Kalsarikänniketju

  • 5 206 029
  • 66 635

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Fokking scots. Beer and wiskey. Craig Ferguson
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Totesin että on nälkä. Onneks oli kanaa kaapissa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Crank on aika kiva leffa. Mahtavaa balls to the wall mättöä alusta loppuun. Huumoriakin löytyy. Sekä tissejä. Kaljaa ja kanankoipia kylkeen. Saku on hyvää B)
 

guevara

Jäsen
Mun ensimmäisen viestin palstalle täytyy tulla tähän ketjuun.

No ihan vaan muutamia tässä juonut, ja mä muuten vihaan aurigossa sitä, että aika usein se sokaisee tuolla ulkona kulkiessa tai jopa olkkarissa chillaillessa kun kämppää ei oo millään helvetin foliorullalla vielä palsamoitu.

Mutta tää on vaan sellaista tökkimistä ja pientä kiusantekoa, sellaista omahyväisen mulkun päsmäröintiä.

Mutta koko ton kusipääauringon funktio ja "valomerkin jälkeen firman pikkujouluissa hyvin perusteltu johtopäätös" on ihan vaan vittuillakseen ja koska vaan voi, niin kasvattaa itsensä egotripeillään ja tuhota lähialueet, ihan vaan sellaisena pienenä vallankäytön voimannäyttönä, kunnes koko aurinko ja vasara räjähtää omaan mahdottomuuteensa ja mä haluaisin kyllä silloin olla katsomassa tätä tapahtumaa jossain niityllä "ITold you so"-kyltin kanssa.

Siinä olisi kuitenkin se tilanne että sai auringolle viimeisen sanan sanottua, vois siitä saada jonkun moraalisen edgen just ennen kiehumispistettä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siellä on muutakin kuin kansalaisluottamusta nautittu. Ei siinä niin on täälläkin. Eli @guevara tervetuloa vaan tänne!
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu. On sitä vähemmänkin kryptisiä ensiviestejä tullu luettua. Senkin aurinko kun meitä noin kiusaat. Rispektii....
 

guevara

Jäsen
Vittu. On sitä vähemmänkin kryptisiä ensiviestejä tullu luettua. Senkin aurinko kun meitä noin kiusaat. Rispektii....

Kryptisyyttä oli aimo annos mukana myös Ikaroksen motiiveissa testilennolla nro 1, siinäkin piti ton paskapallon päästä pätemään, kun Ikaros kävi siinä jotain homottelemassa, mutta epäonnistui surkeasti ja riparit toimitti verkkoon verivihollinen Ahti ystävineen.

Kai tää ilmastoo lämpenee kostoksi siitä feilistä, se on mun vahvin veikkaus. Mediat on kaikki epäluotettavia, jos kerran maapallokin elää ja hengittää ja tuottaa elämää ja on itsessään elävä organismi, niin miksei sitten Aurinkokin.

Ja huomaahan sen nyt jo tosta kun kyseinen helvetti on tulikuuma ja asuinkelvoton, verraten meidän rauhallista elämää rakastamaan egosysteemiin.

En osaa suunnistaa auringon avulla, ihan vittuillakseni en ole koskaan opetellut. Aurinkolasitkin on päässä pelkästään sisällä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kryptisyyttä oli aimo annos mukana myös Ikaroksen motiiveissa testilennolla nro 1, siinäkin piti ton paskapallon päästä pätemään, kun Ikaros kävi siinä jotain homottelemassa, mutta epäonnistui surkeasti ja riparit toimitti verkkoon verivihollinen Ahti ystävineen.

Kai tää ilmastoo lämpenee kostoksi siitä feilistä, se on mun vahvin veikkaus. Mediat on kaikki epäluotettavia, jos kerran maapallokin elää ja hengittää ja tuottaa elämää ja on itsessään elävä organismi, niin miksei sitten Aurinkokin.

Ja huomaahan sen nyt jo tosta kun kyseinen helvetti on tulikuuma ja asuinkelvoton, verraten meidän rauhallista elämää rakastamaan egosysteemiin.

En osaa suunnistaa auringon avulla, ihan vittuillakseni en ole koskaan opetellut. Aurinkolasitkin on päässä pelkästään sisällä.
Itsehän olen päätellyt että Kouvolassa on Suomen helvetti kun siellä on niin lämmintä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On kyllä melkoinen action ilta menossa. Crank, Transporter 3 ja perään Expendables. Tai no okei aamuhan nyt on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On kyllä melkoinen action ilta menossa. Crank, Transporter 3 ja perään Expendables. Tai no okei aamuhan nyt on.

Päivä vaihtuu auringonnousuun. Uskomatonta typeryyttä sanoa joskus klo 1.03 eikun tai siis lauantaihan tänään jo on. Ei ollut. Nyt on.

Silicon Valleyn tuoretta neloskautta katsoin, ihan kivaa välillä, että aina ei ammuta ja joku kuole. On kyllä todella hieno sarja varsinkin, jos on yhtään tuntemusta alasta ja tajuaa mistä ne käsikirjoitukset tulee.

Pakko nukkua vähän ennen peliä minne pitää raahautua paikan päälle. Sitten on päivällä muuta ohjelmaa ja illalla Saksan Cupin finaali ja Lukas Hradecky.

Ei väsytä yhtään, mutta jos nyt ei nuku tarjolla olevaa reilua viittä tuntia, niin sitten koko tämä päivä (tänään, koska aurinko paistaa) on pilalla. Tai ei siis koko päivä, mutta iltapäivällä tulisi ihan pakkolepo.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Piereskely on eri helppoa hommaa. Lähtee ääni ja kohta seuraa haju. Hajuakin voi muokata ruokavaliolla. Bissellä ja muilla mallasjuomilla saa aika kaameita hajuja aikaiseksi.

*prööt*
*gulp*
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Väitätkö että liha ja olut ruokavalio on huono homma?
No en, päinvastoin. Jotain vihreätä voisi siinä olla ohessa. Lihaa ja salaattia on päivän ruokalistalla, perunaa en siedä missään muodossa. Olut jää tänään väliin. @pernaveikko miten sen viiden tunnin kävi?
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No en, päinvastoin. Jotain vihreätä voisi siinä olla ohessa. Lihaa ja salaattia on päivän ruokalistalla, perunaa en siedä missään muodossa. Olut jää tänään väliin. @pernaveikko miten sen viiden tunnin kävi?
No hyvä. Ittellä vähän pidempi päivä päällä kun on tintannu viime illasta saakka.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Koko työpäivän päässä soi jostai syystä Gunnareitten Dont cry. jopa hieman hyräilinkin välillä, vaikkei tommoinen kunnon heteroseksuaalille olisikaan sopivaakäytöstä, erityisesti biiivalinnan takia. Töistä pois 18;00 ja kotia päästyä saunaan. Pari franziskaneria alkuun ja sinistä falconia sen jälkeen. Kaljat ei tänään lopu, eikä huomenna, eikä sen jälkeenkään, sen verran postilaitos kiikuttaa miulle olutta tuolta saksan maalta. Kiitos siis nykyajan mahdollisuudelle tilata edullisesti juomaa ulkomailta, ja postilaisille, jotka sitä miulle tuovat.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olen tullut päätelmään, että taidan vittuilla hiukan liikaa ihmisille. Pitänee yrittää tehdä sille jotain.
Vittuilu on välittämistä vai miten se menikäät.

Kaljaa, leffaa, kossua, pikkusuolaista jne.

The OMD (Orchestral Manoeuvres in the Dark) - ♦ ENOLA GAY ♦ - YouTube
Jostain syystä tämä soi aika usein kalsonkikännejä vedellessä perus listahittien ja rockmusiikin joukossa.

(Vieläkö muuten Ylen Lahden paikallisradiolla on joku perversio soittaa tätä ja SIGin Ludwig van Beethovenia?)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittuilu on välittämistä vai miten se menikäät.

Velipojan kanssa tulee aina välillä pientä välittämistä keskenään. Mutta, jos noin muuten ei osaa käyttäytyä, niin sitten joku on pahasti väärin.

Ei voi vittuilla tuntemattomille ihmisille varsinkaan, kun vähän sovussa pitäisi elää tällä ylikansoitetulla pallolla. Sitäpaitsi ne jotkut tuntemattomat on ihan mukavia tyyppejä.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Mä just tajusin et...

Pussy is the sloppiest slum,
And, I live there in,

Mut sit mä hetken kelasin et WAuu!
Mä niinku voin olla se jäbä,
joka nostaa kädet pään korkeudelleen,
Alkaa puhua niillä; ja samalla selittää suullisesti,
Ja omalla suullaan, ystäväni näkökulmasta,
Ettetks te Jäbät tajuu, miten tää maailma menee!
Ja He nauravat...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Oon niin mukava jätkä etten oo koskaan saanu turpaan. Haaveilen joskus että osaisin vittuilla niin armottomasti että saisin pataan oikein kunnolla. Tietäs sit miltä sekin tuntus.

Tää nykyinen elämä ei tunnu miltään. Paskapostausta foorumeille, käteenvetoa, hyvää musaa. Ois ees töitä. On vain olut, ja se musa. No kai tää on ihan jees kun nyt alkaa kerta taas muka humaltua ehkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös