Arvostamasi nimimerkit

  • 235 737
  • 883

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ruttusen oikosulku
Yllätysveto. "Nautitaan" vielä kun voidaan.. (hjumio)

Niin siirtyi tämäkin väriläiskä nimimerkkien taivaaseen. Ruttunen hallitsi provoamisen taidon, tosin asiaakin rivien välistä oli löydettävissä paikka paikoin ihan hyvinkin. Ei nyt mikään varsinainen ikävä silti pääse tulemaan.

Kaverilla oli muuten ehdottomasti yksi hienoimmista nimimerkeistä. Kaikki Rölli-peikkoon viittaava on aina plussaa. No ehkäpä Ella Sähköhella saa kotona enemmän huomiota.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Niin siirtyi tämäkin väriläiskä nimimerkkien taivaaseen. Ruttunen hallitsi provoamisen taidon, tosin asiaakin rivien välistä oli löydettävissä paikka paikoin ihan hyvinkin. Ei nyt mikään varsinainen ikävä silti pääse tulemaan.
...


Noh, värihän se on ripulipaskallakin...

Ja olikohan tuo nyt erityisen hallittua provoamista, kun sai lyhyen mutta surkean ja-uransa aikana ensin pitkän bannin ja lensi kohta sen jälkeen tyystin pihalle - hallitsemattomaksi keskenkasvuisten suunsoitoksi minä tuota kutsuisin, varmaankin pätemisentarvetta muttei -kykyä...
Asiaa em. seikkojen myötä oli kyllä oikeasti vaikea löytää, mutta kaipa siellä taustalla täytyi sellaistakin olla, siksi uutterasti ko. heebo jaksoi soittaa poskeaan lukuisissa ketjuissa - selvää Suomi24-ainesta.

Enkä aio minäkään kuolla ikävään hänen virtuaalipoismenonsa johdosta, korkeintaan olen pirun vahingoniloinen...

PS. Tuli ehkä väärään ketjuun, "Vähiten arvostamasi nimimerkit" vaikuttaisi oikeammalta näin nopeasti viestiäni vilkaisten - ja Freddielle "Parane pian"-kortti, kun otti vähän osumaa hyvän asian puolesta (hymiö)
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Niin siirtyi tämäkin väriläiskä nimimerkkien taivaaseen. Ruttunen hallitsi provoamisen taidon, tosin asiaakin rivien välistä oli löydettävissä paikka paikoin ihan hyvinkin. Ei nyt mikään varsinainen ikävä silti pääse tulemaan.

Minulla tulee ikävä. Todella terävää kirjoitusta, jolla selvästi pääsi monen pään sisään. Tuolla tyylillä olisi saanut jatkaa palstalla, jos olisi ollut tietyistä asioista päinvastaista mieltä, mutta ei ollut ja toi sen ujostelematta esille. Ansaittu ikibanni, koska ei oppinut palstan varsinaisia sääntöjä. Siitä huolimatta ansaitsee tulla mainituksi tässä ketjussa vielä monta kertaa.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No, mikäli jollakulla on ikävä niin todennäköisesti viimeistään liigakauden alkaessa rekisteröityy palstalle uusi nimimerkki, jonka kirjoitustyylissä on jotenkin tutun oloista provoilua :) Tuskinpa tuo pystyy pysymään poissa tältä hiekkalaatikolta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä meitsi arvostaa jokaista Jatkoajan nimimerkkiä. Toisia hieman enemmän mutta jokainen karvapää tuo sen oman vivahteen tänne. Vaikka toisinaan kinaan ja olen vaikea joidenkin kanssa niin arvostan siltikin jokaista persoonaa. Monesti olen väärässä ja asiatonta läppändeerusta tulee heitettyä. Eivät pikku kinat tee jostain tyypistä huonoa nimimerkkiä. Modet pitävät sitten huolen ylilyönneistä.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä meitsi arvostaa jokaista Jatkoajan nimimerkkiä. Toisia hieman enemmän mutta jokainen karvapää tuo sen oman vivahteen tänne. Vaikka toisinaan kinaan ja olen vaikea joidenkin kanssa niin arvostan siltikin jokaista persoonaa. Monesti olen väärässä ja asiatonta läppändeerusta tulee heitettyä. Eivät pikku kinat tee jostain tyypistä huonoa nimimerkkiä. Modet pitävät sitten huolen ylilyönneistä.

Erilaiset kirjoittajat ovat tottakai palstan rikkaus. Kun oppii tuntemaan paljon kirjoittavien nimimerkkien kirjoitustyylin, voi fiilisten mukaan lukea viestejä. Mustan Nuolen tai vladin kirjoituksia on välillä mukava lukea, joskus taas skippaan heidän viestit lähes tyystin ja lueskelen, millaisia vastauksia vaikkapa Ruttusen oikoulku saa (tai sai).
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Kyllä se on Henkka. Joka kerta kun näen Henkan kirjoittaneen viestin jonkin NHL-joukkueen kausiketjuun, niin onhan se pakko lukea. Asiantuntemusta suurellä sydämellä. Sm-liigapuolella Jhag on se kenen viestit on luettava aina. Arsenalin-ketjussa tietty Meikku jaksaa kirjoitella melkeen joka pv jotain kiinnostavaa.

Kiitos ja jatkakaa samaan malliin!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minulla tulee ikävä. Todella terävää kirjoitusta, jolla selvästi pääsi monen pään sisään. Tuolla tyylillä olisi saanut jatkaa palstalla, jos olisi ollut tietyistä asioista päinvastaista mieltä, mutta ei ollut ja toi sen ujostelematta esille. Ansaittu ikibanni, koska ei oppinut palstan varsinaisia sääntöjä. Siitä huolimatta ansaitsee tulla mainituksi tässä ketjussa vielä monta kertaa.

Joo, vähän sama täällä. Terävä kirjoittaja, joka tykkäsi riidellä, ja oikeilla mielipiteillä olisi varmaan saanut jatkaa jotakuinkin ikuisesti tuolla linjallaan. Jos schollia tuomittaisiin samalla mittakaavalla, olisi ura päättynyt v. 2002, mutta kun scholl onkin niin tajuttoman hauska.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joo, vähän sama täällä. Terävä kirjoittaja, joka tykkäsi riidellä, ja oikeilla mielipiteillä olisi varmaan saanut jatkaa jotakuinkin ikuisesti tuolla linjallaan. Jos schollia tuomittaisiin samalla mittakaavalla, olisi ura päättynyt v. 2002, mutta kun scholl onkin niin tajuttoman hauska.

Kyllähän minullekin tulee hiukan mieleen sellainen ajatus, että Ruttusen oikosulku poistettiin palstan vahvuudesta riidanhaaston ohella myös väärien mielipiteiden ja niiden todella kärkkään esittämisen vuoksi. Jos kapitalisti on omasta mielestä lahtari niin miksi sitä turhaan kiertelemään.

Minua Ruttusen oikosulku ei liiemmin ärsyttänyt tai ottanut päähän vaikka monissa asioissa ajattelin täysin päinvastoin kuin hän. Hän oli omanlaisensa persoona jollaisia palstalla ei ole laisinkaan liikaa. Kaipa hän oli useammalle kuin yhdelle punainen vaate ja siksi koki poiston palstan nimivahvuudesta.

scholl ei ole hauska, scholl on mielenkiintoinen!

vlad.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä nimimerkki cottonmouth kuuluu ehdottamasti tähän ketjuun. Kaverilta näkee aina asiallista tekstiä ja sellaista huumoria mikä minuun puree. Varsinkin tämä viesti sai jonkun verran naurattamaan, miten se osaakin olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan?

e: lisätään toisena hyvänä vielä FASlapsi.
 
Viimeksi muokattu:

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
scholl ei ole hauska, scholl on mielenkiintoinen!

Kyllä se mielenkiinto lähti jo ensimmäisen 50 viestin jälkeen, sen jälkeen valitettavasti on tullut vielä, mitä, 47 000 and counting? Scholli on trolli, ei mitenkään erityisen hyvä trolli edes, ihan perustrollausta: kirjoittaa useimmiten lämpimikseen ja reaktioita herättäkseen, ei sen takia että olisi kiinnostunut tai tietäväinen ketjun aihepiiristä, usein vielä lähtee heittämällä keskustelusta, jos on saanut täyttymyksensä eli jonkun riidan provosoitua. Oudoista asioista ihmiset nautintonsa saavat.
 

Fordél

Jäsen
Kyllä se mielenkiinto lähti jo ensimmäisen 50 viestin jälkeen, sen jälkeen valitettavasti on tullut vielä, mitä, 47 000 and counting? Scholli on trolli, ei mitenkään erityisen hyvä trolli edes, ihan perustrollausta: kirjoittaa useimmiten lämpimikseen ja reaktioita herättäkseen, ei sen takia että olisi kiinnostunut tai tietäväinen ketjun aihepiiristä, usein vielä lähtee heittämällä keskustelusta, jos on saanut täyttymyksensä eli jonkun riidan provosoitua. Oudoista asioista ihmiset nautintonsa saavat.

Olen eri mieltä. Mulle on tullut selväksi näiden vuosien aikana, että trollit ovat erikseen eikä scholl mene näiden joukkoon. Se, että omaa kärjekkäitä ja erilaisia näkemyksiä, ei tee hänestä trollia. Vaikka itse harvoin olen hänen kanssaan asioista samaa mieltä niin vaikea häntä on tänne listata. Kirjoittaa kuitenkin hyvin ja osaa myös perustella näkymyksiään. On aidosti sitä mitä on tai ainakin yhtä aidosti kuin me muutkin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Olen eri mieltä. Mulle on tullut selväksi näiden vuosien aikana, että trollit ovat erikseen eikä scholl mene näiden joukkoon. Se, että omaa kärjekkäitä ja erilaisia näkemyksiä, ei tee hänestä trollia.

Ei teekään. Vaan sepä tekee, ettei ole yleensä vähääkään kiinnostunut tai informoitu satunnaisten heittojensa aihepiiristä vaan on keskittynyt herättämään ärtymystä tai sitten naurua. Se kyllä tekee trollin, ihan määritelmänomaisesti. En kyllä tajua tuota, että sinänsä ihan järkevätkin nickit, kuten mm. sinä ja vlad, näkevät hämmentävästi schollin hullunhauskana ajatusten Tonavana. Mutta makuasioista ei käy kiisteleminen, ja elämä on muutenkin kovaa.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Mistähän se kertoo, että ainoat paikat joissa olen hahmoon Scholl huomiota kiinnittänyt ovat olleet pelikieltoihinsa liittyvät keskustelut. Itse hahmo ei ole koskaan jäänyt mieleen millään tasolla.

Aiheeseen liittyen: heikkik on LA Kingsin ketju. Yksinään. Huima mies.

Myös Vellihousua arvostan ylilyönneistään huolimatta. Muista nimimerkeistä mieleen tulee vlad.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Deko, todella laaja tuntemus SM-liigan suhteen.
JHag, tietoa ja huumoria samassa paketissa.
Scholl, Saksa ei todellakaan ole paska maa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En kyllä tajua tuota, että sinänsä ihan järkevätkin nickit, kuten mm. sinä ja vlad, näkevät hämmentävästi schollin hullunhauskana ajatusten Tonavana. Mutta makuasioista ei käy kiisteleminen, ja elämä on muutenkin kovaa.

Se että pidän schollia mielenkiintoisena ei tarkoita sitä, että pidän häntä hullunhauskana ajatusten Tonavana. Mielenkiinto kohdistuu muuhunkin kuin proaviin ja ärsyttäviin viesteihin jotka saattavat osua ketjun aiheeseen korkintaan nimeksi. scholl on siinä mielessä mielenkiintoinen että kiinnostaisi todella tavata hänet ja nähdä millainen hän oikeasti on, tällaisia palstalaisia ei kuitenkaan kovinkaan montaa ole. En kuitenkaan osaa mieltää schollia hauskaksi palstalaiseksi, niin kiero minäkään en sentään ole.

vlad.
 

Fordél

Jäsen
Ei teekään. Vaan sepä tekee, ettei ole yleensä vähääkään kiinnostunut tai informoitu satunnaisten heittojensa aihepiiristä vaan on keskittynyt herättämään ärtymystä tai sitten naurua. Se kyllä tekee trollin, ihan määritelmänomaisesti.

Olen tästäkin eri mieltä. Näen schollin henkilönä, jolla on paljon vahvoja mielipiteitä, joita hän sitten heittelee eri ketjuissa kuitenkaan vailla tarvetta erityiseen provoiluun tai trollaukseen. Scholl on aidosti asioista sitä mieltä mitä täällä esittää. Sen sijaan trolleiksi määrittelen ne, jotka eivät ole aidosti sitä mieltä, josta kirjoitta vaan heittelevät vain täkyjä, joilla pyrkivät kuumentamaan toisia kirjoittajia. Tässä on se olennainen ero schollin ja perustrollin välillä.

En kyllä tajua tuota, että sinänsä ihan järkevätkin nickit, kuten mm. sinä ja vlad, näkevät hämmentävästi schollin hullunhauskana ajatusten Tonavana. Mutta makuasioista ei käy kiisteleminen, ja elämä on muutenkin kovaa.

Missäs olen näin kirjoittanut? Ei musta scholl ole mikään erityisen hauska tai ajatusten Tonava. Täällä on paljon nimimerkkejä, joilta olen saanut paljon hyviä ajatuksia tai ajattelemisen aihetta. Scholl ei ole sen listan kärkipäässä jos listalla ollenkaan. Eikä scholl ole mun "arvostamasi nimimerkit" -listallakaan. Toisaalta en myöskään lähtisi listaamaan häntä vähiten arvostamasi nimimerkit -ketjuun vain koska omaa kärjekkäitä mielipiteitä ja ennen kaikkea hyvin vastakohtaisia näkemyksiä omille ajatuksillen.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
TOJ on ehdottomasti tämän palstan versio Dr. Jekyllistä ja Mr. Hydestä. Järkyttävät määrät tietoa KHL:stä ja Venäjästä ja esim. tämä analyysi KHL:n nykytilanteesta ja tulevaisuudesta on ehkä yksi parhaista ja informatiivisimmista viesteistä, jonka olen tältä palstalta lukenut, mutta toisaalta jokainen tietää mitä tapahtuu jos keskustelu siirtyy puhtaasti yhteiskunnallisiin asioihin.

Steegiliä tuskin on tässä ketjussa aiemmin mainittu ja ymmärrän kyllä miksi, onhan hän välillä aika puusilmäinen jankkaaja ja levy jää päälle pahemman kerran, mutta huomaan yllättävän usein olevani hänen kanssaan tismalleen samaa mieltä jostain Jokereihin liittyvästä asiasta. Jotenkin on sellainen tunne että viiden vuoden kuluttua kanssakirjoittajat saattavat ymmärtää hänen olleen oikeassa sen suhteen mikä on parasta suomalaisille huippujunnuille. Aika näyttää.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tässä on se olennainen ero schollin ja perustrollin välillä.

Schollia en tunne, mutta hieman samoja tuntoja omaan kyllä. Itse väitän, että yksikään todellinen trolli ei jaksaisi tuollaista viestirumbaa vuodesta toiseen. Jos tuohon tahtiin vääntää näin monta vuotta putkeen samoilla linjoilla, ei enää voida puhua mistään trollauksesta. Kyllä tuo vaatii muutakin kuin vain halua provosoida, vaikkakin provokaatio toimii yhtenä tyylikeinona.

Mitä topiciin tulee, niin Mordjinn on kerännyt omia karmapisteitäni nyt jonkin aikaa. Tarkemmin en osaa perustella, mutta kohtuullisen moni miehen postauksista on osunut kohdilleen. Aiemmin jo kyseinen palstaveli on osunut silmään, mutta jotenkin se viimeinen silaus on nyt tullut.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Myös Iker ottaa löysin rantein.

Oikeastaan molemmat, KiVi ja Iker, kuuluvat omalla kohdalla tähän ketjuun. Kummatkin vaikuttavat järkevän joviaaleilta jannuilta, joiden hengentuotteet voi lähes aina allekirjoittaa täällä vapaalla ja myös omissa joukkuelaareissaan, jos sinne eksyy. Lisäksi Ikerin kanssa ollaan muistaakseni myös asuttu samassa talossa aikanaan ja ex-KissojenVihaaja kärsii koskettavasta man crushista

Tunnen jotain kummallista sielujenyhteyttä ketjun perustajaan, cottonmouthiin.

allekirjoittaneeseen, joten pakkohan ukkoja on arvostaa.

Pinnan alla kuplivat:

Snakster & Tuamas.

IRL: BigJay & Veripelto.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Scholl on tietenkin trolli, tästä ei kai kelläkään ole muuta sanottavaa. Hänen tarkoituksena on aiheuttaa hämminkiä palstalla, missä onnistuikin hyvin. Kunnon trolli olisi kuitenkin sellainen, joka pystyisi olla olematta noin ilmiselvä, vähän kuten Veikko, joka voi tosin olla vain tyhmä. Veikko nauraa kun meni läpi, Scholl ei mene läpi kellekään. Scholl on hauska, heittää juttua näennäisen tosissaan ja ottaa vielä pelikiellon, mikä ei suurimmalta osalta irtoaisi, vaikka näyttelisi etelä-helsinkiläistä. Tykkään .... tai siis tykkäsin.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Nuori Deko saa täyden arvostukseni, varmaan Jatkoajan historian täysipäisin (Jokeri)kirjoittaja. Ja lisätään kiihkoton C.Orr, joka on noussut esiin tämän Jokeri-saagan myötä hyvin positiivisena tapauksena. Ja tietysti kukkulan kuninkaana, kaikkien trollien isä, äiti ja puoli muutakin sukua, Gags. Hieno mies ja kova pa....no ainakin golffaamaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nimimerkki Moderaattorit tulee ekana mieleen, jonka kuivakka käytännönpilailu on hauskaa sivusta seuraten ainakin. Nimimerkki scholl. Ja heti kun tänne palstalle tulin niin nimimerkki Moderaattorit viskasi nimimerkki schollin puoleksi vuodeksi pihalle. Se sattui! Nimimerkki Uleåborgir kolmantena. Päätin, että tahdon olla palstalla, jossa on nimimerkki Uleåborgirin kaltainen tekstimaakari, saattaisin vaikka oppia hältä jotakin.

On moni muukin. Hifkin ja Jokerien viimeisimmässä juupaseipäsintössä on tullut aika kivasti esiin muutama täysipäinen nimimerkki.

Tosikkojen kanssa ei pitkään jaksa. Mutta pikkasen sitä humööriä sekaan niin jopas. Mutta ihan vain omana mielipiteenäni tämä. Saa olla vaikka miten. En sillä. Puolestani.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Major Julli

Asiallisena ja tarvittaessa sopivan mulkkumaisena kirjoittajana olen pitänyt ennenkin, mutta nyt hänen kirjoituksensa SM-liiga ja Jokerit -keskustelussa nostavat hänet kyllä eniten arvostamieni nimimerkkien joukkoon. Malliesimerkki siitä, miten monimutkaisista ja tunteita herättävistä aiheista voi keskustella fiksusti ja maltillisesti, samalla keskustelua eteenpäin vieden.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Major Julli

Asiallisena ja tarvittaessa sopivan mulkkumaisena kirjoittajana olen pitänyt ennenkin, mutta nyt hänen kirjoituksensa SM-liiga ja Jokerit -keskustelussa nostavat hänet kyllä eniten arvostamieni nimimerkkien joukkoon. Malliesimerkki siitä, miten monimutkaisista ja tunteita herättävistä aiheista voi keskustella fiksusti ja maltillisesti, samalla keskustelua eteenpäin vieden.

Olihan tämä sarkasmia olihan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös