1985 ja myöhemmin syntyneet draft!

  • 18 841
  • 286

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Jiri Tlusty mulle.

EDIT: Koska vetoo ei näytä olevan edes palstalla, ja mun pitää lähteä kohta, otan oikeudekseni ottaa Matt Lashoffin. Vetoo saa hänet tietysti jos piti juuri Lashoff ottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Katsos vain. Laurin varaus sekoitti jotenkin ja tuli varattua. Ei kai haittaa, Bosco/AnFa?

Ei mua ainakaan. Schenn tuli itsekin jo varailtua etuajassa kun katsoin, että vuoro siirtyi Marwinille jo. Laurin varaus oli kuitenkin rästivaraus kun asiaa tarkemmin katsoin ja Marwinia edeltävä vuoro kuului AnFalle.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Varataan, kun kerta aikataulu niin sanoo. Täydennetään maalivahtikaksikko valmiiksi herralla nimeltä: Marek Schwarz.

---------

Vielä alkuillan alustavat varausajat:

124. Romppanen - Bicycle Dynamo - (17.08-18.08)
125. Lauri - Ezpoo Zity Boyz - (18.08-19.08)
126. Speed - S.P.E.E.D United - (19.08-20.08)
 
Viimeksi muokattu:

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
T.J Oshie ja Jesse Joensuu tänne. Suolakuninkaan yli hypätään suoraan koska edellinen vuoro on rästissä.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Marwin - Team Blocks - (21.33-22.33)
Speed - S.P.E.E.D United -
Lauri - Ezpoo Zity Boyz -
Romppanen - Bicycle Dynamo -


E. Jakub Kindl
 
Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Täydennetään Marwinin maalivahtiosasto Buffalon maalivahtilupaus Jhonas Enrothilla.

Edit. Kuka on vetoon 10. kierroksen varaus? Derbyn ylläpitämän listan mukaan se on David Krejci kun taas vetoon viestin mukaan hän on varannut Torrey Mitchellin tuolla vuorolla. Lisäksi Derbylle tiedoksi, että Setoguchin etunimi on Devin eikä suinkaan David.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös