Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 706 205
  • 33 909

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siis lähditkö sinä töihin ? Minä oletin sinun olevan tuollaisen elämänrajoitteen yläpuolella. Kateuteni taisi sittenkin olla turhaa eli kyllä nyt harmittaa se.

Onhan se nyt jonkun kuukauden tai pari ollut. Varmaankin aikanaan loppuu taas tuo hulluus ja elämä palaa raiteilleen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pekka Perää ei ole vangittu ja heitetty tyrmään, ovea lukittu eikä avainta heitetty Talvivaaran sakka-altaaseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto pitäiskö se hommata kissa. Aiemmin mietin etten viitsi kun matkustelen, mutta harvoin kait sitä missään. Se olis samalla sellainen tyttöystävän korvike. Me ihmiset tarvitaan hellyyttä ja sitä että saa pitää jostain huolta tiedättekste. Uuu-la-laa Petri näyttää herkän puolen. Naisissa vaan on se huono puoli että niiden kanssa joutuisi kommunikoimaan. Tai siis juttelemaan.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ei hitto pitäiskö se hommata kissa. Aiemmin mietin etten viitsi kun matkustelen, mutta harvoin kait sitä missään. Se olis samalla sellainen tyttöystävän korvike. Me ihmiset tarvitaan hellyyttä ja sitä että saa pitää jostain huolta tiedättekste. Uuu-la-laa Petri näyttää herkän puolen. Naisissa vaan on se huono puoli että niiden kanssa joutuisi kommunikoimaan. Tai siis juttelemaan.

Mitä miehelle on oikein käynyt? Nyt sitä käydään töissä ja halutaan hellyyttä. Ennen oltiin tällaisten asioiden yläpuolella ja riitti, kun sai heitettyä rojut ränniin silloin tällöin. Jätkä on muuttunut.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mitä miehelle on oikein käynyt? Nyt sitä käydään töissä ja halutaan hellyyttä. Ennen oltiin tällaisten asioiden yläpuolella ja riitti, kun sai heitettyä rojut ränniin silloin tällöin. Jätkä on muuttunut.

Rooli se on roolikin. Edes nynny ei jaksa vetää sitä kokoaikaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä miehelle on oikein käynyt? Nyt sitä käydään töissä ja halutaan hellyyttä. Ennen oltiin tällaisten asioiden yläpuolella ja riitti, kun sai heitettyä rojut ränniin silloin tällöin. Jätkä on muuttunut.
Heh. En mä mun mielestä ole mihinkään muuttunut. Enkä ikinä muutukaan! Mä olen Peter Pan enkä ikinä kasva aikuiseksi. Mä olen Lucky Luke, poor lonesome cowboy. Mä olen Tintti ja raportoin tänne kun matkustan Tallinnaan. Mä olen Prinsessa Ruusunen ja öööö. Eiku en olekaan se. Paitsi kun käyn vaatekaapilla. Buah-hah-haa!
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Helsingissä (~620 000) asuu vähemmän ihmisiä kun Oslossa (~650 000).
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Aika orpo olo kun ei tänne foorumille pääse. Normaalisti kuitenkin aina auki välilehdellä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Nyt näyttäis sivusto pelaavan ihan sukkelaan, hieno homma. Avautunut asia siis tässä kohtaa Jatkoaika.

E: perutaan tämä, olikin hyvin hetkellinen sujuvaisuus.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä on vituttanut jatkoajattomuus. On tottunut siihen että voi käydä täältä heti katsomassa juttujen tason (aina huono). Nyt sitten tänne pääsi tai tajusin tulla kun luulin että ei mitään mahiksia ja sitten mietin että yritetään vittu vaikkei onnistukaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos menee johonkin toimistohommiin niin on tosi vaikea oppia ihmisten nimiä, mutta jos menee johonkin vähän miehisemmälle alalle niin hetkessä opit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos menee johonkin toimistohommiin niin on tosi vaikea oppia ihmisten nimiä, mutta jos menee johonkin vähän miehisemmälle alalle niin hetkessä opit.
Niimpä. Jostain syystä lähiprisman kassaneitojen nimetkin jää huomattavasti helpommin päähän kuin kassaniilojen. Siihen nimilätkään vaan jostain syystä kiinnittää enemmän huomiota neitojen kohdalla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Alkot on ensi lauantaina auki. Sitä se uusi alkoholilaki teettää.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että Alkot ovat olleet aiemmin kiinni pääsiäisenä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös