1985 ja myöhemmin syntyneet draft!

  • 18 847
  • 286

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
154. Marwin - rästissä
155. Speed - rästissä
156. Lauri - rästissä
158. Beneway - rästissä
160. Derby - rästissä
161. Derby - rästissä
162. Suolakuningas - 13.54 - 14. 54


Jannut heittäneet pyyhkeen kehään?
 
Viimeksi muokattu:

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tais tulla vähän turhan aikaseen Romppanen, kun tuo Suolakuninkaan varaus oli 159. eikä 162., mut elä huolehdi. Tuskin kukaan mitään kerkeää varailemaan ennen kuin sinun vuorosi olisi.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Sori myöhästyminen, heräsin yöuniltani vasta nyt. Hyökkäykseen Nikita Filatov ja Mikkel Boedger
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viitsiikö joku ottaa parit nimet, kun ei näytä saku ja vetoo olevan tulossa varaamaan ja joudun varmaankin lähtemään ennen kuin oma vuoroni koittaa (18.35)?
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Puolustukseen Brian Salcido ja hyökkäykseen Denis Tolpeko.

E: Tässähän alkaa olla työlästä löytää edes sekundatason pelaajia...
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Mites tuolla avausviestissä näkyy tällainen:

15.kierros
149. varaus Saku #11 - Dream - Nicklas Bergfors

Käsittääkseni Bergfors pitäisi mun jätkiä olla ja niinhän siellä aiemmin lukee:
11. kierros
105. varaus Lauri - Ezpoo Zity Boyz - Nicklas Bergfors.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Sori taas. Oli kirjoitukset ja kaikkea muuta niin en päässyt koneelle aiemmin. Kaksi vuoroa siis rästissä. Otetaan puolustajat Keaton Ellerby ja Mike Weber.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Sori taas. Oli kirjoitukset ja kaikkea muuta niin en päässyt koneelle aiemmin. Kaksi vuoroa siis rästissä. Otetaan puolustajat Keaton Ellerby ja Mike Weber.

Minun käsittääkseni sulla ei ole kyllä kuin yksi vuoro rästissä eli 163. Seuraava vuoro sulla on 178, mutta kun mulla ja Laurilla (aika tosin meni jo, sillä Laurin aika oli 19.23-20.23) on siinä vuorot välissä. Tämä vaan sen takia, että olisin juurikin ottanut toisen noista varaamistasi pelaajista... :) Eli jos voisit peruuttaa toisen noista ottamistasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös