Jori Eskolin & Sakari Timonen – kaksi blogistia

  • 81 763
  • 589

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
huomatkaamme kuitenkin että islam ja islamismi eivät ole ihan synonyymejä yksi yhteen, vaan tarkoittavat eri asioita.

Aivan, tätä mieltä minäkin olin aiemmin, mutta nyt kun Mestarikin on tämän huomannut, niin minunkin lienee ehkä syytä päivittää käsitykseni entiselleen.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kun Euroopassa paukkuu, niin rajakit kohdistavat vihaansa islamiin, suvakkeihin ja maahanmuuttoon. Timonen vetää yhtäläisyysmerkkejä islamistiterroristien ja rajakkien välille:

Yhtä maata - Image-blogit

Ääriajattelija soimaa toisen leirin kajahtaneita. Rajakeilla on huomattavasti enemmän yhteistä Timosen leirin kanssa, kuin terroistien. Toisaalta, kummastakin aatteen sokaisemasta laumasta voi vedellä yhtäläisyysmerkkejä islamismiin. eli olen osin samaa mieltä kanssasi.
 
Ääriajattelija soimaa toisen leirin kajahtaneita. Rajakeilla on huomattavasti enemmän yhteistä Timosen leirin kanssa, kuin terroistien. Toisaalta, kummastakin aatteen sokaisemasta laumasta voi vedellä yhtäläisyysmerkkejä islamismiin. eli olen osin samaa mieltä kanssasi.
Muistaakseni en tuonut esiin mitään mielipidettä jonka kanssa voisit olla osin samaa mieltä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kun itse olen jonkin verran tekemisissä maahanmuuttajien, turvapaikanhakijoiden ja ylipäänsä erilaiselta näyttävien kanssa, niin tutustun kaltaisiinsa oikein mielelläni. Tuollaisiin marttapetmaneihin pitäisin visusti etäisyyttä, koska pidän heitä vaarallisena. Siis erittäin vaarallisena. En koe olevani ääriajattelija halutessani tutkia ennen hutkimista. Toinen leiri taas ajattelee nimenomaan sitä ja mikäli toinen leiri saa tulevissa vaaleissa äänensä kuuluviin, on minun aikani muuttaa sellaiseen maahan, jossa ei tarvitse pelätä alikehittyneitä olioita.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ääriajattelija soimaa toisen leirin kajahtaneita. Rajakeilla on huomattavasti enemmän yhteistä Timosen leirin kanssa, kuin terroistien. Toisaalta, kummastakin aatteen sokaisemasta laumasta voi vedellä yhtäläisyysmerkkejä islamismiin. eli olen osin samaa mieltä kanssasi.
Mitä äärimmäisyyden muotoja löydtä Timosesta? Äärimmäinen persuleiristä katsottaessa? Rasismi on uusi normaali?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Mitä äärimmäisyyden muotoja löydtä Timosesta? Äärimmäinen persuleiristä katsottaessa? Rasismi on uusi normaali?

Väkivallasta fantasioiva äärivasemmistolainen menee ihan samaan lokeroon samanlaiset päiväunet omaavan natsin kanssa. No, siis minun mielestäni.

Edit: Timoslaisten uusi normaali on, että Suomessa majailee satoja henkilöitä, joilla on kytkoksiä terrorismiin. No, on niitä jokunen muukin arkipäiväistynyt uutuus...
 
Viimeksi muokattu:
Väkivallasta fantasioiva äärivasemmistolainen menee ihan samaan lokeroon samanlaiset päiväunet omaavan natsin kanssa. No, siis minun mielestäni.
Onneksi on teitä neutraaleja tolkun ihmisiä muistuttamassa että väkivallan liittäminen suurin piirtein kaikkea liikkuvaa sydämensä pohjasta vihaavien rajakkien puheisiin on vain ääritulkintaa ja fantasiaa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Onneksi on teitä neutraaleja tolkun ihmisiä muistuttamassa että väkivallan liittäminen suurin piirtein kaikkea liikkuvaa sydämensä pohjasta vihaavien rajakkien puheisiin on vain ääritulkintaa ja fantasiaa.

Tarkoitn kyllä sitä, kuinka Timonen itse taannoin fantasioi mahdollisuudella käyttää väkivaltaa vastaleirin tärähtäneitä kohtaan.
 
Timosen blogi ja rottaposti. Näillä löytynee.
Ahaa. Nyt valaistuin.

Minä rupean vähitellen kasaamaan aineistoa rikosilmoitukseen. Rottapostia lähettäneen rotan on viisainta olla näyttäytymättä minulle ennen oikeudenkäyntiä. Omalla nimellään hän toki voi ottaa yhteyttä muuten. Haluaisin tietää millainen hiiri siellä vikisee.
Yhtäläisyysmerkit ISISiin ovat siis tässä. :D
 
mikäli toinen leiri saa tulevissa vaaleissa äänensä kuuluviin, on minun aikani muuttaa sellaiseen maahan, jossa ei tarvitse pelätä alikehittyneitä olioita.

Oletko miettinyt, mikä tämä maa voisi olla? Ruotsiin ei ainakaan kannata mennä, sillä kesäkuun gallupissa SD kellotti 15,8 prosentin kannatuksen. Tanskakaan ei käy päinsä, sillä DPP:n kannatus huitelee 20 prosentin tienoilla. Molemmat reilusti kovempia lukuja kuin omalla rasistipuolueellamme.

Ranskaan päin ei kannata vilkaistakaan. Siellä Front National sai joulukuun vaaleissa 27 prosenttia äänistä. Eli yli neljännes äänestäneistä on alikehittyneitä olioita. Mutta siinähän on kyse lähinnä tuntemattoman pelosta. Kyllä se FN:nkin kannatus hyytyy, kun viimeinenkin ranskalainen peräkammarin roturealisti pääsee näkemään maahanmuuttajia ihan elävässä elämässä ja huomaa, ettei heitä ole mitään syytä pelätä.
 
Viimeksi muokattu:

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Väkivallasta fantasioiva äärivasemmistolainen menee ihan samaan lokeroon samanlaiset päiväunet omaavan natsin kanssa. No, siis minun mielestäni
Jaa missäs näitä tällaisia väkivaltaisia äärivasemmistolaisia on? Onko Timonen yksi heistä?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Selvä, voitko sitten itse kertoa mitkä ovat ne yhtäläisyysmerkit jotka voidaan mielestäsi vetää Timosesta islamismiin?

Samat kuin rajakeillakin, ääriajattelu, faktojen vääristely, sekä suoranainen valehtelu, jolla nostatetaan vihaa pääviholliseksi asetettua kohtaan. Timosen ja rajakkien keinot eivät toki ole sinne päinkään kuin kaukomaan kiihkoilevilla kreationisteilla.
 
Samat kuin rajakeillakin, ääriajattelu, faktojen vääristely, sekä suoranainen valehtelu, jolla nostatetaan vihaa pääviholliseksi asetettua kohtaan. Timosen ja rajakkien keinot eivät toki ole sinne päinkään kuin kaukomaan kiihkoilevilla kreationisteilla.
Ääriajattelun hyväksyn sinun subjektiivisena tulkintanasi siitä ihan analyyttisestä aatteellisesta tyhjiöstäsi käsin josta aina kommentoit, mutta missäs Timonen on vääristellyt faktoja ja/tai suoranaisesti valehdellut?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Jaa missäs näitä tällaisia väkivaltaisia äärivasemmistolaisia on? Onko Timonen yksi heistä?

Jep, Timonenpa hyinkin. Ja kysehän oli tarkkaan ottaen väkivallalla fantasioivista. No, voidaan kyllä puhua myös sillä uhkailevista peräkammarinpojista..
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ääriajattelun hyväksyn sinun subjektiivisena tulkintanasi siitä ihan analyyttisestä aatteellisesta tyhjiöstäsi käsin josta aina kommentoit, mutta missäs Timonen on vääristellyt faktoja ja/tai suoranaisesti valehdellut?

Sama blogi, lukuisat kirjoitukset.

Edit: Esimerkiksi käy myös viimeisin linkittämäsi timostelu.
 
Viimeksi muokattu:

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ääriajattelun hyväksyn sinun subjektiivisena tulkintanasi siitä ihan analyyttisestä aatteellisesta tyhjiöstäsi käsin josta aina kommentoit

Eipäs nyt timostella. Olen kertonut ihan suoraan potevani punaviherallegiaa ja kertonut pitäväni natseja aivan samalaisena paskasakkina. Kyllä subjektiivisuudelle jää tilaa näiden kahden välilssäkin, vaikka se poteroista ja tynnyreistä katsoen voikin tuntua mahdottomalta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kirjoittelija, pahoittelen etten lainaa tahi tägää. Se johtuu vain puhelimestani ja vähänkään pidempien viestien lainaamisen vaikeudesta.

Olen suunnitellut joskus muuttavani Uuteen Seelantiin, koska sen ympäristö kiinnostaa minua. Se voisi olla vaihtoehto, samoin Australia ja Kanada. Englannin kielen on oltava kieli jolla pärjää, samoin ympäristön miellyttävä. Töitä uskon suomalaisen mieslastenohjaajan saavan ulkomailta, erityisesti noista kahdesta ensinmainitusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös