Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 965
  • 1 652

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eräs aamu heräsin kohtalaisen virkeänä ja kerroin Eukkikselleni viimeisen unenpätkän.
Olin/Olimme nostamassa avatusta pellosta nakkeja.
Kokemusta on (liian!) kovasti Isovanhempien, vanhempien peltojen tyhjennyksistä.
Unellinen elämys oli pikkaisen liian toimiva ja kaiketi sen vuoksi mieleen jäikin.
Ryvetään puolisääreen ulottuvassa massassa märäntuskissaan vinkuvissa lenkkitossuissa, joiden sisältö on käynyttä: marsun, koalan, sian, ponin, laaman, lehmän ja koronan aiheuttaneen surullisen lepakon (Lue: Kiinan Valtioturvallisuusministeriön Ministeriön Maankehäpommin koronakokeilun virittettelemää) paskaa.

Keräsimme unessa paksuja nakkimakkaroita ja pistimme niitä perässä kulkevaan motorisiotuun vesikaukaloon, jossa nakkijonot puhdistautuivat mullasta ja olivat lähes valmiita.

Seuraavalla kerralla Marketissa oli hieman ihmettelevä olo. Liha- ja makkaraosastoilla tuli mieleen ei perunannosto vaan nakkien nosto.

Aivot, mitä vittua nyt taas?
Pakastimessa on hieman pelottavia antiikkinakkeja. Jos joku Palstalainen haluaa noutaa...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ensimmäisellä vilkaisulla luulin, että Taylor Swift on tulossa Hellsinki Metal Festivaleille. Neljännessekunnin kesti ennen kuin aivot totesivat sen aika epätodennäköiseksi kiinnitykseksi. Olikin joku Crown Shift.

Hellsinki Metal Festivalin viimeiset kiinnitykset ja näiden myötä ohjelma valmis:
Meshuggah, Abbath performs Immortal, Emmure, Soen, Gutalax, Crown Shift, Barathrum, Wolfheart ja Deathchain.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäisellä vilkaisulla luulin, että Taylor Swift on tulossa Hellsinki Metal Festivaleille. Neljännessekunnin kesti ennen kuin aivot totesivat sen aika epätodennäköiseksi kiinnitykseksi. Olikin joku Crown Shift.
Ei liene ihan sattumaa, että aivot käänsivät tuohon paikalle Taylor Swiftin, vaikka ei minkään järjen mukaan joukkoon kuulukaan. Ainakin uutisissa ollut jälleen kohtalaisen paljon esillä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
@Cobol kirjoitti Risto E.J. Penttilästä. Uutisissa ekana Susanna Tapani. Hetken luulin Cobolin kirjoittavan Susanna Penttilästä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi aina silloin tällöin toistuva aivopieru on se, että kirjoitan jonkun sivuston hakukenttään ensimmäiseksi sivuston nimen. Etenkin, jos on mennyt sinne jonkun linkin tai sivuhistorian kautta. Esimerkiksi kun on aikomuksena etsiä Tiketistä jotain lippua, kirjoitan hakukenttään "tiketti".

Asiaan liittymättä (tai tiedä sitten teinkö tuon lippua hankkiessani) eilen Von Hertzen Brothersin keikalla veljekset puhuivat isästään Hassesta, joka oli paikalla yleisössä. Ehdin hetken miettiä, että miten en aiemmin ole tullut ajatelleeksi, että niillä on myös tuollainen linkki Kingston Walliin Sami Kuoppamäen lisäksi. Niin, Hasse von Hertzen ja Hasse Walli eivät taida sittenkään olla sama henkilö.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi aina silloin tällöin toistuva aivopieru on se, että kirjoitan jonkun sivuston hakukenttään ensimmäiseksi sivuston nimen. Etenkin, jos on mennyt sinne jonkun linkin tai sivuhistorian kautta. Esimerkiksi kun on aikomuksena etsiä Tiketistä jotain lippua, kirjoitan hakukenttään "tiketti".

Asiaan liittymättä (tai tiedä sitten teinkö tuon lippua hankkiessani) eilen Von Hertzen Brothersin keikalla veljekset puhuivat isästään Hassesta, joka oli paikalla yleisössä. Ehdin hetken miettiä, että miten en aiemmin ole tullut ajatelleeksi, että niillä on myös tuollainen linkki Kingston Walliin Sami Kuoppamäen lisäksi. Niin, Hasse von Hertzen ja Hasse Walli eivät taida sittenkään olla sama henkilö.
Nämä on aina niitä hetkiä, kun jotenkin nolottaa, että ei kai kukaan nähnyt mitä kirjoitin tai tuo toinen esimerkki, että jessus, kun joku olisi tiennyt, miten sekoilin nimien kanssa.

Sitten kun kirjoittaa oman Jatkoajan nimimerkin työsähköpostinsa käyttäjäkenttään niin saa tosissaan miettiä, että ei kai kukaan nähnyt.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Sitten kun kirjoittaa oman Jatkoajan nimimerkin työsähköpostinsa käyttäjäkenttään niin saa tosissaan miettiä, että ei kai kukaan nähnyt.

Tämä itsellä ihmeen hyvin. Tiedostan olevani UnenNukkuja vain yhdellä sivustolla. Muuten menee sähköpostit ja salasanat sekaisin.

Viimeisimpänä keksin toimia juuri tapojeni vastaisesti: Päätin rekisteröityä Threads-sovellukseen ihan vain Instagram-tunnuksella. Nyt kelaan, että niin, mikäs se Insta-salasanani oli. Sinne kun kirjaudun, kirjaudunkin yhtäkkiä Face-tunnuksella. Viimeisen noista muistan ja mietin, että niin, olisinpa jotenkin tajunnut tehdä kaiken tuon vanhoillisen kaavan mukaan.
 

hege

Jäsen
Tuli käytyä kundin kanssa ulkojäillä ja täynnä intoa sitten tietenkin jäälle lumelta, no olisi ehkä kannattanut ottaa skrinnareista teräsuojat kuitenkin pois kun niiden kanssa homma ei ihan sulavasti skulannut. Puolustukseksi pitää sanoa, että yleensä ei ole suojia ollut mukana ja sattuu tuota kai ns. paremmissakin piireissä.
Onneksi tuli sulavat lipat vedettyä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli käytyä kundin kanssa ulkojäillä ja täynnä intoa sitten tietenkin jäälle lumelta, no olisi ehkä kannattanut ottaa skrinnareista teräsuojat kuitenkin pois kun niiden kanssa homma ei ihan sulavasti skulannut. Puolustukseksi pitää sanoa, että yleensä ei ole suojia ollut mukana ja sattuu tuota kai ns. paremmissakin piireissä.
Onneksi tuli sulavat lipat vedettyä.
Tästä tuli mieleen, kun mulla kävi samat joskus muistaakseni 6-vuotiaana, kun olin ensimmäisiä kertoja junnujoukkueen harjoituksissa. Ehkä vähän jännitystä pohjilla, ja kun sitten suojien kanssa lähdin jäälle, enkä pysynyt pystyssä, niin itkuhan siinä tuli. Muistan ajatelleeni, että en vain osaa enää luistella, kun en ymmärtänyt miksi en pysynyt pystyssä.

Sen verran ikuiset traumat siitä jäi, että joka kerta siitä lähtien olen tuplavarmistanut, että suojat on otettu pois, ennen kuin astun jäälle.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Tästä tuli mieleen, kun mulla kävi samat joskus muistaakseni 6-vuotiaana, kun olin ensimmäisiä kertoja junnujoukkueen harjoituksissa. Ehkä vähän jännitystä pohjilla, ja kun sitten suojien kanssa lähdin jäälle, enkä pysynyt pystyssä, niin itkuhan siinä tuli. Muistan ajatelleeni, että en vain osaa enää luistella, kun en ymmärtänyt miksi en pysynyt pystyssä.

Sen verran ikuiset traumat siitä jäi, että joka kerta siitä lähtien olen tuplavarmistanut, että suojat on otettu pois, ennen kuin astun jäälle.

Sattuu sitä paremmissakin piireissa:

Tomas Tatar, Red Wings
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Laitoin tänään hellan päälle, vaikka sen päällä olevassa kattilassa ei ollut vettä.
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä on vielä pientä. Mä oon muutaman kerran laittanut väärän levyn päälle ja ihmetellyt kun vesi ei ala kiehumaan. Pahimmillaan olen laittanut pastat kattilaan huomaamatta että vesi on edelleen ihan kylmää.
Ton takia liedellä ei saa olla ikinä mitään palavaa materiaalia. Alakerrassa koko kämppä tuhoutus pari vuotta sitten kun liedellä oli kakkukupu. Mun kämppä täyttys kans savusta aika nopeaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ton takia liedellä ei saa olla ikinä mitään palavaa materiaalia. Alakerrassa koko kämppä tuhoutus pari vuotta sitten kun liedellä oli kakkukupu. Mun kämppä täyttys kans savusta aika nopeaan.
Joo, itselle on ollut aina päivänselvää, että lieden päälle ei laiteta mitään mikä voi syttyä palamaan. Ihmettelen kovasti, kun kaverit jättävät kaikenlaista tavaraa liedelle ja monet myös polttavat siinä pilalle esimerkiksi muovisia kauhoja yms. ruoanlaittovälineitä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen lukenut, että @Kylnäio on KynäIO. Ihmettelin, että mikä tekoälyjuttu. Kunnes hokasin, kyl näi o.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Työviikon jälkeen avasin Jalostajan hernekeittopurkin (ei ollut ylimääräistä proteiinia, jos tiedätte). Rupesin lappamaan hernekeittoa lautaselle ja siinä vaiheessa, kun oli lautanen täynnä, niin tajusin, että ei hernekeittoa tällä tavalla valmisteta. Pitää laittaa hernekeiton ainekset kattilaan, kaataa noin puoli purkkia vettä päälle, sekoittaa ja kiehauttaa. Mitään vahinkoa ei tapahtunut, kun sain kaadettua ne hernekeiton ainekset kattilaan, mutta ihmettelin, että missä minun ajatukseni laukkasivat.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ostin coca cola tölkin ja laitoin sen jääkaappiin. No nyt kun koitin etsiä sitä niin eipä löydy mistään.
No mikrossahan se sitten oli eikä jääkaapissa. Mitä helvettiä? Olen aivan varma että laitoin sen jääkaappiin.
Sehän olisikin ollut jännä, kun olisit vielä laittanut sen mikron päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös