Aiotko katsoa Super Bowlin?

  • 12 974
  • 108

Katsotko Super Bowlin tänä vuonna?

  • Kyllä!

    Ääniä: 113 41,5%
  • Ehkä

    Ääniä: 36 13,2%
  • Haluaisin, mutta en voi

    Ääniä: 31 11,4%
  • En!

    Ääniä: 92 33,8%

  • Äänestäjiä
    272
  • Poll closed .

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipäs näy. Juuri nyt kun kokeilin digiboksisista valita ko. kanavaa, valittaa Topfield "Ei korttia".

Täällä näkyy kyllä, tosin vain toisessa telkkarissa jossa plustv kortti..

Ja itse aiheesee, en katso huonon ajankohdan takia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eipäs näy. Juuri nyt kun kokeilin digiboksisista valita ko. kanavaa, valittaa Topfield "Ei korttia".

Itsellä ei korttia ole ja hyvin tuo tällä hetkelläkin näkyy.

Näin siis täällä Hämeenlinnassa.
Voisiko sitten olla, että jossakin päin tuo kanava näkyy vain ensi yön pelin ajan? Enpä tiedä.
 

J.Petke

Jäsen
Itsellä ei korttia ole ja hyvin tuo tällä hetkelläkin näkyy.

Näin siis täällä Hämeenlinnassa.

Onko kyse antenni- vai kaapelitaloudesta?

Itse olen siinä käsityksessä, että tuo ei näkyisi antennitalouksissa jossa ei ole olemassa mitään korttia. Enkä usko, että se kanava alkaisi näkymään juuri kun peli alkaa.

Itse katselen pelin innoissani kun viime vuonna jäi väliin. Go Saints.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama täällä, ei korttia mutta hyvin näkyy Washington - Pittsburgh tällä hetkellä kaapelitaloudessa. Itse Super Bowl menee valitettavasti vain tallennukseen - seuraava vapaa aika katsomiseen on ensi viikonloppuna :)
 

Puster

Jäsen
Katselisin suorana jos aamulla ei olisi turhan aikaista ylösnousua ja jos toisena joukkueena ei olisi iki-inhokki coltsia. Nyt menee tallennukseen ja sopivan tilaisuuden tullen katsotaan highlightsit ja Saintsien juhlat.
 

d2uce

Jäsen
Nelonen Sport Pro rupesi näkymään, kun viritteli kanavat uusiksi.

Nyt voikin sitten vastata, että aion katsoa Super Bowlin. Toivottavasti ei ole tiukka harjoittelu NHL-pelien parissa Vancouveria silmällä pitäen mennyt hukkaan.
 

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Thank mates!

Kyllä, pienen kanavasurffailun jälkeen kanava löytyi, joten vaihdan vastaustani, kun kerran omasta töllöstä näkyy. Kahvinkeitin tulille ja odottelemaan. Ehkä YouTubesta voisi fiilistellä muutaman aiheeseen liittyvän pätkän.
 

Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mikähän lie ongelmana, Lappeenrannassa asustan ja kaapelitalous, mutta Nelonen Sport Plus tarjoaa mustaa ruutua :( Ei siis mitään kortteja löydy. Veetlekin nurin, nyt jännittää näkyykö ollenkaan. Joillakin operaattoreilla on toi koko vklpn ilmaistarjonta, ainakin ttv:llä.
 

ipaz

Jäsen
Mikähän lie ongelmana, Lappeenrannassa asustan ja kaapelitalous, mutta Nelonen Sport Plus tarjoaa mustaa ruutua :( Ei siis mitään kortteja löydy. Veetlekin nurin, nyt jännittää näkyykö ollenkaan. Joillakin operaattoreilla on toi koko vklpn ilmaistarjonta, ainakin ttv:llä.

Ilmeisesti aika monella paikkakunnalla Nelonen Sport Pro näkyy ilmaiseksi vain ja ainoastaan tuon Super Bowlin aikana. Ei muuten.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Aion katsoa ja samoilla silmillä mennään aamupäivällä töihin. Uni on heikoille.

Tai no ainakin vielä ollaan tuota mieltä, voi olla että huomenissa tekee mieli nukkua.

Hohoo!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vanhana Taftin kannattajana sanon ehkä.
 

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
En.

Kaunis, aurinkoinen päivä ja koko muu Amerikka jumissa tv:n ääressä. Ihanaa aikaa mennä perheen kanssa ostoksille ja syömään.
 
Suosikkijoukkue
Red Wings, Nyquist, Pulkkinen, KHL-Jokerit
En katso.

Ei ole ikinä kiinnostanut kyseinen laji enkä ymmärrä siitä mitään. Minulle Super Bowl ei ole vuoden suurimpien urheilutapahtuminen joukossa. RoPSin futispelitkin on itselleni suurempi tapahtuma.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Ehkä YouTubesta voisi fiilistellä muutaman aiheeseen liittyvän pätkän.
Löytyyhän niitä. Taitaa löytyä melkein kaikista Super Bowleista jonkinnäköinen koostekin. Jos ei ihan itse etsimällä löydy, niin tuolta NFL-ketjusta löytyy ainakin linkit näihin videoihin. Tässä nyt esim. on NFL.comista yksi video, jossa on vähän pätkiä näistä kaikkein ikimuistoisimmista Super Bowleista.

Tässä taas linkki viime vuoden Super Bowlin highlightseihin. Kyllä perkele lämmittää vieläkin!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä tämä yksi maailman suurimmista urheilutapahtumista on nähtävä. Mikäs tuo aikataulu on? Yhdeltä alkaa? Kuinka pitkä sessio on mainostaukoineen odotettavissa? Neljältä-viideltä ohi?

MACK
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
En aio. Saatanan tylsää ja yliarvostettua sekamelskaa koko laji ja siihen päälle kaikki irvokkaimmat jenkkimaneerit on väännetty tapahtuman ympärille. Tätä sitten pakkosyötetään meille ihan niin kuin hauskat halloweenit ja kiitospäivät. Joten kiitos ei.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katsotaan katsotaanko. Viime kaudella ei näkynyt kotisohvalta vaan tällä kertaa on palveluntarjoaja muuttunut ja näkyisi. Samaan aikaan toisaalla olen hotellihuoneessa valmistautumassa maanantaipalaveriin.

Pulju osti Radissonin eli kaipa niillä jotain kanavia näkyy, kun on iso ketju.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En aio. Saatanan tylsää ja yliarvostettua sekamelskaa koko laji ja siihen päälle kaikki irvokkaimmat jenkkimaneerit on väännetty tapahtuman ympärille. Tätä sitten pakkosyötetään meille ihan niin kuin hauskat halloweenit ja kiitospäivät. Joten kiitos ei.
Aika vahvasti haluat kertoa kaikille, että ei kiinnosta Super Bowl ja mielestäsi kaikki sen katsojat ovat juntteja. Silti näet vaivaa etsiäksesi ketjun johon oli kirjoitettu ennen sinua edellisen kerran miltei 9 vuotta sitten.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olikos tää se "urheilutapahtuma" josta 'muricassa asuva tuttuni sanoi että lähetysajasta muutama prosentti on sitä kun peli on käynnissä? Kuulostaa kyllä nojatuoliurheilijan unelmalta. Ja suurimmat otsikot saa se joku vitun väliaikashow. Voi vittu mitä näkemättä paskaa sanon ma. Lajia itsessään ei mitään vastaan ole, en vaan ymmärrä siitä tuon taivaallista. Eikä kiinnosta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En aio. Saatanan tylsää ja yliarvostettua sekamelskaa koko laji ja siihen päälle kaikki irvokkaimmat jenkkimaneerit on väännetty tapahtuman ympärille. Tätä sitten pakkosyötetään meille ihan niin kuin hauskat halloweenit ja kiitospäivät. Joten kiitos ei.
Millä tavalla sitä pakkosyötetään meille? Urheiluruutua katsoin tänään noin vartin verran ja siinä oli asiaa lähinnä SM-Liigasta ja SM-hiihdoista. Huomenna ehkä vähän käydään läpi kun itse peli on su-ma yönä. Maanantaina sitten varmaan myös tulokset kerrotaan urheilu-uutisissa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Parina vuonna olen katsonut kavereiden kanssa. Silloin se on ihan hauskaa kun voi keskustella pelistä ja kaikista säännöistä jne.
Ei tota yksin jaksais valvoa.

Tänä vuonna en katso kun työt painavat edelle.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tottakai. Hienon lajin liian lyhyen kauden huipennus. Vaikka se voikin päättyä painajaiseen eli Patriotsin voittoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös