Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 458
  • 819

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Herroille:

@1971
@-One-
@Virveliä kainaloon
@Purezone
@attendo
@Satunnainen
@Maximum_attack

tiedoksi, että teen pienoisen hienosäädön omiin valintoihini ja Patrik Moision tilalle nimilistalle hyppää Jonne Virtanen, jonka toivon nappaavan ainakin parit valssit Josh Grattonia vastaan tulevalla kaudella. Eli veikkaukseni on täten muodossa Jonne Virtanen & Ilkka Pikkarainen, TPS
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Katsotaan, riittääkö porukalla uskoa ja luottoa omiin suosikkeihinsa. Vastaavasti toki muidenkin joukkueiden kannattajat voivat tarttua täkyyn, mikäli uskovat minun olevan väärässä jossain seuraavista:

  • Pelicans on kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä
  • KooKoo ei ole kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä
  • KooKoo on toiseksi viimeinen tai viimeinen runkosarjan päättyessä
  • Sport ei ole kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä
  • Ässät ei ole kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä
  • HPK ei ole kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä
  • KooKoon Matt Watkins ei yllä 30 tehopisteeseen, kun lasketaan yhteen runkosarja sekä mahdolliset pudotuspelit
  • Sportin Gabriel Špilár ei yllä 30 tehopisteeseen, kun lasketaan yhteen runkosarja sekä mahdolliset pudotuspelit

Siinä jokunen, voi ehdottaa haluamaansa summaa. Edellytyksenä tahraton maksuhistoria.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jatketaan @Jaws :in linjoilla

Eli jos uskot että minä olen väärässä niin laita panos, väittämät:

- Kärpät on suoraan pudotuspeleissä
- HIFK on suoraan pudotuspeleissä
- Kärpät ottaa vähemmin jäähyjä kuin Ässät
- Lammassaari ei ole KooKoon paras pistemies
- Sportin pelaaja ei voita liigan pistepörssiä

Nyt on saman tasoiset verkot heitetty Jaws:in kanssa vesille. Nyt odotellaan käykö joku syöttiin, jännää...
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
  • Ässät ei ole kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä
Siinä jokunen, voi ehdottaa haluamaansa summaa. Edellytyksenä tahraton maksuhistoria.
Tämän voisin ottaa 20 eurolla.
Vaikkei odotuksia ole tulevalle kaudelle niin toivon porilaisen hulluuden riittävän juuri ja juuri tuohon sakkiin pääsyyn.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Kokeillaanpa tälläistä pikkuraha-vetoa, jos jollekkin (yhdelle) sattuisi maistumaan. Väitän siis:

Ässät on runkosarjan aikana jokaisen kuukauden vaihtuessa Sportin edellä sarjataulukossa.

Eli syyskuusta maaliskuuhun mennään. Eipä tuosta taida tulla maksimissaan kuin 49 euroa suuntaan tai toiseen, joten ei mene talous ainakaan kuralle.
 

Tronic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Futbol Club Barcelona
Jatketaan @Jaws :in linjoilla

Eli jos uskot että minä olen väärässä niin laita panos, väittämät:

- Kärpät on suoraan pudotuspeleissä
- HIFK on suoraan pudotuspeleissä
- Kärpät ottaa vähemmin jäähyjä kuin Ässät
- Lammassaari ei ole KooKoon paras pistemies
- Sportin pelaaja ei voita liigan pistepörssiä

Nyt on saman tasoiset verkot heitetty Jaws:in kanssa vesille. Nyt odotellaan käykö joku syöttiin, jännää...

Ei nyt maistu yksikään noista tarjoamistasi vedoista, mutta maistuisiko sinulle mikään näistä?

KooKoo ei ole SaiPan edellä runkosarjassa
SaiPa saa keskinäisistä peleistä enemmän pisteitä kuin KooKoo
Sam Lofquist tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin Marlo Koponen
Chad Rau tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin Olli Julkunen

Muutkin saavat toki ottaa kiinni, jos siltä tuntuu. Panos 50e per veto.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ei nyt maistu yksikään noista tarjoamistasi vedoista, mutta maistuisiko sinulle mikään näistä?

KooKoo ei ole SaiPan edellä runkosarjassa
SaiPa saa keskinäisistä peleistä enemmän pisteitä kuin KooKoo
Sam Lofquist tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin Marlo Koponen
Chad Rau tekee runkosarjassa enemmän maaleja kuin Olli Julkunen

Muutkin saavat toki ottaa kiinni, jos siltä tuntuu. Panos 50e per veto.
Molemmille ukoille, miksi näitä mukahassutteluja pitää tännekkin laittaa. Ei siinä saahan sitä ehottaa mitä vaan mutta..
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kokeillaanpa tälläistä pikkuraha-vetoa, jos jollekkin (yhdelle) sattuisi maistumaan. Väitän siis:

Ässät on runkosarjan aikana jokaisen kuukauden vaihtuessa Sportin edellä sarjataulukossa.

Eli syyskuusta maaliskuuhun mennään. Eipä tuosta taida tulla maksimissaan kuin 49 euroa suuntaan tai toiseen, joten ei mene talous ainakaan kuralle.
Tarkennatko tuota panostusta hieman. Mistä toi 49€ tulee?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä tykkään @Beagle Boyn ajatuksesta hyväntekeväisyysvedosta. Siitä intoutuneena ehdotan omaa vetoa. Vedon kohteena on runkosarjan pistepörssin voittaja liigakaudella 2015-2016.

Vedon säännöt ovat seuraavat:
  • Panos 1- €, omantunnon ja varallisuuden mukaan
  • Vedossa käytetään Liigan sivuilta löytyvää pistepörssiä
  • Jo valittua pelaajaa ei saa valita
  • Osallistujamäärän rajoituksena toimii liigapelaajien määrä
  • Vedon voittaa pistepörssissä parhaiten sijoittuneen pelaajan valinnut käyttäjä
  • Vedon ratkettua vedon voittaja ilmoittaa valitsemansa hyväntekeväisyyskohteen, johon osallistujat lahjoittavat panoksensa mukaisen summan.
Jo vain tokkiinsa, hieno ajatus! Lähden mukaan:
Josh Green, panos 20 €
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kuittia Jawssin vedoille mutta voihan niihin joku tietysti tarttuakin.

Ei se ole tyhmä joka kysyy.

Niin ja @Mondie, 20 euroa käy. Sinä siis sanot, että Ässät sijoittuu kymmenen parhaan joukkoon, minä väitän, että jäävät pudotuspelien ulkopuolelle. Harmi, että vedon onnistumisen kannalta pitää tavallaan toivoa sympaattisen joukkueen räpellystä, mutta ei voi mitään.

Kerhoon on ilmeisesti porukalla luottoa? Olisin luullut, että siihen olisi joku jo nyt tarttunut.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei se ole tyhmä joka kysyy.

Niin ja @Mondie, 20 euroa käy. Sinä siis sanot, että Ässät sijoittuu kymmenen parhaan joukkoon, minä väitän, että jäävät pudotuspelien ulkopuolelle. Harmi, että vedon onnistumisen kannalta pitää tavallaan toivoa sympaattisen joukkueen räpellystä, mutta ei voi mitään.

Kerhoon on ilmeisesti porukalla luottoa? Olisin luullut, että siihen olisi joku jo nyt tarttunut.

Minä tartun eli väitän että HPK on kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä. Panos 20 euroa?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Minä tartun eli väitän että HPK on kymmenen parhaan joukossa runkosarjan päättyessä. Panos 20 euroa?

Sopii.

Väitän siis, ettei HPK pääse kymmenen parhaan joukkoon ja attendo väittää Kerhon pääsevän. Sama veto Mondien kanssa, mutta Kerhon tilalla Ässät ja siinäkin 20 euroa. Lisäksi vielä kympin veto nimimerkin @Hurraa kanssa koskien Sportin sijoitusta pohjalla.

Kaikkiko uskovat, että Pelicans yltää kymmenen parhaan joukkoon? Ja ovatko kaikki vaasalaiset tosiaan sitä mieltä, että Sportista ei kymmenen joukkoon ole? Aiemmin olen ainakin monen näppäimistöltä lukenut, että luottoa Sportiin löytyy.
 
Viimeksi muokattu:

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Sopii.

Väitän siis, ettei HPK pääse kymmenen parhaan joukkoon ja attendo väittää Kerhon pääsevän. Sama veto Mondien kanssa, mutta Kerhon tilalla Ässät ja siinäkin 20 euroa. Lisäksi vielä kympin veto nimimerkin @Hurraa kanssa koskien Sportin ja KooKoon sijoituksia pohjalla.

Kaikkiko uskovat, että Pelicans yltää kymmenen parhaan joukkoon? Ja ovatko kaikki vaasalaiset tosiaan sitä mieltä, että Sportista ei kymmenen joukkoon ole? Aiemmin olen ainakin monen näppäimistöltä lukenut, että luottoa Sportiin löytyy.

Taas hassuttelee vastustajaa HPK
Ja attendolle rahaa tuo joo joo joo!
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Minä väitän, että SaiPa on runkosarjan lopussa korkeammalla kuin valitsemasi joukkue. Mikäli näin ei ole, sinä voitat.

Joukkueesi EI saa olla Kärpät, HIFK, Tappara tai Lukko. Panos kymmenen euroa!

Otan vastaan maksimissaan yhden vedon/joukkue.

Tämä on edelleen voimassa. JYP ja Blues on jo käytetty!

Entä muut potentiaaliset haastajat? TPS? HPK? Ilves? Sport? Vielä on aikaa, sitä on riittävästi!
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tarkennatko tuota panostusta hieman. Mistä toi 49€ tulee?
Tuli tosiaan yövuorossa kirjoitettua hieman epäselvästi.

Tarkoitin siis että 7 euron veto/kuukausi, ja maksu sitten kauden päätteeksi. Lopullinen maksu on jotain väliltä 7-49 euroa.

Ei tää nyt just heränneenä oikein häävisti ole selitetty, toivottavasti vähän edes selvensi ideaa.

Tuossa vieltä tuo alkuperäinen tarjous
Kokeillaanpa tälläistä pikkuraha-vetoa, jos jollekkin (yhdelle) sattuisi maistumaan. Väitän siis:

Ässät on runkosarjan aikana jokaisen kuukauden vaihtuessa Sportin edellä sarjataulukossa.

Eli syyskuusta maaliskuuhun mennään. Eipä tuosta taida tulla maksimissaan kuin 49 euroa suuntaan tai toiseen, joten ei mene talous ainakaan kuralle.

Ja @Jaws asia kunnossa.
 
Viimeksi muokattu:

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuli tosiaan yövuorossa kirjoitettua hieman epäselvästi.

Tarkoitin siis että 7 euron veto/kuukausi, ja maksu sitten kauden päätteeksi. Lopullinen maksu on jotain väliltä 7-49 euroa.

Ei tää nyt just heränneenä oikein häävisti ole selitetty, toivottavasti vähän edes selvensi ideaa.
Selvensi mulle ainakin. Taidan kuitenkin jättää väliin tällä kertaa.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Siihen liittyy. Jäi näköjään kiireessä lainaus tekemättä :)

Eipä mitään, näin minä ajattelinkin käyneen.

Jo vain tokkiinsa, hieno ajatus! Lähden mukaan:
Josh Green, panos 20 €

Mukaan: Kim Hirschovits, 10€

Pakkohan tuohon hyväntekeväisyysvetoon on lähteä mukaan!

@Justice Mika Niemi 10€

Hienoa taas huomata useamman nimimerkin lähteneen mukaan.

Ja sitten vielä päivitetty osallistujalista.

Justice, Ville Husso 10€
Ikävänkantaja, Tomas Zaborsky 67€
Beagle Boy, Teemu Ramstedt 10€
puuha-pete, Antti Miettinen 10€
FutureHockey, Eric Perrin 10€
Raimoton, Stephen Dixon 5€
Heimonjohtaja, Toni Kallela 10€
Ziggy, Atte Pentikäinen 10€
Hepitus, Ville Hämäläinen 20€
McTorso, Jesse Puljujärvi 10€
xAnZax, Tadas Kumeliauskas 17€
Gemondo, Miro Aaltonen 5€
Raymo, Patrik Laine 10€
HeroForSale, Mikko Pukka 5€
Hirvonen, Henrik Haapala 10€
DrMultihunter, Tuomas Pihlman 10€
@Spud410, Jonne Tammela 10€
@Minor, Josh Green 20€
@Marchand63, Kim Hirschovits 10€
@madeOFspade, Mika Niemi 10€
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Tuohon hyväntekeväisyys vetoon 20€ ja Joonas Rask

Hieno homma. Päivittelen listaan sitten kun on taas saatu vähän viestejä tuohon väliin.

Harmittaa kun muokkaus-ominaisuus on rajoitettu nykyään, tulee tästä meikälisenkin hommasta turhaa palstantäytettä.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyväntekeväisyys vedossa mukana

@Justice Ville Järveläinen ja 10e
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös