Naisasiat

  • 7 491 543
  • 26 542

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
. Mä vielä erikseen kysyin että voinko käyttää nimeä tossukka, niin nainen naurahti ja sanoi, että just niitähän ne on. Kuulemma niissä jätkissä ei ole mitään haastetta.

Naiset eivät kovinkaan helposti suostuisi sellaiseen juttuun.

Ovatkohan nämä jotkut jatkiksen tyypit niitä?

Mä en tietenkään kolmen päivän päästä naimisiin menevänä ja kahden kivan pikkutytön isänä saisi kommentoida tässä ketjussa, mutta mun mielestä naisten kannattaisi olla varovainen tuollaisen asenteen kanssa.

Sitä on kiva sitten kiroilla "haasteen" olleen liian iso, kun Alepan kassalla jonotetaan yh:na tai muuten vaan ilkeästi jätettynä. Tai kääntäen, kun haaste on saavutettu, niin eikö se jätkä ole "tossukka", jos on päässyt ihastumaan ja käyttäytyy sen mukaisesti. (Lue: naista tasavertaisesti kohdellen.)

Varmasti itse kukin käy ne "haasteet" läpi jo oman itsetunnon kehityksen kannalta, mutta olisin hyvin varovainen sen dumaamisessa, että oikeasti vakavassa suhteessa ne tossukkan ominaisuudet olisivat väärin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai kääntäen, kun haaste on saavutettu, niin eikö se jätkä ole "tossukka"...
Eikun ne alistuvat tossukat ovat niitä alistuvia, ei ne "tosimiehet", mitä jotkut naiset etsivät.

...jos on päässyt ihastumaan ja käyttäytyy sen mukaisesti. (Lue: naista tasavertaisesti kohdellen.)
Tasavertaisesti kohdellen tarkoittaa näissä merkeissä usein naista palvoen ja naisen vuoksi ja sen mieliksi asioita tehden, mikä ei tietenkään enää ole tasa-arvoista. Mulle tasa-arvo on fifty-fifty.

Joo mutta hyvä pointtihan sulla oli. Liian hyvää moni tavoittelee. Mutta toisaalta, mä esimerkiksi en ole koskaan miettinyt mitään tuollaisia "tasoja", tai siis että joku olisi liian hyvä mulle tms. Liian huonoja tietenkin on, mutta en mä skeidaan halua tyytyä ja siten viettää ankeampaa elämää.

Ja tosi hyvällä naisella mä en tietenkään tarkoita mitään ylimeikattuja, huoraksi pukeutuneita ja kauhealta hajuvedeltä haisevia kuin missäkin vitun catwalkilla käveleviä ylimielisiä ja tyhmiä horoja, mitä niillä joillakin hunks-jätkillä tuntuu usein olevan kainalossa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tasavertaisesti kohdellen tarkoittaa näissä merkeissä usein naista palvoen ja naisen vuoksi ja sen mieliksi asioita tehden, mikä ei tietenkään enää ole tasa-arvoista. Mulle tasa-arvo on fifty-fifty.

Entisenä tossukkana pidän enemmän 60-50, kuin 50-60 tasa-arvosta. Olen siis hieman tasa-arvoisempi. Jaa niin naisasiat. Tuossa pari tuntia sitten putkahti yksi panokaveri tuohon ovelle ja melkein rukoili melaa mekkoon.

Tässä pienessä vappupöhnässä ei nyt oikein napannut, joten kehoitin palaamaan asiaan uudestaan. Muija lupasi tiskata astiat ja pestä ikkunat jos vaan saa kankea, mutta pysyin kovana(hah hah) ja sanoin, että lähdeppä nostelemaan ja soitellaan joku toinen päivä.

Se ei nyt vaan mene niin, että tuosta noin vaan tullaan ovelle ja saadaan mitä halutaan. Joskus on kivaa olla vaikeasti saatavilla, vaikka olisihan sitä voinut vastaanottaa kunnon suikkarit ja kairata hanuriin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Muija lupasi tiskata astiat ja pestä ikkunat jos vaan saa kankea

Ovatkohan nämä jo jotain henkisiä ongelmia, jos ei esimerkiksi itsetyydytys riitä? Luulisi runkkaamisen muutenkin toimivan naisilla paremmin, kun voi vain puskea sitä dildoa pilluun niin kovaa kuin haluaa.

Seksiaddiktio on aivan vastaavanlainen sairaus kuin muutkin. Yksi hyvä miespuolinen (no, eihän minulla naispuolisia edes ole) kaverini kärsii siitä. Apuakin olisi tarjolla, mutta ei oikein halua, kun paneminenkin on niin kivaa. Ja jos ei ole muijaa tiskaamassa tai ikkunoita pesemässä, niin voi hoidella itseään.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ovatkohan nämä jo jotain henkisiä ongelmia, jos ei esimerkiksi itsetyydytys riitä? Luulisi runkkaamisen muutenkin toimivan naisilla paremmin, kun voi vain puskea sitä dildoa pilluun niin kovaa kuin haluaa.

Joo olen ko. henkilölle sanonut samaa, mutta runkkaaminen ei vaan häntä kiinnosta. Pitää saada oikeaa herrasmiesten makkaraa.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No voihan nyt. Kyllä täytyy olla juukelinmoinen rakastaja, jos nainen sitä vastaan käy ikkunatkin pesemässä.


Nauratti ihan ääneen, kun muistin menneestä poikamieselämästäni saaneeni panokaveriltani seksin lisäksi koko asunnon siivouksen. Nainen oli saamassa kyydin kulmilleni keskellä päivää,jolloin itse olin vielä töissä. Jätin hänelle sovitusti avaimen maton alle ja kotiin tullessani minua odotti sitruunantuoksuinen koti.

No, juukelinmoinen rakastaja minä tuskin olin. Avuja minulla ei ollut kuin kohtuullisesti toimiva erektio ja itsevarmuus. Jälkeenpäin kun tätä seksisuhdetta olen miettinyt, niin taisi olla aika selvää, että nainen olisi varmaan halunnut hiukan enemmän. Kai.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Luulisi runkkaamisen muutenkin toimivan naisilla paremmin, kun voi vain puskea sitä dildoa pilluun niin kovaa kuin haluaa.

Pahoitteluni, mutta viimeistään tällä yhdellä lauseella paljastit, miksi olet edelleen sinkku. Yli kolmekymppisen miehen ei pitäisi olla noin pihalla siitä, miten nainen tyydytetään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Yli kolmekymppisen miehen ei pitäisi olla noin pihalla siitä, miten nainen tyydytetään.

Yli kolmekymppinen mies miettii tässä kohtaa lähinnä sitä mitä ihmeitä nainen voi tehdä itselleen ihan vaikka kaupasta ostetulla kurkulla. Useimmille miehille sillä ei olisi mitään käyttöä muuten kuin salaatissa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aina tasaisin väliajoin erilaiset applikaatiot ja seuranhakupalstat nostavat päätään tarkoituksenaan tuottaa rahaa tekijöilleen ja ehkä jopa löytää sinkkuihmisille se elämänkumppani (joko väliaikainen tai sitten ihan loppuelämää varten), mutta ainakin meikäläiselle tuollaiset tekniset sovellukset eivät vaan toimi. Toki pystyisin kirjoittamaan vaikka maailman ääriin itseäni positiivisessa valossa esittelevän markkinointitekstin ja luultavasti saisin myös paljon vastakaikua, mutta tässä elämänvaiheessani koen tuollaisen tietokoneen näytön takaa toteuttavan hakupalvelun enemmänkin turhaksi kuin tähdelliseksi.

Olen ehkä kankea face to face-tapaisissa tilanteissa, mutta koen sellaiset mielekkäämmiksi kuin itseni mainostamisen jollain deittisaitilla.

Oma tilanteeni ei ole muuttunut sitten viime postaukseni tässä ketjussa eli sinkkuna jatketaan. Syksyllä tulee täyteen 31 vuotta ilman mitään kokemusta naisten kanssa oleilusta ja vaikka tällä hetkellä hommat eivät näytä toimivan ollenkaan eli suomeksi sanottuna sutinaa tai edes mielenkiintoa ketään kohtaan ei ole, en ole silti heittämässä kirvestä kaivoon. Paista(nee) se aurinko risukasaankin jossain vaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Päivittelenpäs omaa koomista historiaani, vaikkei tämä nyt mitenkään keskustelua edistävää pupellusta enempää edusta.

Tuli tuossa vuoden vaihteessa ihastuttua ja rakastuttua. Nainen oli melkoinen työmaa alusta saakka, sillä lastensa isästä tämä oli eronnut vasta reilu vuosi sitten. Oli toki ehtinyt sek... kokeilla monen uuden isäkokelaan kanssa siinä, joten hieman epäilytti lähteä yhdeksi kokelaaksi jonon jatkoksi. No kun kerran lähdetään asioimaan parisuhteen merkeissä niin silloin se on täysin mustavalkoinen tilanne minulle: joko mukana täysin, tai ei lainkaan.

Eipä se täysillä mukana oleminen poikinut oikeastaan mitään. Kaikkein parasta on ehken se, ettei tuo lyhykäinen pyrähdys todellakaan poikinut mitään. Melko ristiriitaisin tuntein niitä raskaustestejä tuli odoteltua...

Kaikki magia ja uutuuden viehätys karisi nopeasti, kun kauniin kuoren ja kauniiden sanojen takaa löytyi se säälittävä YH-tapaus. Nuoruus menetetty, joten siitä pidetään kynsin hampain kiinni. Horjuva mielenterveys ei ole oma vika, eikä omat valinnat ole vääriä. Lapset ovat tärkeimmät, mutta miten olla heille tärkeä kun polttaa kynttilää molemmista päistä? Lopulta minulla oli vaikeuksia pidättää suutani, kun neito valitteli heikkoina hetkinä elämänsä mitättömyyttä, kun ei tämä ole sitä mitä tahtoo... ei tietysti voi laittaa rikkaa ristiin sen eteen, että se elämä lähtisi kulkemaan uuteen suuntaan. Ehkä seuraava mies auttaisi?

Odottelen tässä vain sitä, että neitonen maksaa velkansa takaisin. Kertonee riittävästi mielestäni tapauksesta, että sen pitäisi palkkansa kera selvitä helposti kaikesta arkeen kuuluvasta, mutta niin vain meinasi vuokrat jäädä kahdesti maksamatta, ellen olisi lainannut avuksi. Nyt onkin sitten odoteltu niitä rahoja takaisin jo tovi, kun neiti elää uutta nuoruuttaan "omilla rahoillaan".

Pitää käydä sunnuntaina kylässä. Käyn kämpän täikammalla läpi, ettei varmasti mitään minun romua ole enää siellä, sillä en oven kerran takanani suljettuani siitä enää kulje. Ei helvetissä, ellei neitonen kasva aikuiseksi ja jonain päivänä naiseksi. Potentiaalia on, mutta sen tuo näkyy heittävän hukkaan varsin tietoisestikin.

Yllättävän leppoisaa tuota on kelata läpi, sillä paljon katkerampaakin voisi teksti olla. Satuttihan sitä itseään tietysti, kun täysin avoimena lähti koettamaan onneaan. Näitä nyt käy, ja olihan tämä mainiota kertaamista.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä? Tuskin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Pienenenä kevennyksenä Jatkoajan kaikille peräkammarin pojille - joita jutuista päätellen on aika paljon.

Mad Menistä tutun "womanizerin", Don Draperin vinkit siihen, miten kauniimpi sukupuoli kellistyy. Linkki youtubeen:

Don Drapers Guide - Saturday Night Live - YouTube
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Moni nainen haluaa että on olemassa mies, jonka voisi viedä vaikka puolitutun tupareihin, mutta se ei vielä tarkoita mitään. Nämä jätkät ovat kuin maksuttomia eskortteja, ns. varakavereita. Niillä kun monesti on hyvä käytös jne. Jos ketään muuta ei keksi, pyytävät naiset tällaisen jätkän mukaan vaikka shoppailemaan. Mä vielä erikseen kysyin että voinko käyttää nimeä tossukka, niin nainen naurahti ja sanoi, että just niitähän ne on. Kuulemma niissä jätkissä ei ole mitään haastetta.

Naiset eivät kovinkaan helposti suostuisi sellaiseen juttuun.

Ovatkohan nämä jotkut jatkiksen tyypit niitä?

Mitäs pahaa siinä on, että on naiskavereita? Jos joku nainen on mukava ja sen kanssa tulee hyvin juttuun niin miksi sen kanssa ei vois olla kaveri? Ois aika tylsää jos pitäs vaan aikaa viettää miesten kanssa ja naiset dumpata kavereista sen takia jos kyseisen naisen kanssa ei halua seksiä harrastaa tai olla yhdessä.
 

dorka

Jäsen
Mitäs pahaa siinä on, että on naiskavereita? Jos joku nainen on mukava ja sen kanssa tulee hyvin juttuun niin miksi sen kanssa ei vois olla kaveri? Ois aika tylsää jos pitäs vaan aikaa viettää miesten kanssa ja naiset dumpata kavereista sen takia jos kyseisen naisen kanssa ei halua seksiä harrastaa tai olla yhdessä.

Tämä. Mitäs pahaa niissä naiskavereissa on?

Pidin tuon pari viikkoa sitten loppuneen suhteeni aikana melko läheistäkin suhdetta moneen naisystävääni. Sitten eron sattuessa ei tarvinnut kuin valita niistä parhaat päältä, jauhaa vähän henkeviä ja nussia rajusti. Helpotti ihan kivasti eron tuomaa ahdistusta.

Muutenkin niiden naiskavereiden kanssa on aivan älyttömän helppoa puhua omista tunteista yms skeidasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs pahaa siinä on, että on naiskavereita?

No ei silleen mitään, mutta mä en viitsisi suostua sellaiseen mitä tuossa tarkoitin. Siis sellaiseksi naisia miellyttäväksi tossukaksi. Ja ehkä mä en vaan ole ihan samalla aaltopituudella naisten kanssa tai jotain, mutta mun mielestä aika moni niistä on kiltisti sanottuna melko yksinkertaisia. Tunteilevatkin jostain täysin turhista jutuista jne. Kyllä varmaan kaikki tiedätte mitä mä tarkoitan. Kannattaa esimerkiksi kuunnella miten joku nainen puhuu puhelimessa jonkun naispuolisen kaverin kanssa. Miehet sanovat miten asiat on ja sillä sipuli.

Ne pari naista, joiden kanssa mä oon paremmin tullut toimeen, ovat olleet hieman ehkä sellaisia "poikatyttöjä".

Tietenkin iän myötä naisilla hieman katoaa noita ärsyttäviä piirteitä, mutta hitto kun se niiden ulkonäkö silloin rupsahtaa.

Muutenkin niiden naiskavereiden kanssa on aivan älyttömän helppoa puhua omista tunteista yms skeidasta.
Kyllä miehillekin voi sanoa että nyt on kylmä tai nyt on nälkä tai nyt vähän väsyttää. Vai onko sulla sellaisia tunteita kuin jollakin BB-Nikolla?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitäs pahaa niissä naiskavereissa on?

Se muuttaa sitä touhua kuitenkin sen verran varsinkin jossain mökillä ja muuta. Usein sitä on mielummin ilman. Tai sitten, jos porukalla menee peliin ja siellä onkin yksi nainen mikä ei pelistä edes niin välitä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
...naiskavereiden kanssa on aivan älyttömän helppoa puhua omista tunteista yms skeidasta.
Ja ehkä mä en vaan ole ihan samalla aaltopituudella naisten kanssa tai jotain, mutta mun mielestä aika moni niistä on kiltisti sanottuna melko yksinkertaisia.
On kullin pituutta ja on aaltopituutta.

Olen siitä erikoinen mies, että pieksen useimmat naiset verbaalisesti. Vähän niinku kädetön ja jalaton Tauski. Tarkoittaa samalla sitä, että keskustelu miesten kanssa on usein aikamoista tuskaa, jos on kyse esim. ihmissuhdekeskusteluista. Suurin osa meikäläisistä, kaksilahkeisista, on ihan helvetin huonoja sillä saralla. Tunneäly ja empatiakyky loistavat poissaolollaan. Plus vielä se, että joidenkin on pakko yrittää olla niin saatanan äijää, että sääliksi käy.

Naisten kanssa keskustelu on yleensä paljon vaivattomampaa kuin miesten. Naisille ei tarvitse vääntää rautalangasta niin monia asioita, he ymmärtävät enemmän eleistä, ilmeistä, äänenpainoista. Helkutin moni mies on vastaavassa tilanteessa aivan pihalla. Riippuu tietenkin aina puheenaiheista, mutta noin yleisesti ottaen asia on näin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Suurin osa meikäläisistä, kaksilahkeisista, on ihan helvetin huonoja sillä saralla. Tunneäly ja empatiakyky loistavat poissaolollaan. Plus vielä se, että joidenkin on pakko yrittää olla niin saatanan äijää, että sääliksi käy.

Totta. Lähipiirissä on pari tapausta, jotka ovat juuri tällaisia. Ovat niin äijää, että oksat pois. Sitten, kun ovat itse jätettyinä jne. niin ruikuttavat minkä ehtivät. Toki ihan ymmärrettävää, että sitten ollaan maassa, mutta joku tuossa yhtälössä ihmetyttää aina.

Naisten kanssa keskustelu on yleensä paljon vaivattomampaa kuin miesten. Naisille ei tarvitse vääntää rautalangasta niin monia asioita, he ymmärtävät enemmän eleistä, ilmeistä, äänenpainoista. Helkutin moni mies on vastaavassa tilanteessa aivan pihalla. Riippuu tietenkin aina puheenaiheista, mutta noin yleisesti ottaen asia on näin.

Tämä. Tämä on se seikka miksi juttelen henkeviä nimenomaan naispuoleisten ystävieni kanssa. Suurimmasta osasta miehistä vain ei ole siihen. Kuvailemallasi tavalla ovat aivan pihalla joistain jutuista. Naisille pystyy puhumaan oikeastaan ihan kaikesta ja oli keskustelun aihe mikä tahansa, niin siitä saa lähes aina syvällistä ja miellyttävää. Toki ei aina, mutta useimmiten.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kunnioittakaa Gaussin käyrää. Unohtakaa turhat mustavalkoiset asetelmat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Tarkoittaa samalla sitä, että keskustelu miesten kanssa on usein aikamoista tuskaa, jos on kyse esim. ihmissuhdekeskusteluista. Suurin osa meikäläisistä, kaksilahkeisista, on ihan helvetin huonoja sillä saralla...

Naisten kanssa keskustelu on yleensä paljon vaivattomampaa kuin miesten...

"Siis iik. Mä sanoin twitterissä Pertsalle moi, mutta se ei vastannu mitään. Apua, mitähän se nyt ajattelee musta. Siis mulla on pikkurilli pystyssä. Sit Jartsa sanoi mulle tsau, mut mä laitoinkin sille vaan hymiön. Siis iik, apua. Tykkääköhän se musta vai ei. Tykkäänköhän mä yhest Jormast vai en. Voi ei mun kynsi meinaa lohjeta. Hei daa."

Onneksi musta ei tullut tuollaista. Siis luojan kiitos. Mä en edes teininä mietiskellyt mitään tuollaisia ihmissuhdejuttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös