Arvostamasi nimimerkit

  • 235 240
  • 883

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@Stigu - erinomaista humoristista tekstiä. Välillä Bisquit-tyylistä sanaleikkiä, välillä huumoria hieman pidemmällä kaarella. Suurimmaksi osaksi HIFK-osiossa, mutta myös esimerkiksi mm95-ketjusta löytyy pari stigumaisen skitsofreenista viestiä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vaikka välillä olen eri mieltä, niin kyllä mä kaipaan vladin kannanottoja palstalle. Minne mies on jäänyt?!
Vlad lopetti palstauransa viime joulukuussa, kun oli saanut 20 000 viestiä täyteen. Poistuminen herätti suhteellisen runsaasti positiivista muisteloa, ja hänet valittiinkin jopa vuoden jatkoaikalaiseksi edellisenä vuonna.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jopas=( Omassa elämässäni ja usean läheisen on tapahtunut niin paljon kaikenlaista, että on päässyt aivan ohitse näemmä. Jos vlad näet tämän, niin halaus ja pikkuruinen toiveentynkä, että joskus vielä palaisit. Olit ehdottomasti huippuja ja nyt sen näkee selkeästi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jopas=( Omassa elämässäni ja usean läheisen on tapahtunut niin paljon kaikenlaista, että on päässyt aivan ohitse näemmä. Jos vlad näet tämän, niin halaus ja pikkuruinen toiveentynkä, että joskus vielä palaisit. Olit ehdottomasti huippuja ja nyt sen näkee selkeästi.

Vlad taitaa tätä nykyä kirjoitella maanpuolustusfoorumille, siellä miehen analyyttista tekstiä lienee yhä nähtävissä. Uskaltaudun sen verran kuitenkin sanomaan vielä vladista, että aivan lopullista pakoa Jatkoajassa hän ei mielestäni tehnyt. Hänen kanssaan kun tuolloin viestittelin, niin piti ainakin avoimena sen mahdollisuuden, että joskus vielä tänne kirjoittaisi.

Tähän voi tosin olla vaikka vuosiakin aikaa, who knows.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vlad taitaa tätä nykyä kirjoitella maanpuolustusfoorumille, siellä miehen analyyttista tekstiä lienee yhä nähtävissä. Uskaltaudun sen verran kuitenkin sanomaan vielä vladista, että aivan lopullista pakoa Jatkoajassa hän ei mielestäni tehnyt. Hänen kanssaan kun tuolloin viestittelin, niin piti ainakin avoimena sen mahdollisuuden, että joskus vielä tänne kirjoittaisi.

Tähän voi tosin olla vaikka vuosiakin aikaa, who knows.

Toivotaan ny sit, ettei sentäs vuosia mene. Kyllähän Jatkoaika on melkoisesti köyhtynyt ilman häntä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@pettter on kyllä hämmentävyydessään erinomainen nimimerkki. Olen provosoitua suunnilleen joka toisesta viestistään, mutta luettuani viestin loppuun huomaan toteavani, että näinhän se asia oikeastaan on. Kieliopillisesti täysin virheetöntä tekstiä, mikä totta kai miellyttää lukijan silmää. Jotenkin silti välillä tuntuu, että elämänmakuisissa ja ihmisennäköisissä viesteissään on tanakka vesivärikerros taustalla. Ja korostukset vahaliiduillla.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Samaa mieltä nimimerkki @pettter istä. Kun ne pussikaljat on ensin juotu pois ja mäkkärin hamppari syöty hiukopalaksi, niin sitten kuoriutuukin jo aivan käsittämättömän hieno filosofi joka tekee elämästä ja ihmisistä tarkkoja ja osuvia havaintoja. Loistava persoona.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ja lista jatkukoot:

@SeQuins - @Jaws - @Virveliä kainaloon
Trio yöketju. Jos teitä kolmea ei ois yöketjussa, niin perkuleen hiljaista tuossakin ketjussa olisi. Viimeöinä tullut aika paljon keskustelua oikeastaan asiaan kuin asiaan liittyen. Eiköhän jatketa samaan malliin?

@cottonmouth - @Everton
Kookoo-kannattajia jolle nostettava hattua. Ensimmäinen pelkästään senkin takia että herralla on aikalailla sama maku radioviihteen ja -persoonien suhteen. Ja muutenkin jäänyt positiivinen kuva.

Everton taas siitä että musiikkitietämystä, sekä muutakin tietämystä löytyy. Lisäksi pakko arvostaa visoja, joita järjestää, liittyi ne sitten jääkiekko- , musiikki-, tai vaikkapa ruoka-aiheisiin kysymyksiin.
 

Ralph

Jäsen
Olen usean kirjoittajan joskus aiemmin maininnut, mutta mainitaan nyt myös erikseen nimimerkki @Roger Moore. Erinomainen kirjoittaja kaikin puolin, jonka viestejä on kyllä kiva lukea. Hattu päästä ja torille.

PS. Käytin sittenkin tuota tänään haukkumaani taggaus-mahdollisuutta, koska en ole varma lukeeko Roger Moore tätä ketjua ja tahtoisin tietää tämän asian.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Harvemmin tulee kenenkään persettä näin julkisesti nuoltua, mutta nyt on pakko. Täytyy kyllä todeta, että @KwutsNI vaikuttaa tolkun mieheltä laajan tietopohjansa kera. Miellyttävä tapa kirjoittaa yhdistettynä suureen määrään tietoa tekee nimimerkistä erittäin miellyttävän palstapersoonan. Jatka samaan malliin.

Siksi oli pakko nostaa esille, kun tuntuu liitelevän aika monen tutkan alla. Ei ole mainintoja tässä ketjussa, vaikka ehdottomasti kuuluu tämän ketjun alle.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Aiemmin mainitsemieni lisäksi Jupe, V-G- ja kiwipilot nyt ainakin ansaitsevat maininnan. Miellyttävän oloisia kavereita.

En tägää, etteivät ylpisty.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Yksi palstan ansiokkaimmista kirjoittajista eli @Evil on näemmä viime viikonloppuna kirjoittanut palstalle, hieno juttu! Toivottavasti jatkaa viestien kirjoittamista omaksi ja meidän muidenkin iloksi.

Arvostan Evilin siis erittäin korkealle Jatkoajan kirjoittajista puhuttaessa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
TomiP. Objektiivinen keskustelija ja rautainen argumentoija.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Yhtä objektiivinen kuin vastapuolikin. Kuinka monta kertaa minut on nimetty tällä palstalla Putinin kätyriksi?

En tiedä kun en ole pitänyt kirjaa...liian monta kertaa? Pakko joka tapauksessa ihailla sitä, että pysyt suht.tyynenä kaiken loan keskellä. Itseltäni olisi palanut käämi jo heti alkuun.

Pystyn siinä mielessä samaistumaan tilanteeseesi, että kun kävin tossa viikolla taas toteamassa Saksan paskaksi maaksi, niin oma oloni siellä oli samanlaista tuulimyllytaistelua kuin äijän palstaelämä. Ero tulee siinä, että kun se sakujen tyhmä pankkiautomaatti ei anna rahaa, alan minä huutamaan jommallakummalla äidinkielelläni ja haastamaan riitaa lähellä olevien ihmisten kanssa, missä taas sinun tapauksessa automaatti todettaisiin oikeistopellejen käsikassaraksi ja siitä huikattaisiin tyynesti vieressä olevan kaupan henkilökunnalle. ''Teidän valtionvirkailijat on kielitaidottomia dorkia ja pankkiautomaattinne toimii kuin venäläinen oikeusjärjestelmä.'' ja sitten jatkettaisiin kylmän viileänä kohti keskustaa paremman automaatin löytämisen toivossa.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
En tiedä kun en ole pitänyt kirjaa...liian monta kertaa? Pakko joka tapauksessa ihailla sitä, että pysyt suht.tyynenä kaiken loan keskellä. Itseltäni olisi palanut käämi jo heti alkuun.

Pystyn siinä mielessä samaistumaan tilanteeseesi, että kun kävin tossa viikolla taas toteamassa Saksan paskaksi maaksi, niin oma oloni siellä oli samanlaista tuulimyllytaistelua kuin äijän palstaelämä. Ero tulee siinä, että kun se sakujen tyhmä pankkiautomaatti ei anna rahaa, alan minä huutamaan jommallakummalla äidinkielelläni ja haastamaan riitaa lähellä olevien ihmisten kanssa, missä taas sinun tapauksessa automaatti todettaisiin oikeistopellejen käsikassaraksi ja siitä huikattaisiin tyynesti vieressä olevan kaupan henkilökunnalle. ''Teidän valtionvirkailijat on kielitaidottomia dorkia ja pankkiautomaattinne toimii kuin venäläinen oikeusjärjestelmä.'' ja sitten jatkettaisiin kylmän viileänä kohti keskustaa paremman automaatin löytämisen toivossa.

Mikä niissä Saksan pankkiautomaateissa muka mätti? Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mikä niissä Saksan pankkiautomaateissa muka mätti? Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.

Se että niiden seinäreijissä ei ole yhteyksiä maailmalle kuin isompien pankkien automaateissa. Aikoinaan HSBC:n debitin kanssa tilanne oli vielä helvetillisempi. Johan sekin kertoo jotain, että Englannin kaltaisessa kehitysmaassa rahan nostaminen on helpompaa kuin tuolla insinöörien maan päällisessä taivaassa.

Toisaalta olen valmis nostamaan käteni pystyyn oman vajavaisuuteni merkiksi. Olen viime aikoina harrastanut paljon itsetutkiskelua ja tullut siihen tulokseen, että on olemassa monia juttuja, joiden kanssa mun kemiat ei vaan kohtaa. Näitä ovat mm.: Nokia Lumia, akkuporakoneet, rock-muusikot, saksalaiset pankkiautomaatit, yksi äijä Karhu Ministerissä ja verotoimiston virkailijat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minulle suurin osa noista nimimerkin @TomiP politiikkajutuista on ihan helvetin hyvää palstahuumoria. Kyllähän tuo mouhoaminen on niin legendaarista, että oikein naurattaa. Kuten olen pari kertaa todennutkin, muu urheilu -puolella hiihtolajeista ja yleisurheilusta keskusteltaessa Tomppa on ihan kärkitasoa, kun ajatellaan asiasisältöä.

Käsittääkseni nimenomaan tuo muu urheilu -osio on kyseisen kirjoittajan suosikkiosio.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle suurin osa noista nimimerkin @TomiP politiikkajutuista on ihan helvetin hyvää palstahuumoria. Kyllähän tuo mouhoaminen on niin legendaarista, että oikein naurattaa.

Samaa mieltä. Eihän noista kyseisen herran kommenteista voi edes provosoitua, kun ne ovat niin absurdeja ja hassuja. Jotenkin pidän tästä kaverista. Aiheuttaa pahennusta politiikkaosioissa täysin tahallaan, ja heittää mitä ufoimpia kommentteja (esim. case-nobelissa), kun hänen on todistettu olevan väärässä.

Kuitenkin mies on jokseenkin tolkuissaan, koska tietämystä löytyy mm. historiasta ja luonnontieteistä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Uusi nimimerkki Ilv4s. Kiihkotonta ja hyvin perusteltua tekstiä. Lisäksi kirjoituksen ulkoasu on täysin moitteetonta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös