Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 349
  • 33 924

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Björkin kappale" jolla Saara Aalto "hurmasi" kansaa X-faktorissa on oikeasti saksalaista alkuperää vuodelta 1948. Und jetz ist es still, tai jotain sinne päin. Alkuperäinen esittäjä Horst Winter.

Näkyy se nykynuorisollekin kelpaavan vanha kunnon 40-luvun iskelmä, kun eivät tiedä että se on vanha.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotkut miehetkin tietää koiraroduista. Junassa oli tilanne.

Myös eräässä lounaspöytäkeskustelussa tänään oli samanlainen tilanne. Aikuiset ihmistet keskustelivat siitä, että kumpi on komeampi: joku skotlanninpitkäkarvainenvinopilluterrieri vai newfoundlandinhattiwattispanieli
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Avautui, että Irlanti voitti 1990-luvun alussa Euroviisut kolme kertaa putkeen (1992-94), ja kymmenen vuoden sisään (1987-1996) viidesti.
 

A Siente

Jäsen
Avautui mistä monet idiootit tulevat liikenteeseen. Täältä jatkoajan syövereistähän ne ryömii tielle. Hetken lukenu ketjua ja asenne tuntuu olevan et ohi vaan ja kaasua.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Veronpalautusten kannalta tää african-american friday on viikkoa liian aikaisin.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Myös eräässä lounaspöytäkeskustelussa tänään oli samanlainen tilanne. Aikuiset ihmistet keskustelivat siitä, että kumpi on komeampi: joku skotlanninpitkäkarvainenvinopilluterrieri vai newfoundlandinhattiwattispanieli
Postaileekohan jotkut miehet faceen koirajuttuja, kuvia yms. useasti. Pari naispuoleista tekee näin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Myös eräässä lounaspöytäkeskustelussa tänään oli samanlainen tilanne. Aikuiset ihmistet keskustelivat siitä, että kumpi on komeampi: joku skotlanninpitkäkarvainenvinopilluterrieri vai newfoundlandinhattiwattispanieli

Olin ulkoiluttamassa kaverin piskiä ja sitten tuli haastava tilanne, kun joku tyttö lähestyi kysyäkseen onko minkä rotuinen. Siinä on se pari sekuntia aikaa miettiä mikähän tämä nyt oli. Vastasin jotain newfounlandia ja naamasta näki eihän tuollaista ole olemassa.

Katsoin googlesta, ei olekaan. Vastasin vain hätäpäissäni jotain kanadalaisia saaria mitä mieleen tuli.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olin ulkoiluttamassa kaverin piskiä ja sitten tuli haastava tilanne, kun joku tyttö lähestyi kysyäkseen onko minkä rotuinen. Siinä on se pari sekuntia aikaa miettiä mikähän tämä nyt oli. Vastasin jotain newfounlandia ja naamasta näki eihän tuollaista ole olemassa.

Katsoin googlesta, ei olekaan. Vastasin vain hätäpäissäni jotain kanadalaisia saaria mitä mieleen tuli.

Ei vissiin irronnut? Hyvä että edes saaria, yrityksestä kymppi. Minulta tulisi varmaan joku: "Juu tota tää on quebeciläinen nordiquesinnoutaja.."
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olin ulkoiluttamassa kaverin piskiä ja sitten tuli haastava tilanne, kun joku tyttö lähestyi kysyäkseen onko minkä rotuinen. Siinä on se pari sekuntia aikaa miettiä mikähän tämä nyt oli. Vastasin jotain newfounlandia ja naamasta näki eihän tuollaista ole olemassa.

Katsoin googlesta, ei olekaan. Vastasin vain hätäpäissäni jotain kanadalaisia saaria mitä mieleen tuli.
QI on eri mieltä. Labradorin noutajat tulee newfoundlandista ja niitä ei ole nimetty newfoundlandilaisiksi koska sieltä tuli joku toinen koirarotu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuten esimerkiksi newfoundlandinkoira.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ihmiset ovat laiskoja. Työpaikallekin ajellaan autolla, vaikka se sijaitsee jotain kilometrin päässä tai jopa hieman alle. Siis terveet ihmiset. Sitten kuitenkin syödään kuin olisi ultrajuoksijan energiantarve. Ei ihme, että diabetes ja ylipaino rehottaa tuoden lukuisia muita sairauksia mukanaan. Itse pyrin kävelemään 2,5-3 kilometrinkin työmatkan ja tuosta tulee vuodessa iso määrä perus-aerobiaa, joka ei pahaa tekisi itse kullekaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kaupungille kulkiessani huomasin että HIFK vierailee tänään Mikkelissä kahden joukkueen voimin, kun Hänskissä oli käynnissä jääpallomatsi Kampparit-HIFK. Onko Helsingistä lie tullut montakin kannattajaa tuplaan? Ainakin hyvin raikui vieraslaulut Nuijamiestenkadulle ja ensimmäistä kertaa näin kentän laidalla sarjamatsissa jopa poliisiauton.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana nyt on päivä. Siis oikeasti on. Katsokaa vaikka ikkunasta ulos. Joo luulin mäkin ensin että aamu sarastaa, mutta nyt on päivä.
 

teppana

Jäsen
Muistan vieläkin kun olin jo teini-iässä ja kuin salama kirkkaalta taivaalta hokasin mitä än yy tee - NYT hokemassa nuo ekat mölinät tarkoittaa. Perkele nehän on nyt sanan kirjaimet. Aiemmin olin luullut että ne oli vain jotain epämääräistä molotusta ennen lähtolaukausta. Oli nuorella miehellä simät pyöreänä kun tajusi mitä on missannut. Sitä en muista olinko itse vetänyt aiemmin aina jollain random öö-ii-pee NYT setillä. Toivottavasti en.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Avautui juuri että olen huomen aamulla väsynyt kun kello soi puolen seitsemän aikaan. En ole vain osannut käydä nukkumaan olen häröillyt kaikenlaista. Ja kuunnellut musiikkia. Olen hölmö mutta se ei ole uutta niille jotka minut tuntee. Kas kun ihminen elää vain kerran, kait.
Välillä valvottaa, välillä taas ei.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui juuri että olen huomen aamulla väsynyt kun kello soi puolen seitsemän aikaan. En ole vain osannut käydä nukkumaan olen häröillyt kaikenlaista. Ja kuunnellut musiikkia. Olen hölmö mutta se ei ole uutta niille jotka minut tuntee. Kas kun ihminen elää vain kerran, kait.
Välillä valvottaa, välillä taas ei.
Samaan aikaan herätys. Ei ole ihmisten aika. Hitto kännipäissään oon varannut Tallinnan reissun ja viikon rännin takia vähän heikko happi. Kymmenen iltakaljaa ei auttanut. Tätä tää on. Ihan samoilla silmillä en varmaankaan lähde. Onneksi sain tossa litran juotua vettä ja pizzankin vedin illalla, tosin oon mä sen varmaan poiskin jo oksentanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös