tunnistaisi aika helposti kuka olen. Tiedän monen kirjoittajan henkilöllisyyden pelkän suosikkijoukkueen perusteella.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
En ole koskaan kirjoittanut oman suosikkijoukkueen ketjuun, koska sieltä tunnistaisi aika helposti kuka olen. Tiedän monen kirjoittajan henkilöllisyyden pelkän suosikkijoukkueen perusteella.

Nyt sä kuulostat vain vainoharhaiselta.
 

Glove

Jäsen
Katselin kokkailun lomassa telkkarista Australian rajalla ohjelmaa. Miksi ihmeessä nuo kaakkoisaasian ihmiset kuskaa mukanaan järjettömiä määriä ruokaa mukanaan Australiaan? Ja tulli sitten vie ne sapuskat ja antaa sakot päälle. Nytkin rouvalla oli 20 kg kalaa mukana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miksi ihmeessä nuo kaakkoisaasian ihmiset kuskaa mukanaan järjettömiä määriä ruokaa mukanaan Australiaan?
Tuota minäkin olen ihmetellyt. Ehkä ne kokee ettei Australiasta saa sellaista sapuskaa kuin pitäisi... Ettei Kiinasta omassa laukussa tuotua kuivattua kalaa voita mikään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ihmisten kusipäisyys.
Tää on se iänikuinen kysymys - miksi maailmaan mahtuu niin paljon kusipäitä? Kasvatuksen merkitystä ei tietenkään voi vähätellä siinä, millaisiksi ihmisiksi me kasvamme ja minkälaiset moraaliset arvot meille kehittyy. Haluan itse ajatella, että maailmassa on enemmän hyviä ihmisiä kuin mulkkuja. Valitettavasti vaan eräät tietyt kusipäät ovat päässeet hyvinkin merkittävään poliittiseen asemaan. Trump nyt varmasti on hälyttävin nykypäivän esimerkki tällaisista persoonista, joilla ei pitäisi olla mitään asiaa maansa johtoon, mutta mites kävikään?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämä on itse asiassa myös erittäin vahvasti tämän ketjun materiaalia, joka ei vaan avaudu. Törmäsin yläasteen lopulla yhteen vastaavanlaiseen heppuun, ja se oli kokemuksena todella paskanmakuinen. Onkohan kusipäisillä ihmisillä jostakin syystä sen verran mukavasti uskoa itseensä ja tahtoa, että he pitävät sen ansiosta paljon ääntä ja onnistuvat myös nousemaan korkeisiin virkoihin... kai se on mahdollista.
Jos henkilö on kauttaaltaan kusipää, mutta omaa sellaisen charmin, jolla vetää ihmisiä puoleensa, niin tämä lienee se tuhoisin yhdistelmä. Monet kusipäät näet osaavat naamioitua mukaviksi ihmisiksi, kunnes myöhemmin, kenties vasta vuosien jälkeen tajuat tämän henkilön vedättäneen sua kuin pässiä narussa.

Mulla oli ala-asteelta aina kaheksannelle luokalle asti sellainen "kaveri", joka käytti mun kiltteyttä häikäilemättömästi hyväkseen ja pompotteli mua vuosien ajan niin kuin lystäsi. Matkan varrelle mahtui niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa kunnes lopulta tajusin katkaista häneen välit kokonaan ja vaihdoin lopulta yhdeksännelle luokalle koulua, kun tiettyjen henkilöiden kiusaaminen (tämä tyyppi mukaan lukien) oli riistäytynyt kahdeksannella luokalla täysin käsistä. Se oli multa rohkea veto päättää vaihtaa koulua siinä kohtaa, mutta samalla se oli jollain tapaa elämäni tärkein päätös, jonka jälkeen saatoin ikään kuin jollain tapaa aloittaa alusta.

Olen kuullut sekä lukenut että jos olet epävarma itsestäsi ja omaat huonon itsetunnon, vedät puoleesi luonnostaan kusipäitä ja feikkejä ihmisiä. Ja kyllä se on tullut ihan konkreettisestikin huomattua tässä viime vuosina. Kun olen vihdoin alkanut luottamaan omaan persoonaani, en enää houkuttelekaan niitä idiootteja elämääni. Nykyään nuo yleensä tietävät pysyä kaukana musta, kun tajuavat että eivät voi kontrolloida mua.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Jatkuva negatiivisuus, tarkoituksellinen pessimismi, turha synkkämielinen häränpaskan suoltaminen ja kaikin tavoin ankea ajattelumaailma ei avaudu minulle millään tavalla. Joo, en itsekään ole läheskään aina positiivisella tuulella, omaan synkkiäkin päiviä ja murehdin milloin mistäkin, mutta perusluonteeltani olen melko optimistinen ihminen. Mieluummin olen hyvällä kuin tarkoituksella huonolla tuulella. On myöskin rasittavaa keskustella sellaisen kanssa, joka vastaa kaikkeen mahdolliseen ankeasävyisesti, eikä mitenkään saa muutettua asennettaan elämään edes timantinvahvalla rautakangella.

Onneksi ei ole tullut synnyttyä, tai kasvettua, peruspessimistiksi.
Jep. Itse pidän Jari Sarasvuon käyttämästä termistä "Pervorealisti".
Sopii hyvin pessimistin ja yltiöoptimistin väliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös