Naisasiat

  • 7 487 334
  • 26 542

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Tinderissä normimiehelle (eli ei alphauros) paras taktiikka lienee vetää joka kuva oikealle ja sit katsoa ketkä tykkää takaisin. Ulkonäköönhän tuo perustuu. Viikon tuon kanssa taistellut ja pelasin äsken näköjään sen läpi. 7 matchia ja 2 treffit ollut. Ja kyllä, olen läski. Tässähän vanhakin vertyy kun treffiseuran saanti tehty noin helpoksi.. Tätä ennen 3 vuotta (!!!) ihan kuivilla. Kiitos rakas tekninen kehitys, kerrankin ohjelma joka oikeasti toimii tarkoitukseensa! Ja ikää on reilusti yli 30, naiset on olleet 19-26 jotka on matchanneet.
 
Viimeksi muokattu:

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Koko teksti.

Koko teksti.

Kiitos vinkeistä ja mielipiteistä molemmille. Tuo välimatka ei tosiaan ole itselleni mikään erityisen suuri ongelma, koska juna kulkee ja autolla pääsee, ja olin huolissani ainoastaan tuosta tutustumisvaiheesta.

No eipä siinä, tänään sain sitten viimein varmistettua, että tällä naisella on poikaystävä. En kysynyt suoraan, mutta kyselin vappusuunnitelmista ja siinähän se asia varmistui. Vähän tosin huono omatunto, kun jatkoin keskustelua vielä usean tunnin ajan tämän jälkeenkin, mutta eipä tuossa nyt mitään typerää tullut sanottua. Ensi kerralla sitten parempi tuuri, vaikka toki nyt vähän ketuttaa. Sen verran paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ja muutenkin todella mukava nainen kyseessä. Katsotaan, jos löytäisin ensi kerralla naisen vapailta markkinoilta.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tinderissä normimiehelle (eli ei alphauros) paras taktiikka lienee vetää joka kuva oikealle ja sit katsoa ketkä tykkää takaisin. Ulkonäköönhän tuo perustuu. Viikon tuon kanssa taistellut ja pelasin äsken näköjään sen läpi. 7 matchia ja 2 treffit ollut. Ja kyllä, olen läski. Tässähän vanhakin vertyy kun treffiseuran saanti tehty noin helpoksi.. Tätä ennen 3 vuotta (!!!) ihan kuivilla. Kiitos rakas tekninen kehitys, kerrankin ohjelma joka oikeasti toimii tarkoitukseensa! Ja ikää on reilusti yli 30, naiset on olleet 19-26 jotka on matchanneet.
Nimenomaan ainoa taktiikka tinderissä on vetää, jos ei kaikki, niin ainakin ne kaikki alle satakiloiset muijat oikealle. Ja jos tarve on pelkästään päästä panemaan, niin rupeaa juttelemaan niille keskivertomuijille. Niillähän se tilanne on luultavasti ihan sama, eli kullia on yksinkertaisesti saatava. Ei nekään siinä tilanteessa rupea nirsoilemaan. Mulla oli kerran niin kova hinku pukille, että panin kaksi kertaa mun kokoista muijaa, mikä kokemuksena olikin ihan kiva.
Nämä ovat vaan siitä pahoja, että kuvittelevat sen yhden kerran johtavan johonkin suurempaan, eli suositus on heti ekan kerran jälkeen sanoa veni, vidi, vici ja näkemiin. Ei tietenkään liian tökerösti, ihmisiähän tässä kaikki ollaan.


Itsehän olen 22-vuotias. Ikähaarukka mitä tuonne olen laittanut taitaa olla 23-40, sillä suvussa on kyllä mature fetissiä ollut. Parin 30-vuotiaan naisen kanssa olen jubaillut, ja ihan samalla tavalla ne kehuvat ulkonäköä, eikä odota mitään runollista vuodatusta. Rohkeasti vaan härkää sarvista. Hyvää seksiä ei korvaa mikään.

PS: Täällä kun kuitenkin on myös rietasta porukkaa, niin mun toistaiseksi ainut tinderfuck otti lastit suuhun.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
PS: Täällä kun kuitenkin on myös rietasta porukkaa, niin mun toistaiseksi ainut tinderfuck otti lastit suuhun.
Tälle ei voi muuta kuin näyttää peukkua. Hyvin hoidettu asiat!

Kiitos muutenkin kokemuksien jakamisesta tuon sovelluksen suhteen. Pakkohan se on kokeilla, koska ainahan pillu kelpaa ja poskihoidot myös. En ole ihan liian ronkeli.

Melkein pitäisi joku oma ketju laittaa Tinderille pystyyn? Sopisikohan se vaikka tuonne pelialueelle? Porukka voisi listata vaikka millaiset tehot on tehneet Tinderissä. Vaikka hiukan jääkiekkotyyliin maalit ja syötöt? Maalit on luonnollisestikin pillunsaanti ja syötöt menee suuhun tietysti.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kokeilin eilen illalla tinderiä nähdäkseni, mistä täällä kohistaan. Selasin arviolta satakunta kuvaa, joista 4-5 taisi miellyttää silmää. Niistä matcheja kolme. Kai tuo tosiaan toimii, jos ei ole turhan ronkeli - kuten Ted Raikas tuossa yllä sanoo - ja todella haluaa etsiä seuraa netistä.

Carlosin paljastukseen liittyen tulee mieleen yksi naispuolinen kirjoittaja, joka on hylännyt palstan täysin.

Edit. Veikkaukseni meni vihkoon, mutta tinderiin ilmestyi eilisiltana tykkäämistäni neljäs match. Asiat eivät liity toisiinsa :)
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Voisiko ihan oikeasti Tinderille antaa oma ketjunsa? Itseäni ei moinen kiinnosta ei sitten millään. Moni oikeasti järkevä juttu hukkuu nyt tähän huttuun..
 

Eikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Miami Heat, Manchester United
Tuota noin, eräs tyttö on askarruttanut tässä viime aikoina taas mieltäni. Ja sanon taas, koska tilanne ei ole mitenkään uusi. Kerronpa tähän alkuun vähän historiaa tilanteesta.

Tutustuin koulussa yhteen miellyttävään tyttöön, jonka kanssa oli helppoa keskustella. Pikkuhiljaa huomasin todella ihastuneeni tähän, mikä ei ole kovin yleistä itselläni. Minulla on kyllä paljon kavereita, mutta oikeastaan kaikki ovat poikia ja olen sitten naisten seurassa melko ujo kaveri. Jatkoin tämän tytön kanssa juttelemista jo liki päivittäin ja tuntui, että hänkin viihtyi seurassani. Varmaan parin kuukauden ajan teki mieli pyytää häntä virallisille treffeille, mutta en kehdannut. Lopulta kun sain asian sanottua, hän sanoi käyneensä juuri erään toisen pojan kanssa treffeillä. Tästä asiasta on siis jo vuosi aikaa.

Noh, päätin sitten asian olla ja unohdin koko asian. Suhteellisen nopeasti sain tämän ihastumisen laantumaan.

Nyt kuitenkin olen huomannut vanhojen tunteiden palanneen takaisin. Olen 99% varma, ettei hänellä nyt olisi ketään muuta. Hyvissä väleissä olemme olleet koko tämän ajan. Siksipä en tiedä mitä tehdä nyt. Järki sanoo unohtavan asian kokonaan ja siirtyvän eteenpäin, mutta toisaalta en saa ajatuksia pois koko asiasta...

Pitäisikö minun yrittää vielä, vaikka olen jo ajat sitten niin kertaalleen tehnyt? Olisiko se vain epätoivoista ja säälittävää. Vai onko järkevintä vain jättää asia kokonaan taakse? Mielipiteitä olisi kiva kuulla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Pitäisikö minun yrittää vielä, vaikka olen jo ajat sitten niin kertaalleen tehnyt? Olisiko se vain epätoivoista ja säälittävää. Vai onko järkevintä vain jättää asia kokonaan taakse? Mielipiteitä olisi kiva kuulla.

Minun mielestäni epätoivoista ja säälittävää on paremminkin kieriskellä tuossa epätietoisuudessa uskaltamatta kertoa omista tunteistaan kiinnostuksen kohteelle - siis tässä tapauksessa pyytää ensin vaikka treffeille.
Sen kun olet tehnyt, tiedät ihan tarkkaan, missä mennään ao. tytön suhteen, nyt vain turhaan arvailet ja pähkäilet.

Mites se taas menikään...
Viimeisillään olevat vanhukset tuskin koskaan surkuttelevat sitä, mitä tuli tehtyä, ainoastaan sitä, mitä ei tullut tehtyä...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö minun yrittää vielä, vaikka olen jo ajat sitten niin kertaalleen tehnyt? Olisiko se vain epätoivoista ja säälittävää. Vai onko järkevintä vain jättää asia kokonaan taakse? Mielipiteitä olisi kiva kuulla.

Uudelleen yrittäminen voi olla epätoivoista ja säälittävää ja voisi olla järkevintä jättää asia kokonaan taakse. Lemmentouhuissa järjellä ei kuitenkaan välttämättä ole aina sijaa eikä säälittävinkin yritys saattaa joskus johtaa toivottuun lopputulokseen. Eli anna mennä vaan. Enempää et voi hävitä kuin häviät jättämällä asian sikseen.

Ylipäätään sellaisella tyhmyyteen asti viedyllä vilpittömyydellä on liian vähän sijaa nykymaailmassa. Aina pitäisi muka olla joku ironinen käänne, jolla tilanteen saa pelastettua ja sitten voi olla niin kuin ei olisi tosissaan ollutkaan. Ja juuri siksi vilpittömät miehet ovat vahvoilla, jos kohta ottavat myös helposti siipeensä.
 

Carlos

Jäsen
Pitäisikö minun yrittää vielä, vaikka olen jo ajat sitten niin kertaalleen tehnyt? Olisiko se vain epätoivoista ja säälittävää. Vai onko järkevintä vain jättää asia kokonaan taakse? Mielipiteitä olisi kiva kuulla.

Niin kurjalta ja kipeältä taas kerran kuin tuntuukin, niin unohda koko juttu. Sinä olet tehnyt aloitteen, nainen torjui sen jollain epämääräisellä verukkeella, joten jos tilanne muuttuu on hänen tehtävä aloite. Plain & simple.

Vaikka sitä miehenä aina haluaa uskoa, toivoa ja ajatella että "jos en vaan ole ymmärtänyt vihjettä", niin asia ei ole näin. Jos nainen on kiinnostunut, niin hän tulee tekemään sen täysin kristallinkirkkaan selväksi. Nainen voi hyvin jutella pitkään ja hartaasti ja tunteikkaasti (ja usein/päivittäin) miehen kanssa vaikka tuntikaupalla, mutta se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että olet saanut sen pahamaineisen kaverikortin. Muussa tapauksessa hän olisi jo ottanut molosi käteensä. Taas kerran ikävää mutta totta.

Sorry, joku toinen mato koukkuun välillä, ja unohda tämä täti. Tai jos se auttaa niin voit fantasioida hänestä iltaisin nukkumaan mennessä, mutta sen pitää tapahtua vain pääsi sisällä. Myös silloin kun olet humalassa ja kännykkä kädessä.

Muussa tapauksessa huomaat olevasi semmoinen nolo/säälittävä ruinaaja, joka ei tule ikinä saamaan ketään naista. Mutta kaikkien naisten mielestä olet tosi mukava tyyppi, suorastaan mahtava kaveri. Semmoinen joka kutsutaan sitten häihin vaikka autokuskiksi, tai isän puuttuessa vaikka saattamaan morsian alttarille, sen alfauroksen omeganaaraaksi! Hienoa, eikö?

Ihan sama pätee esim. työpaikalla. Jos yllättäen unelmaduunisi "Vice President of fucking everything" (osittainen copyright TQoFE) vapautuu, niin ihan turha kuvitella että sinua siihen rooliin harkitaan jossain salaa seinän takana. Jos näin on, niin sinulle tehdään se 100% selväksi. Jos ei tehdä, niin ei harkita. Ja jos olet max yhden kerran sitä kysynyt, niin asian edelleen ruinaaminen ei auta, päinvastoin.

Fogetöaböytit. Maailma on täynnä naisia, keskimäärin miehen elämässä tulee n. kahden vuoden välein vastaan joku daami joka saa seisahtumaan, sanan monessakin merkityksessä. Kyllä niistä joku natsaa kohdalle. Tärkeintä on pysyä liikkeessä elämässään in general, eikä jäädä jumittamaan sen yhden oven taakse.

Tärkein viesti kaikille miehille; säilyttäkää omanarvontuntonne, vaalikaa sitä, huolehtikaa siitä. Se on itsetunnon tärkein osa, ja ilman sitä on naista ihan helvetin vaikeaa saada. Edes xx EUR/h. Sanoo meikkimainos mitä tahansa, mutta SINÄ olet sen arvoinen, ja kukaan nainen ei ole sen menettämisen arvoinen.

Ja se ettei naista tunnu löytyvän, tarkoittaa vain sitä että sopivaa ei ole tullut vastaan. Miksi vongata loputtomiin jotain tavis BMW 320:tä joita kaupunki on pullollaan ja joka ei sinun tarpeisiin vaan sovi, jos oikeasti tarvitset jotain ihan muuta, tyyliin Dodge RAM Power Wagonin? Siinä on mahtava vehje semmoista tarvitsevalle, mutta niitä on liikkeellä ihan helvetin vähän, sen löytymistä kannattaakin odottaa. Sen sijaan sen Bemari 320:n kanssa pääsisi vaan itku, vaikka niitä onkin joka ruudussa 2kpl. Niiden kuskit on jotain liimalettisiä turkkilaisen gigolon näköisiä, jos ovat peleihinsä tyytyväisiä niin olkoot, sinun ei tarvitse semmoista haluta kun et sillä mitään tee.

Ja taas normaali disclaimer; tämä neuvo ei ole absoluuttinen totuus, voin olla väärässä, voin olla oikeassa, voin olla jotain siltä väliltä. Päätös on sinun ja vain sinun.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Nämä ovat vaan siitä pahoja, että kuvittelevat sen yhden kerran johtavan johonkin suurempaan, eli suositus on heti ekan kerran jälkeen sanoa veni, vidi, vici ja näkemiin. Ei tietenkään liian tökerösti, ihmisiähän tässä kaikki ollaan.

Itellä hakusessa mielellään ihan vakisuhde, joten tuo on itselle enempi plussa kun miinus. Valkkaan vaan niistä takaisintykkääjistä ne itseä miellyttävät. Sen on kyllä huomannut näin vanhemmiten että "luonne on tärkeintä" -mantra ei todellakaan ole ihan paskanjauhamista. Vaikka pitäähän naisen miellyttää silmää ainakin jollain konstilla.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Pitäisikö minun yrittää vielä, vaikka olen jo ajat sitten niin kertaalleen tehnyt? Olisiko se vain epätoivoista ja säälittävää. Vai onko järkevintä vain jättää asia kokonaan taakse? Mielipiteitä olisi kiva kuulla.

Ei pidä. Kyseinen nainen tietää että olet kiinnostunut eikä ole mitenkään ilmeisesti ilmaissut takaisin kiinnostusta, joten unohda suoraan sanoen koko juttu. Itse joskus aikoinaan olin tuollaisessa löysässä hirressä ja se opetti paljon - nainen kyllä kertoo jos on kiinnostunut sinusta oikeasti.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei pidä. Kyseinen nainen tietää että olet kiinnostunut eikä ole mitenkään ilmeisesti ilmaissut takaisin kiinnostusta, joten unohda suoraan sanoen koko juttu. Itse joskus aikoinaan olin tuollaisessa löysässä hirressä ja se opetti paljon - nainen kyllä kertoo jos on kiinnostunut sinusta oikeasti.

Ei välttämättä kerro. Samalla tavalla kuin täällä olevista jutuista voidaan huomata, että miehetkään eivät välttämättä kerro, niin ihan samalla tavalla kuulkaas ne naiset empivät ja ujostelevat.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Joo kyllähän sitä on tullut painettua erästä jatkoajan nimimerkkiä useampaankin kertaan. Tosin jatkoajan jäsenyys tuli ilmi vasta jälkeenpäin.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ei välttämättä kerro. Samalla tavalla kuin täällä olevista jutuista voidaan huomata, että miehetkään eivät välttämättä kerro, niin ihan samalla tavalla kuulkaas ne naiset empivät ja ujostelevat.


No, voihan sitä uudemman kerran sanoa. Sillähän se viimestään selviää. Mutta tuota kierrettä voi jatkaa lähestymiskieltoon asti.
 

Carlos

Jäsen
No onhan tuon naisenkin osalta tilanne muuttunut, jos viime kerralla oli just joku treffailu menossa. Kyllä nyt kerran vielä kannattaa yrittää.

Tai sitten tilanne naisen kannalta ei ole muuttunut, häntä ei edelleenkään kiinnosta. Kuten ei kiinnostanut sillä edellisellä kerralla, jolloin on oli "juuri" käynyt treffeillä jonkun näkymättömän Matiaksen kanssa. Josta hän ei uskonut tulevan mitään, mutta olisi kuitenkin tyhmää olla vielä yrittämättä, tiedäthänsä, eiksniin.

Ja jos tuosta kerrasta on kulunut vasta vuosi, niin ihan satavarmasti nainen sen muistaa vielä, niin hyvin ettei siitä tarvitse häntä "muistuttaa". Todennäköisemmin nainen miettii joka päivä että "älä vittu taas kysy mua treffeille kun mua ei vaan kiinnosta ja se on vaan niin tukalaa siinä sitten kierrellä ja kaarrella ja keksiä jotain tekosyytä miksi ei nyt käy ilman että liikaa loukkaan sun tunteita."

Kokonaan eri asia voisi olla jos ei olisi koskaan kysynyt.

Ja naiset eivät todellakaan emmi ja ujostele samalla tavalla kuin miehet, johtuen siitä että naisilla tärppää 95% kerroista kun kysyy miestä. Miehillä keskimäärin 5%. Joista smooth-gigoloilla tärppää ehkä 20%, ja sitten peräkammarin pojilla tärppää ehkä 0,5%.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jos tuosta kerrasta on kulunut vasta vuosi, niin ihan satavarmasti nainen sen muistaa vielä, niin hyvin ettei siitä tarvitse häntä "muistuttaa". Todennäköisemmin nainen miettii joka päivä että "älä vittu taas kysy mua treffeille kun mua ei vaan kiinnosta ja se on vaan niin tukalaa siinä sitten kierrellä ja kaarrella ja keksiä jotain tekosyytä miksi ei nyt käy ilman että liikaa loukkaan sun tunteita."

Toisaalta monesti on ihan hauskaa heittäytyä tyhmäksi ja yrittää saada ihmisiä sanomaan suoraan sellaisia asioita, jotka mieluummin hoidettaisiin kierrellen ja kaarrellen. Naiselle on tietysti vaivaannuttavaa keksiä tekosyitä ja sellaisen kiemurtelun seuraaminen on parhaimmillaan erittäinkin nautinnollista. Mielessään voi tietysti luopua koko ajatuksesta, mutta aina voi kysyä eikä terveen miehen itsetunto nyt yksistä tai kaksista pakeista romutu. Jos haluaa hommasta vielä hauskempaa, voi kysymisen tehdä niin, että paikalla on muitakin.

Noin ylipäätään vähemmän saa se, joka vähemmän pyytää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muijan kanssa tuli juteltua jatkoaikalaisten kaverikorteista. Mä kun en ole koskaan sellaista saanut. Miksi olisin? En mä halua ajautua sellaisiin tilanteisiin, missä kaverikortin voisi saada. Sitä joko panee tai ei pane, alkaa seurustelemaan tai ei ala. Ja jos ei saa pillua, niin joko ei tullut ehdotettua tai sitten nainen ei suostunut. Ja sillä sipuli.

Mä kuulemma en ole yhtään sellainen, joka voisi kaverikortin saada. Ei kuulemma tullut yllätyksenä kun aloin koskettelemaan.

Moni nainen haluaa että on olemassa mies, jonka voisi viedä vaikka puolitutun tupareihin, mutta se ei vielä tarkoita mitään. Nämä jätkät ovat kuin maksuttomia eskortteja, ns. varakavereita. Niillä kun monesti on hyvä käytös jne. Jos ketään muuta ei keksi, pyytävät naiset tällaisen jätkän mukaan vaikka shoppailemaan. Mä vielä erikseen kysyin että voinko käyttää nimeä tossukka, niin nainen naurahti ja sanoi, että just niitähän ne on. Kuulemma niissä jätkissä ei ole mitään haastetta.

Naiset eivät kovinkaan helposti suostuisi sellaiseen juttuun.

Ovatkohan nämä jotkut jatkiksen tyypit niitä?
 

Carlos

Jäsen
Kuulemma niissä jätkissä ei ole mitään haastetta.

Heh, kiitoksia tutkimuksen tekemisestä, valaisee asiaa hienosti. Ja tähän lainaamaani osuuteen kai se kaikki kiteytyy, jos joku on liian helppo saada, ei se ole enää kiinnostava = kaverina voi pitää muttei muuta. Kaikki haluaa saada sen saaliin mihin nipin napin omat rahkeet riittää, ei enempää eikä todellakaan vähempää.

Ei ole muuten itselle tullut koskaan mieleen, mutta ehdottamasi tapa on loistava keino välttää kaverikortti. Suht. varhaisessa vaiheessa kysytty "mennäänkö panemaan" varmistaa sen että kaverikortti ei vilahda, on vastaus sitten kyllä tai ei. Nerokasta. :-)

Mutta noin muuten, "muija"? Etkö juuri julistanut täällä että et jaksa mitään suhteita? Vai oliko kyseessä ennemmin "yks vaan muija"?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aaa, noh, meitä on moneksi. Itse koen tilanteen kaikkea muuta kuin nautinnolliseksi. Yleensä lähden kävelemään ja tuumaan että jos on noin vaikeaa niin anna olla.

Tämä liittyy kaikkiin muihinkin elämän osa-alueisiin. Selvään kysymykseen pitää pystyä antamaan suora vastaus ja jos sellaista ei tule, niin kysyn uudestaan, vaikka tietäisinkin vastauksen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta noin muuten, "muija"? Etkö juuri julistanut täällä että et jaksa mitään suhteita? Vai oliko kyseessä ennemmin "yks vaan muija"?
Heh. Älä edes kysy.

Joo en mä vakavasti halua sitoutua, toisin sanoen jumiutua yhteen ja samaan. Sehän olisi vähän kuin joka päivä söisi samaa ruokaa. Siis miettikää. Maanantaina makaronilaatikkoa, tiistaina makaronilaatikkoa, keskiviikkona makaronilaatikkoa, torstaina makaronilaatikkoa jne. Maanantaina yhtä blondia, tiistaina taas samaa, keskiviikkona edelleen sitä yhtä ja samaa, torstaina vittu mikään ei muutu jne. Maailma on täynnä naisia, toinen toistaan seksikkäämpiä, kuten maailma on täynnä toinen toistaan parempia ruokiakin. Ja muutenkin vaihtelu virkistää. Mutta entä jos katsoisi telkkarista aina vaan samaa ohjelmaa? Hitsi kun kakkoselta tulis Eastwoodin leffa, mutta en katso. Mä katselen vain Bumtsibumia. Hitsi kun tuolla on hyvännäköinen nainen, mutta ei. Mä vetelen vaan sitä yhtä ja samaa vaikka kuinka kyllästyttää. Hamaan loppuun asti vaikka mieli tietenkin tekis muitakin. Tyydyn vähään, en suostu ottamaan enempää nautintoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös