Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 879
  • 819

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mitäs, jos Bertrand sattuisi jostain syystä floppaamaan, mikä ei tule toteutumaan ja hän tekisikin 39 pelissä 26 pistettä. Silloin olen hävinnyt...

Tarkoitan tietysti että tuohon 40 ottelun pelirajoitukseen kannattaisi lisätä pykälä että se ei päde jos 27 pisteen raja rikkoutuu pienemmällä pelimäärällä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tarjolla yksi 20 euron hyväntekeväisyysveto.

Minä väitän, että HIFK aloittaa kotiedulla kaikki pelaamansa playoff-ottelusarjat keväällä 2016.

Häviäjä lahjoittaa 20 euroa voittajan osoittamaan hyväntekeväisyyskohteeseen.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Marcus Fagerudd tulee tekemään runkosarjassa vähintään 25 pistettä. Ottelumäärässä ei minimirajoitusta. Vaikka 20e
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.

Vedon säännöt ovat seuraavat:
  • Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
  • Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
  • Jo valittua pelaajaa ei saa valita
  • Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
  • Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
  • Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.

Itse väitän Ville Husson voittavan pistepörssin tehoilla 1+57=58, panos 10€.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.

Vedon säännöt ovat seuraavat:
  • Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
  • Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
  • Jo valittua pelaajaa ei saa valita
  • Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
  • Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
  • Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.

Itse väitän Ville Husson voittavan pistepörssin tehoilla 1+57=58, panos 10€.
Antakaa määkin huudan: Tomas Zaborsky 67 €.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.

Vedon säännöt ovat seuraavat:
  • Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
  • Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
  • Jo valittua pelaajaa ei saa valita
  • Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
  • Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
  • Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.

Itse väitän Ville Husson voittavan pistepörssin tehoilla 1+57=58, panos 10€.

Nämä on hienoja juttuja, joten Miettisen Antti voittaa pörssin tehoin 22+34 ja 10 e panoksella lähden tähän mukaan.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
KooKoon päävalmentaja Petri Mattila eroaa tai erotetaan ennen runkosarjan viimeistä kierrosta. Panos 40 euroa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.

Vedon säännöt ovat seuraavat:
  • Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
  • Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
  • Jo valittua pelaajaa ei saa valita
  • Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
  • Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
  • Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.

Itse väitän Ville Husson voittavan pistepörssin tehoilla 1+57=58, panos 10€.
Eric Pérrin voittaa ja panosta laitettakoon se 10€.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hep, kiinni! Valitsen Bertrandin ja herran X tässä kohtaa, eli vielä hankinnassa oleva kärkilaiturin. Nimi selvinnee myöhemmin. Pidätän kuitenkin itselläni oikeuden vaihtaa toista pelaajaa ennen ensimmäistä runkosarjapeliä.
Eli sulla Gavrus+Bertrand ja mulla Keränen ja Mankinen? Tämä lie sit kiinni ja toista en otakkaan.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ok, toivotaan että tiukka kisa tulee. Sulla ehkä paremmat tsäänssit näin ennakkoon voittaa mutta katsotaan. Tuurillaan Mankinen palaisi EHTlle ja tekis sen 20 maalia :)
En nyt enää muista mistä tuli lyötyä vetoa, pisteistä vai maaleista? Mutta kuitenkin, mennään näillä. Keränen teki viime kaudella 18 maalia ja Mankinen 12, Bertrand 16 maalia joten Gavrusin pitäisi tilastollisesti tehdä siis 15 maalia. Ei välttämättä mikään aivan helppo temppu.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
En nyt enää muista mistä tuli lyötyä vetoa, pisteistä vai maaleista? Mutta kuitenkin, mennään näillä. Keränen teki viime kaudella 18 maalia ja Mankinen 12, Bertrand 16 maalia joten Gavrusin pitäisi tilastollisesti tehdä siis 15 maalia. Ei välttämättä mikään aivan helppo temppu.
Joo maaleista itsekkin muistelisin :D No kappas, mut eiköhän tolla Gavrusin kudilla se 15 nakuteta! Toivotaan et pysyy tasaisena viimeisille kierroksille asti.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Meillä menee tämä nyt uusiksi. Odotatko että Sport julkistaa Gavrusin korvaajan? Teen sen perusteella päätöksen, lähdenkö mukaan.
Tottakait tottakait. Mulle sopii vaikka 5min ennen eka peliäkin, että ratkaistaan pelaajat. Juuri tämmöisen tai loukkaantumisen johdosta. Itse siis pidättäydyn ko herroissa mikäli eivät loukkaannu.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.

Vedon säännöt ovat seuraavat:
  • Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
  • Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
  • Jo valittua pelaajaa ei saa valita
  • Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
  • Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
  • Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.

Itse väitän Ville Husson voittavan pistepörssin tehoilla 1+57=58, panos 10€.
Kai sitä nyt johonkin vetoon pakko lähteä mukaan ja tämä on aika hyvä vaihtoehto. Elikkä Dixon, ja panos huikeat 5€ johtuen taloudellisesta tilanteesta. (kehno).

E: Olisko liikaa pyydetty, jos osallistuiien listaa voisi päivitellä tänne? @Justice
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
E: Olisko liikaa pyydetty, jos osallistuiien listaa voisi päivitellä tänne? @Justice

Mulla oli jo kuti piipussa, odottelin vaan, että viestiketjun sivu vaihtuu, ettei ihan floodaamiseksi mene. Elikkä tosiaan pientä päivitystä runkosarjan pistepörssin voittajaa koskevan hyväntekeväisyysvedon tilanteeseen;

@Justice, Ville Husso 10€
@Ikävänkantaja, Tomas Zaborsky 67€
@Beagle Boy, Teemu Ramstedt 10€
@puuha-pete, Antti Miettinen 10€
@FutureHockey, Eric Perrin 10€
@Raimoton, Stephen Dixon 5€
@Heimonjohtaja, Toni Kallela 10€

Vielä on satoja pelaajia jäljellä, joten ei muuta kuin rohkeasti omaa suosikkia valitsemaan ja mukaan tekemään hyvää. Tarkemmat säännöt löytyvät alla olevasta lainauksesta.

Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.

Vedon säännöt ovat seuraavat:
  • Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
  • Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
  • Jo valittua pelaajaa ei saa valita
  • Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
  • Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
  • Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.

Itse väitän Ville Husson voittavan pistepörssin tehoilla 1+57=58, panos 10€.
 
Viimeksi muokattu:

Heimonjohtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla oli jo kuti piipussa, odottelin vaan, että viestiketjun sivu vaihtuu, ettei ihan floodaamiseksi mene. Elikkä tosiaan pientä päivitystä runkosarjan pistepörssin voittajaa koskevan hyväntekeväisyysvedon tilanteeseen;

@Justice, Ville Husso 10€
@Ikävänkantaja, Tomas Zaborsky 67€
@Beagle Boy, Teemu Ramstedt 10€
@puuha-pete, Antti Miettinen 10€
@FutureHockey, Eric Perrin 10€
@Raimoton, Stephen Dixon 5€

Vielä on satoja pelaajia jäljellä, joten ei muuta kuin rohkeasti omaa suosikkia valitsemaan ja mukaan tekemään hyvää. Tarkemmat säännöt löytyvät alla olevasta lainauksesta.

Voisin tulla mukaan. Toni Kallela valintani. 10 eur
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
Väitän että Artur Gavrus tulee pelaamaan runkosarjassa 0,5 ppg tai paremmilla tehoilla. Sinä väität että jää alle. Ei otteluminimiä, paitsi jos ei pääse pelaamaan peliäkään runkosarjassa niin veto mitätöityy. Panos 50 eur ja yksi veto otetaan vastaan.

Mä otan tämän kiinni.
Tämä veto sitten mitätöityi tuon Gavruksen lähdön myötä, mut olis vetäny 0,5 ppg tai yli :/
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös