Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 717 329
  • 33 934

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Kari Byron on oudolla tavalla kaunis, kuten Natalie Dormer ja Mila Kunis. Scarlett Johansson, Emma Watson ja lepso-Ellen Page ovat myös kauniita, mutta en oikein tiedä mikä niissä niin viehättää. Scarlettilla ainakin näkyy treenaaminen pakaroissa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Paroni John Sewel on bilemiehiä. Ei olisi uskonut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiks niitä sohvalle sammuneita ole just paras paneskella?

En tiedä, kun en ole ollut tilanteessa. Istuin sohvalla tyttö sylissä ja oli vähän kättä tissillä ja muuta. Seuraavaksi heräsin siitä sohvalta joidenkin tuntien päästä ja tyttöä ei enää näkynyt.
 

Ralph

Jäsen
Salatut elämät -ketju on Jatkoajan kaikkien aikojen kolmanneksi luetuin ketju.
 
Lentäminen on uskomattoman halpaa nykyään. Varsinkin, jos ei ole välttämätöntä mennä suoraan haluttuun kohteeseen. Esim. itse ostin juuri lipun ARN-LHR-LAX hintaan 155 € (British Airways).
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lukutaidon jo tiesinkin olevan avain moneen asiaan eli se ei avautunut. Sen sijaan tänään on avautunut, että keskiaikaiset ihmiset eivät todellakaan luulleet maapallon olevan litteä. He tiesivät kyllä pallon olevan pyöreä, mutta sillä tiedolla ei ollut niille mitään merkitystä. Eivät muutenkaan olleet ostamassa halpoja lentoja esimerkiksi Los Angelesiin mikä perustettiin 1850.

Toinen avautunut asia on, että laiskiaisista puhutaan paskaa. Siis niistä eläimistä. Eivät ne mitään yli 20 tuntia vuorokaudessa nuku vaan puolisen vuorokautta.
 

Nick Neim

Jäsen
Toinen avautunut asia on, että laiskiaisista puhutaan paskaa. Siis niistä eläimistä. Eivät ne mitään yli 20 tuntia vuorokaudessa nuku vaan puolisen vuorokautta.

Mä en muista tuollaista kuulleeni, mutta koalathan kuulemma nukkuvat yli 20 tuntia parhaimmillaan? Sekoitatko niihin?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Toinen avautunut asia on, että laiskiaisista puhutaan paskaa. Siis niistä eläimistä. Eivät ne mitään yli 20 tuntia vuorokaudessa nuku vaan puolisen vuorokautta.

Minä mietin joskus ainakin sitä, että eihän ne mitään laiskottele. Ainakin minulle koko painoni roikottaminen puoliksi yläraajojen varassa olisi aika hikistä hommaa, etenkin jos tuota pitäisi tehdä se puolet vuorokaudesta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä en muista tuollaista kuulleeni, mutta koalathan kuulemma nukkuvat yli 20 tuntia parhaimmillaan? Sekoitatko niihin?

En ole varma sekoitanko, mutta koalat tuota tosiaan tekee ja laiskiaiset ei.

Minä mietin joskus ainakin sitä, että eihän ne mitään laiskottele. Ainakin minulle koko painoni roikottaminen puoliksi yläraajojen varassa olisi aika hikistä hommaa, etenkin jos tuota pitäisi tehdä se puolet vuorokaudesta.

Evoluutio on kehittänyt raajat ja kynnet sellaisiksi, että ei siihen juurikaan työtä tarvitse, sen kuin roikkuu vaan. Aika ovelia otuksia, näyttää tekevän raskasta työtä, mutta lepäilee vaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Evoluutio on kehittänyt raajat ja kynnet sellaisiksi, että ei siihen juurikaan työtä tarvitse, sen kuin roikkuu vaan. Aika ovelia otuksia, näyttää tekevän raskasta työtä, mutta lepäilee vaan.

Mielenkiintoinen otus, ruuansulatus kestää kuukauden, eläimen painosta mahalaukkujen sisällön paino saattaa olla kaksi kolmasosaa ja turkissa elää kaksi levälajia.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Salatut elämät -ketju on Jatkoajan kaikkien aikojen kolmanneksi luetuin ketju.
Niin ja vapaan keskustelun(kun kierrätyskeskusta ei lasketa) toiseksi suurin ketju viestimäärältään, vain Naisasiat-ketju menee Salatut elämät -ketjun edelle. Onhan Salkkarit-ketju todellinen legenda mahtavine juttuineen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sääennusteilla ei tee enää yhtään mitään.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Lentäminen on uskomattoman halpaa nykyään. Varsinkin, jos ei ole välttämätöntä mennä suoraan haluttuun kohteeseen. Esim. itse ostin juuri lipun ARN-LHR-LAX hintaan 155 € (British Airways).


Oma ennätys, toki lyhyemmällä matkalla on Wizzairilta: 15,50€ Turku-Gdansk- Tampere.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mertsusta tulee mieleen jorma ja siitä tulee mieleen kulli. Mertsu on uusi Jorma!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tiedä sitten onko joku auringonpistos vai mikä, mutta Kiinteistöliiton logo näyttää minun silmään hakaristijohdannaiselta.

Kiinteistöliitto
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
NCIS-sarjan pääosaa ei näyttelekään Harrison Ford.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voileipä remouladella, paprikalla ja kinkulla on todella hyvää. Lisään voi lätkäistä myös juustoa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voileipä remouladella, paprikalla ja kinkulla on todella hyvää. Lisään voi lätkäistä myös juustoa.
Piti oikein googlata, että mitä remoulade on ja mitä se sisältää. Siinä on (ainakin yhdessä versiossa) kermaviiliä, majoneesia, sinappia, sipulisilppua, maustekurkkua, porkkanaa, persiljaa, suolaa ja mustapippuria.

Nuo kaikki kun laittaa yhteen, niin ei ole ihme, että on hyvää. Paprika ja kinkku maistuvat myös. Pitääkin joskus tehdä tuota remouladea ihan itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös