Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 179
  • 33 914

puhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk/cocks

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Järvisen Turo pistänyt raflan pystyyn?

Aleksin Ravintolat Oy, johon Katupoikakin kuuluu, on kyllä legendaarisen ravintoloitsija Saara Sinivuoren paikkoja.

Avautui sellainen asia, että useimmiten tavoittamattomissa on juuri se ihminen, jolle on eniten asiaa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Avautui, että "Oopperan päätyyn" on auennut Rocktownin ja minkä lie humputtelubaarin jälkeen lyhyen ajan sisään Gringos Locos. Mikäli menyy on likellekään Tampereella sijaitsevan alkuperäispainoksensa tasoa, niin minusta tulee vakioasiakas. Sehän on kätevästi siinä Kisahallilla, voin siis yhdistää treenireissut evästykseen.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Aleksin Ravintolat Oy, johon Katupoikakin kuuluu, on kyllä legendaarisen ravintoloitsija Saara Sinivuoren paikkoja.

Pistin ehkä väärään ketjuun, ja unohtui se hymiökin sieltä. Suurin osa HIFK:n ja SaiPan kannattajista tietänevät mitä hain tuolla "läpällä"...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pistin ehkä väärään ketjuun, ja unohtui se hymiökin sieltä. Suurin osa HIFK:n ja SaiPan kannattajista tietänevät mitä hain tuolla "läpällä"...

Jep, tajusin itsekin tänään aamulla, mutten sitten enää jaksanut alkaa korjailla. I'll get mi goat, haen vuoheni.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Avautui juuri, että Lauri Tähkä ei olekaan tämän kyseisen naamanvääntelijän oikea nimi, vaan on virallisesti Jarkko Suo. Tuntuikin vähän liian sopivalta siihen musiikkigenreen ja bändin ulkoasuun.
 

Rocco

Jäsen
Avautui juuri, että Lauri Tähkä ei olekaan tämän kyseisen naamanvääntelijän oikea nimi, vaan on virallisesti Jarkko Suo. Tuntuikin vähän liian sopivalta siihen musiikkigenreen ja bändin ulkoasuun.
Taitaa viulusti Johanna Koivu olla ainut omalla nimellä esiintyvä, sillä muut soittajat Lenni Paarma, Antero Naali (A.Naali, heh heh) ja Simo Ralli eivät kyllä tosiaankaan ole aitoja nimiä.
 

Weber80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minulle avautui se, että Ropsin kenkää saanut valmentaja on Mika Lumijärvi, joka toimi viime vuonna AC Kajaanin pelaajavalmentajana. Muutaman pelin viimekaudella nähneenä hämmästelin silloin, kun kentällä aina muut pelaajat tekivät virheitä tai pelasivat muuten huonosti. Valmentaja ei koskaan, ainakaan valmentajan mielestä.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
http://www.rakennusliitto.fi/?x20433=2762710

Näin jälkikäteen minulle avautui että nuo yli 80 miljoonan euron sakot ovat aika iso kasa rahaa. Kenelle nämä sakot maksetaan? Se ei ole minulle avautunut! Tietääkö joku? Jos valtio ne käärii niin voisivat jättää osan auton käyttömaksuista perimättä!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Avautui, että tässä pikkukaljoittelua harrastessa suunnatonta hupia herättää Finnhits-kokoelmat, joita kaveri luovutti allekirjoittaneen käyttöön mp3-muodossa.

Vittu, muutaman oluen jälkeen mm. Kake Randelin kuulostaa jopa hauskalta, ei hyvältä kuitenkaan. Mutta ne sanoitukset, oho!

Jos ette usko, niin tässä: Hei vaan heilani suloinen. Mode-uunoille olkoon tiedoksi, ettei linkin takaa löydy kullinvilauttelua tai muutakaan arveluttavaa, ellei Kaken tuotantoa nykypäivänä sellaiseksi lasketa.

Tuossa pientä vaihtelua, ainakin näin punkin ja metallin harrastajalle. Pienet ovat ilot ihmisen elämässä.
 

M10

Jäsen
Avautui, että Toni Rajala pelaa samassa jengissä tällä kaudella, kuin Starsin tämän kesän ykköskierroksen varaus Scott Glennie. Eli siis Brandon Wheat Kingsissä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos, nyt soi kersti päässä...
Elä huoli, mulla tuo soi päässä jo neljättä vuotta putkeen. Kerran erehdyin traktorihommissa laittamaan tuon CD:n soittimeen. Verrattavissa tinnitukseen.
 
Viimeksi muokattu:

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle on avautunut nämä törkeät omien kirjojen mainostamiskikat. Ensin Janne Ahonen mainosti kirjaansa ryyppytoilailuillaan, sitten kohistiin Kone Oy:n edesmenneen johtajan Pekka Herlinin sikailuista ja nyt sitten Per Stenbäck paljastaa muistelmissaan että "joku suomalainen" yritti torpedoida Martti Ahtisaaren Nobel-palkinnon.
Nämä ilmaiset mainokset lisäsivät varmasti kirjojen myyntiä monella tuhannella. Kuka nykyihminen muuten edes muistaisi Per Stenbäckiä?
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä muistaisin.

Sama homma tuon Paavo Haavikko -kirjan kanssa. Hänet ehkä muistettaisiin jopa ilman naurettavaa kinastelua (tyhjänpäiväisistä syistä) ja pöljiä lööppejä. Tottakai Haavikolla oli ryyppyputkia, naissuhteita ja raivokohtauksia. Hänhän oli kirjailija!
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
No nyt avautui monta asiaa kerralla.

Ensimmäiseksi avautui tomaattipyreepurkki.

Toiseksi avautui se, että kuten vaikkapa olut- tai limsatölkeissä, myös tomaattipyreetölkissä voi olla paljon ylipainetta.

Kolmanneksi avautui se, että ikkunasta ja seinältä tomaattipyreen saa varsin helposti puhdistettua, mutta pitsinyplätystä tai miten lie virkatusta verhosta se tomaattipyree ei oikein enää lähde.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Pori on eestistä suomennettuna kura. Veikkaan että kuraa on ollu ennemmin kuin Porin kaupunki eli sanakirjasta on aikanaan lähdetty kaupungille nimeä hakemaan.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Avautui, että Nordea on aivan perseestä. Sain Osuuspankista asuntolainatarjouksen, jossa marginaali on 0,85. Tässä vaiheessa oli vasta alustava nimitakaus hankittuna.

Marssin Nordeaan Osuunpankin tarjouksen kanssa, jonka lisäksi mukanani oli todiste reaalivakuudesta, jonka arvo on sama kuin haettava laina; tarjosivat lainaa 0,95 marginaalilla. Just.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minusta tuota juttua lukiessani kuulostaa siltä että sekä OP että Nordea ovat perseestä. Nimimerkki Sampopankki 0.25%
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Minusta tuota juttua lukiessani kuulostaa siltä että sekä OP että Nordea ovat perseestä. Nimimerkki Sampopankki 0.25%

Myöntääkö Sampo tosiaan tänään lainan 0,25%:n marginaalilla? Jos näin on, se avautui minulle.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Myöntääkö Sampo tosiaan tänään lainan 0,25%:n marginaalilla? Jos näin on, se avautui minulle.

Tästä konttuurista minäkin olisin kiinnostunut. Jos joskus on käynyt Postipankista vankkureilla hakemassa säkillisen markkoja, niin se on tietysti eri juttu. Marginaalit pompsahti juuri kun olin itse keväällä lainan tarpeessa, onneksi olin nopea, terveisin 0,4% Nordea.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Myöntääkö Sampo tosiaan tänään lainan 0,25%:n marginaalilla? Jos näin on, se avautui minulle.
en ole tänään kysynyt, enkä kysy sillä sillä vanhassa lainassakin on vielä ihan tarpeeksi takaisin maksamista. Silti minusta 0.85 on perseestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös