Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 704
  • 33 914

Pekkis

Jäsen
Urheilulehteä "lukiessa" olen jo pidemmän aikaa, todella huonolla menestyksellä, etsiskellyt juttuja kestävyysurheilusta. Tuoreimmassa oli ensin puoli sivua, jossa oli ennakot Imatran kesäampumahiihdoista ja Jukolasta. Mutta sitten, aivan lehden loppupäässä tärähti. Isolla otsikolla seisoi "Kestävyysurheilua", alla sitten otsikkoa tukien lause "Le Mansin myyttiset 24 ajotuntia ovat kuljettajille haastava kokemus, jota seuraa krapulaan verrattava olotila."

Olen nähtävästi käsittänyt sanan "kestävyysurheilu" totaalisen väärin. Ja näin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Siis miettikää. Ruotsalaisfanit joutuu pukeutumaan keltaiseen. Väkisin kait sitä tulis fägärifiilis.
Voi SaiPan ja KalPan kannattajaparkoja, tällä logiikallahan he kaikki ovat hinttareita.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmiset maksavat hääkuvaajasta 4000€. Aika absurdi ajatus itselle, jotta maksaisin valokuvista tuollaista hintaa. Ehkä mä olen vaan joku, joka ei tajua kuinka tarkkaa ja vaativaa puuhaa tuo on.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihmiset maksavat hääkuvaajasta 4000€. Aika absurdi ajatus itselle, jotta maksaisin valokuvista tuollaista hintaa. Ehkä mä olen vaan joku, joka ei tajua kuinka tarkkaa ja vaativaa puuhaa tuo on.

Onhan tuo nyt aika hurja hinta kuvaajasta / kuvista.

Erokuvaaja olis muuten mielenkiintoinen ammatti-idea :D
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oho. Tuossa on kyllä yksi nolla liikaa, vaikka kuinka hienolla Hasselbladilla räpsisi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ihmiset maksavat hääkuvaajasta 4000€. Aika absurdi ajatus itselle, jotta maksaisin valokuvista tuollaista hintaa. Ehkä mä olen vaan joku, joka ei tajua kuinka tarkkaa ja vaativaa puuhaa tuo on.

Aika helvetinmoinen hinta. Se ei tosin ole tyhmä joka pyytää vaan se, joka maksaa. Vai kuvataanko noissa häissä joka sekunti aina hääparin vessakäyntejä myöten ja vielä aikuisviihdevideo hääyöstä HD-kuvalla ja stereomikitettynä?

Nolla tuosta vähintään pitäisi pois ottaa hinnasta.

Omakohtaisesti rahaa meni hääkuvaajaan noin 200 euroa, ja kuvaaja on kirjoja valokuvittanut ja omaa valokuvausstudiota pitävä ammattilainen. Tosin hääkuvaus rajoittui studiossa otettuihin hääkuviin sekä myöhemmin otettuihin ulkokuviin, itse vihkimiseen ja häätilaisuuteen hän ei tullut. Siellä kuvasivat sitten muut, sekä kuvia että myös videota.

Mutta saahan sitä rahaa haaskattua ihan mihin tahansa kun oikein yrittää, ja maksettua vaikka minkälaiset mahtihäät isolla lainarahalla. Kukin omalla tyylillään, ja velkojen perijät omallaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Salonoja on saanut melkoisen hypetyksen EUn ympärille. Eilen vasta julkaistiin nimi sekä logo, ja tänään jo Britit äänestävät sen puolesta taikka vastaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tai ylipäänsä eronneille polttarien järjestely.
Eikös jossain vaiheessa ollut muotia erobileet? (En siis muista missä laajuudessa ja yleensäkään missä päin maailmaa, tuli vaan tällainen mieleen ja varmasti aivan huikea idea järkätä kekkerit joissa puidaan päättynyttä suhdetta "hyvässä hengessä" ja otetaan hieman häppää...)
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ihmiset ressaa ihan vitukseen säästä. Varmasti jo kaksi viikkoa on ollut suurin puheenaihe töissä juhannuksen sää. Mitä väliä sillä on, joka keliin pitää osata varautua ja myös suhtautua. Tuntuu, että jengillä menee kaikki pilalle jos vähän märkää on ennustettu taivaalta.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Ihmiset ressaa ihan vitukseen säästä. Varmasti jo kaksi viikkoa on ollut suurin puheenaihe töissä juhannuksen sää. Mitä väliä sillä on, joka keliin pitää osata varautua ja myös suhtautua. Tuntuu, että jengillä menee kaikki pilalle jos vähän märkää on ennustettu taivaalta.
Ihan totta. Pakko joskus smalltalkin vuoksi on jotain säästä puhua, mutta itselle se on sitten ihan sama mikä se sää on. Nykyajan vaatteet on kyllä tosi hyviä, joten se on oikeasti vain pukeutumiskysymys. Lisäksi säähän ei voi vaikuttaa, joten se on sitten mitä on.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Stephen Fry on aika fiksu mies.
 

Sapergia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, San Jose,Everton
Komppaan vettiä, kannattaa katsoa QI sarjaa.Sarjassa muutenkin vierailee aina brittien huippukoomikoita,Jimmy Carr,Sean Lock, oma suosikkini Sarah Millican jne. Fry on harvoja joka antaa ja kestää rankkaakin kuittia homoudestaan.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komppaan vettiä, kannattaa katsoa QI sarjaa.Sarjassa muutenkin vierailee aina brittien huippukoomikoita,Jimmy Carr,Sean Lock, oma suosikkini Sarah Millican jne. Fry on harvoja joka antaa ja kestää rankkaakin kuittia homoudestaan.

Hieno sarja. Mutta ainoa mikä häiritsee on se että suurin osa vieraista on täysin ulkomaalaisille tuntemattomia julkkiksia



Niin ja avautui että nythän on juhannus. Toimistolla tämäkin päivä menee
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomessa on uskallettu tehdä tasan yksi vapaaehtoinen ulkopoliittinen ratkaisu ilman Ruotsin esimerkkiä, ja se oli euron käyttöönotto. Täydellisen hypoteettisessa yhteispohjoismaisessa EU-erossakin järjestys olisi se, että ensin Sexit ja sitten Fixit.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Suomessa on uskallettu tehdä tasan yksi vapaaehtoinen ulkopoliittinen ratkaisu ilman Ruotsin esimerkkiä, ja se oli euron käyttöönotto. Täydellisen hypoteettisessa yhteispohjoismaisessa EU-erossakin järjestys olisi se, että ensin Sexit ja sitten Fixit.

Kaksi. Pariisin rauhansopimuksen irtisanominen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös