Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 706 936
  • 33 912

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nyt viimeeksi meni polvi kun nousi autosta ja lääkärin mukaan ristiside oli poikki. Minä sanoin että ei todellakaan voi olla ristiside poikki, sillä silloin et kävelisi noin hyvin, puhumattakaan sootä että saisit jalan suoristettua/taivutettua noin hyvin. Ja polvessa olis myös nestettä. Tämän tiedän siitä syystä että itsellä on ollut sekä risti- että nivelside poikki.
Voi olla hyvinkin todennäköistä että ko. jamppa kusettaa silmät päästään, mutta polvivammat on vaikeita.

Mulla vääntyi teini-ikäisenä polvi aika ilkeästi, turposi vähän ja kävin näyttämässä lekurilla. Tuomio oli että ristisiteet venähtivät, huilaa viikko. Polvi näytti ja tuntui hyvältä joten painelin viikon päästä treeneihin, joissa alkulämmittelyjen ensimmäisen hypyn alastulossa jalka ei ottanutkaan vastaan. Uudestaan (eri) lääkärille magneettikuviin, joista selvisi että molemmat ristisiteet olivat palasina. Hyvin sillä rikkinäiselläkin polvella leikkaukseen asti pärjäsi kun jätti hyppimättä ja juoksematta. Salit sun muut olisivat kyllä olleet täysin mahdottomia aktiviteettejä, joten jos se ilman jykevää polvitukea sellaista harrastaa, niin jotain fiilunkia voi epäillä.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen nähnyt Mikko Alatalon autossa liikennevaloissa kaivamassa nenää. Sen jälkeen Mikko tulee aina mieleen, kun olen liikennevaloissa.

Minulle avautui, että Mikko Alatalo tulee aina mieleen, kun nummenkallio on liikennevaloissa.
 

Liitteet

  • 8DC4BE09-73D3-4937-8113-2663506B0D2F.jpeg
    8DC4BE09-73D3-4937-8113-2663506B0D2F.jpeg
    150,8 KB · kertaa luettu: 585

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Joonas Suotamo on tunnetuin ja paras suomalainen näyttelijä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Youtubessa löytyy Torinon olympialaisten miesten jääkiekon finaaliottelu. Kolmannessa erässä myös Niklas Hagmanilla oli huipputontti tasoitukseen viisi ja puoli minuuttia ennen erän päätöstä, mutta Lunkka torjui senkin. Vittu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sub ja AVA näkyy HD:nä. Enpä tosin äkkiseltään muista, koska noita kanavia olisin viimeksi katsonut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Youtubessa löytyy Torinon olympialaisten miesten jääkiekon finaaliottelu. Kolmannessa erässä myös Niklas Hagmanilla oli huipputontti tasoitukseen viisi ja puoli minuuttia ennen erän päätöstä, mutta Lunkka torjui senkin. Vittu.

Sä teet tätä tahaltes, koettelet kärsivien mieliä. Laita nyt vielä linkki näihin hirveisiin nevöföget-hetkiin, kiduttaja!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Sodatkin on hävitty. Ei hyvin mee. Eikä Kekkonen enää presidenttinä.
Kyllä ei hyvin ole asiat. Parasta aikaa näytää liveseurantaa Talvisodasta Teema/Femmalta ja kyllä on turpaan tulossa tuostakin, sanokaa mun sanoneen.

Huntti kii vieraalle ni vituttaa sentään vähemmän kun kuitenkii häviävät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekaa kertaa ikinä pistin pakastepizzan päälle kaks kananmunaa. Hitto tää on kuin joku piiras. Ei hemmetti meitsi on martta, tai lotta. Ei vittu meitsi on Martha Stewart.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Avautui, että vain Suomessa ihmisiä kiinnostaa lukea nettisensaatiolinkeistä jos joku oopperatähti on jumissa Hki-Vantaan lentokentällä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä ei hyvin ole asiat. Parasta aikaa näytää liveseurantaa Talvisodasta Teema/Femmalta ja kyllä on turpaan tulossa tuostakin, sanokaa mun sanoneen.

Huntti kii vieraalle ni vituttaa sentään vähemmän kun kuitenkii häviävät.

Voi vittu, ryssät on pian Helsingissä pitämässä vappuparaatia. Ärsyttää sekin. Oulussa ne kai jo on bilettääs.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekaa kertaa ikinä pistin pakastepizzan päälle kaks kananmunaa. Hitto tää on kuin joku piiras. Ei hemmetti meitsi on martta, tai lotta. Ei vittu meitsi on Martha Stewart.

Rikoitko munat vai laitoitko ne siihen ihan raakana kuorineen?

Oidipus olisi nykymaailmassa Martha Focker.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyhtökaura on helvetin hyvää.
Äidilläni oli joskus vuosia sitten hetken aikaa suhde Kim Floorin kanssa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin maanantaina ensimmäistä kertaa telkkarissa pätkän Jokereitten KHL-ottelusta (jatkoajan ja rankipotkut). Ei ole ikävä.
 

Jeffrey

Jäsen
Nyhtökaura on helvetin hyvää.
Äidilläni oli joskus vuosia sitten hetken aikaa suhde Kim Floorin kanssa.

Ei ole ihme, että tuon tiedon jälkeen nyhtökaurakin maistuu hyvältä.

Tosin en kyllä tiedä kuka on Kim Floor, onko se se Nightwishin solisti? Enkä ole kyllä koskaan tietääkseni myöskään nyhtökauraa maistanut.

Avautui siis, ettei kumpikaan ole osunut kohdalle.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Äidilläni oli joskus vuosia sitten hetken aikaa suhde Kim Floorin kanssa.
Ei ole tämän ketjun asiaa, mutta miksi ja miten luin ensin, että Kim Wilden kanssa? Ehdin jo miettiä, että onpa ollut aikamoista hurjastelua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taikinaa, ainakin piparitaikinaa kannattaa välillä lepuuttaa kylmässä. Siitä tulee siten taas paremmin leivottavaa.

Voi olla että kyseinen asia on joillekin itsestäänselvyyksiä, mutta minulle tämä asia aukesi vasta nyt.

Minulla on usein ilmennyt sellainen ongelma että piparitaikinoissani lopputaikina on ollut liian murenevaa eikä siitä ole oikein siten enää saannut leivottua pipareita. Näin kävi äskenkin kun leivoin herrasväen leipiä.

Kysyin sitten Facebookin Kotiruoka-ryhmässä miksi näin on niin sain vastaukseksi että taikinaa kannattaa välillä lepuuttaa kylmässä. Se voi auttaa ongelmaan.
 

Rocco

Jäsen
Maasilta = Silta, joka on kokonaan maan päällä, eikä ylitä vesialuetta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avautui, että eräs Kingston Wallin jäsen vaikuttaa eräällä foorumilla ja on erittäin ärsyttävä kirjoittaja. Näin se illuusio murtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös