2011-Suosikkijoukkue kesälomalla, ketäs sitten kannatetaan?

  • 65 403
  • 242

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Bluesin bandwagonissa ehdottomasti. Hienolta näyttää meno, ensin kaatui Pata ja nyt on Traktorit kaatumassa samoin eväin.

IFK ja Blues finaaliin, kiitos!
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
IFK:n puolella ollaan Jalosesta ja kuittivihon hukkaamisesta huolimatta. Lukko on liigan pahin mieshuora ja Jyväskylä on aiheuttanut kuvotusta jo 90-luvulta saakka. Kahvaa by liikuntatieteellinen 4evö ja Dufva=shit. Blues HMV:ä on sitten neutraali kakkossuosikki, jos IFK perinteitä kunnioittaen kuitenkin pudottaa itsensä.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Kunhan Jyppi ei voita, niin kaikki on hyvin. Tosin Bluesin peli on sen verran kivalta näyttänyt, että mielellänhän noille kannua toivoisi. Samalla myös olisi kiva, jos MG ja VP saisivat onnistumisia, mutta muuten kyllä ihan sama miten HIFK pärjää. Viihdyttävä finaalisarja on ehdottomasti pääasia minulle, ja tämähän nyt melkein toteutuu kunhan JYPpi vaan putoaa.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Onhan tää ihan käsittämätöntä!! Mun pitää varmaan mennä jollekin "käännä itsesi-psykologiankurssille??

Ei vaan voi olla symppaamatta tätä hemmetin Blegiä! Jätkät tulee ihan puskista ja iskee nippuun näätiä ja ässiä, ja melkoiseen siltaan on jo ton fucking valtran laittaneet! Me like ja tätä lisää!
 

jude70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tässä vaiheessa kautta pisteet menee ehdottomasti Lukon suuntaan.Ansaitsisi monen epäonnistuneen kauden jälkeen mestaruuden.
Jos ei Lukko, niin sitten Hifk...
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Kunhan Jyppi ei voita, niin kaikki on hyvin. Tosin Bluesin peli on sen verran kivalta näyttänyt, että mielellänhän noille kannua toivoisi. Samalla myös olisi kiva, jos MG ja VP saisivat onnistumisia, mutta muuten kyllä ihan sama miten HIFK pärjää. Viihdyttävä finaalisarja on ehdottomasti pääasia minulle, ja tämähän nyt melkein toteutuu kunhan JYPpi vaan putoaa.

Tähän äärettömän vahva sama.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Koska lugulla ja pyhillä ovat (jokerien ohella) ehdottomasti koko liigan puusilmäisimmät ja ylimielisimmät (jupster, yuppi?) fanit, niin valinta ei ole vaikea:
HIFK. Hienot perinteet ja fanit. Aina ollut hieno mennä katsomaan matsia Helsingin ainoaan oikeaan jäähalliin, koska erätauollakin voi keskustella asiantuntevasti kotijoukkueen fanien kanssa.
Tosin Blues tuli hyväksi kakkoseksi. Osittain samat perusteet: Mukavia faneja (ne harvat keitä olen Porin peleissä tavannut).
Lisäperusteeksi voi lisätä Dufvan ja lugun koko johtoportaan yleisen vastenmielisyyden. Aamen!
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Kun oma jengi on taistosta jo sivussa, on mielenkiinto jotenkin puolittunut koko loppukauteen. Tsiigaan kuitenkin matseja niin kauan kun niitä Urpo-TV:sta näkyy. Tällä hetkellä tilanne on mielestäni hyvä. Molemmat pk-seudun jengit on menossa finaaleihin. Se kumpi mahdolliset HIFK-Blues finaalit voittaa, on sitten aivan yhdentekevää.

Tai....no Blues sitten kuitenkin!
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Kyllähän tuo Bluesin puolelle kääntyy. Perusteluina vaikkapa kelkan kääntäminen ostojengistä yritteliääksi ja omia junnuja peluuttavaksi joukkueeksi.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fakta on se, ettei tässä sen suurempaa mielenkiintoa enää ole. Tulokset peleistä katson kyllä. Pääasia on ettei IFK voita mestaruutta. Muuten loppujen lopuksi ihan se ja sama.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Enää ei ole kuin HIFK.
Kivikova, kivikova Kiekko-Espoo ei ole voittoaan ansainnut ei sitten millään, kuten ei myöskään JyP HT No Smoking Team.
Perinteet kunniaan, kiitos.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitsiturnausta ja uutta kautta odotellessa... Tulokset saatan katsoa mutta muuten sitten lätkää seuraavaksi maajoukkueen pelien muodossa.

Jokaisessa kolmessa joukkueessa on ärsyttävät puolensa niin vaikea noista on mitään suosikkia sanoa. HIFK muuten mutta onhan tuo nokka aivan vitun ärsyttävä. JYPin fanit ovat liian ylimielisiä ja ärsyttäviä. Blues on vieläkin HVM.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllä mun suurin haave olis se, että Jan Lundell pitää ratkaisevassa finaalissa nollan ja Kimmo Kuhta ampuu hattutempun, joihin kaikkiin uskomaton namupassi Tommi Kovaselta.

Laskin todennäköisyyden tälle. Se on 0,000000001. Laskin myös muutamia muita todennäköisyyksiä saadakseni verrokkeja:

-Ratkaisevassa finaalissa Maamme-laulun tulevat vetämään trioformaatissa Bruce Springsteen, Bono ja Sting - todennäköisyys 0,1
-Urho TV:n lähetyksiä selostava turkulainen JP Jalo unohtaa alemmuuskompleksisen HIFK-angstinsa eräässä finaaliottelussa 1 minuutin ajaksi - todennäköisyys 0,01
-Ratkaiseva finaaliottelu keskeytetään, koska Jeesus ilmestyy koko maailmalle yhtäaikaisesti erittäin vavahduttavana ilmestyksenä saapuen jättiläismäisellä UFO:lla, jonka kyljessä on HPK-tarra - todennäköisyys 0,001
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Laskin todennäköisyyden tälle. Se on 0,000000001. Laskin myös muutamia muita todennäköisyyksiä saadakseni verrokkeja:

Lisätään siihen vielä, että tapaat oikean liigapelaajan livenä - 0,01%

vaikka se aiheutti positiivisen hymähdyksen, kun HIFK voitti, niin ei tässä vaiheessa kautta mitkään vaalivankkurit kiinnosta.
Ehkä sen verran, että pronssiottelussa voisi kannustaa mielessään sitä joukkuetta, joka kohtaa Lukon.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
-Ratkaiseva finaaliottelu keskeytetään, koska Jeesus ilmestyy koko maailmalle yhtäaikaisesti erittäin vavahduttavana ilmestyksenä saapuen jättiläismäisellä UFO:lla, jonka kyljessä on HPK-tarra - todennäköisyys 0,001
Kylläpäs täällä mopo keulii, kun 12 vuoden tauko on takana. Nykyaikaisen "ammattilais"jääkiekon aikana (1990-) HIFK siis pääsi juuri samalle viivalle HPK:n kanssa finaalipaikoissa. Uskot siis, että HPK on alivertaisten resurssiensa takia ollut varmastikin korkeampien voimien fanittamana. No, ehkä sitten joudun kannattamaan HIFK:ta mestaruuteen. Ihan hienoa, ja mikä ilahduttavinta, rehdeintä kiekkoa mitä olen HIFK:lta nähnyt.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Ei jaksa kiinnostaa, ei sitten yhtään...

Mutta jos yksi on pakko valita.....

Niin poju nordikselle ja grillatkaa siinä vaikka Suskia...

Eli vastaus kysymykseen, Hifk.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä HIFK:lle suon mestaruuden suurin osa faneista ihan järkevää porukkaa ja pelaa ihan hienoa jääkiekkoa siinä sivussa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Edelleen ihan sama mikä joukkue voittaa mestaruuden kunhan JYPpi nyt klaaraa ittensä finaaliin. Saadaan edes pronssi-matsi Raumalle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lisätään siihen vielä, että tapaat oikean liigapelaajan livenä - 0,01%

Nimimerkki Halmela on oikeasti olemassaoleva ihminen, joka on todistettavasti tavannut joskus jonkun elävän ihmisen muodostaen hänen kanssaan tunnistettavia lauseita - 0,001. Kun sinua kaudesta toiseen jurppii se, että toiset näkevät duuninkin takia liigapelaajia livenä, toiset eivät, niin sen verran neuvon henkilöllisyyden paljastumisenkin uhalla, että pengo pelaajahaastatteluja Jatkoajasta ja muutamalta muulta kiekkosaitilta ja yhdistä pisteet. Voisin antaa myös loistavan vinkin liittyen Nordiksen halliin, mutta sitten se olisikin liian helppoa. Pistä yyvee, jos kihelmöit tietoa. Lupaan kuitenkin tuottaa pettymyksen, en ole kuvittelija ja sinun "hauska" läppäsi sortuu. Juuri siksi et lähetäkään yyveetä, vaan räksytät kuten pikku mäyräkoirat tekevät yleensäkin. Tämän enempää en voi auttaa. Voin vain vannoa kädet valitsemallasi kirjalla, että kyllä olen nähnyt useita liigapelaajia livenä ja tulen niitä näkemään jatkossakin. Mulle maksetaan siitä. Koeta elää asian kanssa ja siirry seuraavaan topiciin, joka on....? Itse asiassa aika moni nicki täällä tietääkin siviiliminäni ja jopas olisin dorka, jos elvistelisin täällä turhia. Mutta mitäpä sinä siitä piittaat. Mulla on sen verran käytöstapoja, että jos nimimerkki XXXX, jota en missän tapauksessa tunne, väittää olevansa Teemu Selänteen broidi tai valmentaja Ismo Lehkonen, lähden siitä, että näin se tosiaan on. Epäillä voin toki, mutta en sortuisi lapselliseen ilkkumiseen nimimerkin takaa. Olen täällä lätkän takia, en kyttäämässä toisia kirjoittajia. Mikä joukkue on maajoukkue? Minä fanitan Venäjää isoissa kisoissa, parhaat pelaajat ja miellyttävin pelityyli

Musta Kyy: Nyt sulla keulii kuule ihan turhaan. Vain HPK-fani kiinnittäisi oikeasti huomiota siihen, onko Jeesuksen ufossa todella HPK-tarra. Viestini substanssi oli siinä Jeesus-ilmestyksessä. HPK-tarran tilalla olisi voinut olla vaikka AC/DC -tarra. En mä niin monimutkainen ole, että verhoaisin noin käsittämättömästi mahdolliset HPK-angstini :D. Niitä ei nimittäin ole. Olen jopa HIFK-osiossa jankannut rasittavuuteen asti siitä, kuinka tyylikkäästi, vastustamattomasti ja täysin ansaitusti HPK pudotti viime keväänä HIFK:n. Olin myös HPK-wagonissa finaalissa turkua vastaan. Luonnollisestikin. Ja anna nyt meidän keulia, siitä on TODELLAKIN 12 vuotta!
 
Viimeksi muokattu:

Raksila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnujoukkueet
Täähän alkaa mennä vaikeeksi: Sparta on varsinkin tämän Valtra sarjan suosikki ja nakkikupin toivoisi Espooseen, että pääsisivät Espoon teinit viimeinkin traumoistaan, mutta kun HIFK on jostain syystä aina ollut suosikki Raksilassa pelaavien jälkeen heti, niin HIFK !

Edit 9.4.2011: Sen verran vielä, että Kari Jalonen HUOM! Jos et jumalauta lopeta sitä ämmämäistä kiukuttelua ja käyttäydy aikuismaisesti finaalisarjan aikana, nimimerkki Raksilan on pakko hypätä Bluesin bandwagoniin. Seuraan käytöstäsi niin kaukalossa kuin sen ulkopuollellakin. Turha sitten sanoa etten ole varoittanut!
 
Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
No vaikka joku haistavittupronssipeli tossa oliskin, ollaan de facto kesälomalla. Ehdottomasti Bluesin voittoa toivon, uskomattoman hieno joukkue eikä vähiten Cami Miettisen afron takia!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Nyt kun on pettymyksestä toivuttu ja nostettu leukaa ylöspäin jälleen, niin Bluesin kärryssä mennään. Erityisesti pidän nuorten pelaajien asenteesta. Lisäksi olen aina pitänyt Stefan Öhmanista ja Camilo Miettisestä.

Olisihan se hienoa jos Blues nyt sitten hoitaisi runkosarjan kakkosen, ykkösen ja lopuksi vielä kolmosen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös