Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 635
  • 819

Ermundo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikael Ruohomaa tekee runkosarjassa 30 tai sen yli tehopisteitä. Panos 10e, pelimääräraja 47. mikäli pelaa alle niin ratkeaa.
Juuso Riikola tekee runkosarjassa 20 tai sen yli pisteitä. Panos 10e, ja samat pelimäärä ehdot kuin ylemmässä.
Minä voisin ottaa molemmat kiinni, en usko kalpassa davisin ja mankisen lisäksi muiden yltävän 30 pisteeseen.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Minä voisin ottaa molemmat kiinni, en usko kalpassa davisin ja mankisen lisäksi muiden yltävän 30 pisteeseen.
Asia kunnossa. Itse taas uskon Ruohomaan tekevän eniten (Davis pelaa muuten rinnalla) ja Riikolan yltävän kahteenkytä pinnaan. Molemmilta ns läpimurrot tällä kaudella. Mutta palataan asiaan kauden jälkeen tai aikana mikäli herrat isommin leviäävät.
Elikkä molemmat kiinni ja 10e per ukkeli.
 

Wyrneri

Jäsen
Tarjolla olisi tällaiset vedot:
1. Väitän, että Julius Junttila tekee enemmän maaleja kuin sinun valitsema 90-luvulla syntynyt pelaaja (runkosarja)
2. Väitän, että Julius Junttila tekee enemmän pisteitä kuin Miro Aaltonen tai Juuso Ikonen (valitse siis toinen annetuista vaihtoehdoista, runkosarja)
3. Väitän, että Lasse Kukkosella on parempi plus-minustilasto kauden päätteeksi kuin sinun valitsemalla pelaajalla (runkosarja)
Yksittäisen vedon panos 10-15e, vedoissa ei ole minkäänlaisia loukkaantumis- tai siirtosuojia
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Otan seuraavaan vetoon mukaan korkeintaan viisi (5) osallistujaa.
Lauri Taipalus tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 10€/pelaaja.
Jos valitsemasi pelaaja myydään ulkomaille/loukkaantuu ennen kauden alkua saat vetäytyä vedosta/valita uuden pelaajan. Vedon ehdot täyttyvät jos valitsemasi pelaaja pelaa yhdenkin ottelun runkosarjassa, eli minimi ottelumäärä on tasan yksi pelattu ottelu. Maksu tapahtukoon tilisiirrolla kun runkosarja on päättynyt.
Taipalus vs. Niskala (Hasselbaink)
 
Viimeksi muokattu:

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Otan seuraavaan vetoon mukaan korkeintaan viisi (5) osallistujaa.
Lauri Taipalus tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 10€/pelaaja.
Jos valitsemasi pelaaja myydään ulkomaille/loukkaantuu ennen kauden alkua saat vetäytyä vedosta/valita uuden pelaajan. Vedon ehdot täyttyvät jos valitsemasi pelaaja pelaa yhdenkin ottelun runkosarjassa, eli minimi ottelumäärä on tasan yksi pelattu ottelu. Maksu tapahtukoon tilisiirrolla kun runkosarja on päättynyt.

Janne Niskalalla mukaan kinkereihin!
 

Bigg_Doggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Otan seuraavaan vetoon mukaan korkeintaan viisi (5) osallistujaa.
Lauri Taipalus tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 10€/pelaaja.
Jos valitsemasi pelaaja myydään ulkomaille/loukkaantuu ennen kauden alkua saat vetäytyä vedosta/valita uuden pelaajan. Vedon ehdot täyttyvät jos valitsemasi pelaaja pelaa yhdenkin ottelun runkosarjassa, eli minimi ottelumäärä on tasan yksi pelattu ottelu. Maksu tapahtukoon tilisiirrolla kun runkosarja on päättynyt.
Mukana SaiPan Sam Löfquistilla!
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Otan seuraavaan vetoon mukaan korkeintaan viisi (5) osallistujaa.
Lauri Taipalus tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 10€/pelaaja.
Jos valitsemasi pelaaja myydään ulkomaille/loukkaantuu ennen kauden alkua saat vetäytyä vedosta/valita uuden pelaajan. Vedon ehdot täyttyvät jos valitsemasi pelaaja pelaa yhdenkin ottelun runkosarjassa, eli minimi ottelumäärä on tasan yksi pelattu ottelu. Maksu tapahtukoon tilisiirrolla kun runkosarja on päättynyt.
Taipalus vs. Niskala (Hasselbaink)

Voisin lähteä mukaan Juha Leimulla.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Otan seuraavaan vetoon mukaan korkeintaan viisi (5) osallistujaa.
Lauri Taipalus tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 10€/pelaaja.
Jos valitsemasi pelaaja myydään ulkomaille/loukkaantuu ennen kauden alkua saat vetäytyä vedosta/valita uuden pelaajan. Vedon ehdot täyttyvät jos valitsemasi pelaaja pelaa yhdenkin ottelun runkosarjassa, eli minimi ottelumäärä on tasan yksi pelattu ottelu. Maksu tapahtukoon tilisiirrolla kun runkosarja on päättynyt.
Taipalus vs. Niskala (Hasselbaink)

Lähden mukaan: Teemu Aalto.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Otan seuraavaan vetoon mukaan korkeintaan viisi (5) osallistujaa.
Lauri Taipalus tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 10€/pelaaja.
Jos valitsemasi pelaaja myydään ulkomaille/loukkaantuu ennen kauden alkua saat vetäytyä vedosta/valita uuden pelaajan. Vedon ehdot täyttyvät jos valitsemasi pelaaja pelaa yhdenkin ottelun runkosarjassa, eli minimi ottelumäärä on tasan yksi pelattu ottelu. Maksu tapahtukoon tilisiirrolla kun runkosarja on päättynyt.

Mukaan Otso Rantakarilla.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Otan seuraavaan vetoon mukaan korkeintaan viisi (5) osallistujaa.
Lauri Taipalus tekee runkosarjassa enemmän pisteitä kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 10€/pelaaja.
Jos valitsemasi pelaaja myydään ulkomaille/loukkaantuu ennen kauden alkua saat vetäytyä vedosta/valita uuden pelaajan. Vedon ehdot täyttyvät jos valitsemasi pelaaja pelaa yhdenkin ottelun runkosarjassa, eli minimi ottelumäärä on tasan yksi pelattu ottelu. Maksu tapahtukoon tilisiirrolla kun runkosarja on päättynyt.
Eli veto on täynnä! Kiitos osallistujille.

Taipalus vs. Janne Niskala @Hasselbaink
Taipalus vs. Sam Löfquist @Bigg_Doggy
Taipalus vs. Juha Leimu @Ikaros
Taipalus vs. Teemu Aalto @Oranssit sukat
Taipalus vs. Otso Rantakari @Roo
 
Mietin tuossa, paljonkohan Jokiposta ja KooKoosta minulle tuttu (2011-2015) HPK:hon palaava Joona Karevaara saa tehopisteitä aikaan. Sitten mietin, että voisin vaikka lyödä vetoa, ettei kovinkaan paljoa. Mutta mikä on "kovinkaan paljoa"? Satanen vetoa, että tekee runkosarjassa 2015-2016 alle 15 pistettä, vaikka tarttuisi itse vetoon ja puhuisi kakkossyöttöjä minkä ehtii.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Otan mukaan kaikki ketkä haluavat lähteä vetoon mukaan. Minä väitän, että Sam Löfquist tekee enemmän maaleja, kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 20e.
Ei rajoituksia pelattujen otteluiden suhteen.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Luulen että Sport on viimeinen. Sinä joka olet sitä mieltä että toiseksi viimeinen, iske 10e kiinni. Mikäli muilla sijoilla, veto mitätöityy.

Sitten KooKoo. Luulen että 13. tai 14.. Sinä joka olet sitä mieltä että viimeinen, iske 10e kiinni. Jos KooKoo sijalla 12. tai paremmin, veto mitätöityy.

E: Max. 5 haastajaa/veto
 
Viimeksi muokattu:

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Otan mukaan kaikki ketkä haluavat lähteä vetoon mukaan. Minä väitän, että Sam Löfquist tekee enemmän maaleja, kuin sinun valitsemasi puolustaja. Panos 20e.
Ei rajoituksia pelattujen otteluiden suhteen.

Mukana myös pleijarit vai? Ihan sama mulle kunhan selvät sävelet, haastan Juuso Pullilla.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Luulen että Balazs Sebok tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin Roope Hintz. Panos 20e. Max. 3 haastajaa. Tasapisteissä mitätöityy.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
No eihän toi meidän HPK nyt jää kolmen viimeisen joukkoon sitten millään runkosarjassa. Sinä taas olet sitä mieltä, että jää joillekin näistä sijoista.

Summana 50e. Veto ainoastaan henkilölle jolla on lapsi/a. Ehtona: Vedon ratkettua, annat lapsesi valita minne hän haluaa 50e lahjakortin ja ilmoitat sen häviäjälle. Joko toimitetaan kyseinen lahjakortti tai tilisiirtona 50e ja voittaja itse ostaa lahjakortin mutta lapsi/lapset saavat täysin päättää minne käyttää sen summan. Lapsen/lapsien pitää olla alle 15v, ettei raha mene pelkkään mopon bensatankkiin.

Mukaan yksi nimimerkki.
 
Jos ei kukaan Kerhon suunnalta tartu Karevaara-vetoon, niin tarjotaan sitten Wiccin vetoa mukaillen. Minä uskon, että HPK on kolmen viimeisen joukossa. Sinun mielestäsi Kerho välttää nämä sijat. Panos 100e, yksi nimimerkki.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Luulen että Balazs Sebok tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin Roope Hintz. Panos 20e. Max. 3 haastajaa. Tasapisteissä mitätöityy.
Otan kiinni, eli väitän Hintzin tekevän enemmän pojoja. Ei pelirajoitusta tai loukkaantumispykäliä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös