Ässähuhut ja mutut

  • 6 084 578
  • 29 108

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ai, että rupee teijän vahvistus Ville Ahlgrenilta haiskahtaa!
Ahlgren tulee jos on tullakseen, sopisi tuohon joukkueeseen kuin faksi Penan pöydälle. Mutta jos sitä varten ruinataan rahaa niin...
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No ei kait tässä kukaan oikeasti (eihän?) Hagmania odottanutkaan.

Varmaan 50% ihmisistä, joiden kanssa asiasta olen keskustellut odotti nimenomaan Hagmanin olevan tuo kaveri, jota varten rahaa kerätään. Lisäksi täällä olen havainnut samanlaisia ajatuksia ainakin jonkun verran.

Itse en usko Hagmanin hinta-laatusuhteen olevan kohdallaan, mutta mistäs minä toisaalta hänen palkkaansa tietäisinkään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä uskon, että rahaa yritettiin kerätä Hagmaniin, mutta Nikkeä ei napannut enää odotella. Keräys perutaan? ;) Ei vaan, eiköhän siellä muitakin vaihtoehtoja ole.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mä uskon, että rahaa yritettiin kerätä Hagmaniin, mutta Nikkeä ei napannut enää odotella. Keräys perutaan? ;) Ei vaan, eiköhän siellä muitakin vaihtoehtoja ole.

No sanotaan näin, että tuon Ässien sivuilla olevan jutun perusteella kyllä siellä nyt on kiikarissa varmasti ihan joku tietty kaveri, jota varten rahaa tässä kerätään. Oliko se sitten kenties Hagman, ja vaihtuuko se nyt joksikin toiseksi.. sitä emme saa kait koskaan tietää

Toisaalta minä taas en kuitenkaan edes usko, että se oli Hagman
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Hagman Kerhoon eli ei tule Ässiin tällä kaudella.
Minusta Hagman olisi sopinut enemmän kuin loistavasti tämän "kolehdin keruu" -kampanjan hankinnaksi, jonka hankinta ja nimi olisi varmasti hyväksytty useimmissa piireissä. Mahtaako vastaavaa nimekästä peluri olla saatavilla ja millaista porua onkaan luvassa... popparit mikroon valmiusasemiin.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Pitihän tuo lippu nyt lunastaa, kun tollasta korotettua lippuhintaa aiemmin lobbasin.
Minulle on oikeastaan se ja sama kenet sillä hankitaan, mulle kelpaisi joku kokenut oman pään luuta pakkikin, koska onhan sellasellekkin perusteita.
En oikein usko mihinkään huippupelaajaan, mutta jos kaveri ei ole kärsinyt loukkaantumisista ja omaa edellytykset täyttää tontti johon miestä kaavaillaan niin käy minulle. Lupaan että en narise valinnasta, jos joku tulee.
Voihan tervekin ilman loukkaantumishistoriaa oleva pelaajakin loukkaantua ja hyväkin pelaaja epäonnistua, eihän tämä hankinta sen varmempi ole tavasta huolimatta, kuin ennen kauden alkuakaan tehdyt hankinnat.

Ja mielestäni jos ei ketään järkevää löydy, niin maksakoot vaikka tämän kauden tappioita, jos sillä luodaan edellytyksia taas parempaan joukkueeseen tulevaisuudessa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisko ketään sellaisia esim. Bluesissa Ahon joukkueessa pelanneita kavereita vapaana tai lähtökuopissa nykyisestä seurastaan, joita voisi vakavissaan miettiä Ässien kolehtihankinnaksi?
 
Julkaistaan tämä tieto nyt sitten, kun pöhinä palstalla on niin kovaa. Vuonna 2017 tulee kuluneeksi 50 vuotta siitä, kun Ässät on perustettu ja tämän kunniaksi ja myös playoff-menestystä edesauttamaan Ässät päätti hommata kovan paluumuuttajan riveihinsä. Kyseessä on siis kovaa pelaava puolustaja, joka osakseen hommattiin myös sen takia, että keskustelupalstoilla ollaan valitettu Ässien pelin tylsyydestä.

Kukapa muukaan voisi olla kyseessä kuin:
#50 Nickerson. Tervetuloa kotiin Kuningas!
Ps. Ja sitten mä heräsin.
Ps2.Toivottavasti kukaan ei lauennut housuihinsa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisko ketään sellaisia esim. Bluesissa Ahon joukkueessa pelanneita kavereita vapaana tai lähtökuopissa nykyisestä seurastaan, joita voisi vakavissaan miettiä Ässien kolehtihankinnaksi?
Tuli mieleen Stefano Giliati, mutta näköjään ainakin helmikuulle asti loukkaantuneena.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäisikö kansankeräyksen jälkeen järjestää vielä kansanäänestys? Mielipiteitä on yhtä monta, kuin kannattajia. Oletan, että Korpisalo ja Aho on analysoinut melko tarkasti, mikä on täsmähankinnan profiili joukkueessa.
Jos huumorilla asiaa pohtii, olisihan melkoinen mediatemppu, vähän sinnepäin kuin hall of fame äänestys. Miettikääpäs skenaariota, olisi joku 5 peluria, joita yleisö saisi äänestää ja voittaja tuli tänne pelaamaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olisko ketään sellaisia esim. Bluesissa Ahon joukkueessa pelanneita kavereita vapaana tai lähtökuopissa nykyisestä seurastaan, joita voisi vakavissaan miettiä Ässien kolehtihankinnaksi?

No katseet kääntyvät Hagmanin jälkeen ehkäpä Lähteenmäkeen. Ongelma vain on, että Lähteenmäki on saatavissa vain loppukaudeksi (ensi kausi huhutusti Sportissa) ja onko Lähteenmäki kuitenkaan sellainen kaveri jonka varaan maalitekopaineita voi kasata vai enemmin sellainen joka onnistuu kun muutkin onnistuvat?

Itse en ottaisi/hankkisi ketään tämän hetken Lukosta, mutta eipä olekaan meikäläisen käsissä. Vähän sellainen laiskan UTJ:n ratkaisu.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Lähteenmäkeä on vaikea nähdä sellaisena valtavana kevään ratkaisijana, sillä miehen historia tuntee 21 pudotuspeliottelua Liigassa, näistä tehot 0+1. Toki hyvä jääkiekkoilija ja antaisi mukavasti ketjuviritelmiin lisämaustetta, mutta ehkä en kuitenkaan pitäisi kovin loistavana hakuna tähän paikkaan. Tilannehan olisi tietysti ihan toinen, jos olisi mahdollista saada myös ensi kaudeksi Lähteenmäki mukaan Ässien nippuun.

Itse lähtisin tähän saumaan hakemaan mielummin laadukasta pakkia. Puolustus ei kestä kärkipelaajien loukkaantumisia, mutta hyökkäys ehkä kuitenkin kestää paremmin yksittäisiä poissaoloja.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olisko ketään sellaisia esim. Bluesissa Ahon joukkueessa pelanneita kavereita vapaana tai lähtökuopissa nykyisestä seurastaan, joita voisi vakavissaan miettiä Ässien kolehtihankinnaksi?
Ilmari Pitkänen.

Itse en ottaisi/hankkisi ketään tämän hetken Lukosta, mutta eipä olekaan meikäläisen käsissä. Vähän sellainen laiskan UTJ:n ratkaisu.
Noniin. Vai onko perusteena edelleen se, että ovat tottuneet häviämään? Veikkaan, että aika moni pelaaja on pelannut joskus jumbojoukkueessa. Oliko esim. Jere Seppälä ja Jussi Makkonen häviämiseen tottuneita pelaajia ja et olisi ottanut joukkueeseesi?
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olin ihan varma Hagmanista. Eiköhän tomistolla kuitenkin tiedetä, minkälaista hankintaa Ässät tarvitsee. Itse näkisin jonkun jykevän pakin, joka kykenee toimittamaan viivasta kiekkoja maalille. Sellaista ei tällä hetkellä ole, ja siksi varmaan ylivoimakin on niin tehotonta hyvästä aihiosta huolimatta. Koodinimi Heshka Poriin kiitos.
 

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No Makkonen lähti viimekaudella hyvissäajoin TPS:ään... Mikä sentään eteni puolivälieriin... Et se siitä häviämiseen tottumisesta case Makkosen suhteen...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos Ässillä on jo tietty pelaaja tiedossa, niin on hyvinkin loogista spekuloida Ahon entisillä valmennettavilla ja/tai Lukon pelaajilla. Tämä selittäisi, miksi pelaajakin olisi valmis odottamaan. Lukko-pelaajan ei tarvitsisi muuttaa mihinkään ja Aho olisi hoitanut pelaajan haaviin omalla suhteellaan.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Loistavaa ettei Korppi naarannut Nikkeä, parasta ennen päiväys näyttäisi umpeutuneen. Maalintekijää tuo nippu kaipaa, vaikka määrällisesti hyökkääjiä tarpeeksi onkin, ei laatu silmiä häikäise. Puolustajan hommaaminen (varsinkin pelkällä loppukauden pahvilla) on turhaa resurssien haaskausta. Puolustus toimii, maalinteko ei.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavaa ettei Korppi naarannut Nikkeä, parasta ennen päiväys näyttäisi umpeutuneen.
Tottakai se on umpeutunut. Muuten mies pelaisi edelleen NHL:ssä neljän miltsin vuosipalkalla :)

Kevät näyttää onko Hagmanilla vielä annettavaa liigaan. Uskon olevan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös