Jori Eskolin & Sakari Timonen – kaksi blogistia

  • 81 552
  • 589
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Eikö sinua yhtään häiritse se, että sekä Australia että Kanada harjoittavat hyvin rasistista maahanmuuttopolitiikkaa?
Mikä on rasistista maahanmuuttopolitiikkaa? Rajoitettu maahantuloko? Minua kiinnostaa enemmän se kuinka maahantulleita kohdellaan. Kun olen selvitellyt ja kysellyt, niin kukaan ei ole kohdannut merkittävää rasismia. En minäkään pidä ajatuksesta, että kaikki ovat tervetulleita, oli tulokeino mikä hyvänsä. Jo maassaolijoita kohtaan olen itse reilu ja sitä odottaisin myös muilta minut tilanteessa kohtaavilta. Eri maissa minua kiinnostaa eri asiat, mutta yksi asia pysyy samana. Haluan suhteellisen kehittyneeseen maahan.
 
Kanadan pakolaiskiintiöt ovat asukaslukuun suhteutettuna Ruotsia suurempia.

Kun tiedossa on, että Kanadaan on vaikea matkustaa omin neuvoin, pitäisi heidän itse hakea sinne reilusti enemmän hädänalaisia esim. Irakista. Se on heikko puolustus, että "eihän niitä meille tule, kun tänne on niin paljon hankalampi matkustaa kuin Tukholmaan". Humaanilta sivistysvaltiolta luulisi löytyvän vähän oma-aloitteisuuttakin, kun ihmishenget ovat kyseessä.
 
Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.[1][2]

Trolli (internet) – Wikipedia
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.[1][2]

Trolli (internet) – Wikipedia

@Kirjoittelija on ollut elementissään viime ajat. Ihmetyttää, että joku vielä nappaa hänen syöttinsä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
@fakta-anssi totesi tämän öyhöttäjien myytiksi (kyseinen viesti).
Kyseinen uutinen on vastaus Guardianin ja Huffington Postin uutisille.

Canada to turn away single men as part of Syrian refugee resettlement plan | World news | The Guardian

Canada To Exclude Single Men From Syrian Refugee Plan

Sinänsä olen ihan samaa mieltä että molemmat julkaisut voidaan huoletta luokitella öyhötysmyytti-lehdiksi - kuten valtaosa liberaalien ns. uutissivustoista.

Tuo fakta-anssin uutinenhan sanoo seuraavaa:

"The federal government has not slammed the refugee door shut on single men who might want to come to Canada as part of its large Syrian resettlement program, the bureaucrat in charge of the effort said Thursday.

Instead, the government has made its priority helping the most vulnerable Syrians and its primary aim is to help complete families make the move, Deborah Tunis said.

Tunis disputed reports that single men would be excluded, citing a technical briefing from David Manicom, the assistant deputy minister with Immigration, Refugees and Citizenship Canada.

Manicom, she said, directed that families, women, children and sexual minorities at risk take precedence.

"Those are where priorities are but we haven't said that we're not taking any single men, it's just that those other cases are going to the top of the list," Tunis told The Canadian Press in an interview."


Yksinäisiä miehiä ei sinänsä suljeta pois, mutta heitä ei priorisoida. Eli jos Syyriasta loppuu hätää kärsivät perheet niin single menejäkin voidaan ottaa.

Öyhötystä juu.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa.[1][2]

Trolli (internet) – Wikipedia
Kuvailit juuri itsesi ja antisi tällä palstalla. Toivottavasti muutat omaa tapaasi esiintyä täällä samalla tavalla, mitä toivot Kirjoittelijan tekevän.
 
Kuvailit juuri itsesi ja antisi tällä palstalla. Toivottavasti muutat omaa tapaasi esiintyä täällä samalla tavalla, mitä toivot Kirjoittelijan tekevän.
Enhän minä ole toivonut mitään. Minusta @Kirjoittelija on mukava lisä palstalle, joskin jostain syystä pitkään tauolla ollut trollailu on nyt ollut ruosteisempaa kuin pakolaiskriisin aikainen kaksoissarkasmi. Sinä kyllä voisit kuvailla nimimerkkini antia vaikka vähän enemmänkin jos ei substanssiakaan löydy. Näitä vuodatuksia on aina hauska lukea.
 

Liitteet

  • butthurt.jpg
    butthurt.jpg
    85,7 KB · kertaa luettu: 282

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Sinä kyllä voisit kuvailla nimimerkkini antia vaikka vähän enemmänkin jos ei substanssiakaan löydy. Näitä vuodatuksia on aina hauska lukea.

Hyvin sanottu. Vuodatuksen sijaan @Joukka olisi voinut siteerata sinua itseäsi.

On siinä puolensa, että tekstin sekaan ei saa laittaa upotteita. Kenties se kannustaa jotain kirjoittamaan parempaa tekstiä. Itsehän kuitenkin lähinnä trollailen joten ottaisin tietenkin upotteet lämminsydämisesti vastaan, se mukavasti monipuolistaisi ilmaisua ja taitaisi olla vähän niin kuin nykyaikaa.

Huomattavasti tehokkaampaa, vai mitä?

(Boldaus on luonnollisesti minun)
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Enhän minä ole toivonut mitään. Minusta @Kirjoittelija on mukava lisä palstalle, joskin jostain syystä pitkään tauolla ollut trollailu on nyt ollut ruosteisempaa kuin pakolaiskriisin aikainen kaksoissarkasmi. Sinä kyllä voisit kuvailla nimimerkkini antia vaikka vähän enemmänkin jos ei substanssiakaan löydy. Näitä vuodatuksia on aina hauska lukea.
Siitä olen samaa mieltä, että @Kirjoittelija on mukava lisä tälle palstalle.
 
Se yritti kerran todistaa yhden väitteensä...ei ollu kaunista katseltavaa se...vieläkin puistattaa...
Kuulostaa siis ihan sinun anniltasi poliisi-ketjuun.
Timonen ja Eskolin ovat näitä vihervasemmiston yksisilmäisiä lässyttäjiä. Asioita tarkastellaan vain yhdeltä kantilta, sivuutetaan monet ongelmakohdat ja keskitytään lähinnä vastapuolen haukkumiseen. Se oma anti puuttuu siis täysin.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Mitäs näitä äärihörhöviherblogisteja oikein on? Korhonen, Eskolin, Veikka Lahtinen, Max Anttila...ei mitään alfaa yksikään. Sattumaako? Ei ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös