Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 935
  • 33 934
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Piskulan nimessä on liian monta vokaalia ollakseen puolalainen, joten en ihmettele että yllätyit.

(juku mikä aivopieru pääsi, onneksi korjasin nopeasti)
No, Robert Kubican sukunimessä on puolet kirjaimista vokaaleja. Tosin pilaako tuo c-kirjain sitten epäpuolalaisuuden...

Voi tietysti olla, että Piskulan nimi on vuosien varrella jenkeissä yksinkertaistunut ja ollut alunperin joku Pszciskuzclawzwicz.
Hyviä pointteja - näin voi tosiaan hyvinkin olla.

Puolalaisista julkisuuden henkilöistä maan entisen pääministerin, Eurooppa-neuvoston nykyisen puheenjohtajan Donald Tuskin nimi on kuitenkin hämmentänyt minua eniten. No, konsonantteja on toki nimessä peräti kaksi enemmän kuin vokaaleja, ja Tuskin toinen nimi Franciszek onkin jo taatumpaa polskia, mutta muutenhan tuossa nimessä juuri mikään ei viittaa Puolaan.

Donald Tusk on vähän kuin joku Aku Ankka- ja Marvel-sarjisten yhteinen, kuvitteellis-surullinen syöksyhammasparodia nykyisestä Yhdysvaltain presidentistä.

Miten voi olla puolalainen? Ja vieläpä niin, ettei hänen nimensä ole todella ollut alun perin esim. Tuskcykziwicz vaan nimenomaan (pun intended) Tusk.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Oletteko ihan varmoja, että keskustelun tämä osio halua edetä tähän suuntaan? Joo, saan tulemaan enemmän tavaraa kalsareihini kuin asiaa kommentteihini....
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pieru painaa tavallisimmin noin 0,04 grammaa
Tätä joskus miettinytkin. Kiitos selkeästä faktasta. Tosin, kuten tuossa jo joku mainitsi niin massaa voi tulla helposti enemmänkin. Todella helposti.
 

Sapergia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, San Jose,Everton
Asiasta kuudenteen, oman Citroen C5:n tuulilasinpyyhkimet toimivat vaikka virta ei ole päällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Asiasta kuudenteen, oman Citroen C5:n tuulilasinpyyhkimet toimivat vaikka virta ei ole päällä.
Citikat on aina ollu henkimaailman vehkeitä. Uskonkin että niihin asennetaan tehtaalla salaa jonkinlainen räyhähenki. Taikka sitten poltergeistit vaan diggailevat ranskalaista rautaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keittiöstä kuuluu usein kopinaa, mutta sinne kun menee niin ei mitään. Jonkun edellisen asukkaan haamuko siellä kokkailee. Hitto meitsi vielä aina krapulassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Keittiöstä kuuluu usein kopinaa, mutta sinne kun menee niin ei mitään. Jonkun edellisen asukkaan haamuko siellä kokkailee. Hitto meitsi vielä aina krapulassa.
Ettei ois Delirium Tremens-niminen mörkö kuka sielä kattiloita paukuttelee?
 

Sapergia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, San Jose,Everton
Johnny B. Goode, tiedän kyseessä ei ole vika vaan ominaisuus, 20 vuotta sitikoita omistaneena, pettter, joko lisää juomaa,hellurei, tai reipas kuuri lääkekuuri, jolla vointi lähtee,aluksi magnesiumia, krampit,sitten verenpainelääkkeitä. tärinä,sitten pari päivää bentsoja, ja unta 12h vuorokausi
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ettei ois Delirium Tremens-niminen mörkö kuka sielä kattiloita paukuttelee?
Heh. Kyllä toi jostain muusta johtuu. Tai no toki viime yönä en uskaltanut sammuttaa valoja.

pettter, joko lisää juomaa,hellurei, tai reipas kuuri lääkekuuri, jolla vointi lähtee,aluksi magnesiumia, krampit,sitten verenpainelääkkeitä. tärinä,sitten pari päivää bentsoja, ja unta 12h vuorokausi
Muutaman kerran oon avokatkolta setit hakenut, mutta nykyään loiventelen itse. Hemmetisti se vaatii, mutta kyllä viinapirukin hieman hellittää kun olo on äärimmäinen.
 

Sapergia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, San Jose,Everton
Tsemppiä pettter, mutta kun seinällä olevat hämähäkin verkot ei katoa ja sormet ei osu pankkikorttilaitteen näppäimille, ehkä kannattaa miettiä.Ja jos jalat ei kanna wc:hen asti, eli sinne kontaten,näinkin käydä voi...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tosi moni jatkislainen katselee helvetin paljon telkkaria ja usein vielä sellaisia ohjelmia, joista ei tykkää.

Nyt kun on mahdollisuus nähdä telkkaria, niin NHL pyörii tuossa taustalla. Se on tietenkin tiedossa, että pelipaitoja ei ole vielä raiskattu, mutta jääkin on lähes puhdas.

Tietenkin pikku hiljaa ryömivät tuosta keskialueelta kulmiin, mutta toistaiseksi tämä on ihan katselukelpoista.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Nyt kun on mahdollisuus nähdä telkkaria, niin NHL pyörii tuossa taustalla. Se on tietenkin tiedossa, että pelipaitoja ei ole vielä raiskattu, mutta jääkin on lähes puhdas.

Tietenkin pikku hiljaa ryömivät tuosta keskialueelta kulmiin, mutta toistaiseksi tämä on ihan katselukelpoista.

Sisältyikö maailmalla suihinotto hintaan?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sisältyikö maailmalla suihinotto hintaan?

Ihan kotona olen, mutta maailmalla vuokrataan melkein pelkästään kalustettuja kämppiä, niin siihen sitten joskus kuuluu myös televisio. Kanavapaketeista maksan tosin itse lisämaksua.

Suihinotto ei kuulu hintaan enkä edes tiedä mistä sellaisen saisi tilattua. Anteeksi, valehtelin, kylläpäs tiedän, mutta en tilaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En mä ihan täysin homo sitten olekaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös