Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 720 228
  • 33 937

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Palataan vielä edellisellä sivulla olleeseen keskusteluun whatsappista. Itsekin sovellusta käyttäny jo yli 2v enkä ole ikinä maksanut mitään. Kavereista käytännössä kaikki ovat ladanneet kyseisen appsin, muttei kukaan ole ikinä mitään maksanut, vaikka ovat käyttäneet jo yli kolmeakin vuotta. Tuskimpa noista joutuu ikinä mitään maksamaan. Jos alkavat rahastamaan niin äkkiä hypätään jonkun muun vastaavan sovelluksen kelkkaan. Ainakin Telegraf vai Telegram, en muista kumpi mutta paperilennokki on logossa, on ilmeisesti whatsappin kilpailija eikä sekään maksa mitään. Varmaksi en kuitenkaan sano koska en ole kokeillut.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Välillä sitä kaipaa aikaa, kun kaikissa räkälöissäkin sai vielä tupakoida.

Eilen istuttiin pitkästä aikaa afterworkkia (käytännön syistä) Malmin perinteisessä Tillikassa hyvän ystäväni kanssa. Paikkahan on aika rehellinen lähiöräkälä/yökerho, mutta hyi helvetti sitä paskan ja lian dunkkista, kun ei tuollaisessa ollut hetkeen käynyt ja alkuun ei edes voinut paeta päihtymystilan pehmeään suojaan. Vanhempien kanssaihmisten ohi wc-tiloihin kävellessä haisi paska ja lika, mutta perillä onneksi vain kusi ja lika. Kohtuullisen kokeneena Intian matkaajana vertaisin kokemusta lähinnä Delhiin ja Intian kansallismuseoon, jonka miesten vessa oli helposti saastaisin mesta, jossa on joutunut vierailemaan. Navetan haju ja kaikkea ihmiskehosta purkautuvaa eritettä pitkin pintoja,

Avautui myös, että voisi mennä nukkumaan.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
uskotko jumalaan ketjusta paljastui että muutama pahin jankkaaja tällä palstalla on uskovainen.
 

Nick Neim

Jäsen
Over the hills and far away...

Kaiken näköistä sitä tajuaakin tätä ketjua selaillessa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin, kun Y ei ole englannissa vokaali ja biisikään ei ole alunperin Nightwishin.

E: Vai menikö se silti niin, että sanan lopussa se on vokaali? Pitää taas hakea takki.

Ihan toisesta asiasta: avautui jo hyvä aika sitten, että tuo Jumala-ketju on muutaman vänkääjän takia hyvää ajanvietettä, mutta vastaavanlainen keskustelu on menossa näemmä myös Natsi-ketjussa. Tappelevat nyt siellä, kuuluuko Aatu Jessenpalvojille vai ateisteille. Maitotölkkien kaltaiseen huikeuteen ei olla vielä päästy.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Alan oikeasti jo pikkuhiljaa uskoa että Kepu on masinoinut jonkin sortin trollitehtaan pääkaupunkiseudun pään menoksi. Taas on tänään saatu lukea miten masentava, ruma ja paska paikka Helsinki on, kun IS kehtasi uutisoida takatalven tulosta kaupunkiin. Jokainen Helsinkiin sijoittuva uutinen tuottaa valtavan kommenttivyöryn rakasta pääkaupunkiamme vastaan. Juha Sipilä, oletko sinä tämän takana vai onko alemmuuskompleksi vieläkin noin syvässä ahon laidalla? Eikös Keskusta luvannut luoda satoja tuhansia uusia työpaikkoja? Montakohan ihmistä tämä trollitehdas työllistää?

T: Nimimerkki: Paska haisee tänne asti
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Opin käyttämään autoni ajotietokonetta.
Asiaa pahentaa se, että olen omistanut auton jo vuoden. Tuli kyllä niin idiootti olo, kun imperial järjestelmän olin jotenkin vaihtanut päälle ja mietin miten sen saa metrijärjestelmäksi takaisin.
Hetken lueskeltuani ohjekirjaa, minulle avautui, että keskikonsolista löytyy KAKSI nappia, joilla tietokonetta ohjataan.
Sieltä sai vaihdettua metrijärjestelmän päälle, laitettua bluetoothin päälle, katsottua keskikulutukset ja katsottua paljonko noilla bensoilla vielä ajaa.

Yleensä olen pitänyt itseäni hyvänä tietokoneiden kanssa, nyt kyllä tuli siihen "imagoon" kolhu. Toki parempi myöhään kuin ei milloinkaan, voi kliseisesti todeta.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Urheilun seuraaminen ei kiinnosta enää oikein ollenkaan. Miksi minua kiinnostaisi muiden urheilusuoritteet tai saavutukset? Ne ovat heidän, eivät minun, juttuja. Lisäksi urheilijat (ainakin toivottavasti) urheilevat itselleen. Innokkaat seuraajat toki maksavat parhaimpien harrastuksen, mutta uskon ja toivon, että ammattilaiset olisivat lajinsa parissa, vaikka katsojana olisi vain oma äiti.

Jotenkin kypsyi tällainen kriisi urheilun seuraamiseen. Yhdentekevää minulle, menestyykö joku tuntematon urheilija vai ei. Toivottavasti myös urheilijalle on pohjimmiltaan yhdentekevää, seuraako hänen urheiluaan kukaan. Minulle ainakin on.

Ovatko muut päässeet tällaisista fiiliksistä takaisin penkkiurheilun pariin?
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Ovatko muut päässeet tällaisista fiiliksistä takaisin penkkiurheilun pariin?

Enemmän vaan huumoria mukaan niin kyllä se siitä. Urheiluahan se loppupeleissä vain on. Vuonna 2013 Ässät voitti Suomen mestaruuden jääkiekossa, ja vuonna 2014 QPR nousi valioliigaan. Riemu oli vallan mahdoton, mutta jouduin siitä huolimatta menemään töihin ihan normaalisti, eikä mikään muukaan elämässäni muuttunut yhtään mihinkään. Tänä vuonna on vähemmän ilonaiheita luvassa urheilun saralla, vituttaahan se, mutta ei ollenkaan niin rankasti kuin jokunen vuosi sitten olisi saattanut.

Jos sitä ei ota liian vakavasti, niin penkkiurheilu on loistava harrastus!
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Avautui, että nykymaailmassa kaikki ei ole kallista.

Vein hybridifillarin perusteelliseen keväthuoltoon paikalliseen pyöräliikkeeseen sisältäen kaikkien liikkuvien osien säädöt ja rasvaukset, sisäänajettujen vanteiden rihtauksen ja pesun. Pyörää viedessä hinnasta ei puhuttu, mietiskelin että ammattilaiselta menee pelkästään vanteiden purkamisessa ja kasaamisessa reilu tunti ja muut työt päälle, odottelin karkeasti hinnan olevan jotain karvan alta satasen. Äsken noudin pyörän, käytiin huoltohenkilön kanssa läpi tehdyt työt ja testattiin vaihteet ja jarrut. Tiskillä hinnan kuullessa leuka putosi lattiaan, 30 euroa. Siis kolme kymppiä! Eihän tuohon hintaan yksikään Jyväskylän liike tee edes pelkkiä irtovaihteiden rihtauksia. Saivat kyllä minusta vakioasiakkaan, se on varma.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Avautui, että nykymaailmassa kaikki ei ole kallista.

No ei todellakaan ole kallista. Kerro nyt vielä firman nimi ja sijainti, jos viitsit.

Mun pitäisi kohta viedä täällä Hämeenlinnassa fillari ensihuoltoon ja pelottaa jo valmiiksi mitä se maksaa, kun ei täällä ole niin hirveästi varaa valita noista huoltoliikkeistä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui tänään sellainen asia, että itse Jeesus Kristus on myös twitterissä, ollut jo reilut kolme vuotta: Jeesus Kristus (@Jeesus_Kristus) | Twitter

Twiitit ovat sisällöltään sellaisia että Päivi Räsänen todennäköisesti kieltäisi Jeesukselta twitterin käytön, jos se olisi Päivin päätettävissä. Luojan kiitos, näin ei kuitenkaan ole.

Näen jotenkin sieluni silmillä, että mediapersoona Tuomas Enbuske olisi tämä 2000-luvun suuri Vapahtaja, jolle Jumala on antanut twitterin käyttämisen armolahjan.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Avautui, että alan ymmärtää porilaisia.

muaddib
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kannattaa käydä (pikaisesti) Raumalla niin heti alkaa ymmärtää porilaisia. Riittää kun pysähtyy siihen Kasitien ABC:lle kahville, pullaa ei kannata kuitenkaan ottaa, siihen on kuitenkin syljetty.
Kehuin kerran nättiä porilaistyttöä (ei liukuvärjättyä tukkaa, ei päiväkodin piirustuskilpailusta plagioituja tatuointeja ympäri persettä ja tissejä eikä ketjuröökaamisen polttamaa ääntä). Suuttui ja sanoi "Vittuileksä hääääh!!!?". Pakenin taakseni katsomatta.

muaddib
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hirveen neuroottisia noi lounaisrannikon ihmiset. Turkulaiset nyt tiedetään, mutta ongelmia on muillakin siinä ruotsalaisrannikkojen välissä Turun eteläisistä lähiöistä jonnekin Porin pohjoispuolelle. Paraisilla asuu mukavaa porukkaa. Porilaisten päihdeongelmaisuus on käsittääkseni kokonaan raumalaisten syytä. Sitten kun ollaan Kokkolan korkeudella niin meno paranee heti, ei Kokkola nyt mikään Oulu oo mutta ihan rento mesta kuitenkin. Tosin toinen tuntemistani raahelaisista (molemmat leidejä) joutui mielisairaalaan (nussi varatun miehen kanssa, rakastui raukka jne. kyllä te tiedätte).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo sata kertaa on jo avautunut, mutta jokusenkin päivän kun oot ryypiskellyt ja lopetat, niin pariin päivään ei hirveästi vettä tarvitse juoda kun se tulee heti läpi. Se on se kolmas tai neljäs krapulapäivä kun neste alkaa imeytymään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
On lähes käsittämättömän outoa todeta, ettei abortti tunnu pahalta. Se tuntuu jopa hyvältä.

Minulla ei ole lapsia, sillä silloin kun niitä olisi pitänyt tehdä ei luonto ollut suotuisa. Nyt tämän jo kertaalleen exäytyneen (ei siis em.) tapauksen kanssa kävi hieman paskempi zägä ja vatsa alkoi paisua.

Juuri ja juuri ajallaan ehditään tuo solumöykky poistamaan. Parin tunnin päästä on kaikki mun kamat kannettu pois naisen luota ja hänellä toivottavasti lähete kaavintaan.

Ajatus omasta lapsesta kiehtoi hetken, mutta lapsettomuuteen sopeutuneena ja tuon naisen epätasapainoilua seuratessa nyt viimeisimmän riidan päätteeksi päätetty abortti ja ero tuntuvat kuin taivaan lahjalta. Sen alkion onni oli siinä, ettei se joudu tuon äidin kautta maailmaan.

En olisi uskonut että yhden sortin murha voisi tuntua hyvältä.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Olen aina pitänyt Dannya kehnona artistina, mutta en täysin luokattomana. Viisi minuuttia "viihdemaratonia" muutti käsitykseni. Epäreilua kivittää ikämiestä, mutta mitäs kiipeää lavalle.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On lähes käsittämättömän outoa todeta, ettei abortti tunnu pahalta. Se tuntuu jopa hyvältä.

Minulla ei ole lapsia, sillä silloin kun niitä olisi pitänyt tehdä ei luonto ollut suotuisa. Nyt tämän jo kertaalleen exäytyneen (ei siis em.) tapauksen kanssa kävi hieman paskempi zägä ja vatsa alkoi paisua.

Juuri ja juuri ajallaan ehditään tuo solumöykky poistamaan. Parin tunnin päästä on kaikki mun kamat kannettu pois naisen luota ja hänellä toivottavasti lähete kaavintaan.

Ajatus omasta lapsesta kiehtoi hetken, mutta lapsettomuuteen sopeutuneena ja tuon naisen epätasapainoilua seuratessa nyt viimeisimmän riidan päätteeksi päätetty abortti ja ero tuntuvat kuin taivaan lahjalta. Sen alkion onni oli siinä, ettei se joudu tuon äidin kautta maailmaan.

En olisi uskonut että yhden sortin murha voisi tuntua hyvältä.

Joskus on vaan asioita jotka olis hyvä pitää ihan omana tietona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös