2011-Suosikkijoukkue kesälomalla, ketäs sitten kannatetaan?

  • 65 421
  • 242

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jotenkin perverssi ajatus, mutta miksei Lukon junaan voisi hypätä näin välierävaiheessa. Näyttäsivät nyt kerrankin mallia, kuinka homma hoidetaan.
 
Ei kauheasti kiinnosta Jokereiden kauden loputtua, mutta Blues, HIFK, Lukko, JYP olisi toivejärjestys. Bluesia eniten symppaan, koska raasut joutuvat syömään paskaa ja heillä on hieno mies valkkuna. HIFK toisena, koska on kuitenkin tyylikäs ja tasokas jengi, ruotsalaisuus miinusta. Lukko on aika merkityksetön itselle. JYPille heruu vähiten sympatiaa, koska olen katkera kahvaamisesta ja lisäksi lavastivat jokerifanit savupommiepisodiin syyllisiksi. Jep.

;)
 

Iskender

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,LA Kings, Türkiye Buz Hokeyi Federation
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
En nyt varsinaisesti kannata, mutta hirveän pettynyt en ole jos Blues tai HIFK kannun vie. Blues pelaa jotenkin helvetin sympaattista peliä ja se ei ole mikään muu noista kolmesta, joten pelimerkit sille. HIFK:lla taas Peltonen ansaitsisi nostaa taas kannun ilmaan ja ei me nyt huonolle saatana hävitty. Helpottaa selittelyä jos HIFK vie kannun. Voidaan sitten vaikka kesällä olla moraalisia mestareita sillä varjolla, että päästiin niin lähelle katkaisua.
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
JYPin pitäs selkeesti ottaa rumpujen tilalle se jokereiden "kaikki vihaa meitä" huuto koska se olisi hauskaa ja totta.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Pelataanko vielä?

Oma joukkue kun putosi niin ei ole mitään väliä kuka voittaa. Katse on ensi syksyssä ja uudessa kaudessa.

Pelaako muka jotkut joukkueet vielä, eikö ole jo kesätauko? ;)

-Papa-
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Olen Bluesin puolella vaikka JYP on vielä mukana. Muuten voitetaan väärin ja se on inhottavampaa kuin oikein häviäminen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen Bluesin puolella vaikka JYP on vielä mukana. Muuten voitetaan väärin ja se on inhottavampaa kuin oikein häviäminen.

Minä kirjoitan tähän väliin ihan vaan, että saat vielä hyvällä omalla tunnolla laittaa heti perään yhden viestin lisää. Aika tiiviisti olet laittanut viestiä, noin vielä mukana olevan joukkueen kannattajaksi. JYP faneillahan tähän ketjuun on yleensä asiaa, ellei sitten halua vaan provosoida.

Muistelisin, että vastasin jo aiemmin. Saatoin vastata, että silloin ei juuri väliä, mikä joukkue voittaa.
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Minä kirjoitan tähän väliin ihan vaan, että saat vielä hyvällä omalla tunnolla laittaa heti perään yhden viestin lisää. Aika tiiviisti olet laittanut viestiä, noin vielä mukana olevan joukkueen kannattajaksi. JYP faneillahan tähän ketjuun on yleensä asiaa

En muista, olen hyvin todennäköisesti ollut erittäin humalassa kuten nytkin. Mutta ei kaa näissä ketjuissa ole mitään rajoitusta montako viestiä saa kirjoittaa?

Mutta kiva että sinullakin on kuopiolaisena jotain puuhailtavaa näin keväisin kun isoveli vielä pelaa kovia pelejä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En muista, olen hyvin todennäköisesti ollut erittäin humalassa kuten nytkin. Mutta ei kaa näissä ketjuissa ole mitään rajoitusta montako viestiä saa kirjoittaa?

Mutta kiva että sinullakin on kuopiolaisena jotain puuhailtavaa näin keväisin kun isoveli vielä pelaa kovia pelejä.

Sinulla tuota provosoimishommaa riitti näköjään aiemmin ilman kuopiolaisiakin. Ja nyt lisää, kun yksi kuopiolainen ilmaantui. Tämä on sinun mielestä kuitenkin hieno juttu tässä ketjussa?

Suosikki lomalla -ketjuun sinä olet aika monta viestiä nakutellut, vaikka suosikkisi ei ole lomilla?
 
Eikös siellä Jalosen kotiseuduilla melkein kaikki ole? Sen lisäksi lestadiolaisia.

Toivoisin että et puhuisi asioista, joista sinulla ei todellakaan tunnu olevan tietämystä. Siellä Espoossa ja pääkaupunkiseudullahan äänestetään tietysti Suomen Islamilaista Puoluetta, sillä näitä muslimeita ja globalisaation kannattajia siellä tuntuisi aika paljon olevan? Samaa asiaahan ajavat tosin myös RKP, Kokoomus ja Vihreät, mutta se siitä politiikasta.

Sitten itse asiaan. Tietysti kannatan IFK:ta jäljellä olevista. Muut ovat sen verran värittömiä ja tylsiä joukkueita. Toki kaikki tuki Lukolle, jos se tästä sarjasta jatkoon menee. On sielläkin taitoa ja fyysisyyttä, jota on mukava katsella.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä pidän peukkuja Bluesille. Duunia tekevä puukäsijoukkue vetoaa minuun. Bluesin fanit ja seurajohto tekivät myös hyvän vaikutuksen puolivälieräsarjan aikana. Menkää pitkälle.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Eipä tässä mitään bandwagoneja tarvita kun oma jengi lomilla. HIFK - Lukko sarjaa tulee itse seurailtua ja toivon, että mestari löytyy tuosta parista. Finaalin häviävänä osapuolena Blues. Blues koska ennemmin sitä symppaa paskaa syöviä espoolaisia kuin uimalakin porukkaa. Jyp nyt muuten ei aiheuta mitään fiboja suuntaan eikä toiseen.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mikä siinä JYPissä niin riepoo?

Menestys? Uimalakin vittumainen naamataulu? Jokaisesta hipaisusta katsomossa karjuvat kannattajat? Kenties kaikki nämä tekijät yhteensä? Taitaa päätekijä olla suomalaisten perisynti, kateus. Siksihän me ruotsalaisiakin inhotaan. Onhan ne on parempia kuin me, ainakin urheilussa, eikä se käy päinsä!

Itselleni JYP on aina ollut yhdentekevä joukkue, eikä tilanne ole miksikään muuttunut. Täytyy nostaa hattua RD:lle, joka on kehittänyt vittumaisen hyvän ja tehokkaan pelitavan , jonka kaikki joukkueessa osaavat. Tämä selittää sen, miksi kaiken maailman filipriskat ja turoasplundit ovat nousseet viime vuosina esiin JYP:n riveissä.

Niin, ja JYP voittaa mestaruuden tällä kaudella, sanon minä. Halusitte te sitä tai ette... Itselleni on Jokerien putoamisen jälkeen täysin yhdentekevää, mikä joukkue voittaa.

On vain Jokerit.
 

Acid

Jäsen
Menestys? Uimalakin vittumainen naamataulu? Jokaisesta hipaisusta katsomossa karjuvat kannattajat? Kenties kaikki nämä tekijät yhteensä? Taitaa päätekijä olla suomalaisten perisynti, kateus.
Niin olen tästä sanonut, että ainakaan minulle se ei ole Jypin menestyminen. Kärppiä " vihasin" juuri menestymisen takia ( varsinkin Jokereiden kustannuksella). Tepsin kanssa oli sama juttu aikoinaan.

Syy miksi halveksin Jypiä johtuu: Risto"Kakara" Dufvan persoonasta. RD:n kahva/robottikiekosta( tehokasta ja Loistavaa duunia Risto on tehnyt, en minä sitä kiellä). Jatkoajan ylimoimaisesti vittumaisimmista kannattajista. Varmaan 99% prosenttia heidän kirjoittajistaan keskittyy lällättelyyn, jatkuvaan piikittelyyn ja sitten se ihmeellinen pätemisen tarve ihan joka ketjussa ja asiassa. Ihan kuin heitä ja Jypiä pitäisi nostaa kokoajan jalustalle, että olisivat tyytyväisiä. Mitään kritiikkiä ei suvaita ja se pyyhitään pois vetämällä juuri tämä kateus kortti esiin. Joka varmasti joidenkin kohdalla tosin pitää paikkansa. Jonkunnäköinen itsetunto homma toi taitaa olla. silti en sitä ymmärrä.

Harvoin sitä jaksaa pahemmin muille jengeille mitään hyvää toivoa, mutta Spartan puolesta liputan. Blues fanit voisivat muuten kyhätä jonkinlaisen Sparta lipun. Pahoin pelkään, ettei Bluesin eväät riitä, mutta Matikaisen joukot osaavat sen venymisen jalon taidon. Matikainen on tehnyt todella hyvää duunia ja joka kevät toi enemmän tai vähemmän kädetön Spartan porukka vaan taistelee mitaleista. Pakko tuollaista on kunnioittaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Lähinnä lähestyn hommaa siltä kantilta, että kunhan ei Hifk tai JYP. Lukko ei herätä oikeen mitään tunteita ja Blues ehkä jopa vähän sympatiaa, joten vaikka se Blues-Lukko finaali toiveissa, jonka Blues vie.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Kyllä mun suurin haave olis se, että Jan Lundell pitää ratkaisevassa finaalissa nollan ja Kimmo Kuhta ampuu hattutempun, joihin kaikkiin uskomaton namupassi Tommi Kovaselta.

I would die a happy man.
 
Muistelisin, että mestaruuskaudella JYPin bandwagonissa (= traktorin kärryssä) oli kolme seuraajaa. Yksi niistä oli TPS-fani!

Mä olin silloin finaalisarjassa Jyp-kärpät Jypin puolella. Siinä olikin tehtävä valinta ruton ja koleran väliltä ja takana oli vittumainen välieräsarja Kärppien ja varsinkin EtäKärppien kanssa.
Huono häviäjä, tiedän. Pitäis joskus voittaa jotain suurta niin ehkä sitten oppisi häviämäänkin.
 
Viimeksi muokattu:

Yze#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, FPS
Ehdottomasti Lukko tai Blues saisi voittaa pytyn.
HIFK ehkä sitten kolmantena ja JYP ehdottomasti se paskin vaihtoehto mestariksi.
Jyppiä ei vaan voi pitää mielekkäänä vaihtoehtona, jos perämisessä toimii Uimalakki-Dufva. Oskesteria pyörittää sivussa Kari Tyni, joka pilasi aikaan jo Hockey Night lähetykset lopullisesti. Traumoja...

Niin ja sisko ja sen ukko asuvat Äänekoskella, joten kommenttia kuulee Jypistä ihan tarpeeksi :/
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Melkein tekis mieli liputtaa JYPin puolesta, kun on noin epäsuosittu...mutta ei pysty, ei kerta kaikkiaan pysty!! Keski-Suomen ärsyttävä murre, ylimielisen oloinen Döfvä, liian pieni halli mulle ja rumpalipojille jne...koko seuran ympärille kehittyneeseen ärsyttävyyteen pystyy vain Kärpät! Onnex Oulu on kuitenkin riittävän kaukana, niin ei tarvi kuunnella sitäkään pellailua;)

Tsemiä RTK!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös