Naisasiat

  • 7 487 123
  • 26 542

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Siis toimiiko tuo nyt ihan oikeasti noin mitä tässä kovaa väitetään? Eli rohkeasti viestiä laittamalla mukavaa seuraa löytää alta aikayksikön. Vähän epäilen.

Itse latasin tuon sovelluksen luuriini ihan testimielessä. Muutama kaveri kertoi löytäneensä vakavempaakin seuraa, mutta muutamalla oli sitten mielessä vaan yhden yön seikkailut. Ilmeisesti kumpaankin oli sitten heidän kohdallaan löytynyt.

Parisen viikkoa olen tuolla ollut ja matcheja nyt on varmaan jo reippaasti yli sata, en ole oikein enää jaksanut niitä laskeskella. Välillä kun niitä tulee päivässä joku 20 ja joskus ei mitään. Itse olen vähän laiska alottamaan keskusteluja. Muutaman kerran olen pistänyt jotain viestiä mutta hiipuminen on tapahtunut siinä kohtaan kun olen tehnyt selväksi etten ole pelkän panoseuran tarpeessa.
Yhden olen tavannut sieltä, mutten usko että tästä sen ihmeempiä kehittyy. Liian vahvasti pallo miehiä ;)

Aluksi tuon käyttö oli kyllä mielenkiintoisempaa, nyt tuntuu vähän puulta painella jatkuvasti sitä rastia tai sydäntä. Jos kyseisen ohjelman olisi jotenkin tarkoitus hivellä itsetuntoa niin sitä ei ole kyllä tapahtunut. Ei sillä, ihan hyvännäköisiä miehiä on sitä sydäntä painanut, mut osan kuvista paistaa noin sadan kilometrin päähän että tietävät tämän enemmän kuin hyvin.

En tiedä kuinka moni miehistä tuolla edes mahtaa etsiä mitään muuta kuin yhden illan huumaa, et ehkä etsin vähän niinkuin neulaa heinäsuovasta - mut katsellaan nyt vähän aikaa vielä :)
 

ipaz

Jäsen
Ei vain tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Mutta noinhan se Tinder naisilla toimii. Tämä kolmekymppinen kaverini jakeli sydämiä melko lavealla kaavalla, eikä orjallisesti hyväksynyt vaan juuri niitä jotka silmää miellytti. Hän mainitsi joskus että ekan kahden kuukauden jälkeen oli reilusti yli 200 osumaa ja näistä oli viestitellyt ehkä 20 kanssa. Joskus aloitti itse keskustelun ja joskus likat pisti viestiä. Pääasiassa kun nainen aloitti keskustelun, niin seksi tuli asialistalle juurikin naisen toimesta ja vielä ekalla chattikerralla. Ei kai siinä paljoa viitsi peruttelemaankaan alkaa kun miellyttävän näköinen mimmi haluaa jumpata. Kaveri on kyllä hyvässä kunnossa ja varmasti miellyttää naisten silmää, joten ottaa siitä kyllä kaiken irti pitkän seurustelun päätyttyä.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Mutta noinhan se Tinder naisilla toimii. Tämä kolmekymppinen kaverini jakeli sydämiä melko lavealla kaavalla, eikä orjallisesti hyväksynyt vaan juuri niitä jotka silmää miellytti.

No jos nyt oikeasti haluaisi keräillä noita matcheja niin kyllä niitä helposti saisi monia satoja, mutta mikä pointti siinä sitten olisi. Itse olen kyllä aika tiukalla rajalla sydämiä jaellut ja lähinnä vain niille joita oikeasti voisin olla valmis tapaamaan. Mut tiedän kyllä tosiaan monia jotka vaan silmittömästi matchailee.

Pernaveikko, eipä noiden osumien takia kannata itkeä eikä nauraa :D Okei ehkä voi olla hivenen parempi mahdollisuus että joku kiinnostava ihminen osuu kohdalle, kun on enemmän matcheja. Mut omassa tapauksessani pidän tätä kyllä aika epätodennäköisenä...
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Ollaan kaverin kanssa todettu, että tuo Tinder on toimivin alle 30 ikäryhmälle.

Jes!! En siis hävinnytkään mitään, kun parasta ennen päiväys on tuon mukaan mennyt. Olen hilpeydellä seurannut kaverin matalalentoa tuon Tinderin kanssa ja miettinyt, että miten mahtaisi toimia itsellä. Eipä ole nyt enää saumaa, eikä sellaista haluakaan testailla kun on onnellisesti naimisissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kolmekymppinen työkaverini on tuolta löytänyt pillua aika reilustikin. Eikä siis kyse ole mistään adoniksesta vaan ihan tavallisen näköisestä kaverista, jolla on kyllä huikeat puhelahjat mutta tuollahan ne eivät päde.
Työkaverisi, taviksen näköinen jantteri, jolla huikeat puhelahjat, on kertonut saaneensa pillua Tinderistä aika reilustikin. Ettei vain olisi niin, että puhelahjojensa avulla on hiukan suurennellut niitä pillumääriä.

Itse olen kyllä aika tiukalla rajalla sydämiä jaellut ja lähinnä vain niille joita oikeasti voisin olla valmis tapaamaan.
En ole tuota sovellusta kokeillut (enkä kokeile, koska liian vanha, ruma ja varattu), mutta onhan se ilmeisen sööttiä jaella jotain pumppuja ympäriinsä. Tosin vaikuttaa siltä, että sovelluksen tekijöiden pitäisi lisätä sinne sellainen kirkkovene-symboli tms. pimperoa kuvaava juttu, jota jaella. Ettei mene sydän ja seksi sekaisin keskenään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielenkiinnosta ajattelin, että voisi tuota sovellusta kokeilla. Ei siinä kai mitään menetäkään, paitsi ehkä aikaansa. En ole sellainen supliikkimies arkielämässä, niin että naisiin harvemmin tulee tutustuttua sitä kautta. Lähes poikkeuksetta internetin on tarvinnut siihen yhdistäjäksi.

Sitä vaan mietin, että näkyykö tuo Tinderin käyttö Facebookissa jotenkin? En nyt välttämättä halua mainostaa ihan joka iikalle ja iitalle, että "höhhöh Raikkaan Tedi (nimi muutettu) tällästä sovellusta kokeilee." Siinä nyt sinänsä mitään noloa ole, mutta en nyt jaksa mitään ylimääräisiä kommentteja ja kyselyjä. Etenkään sukulaisilta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin vanhempana valtiomiehenä on ehtinyt kokeilemaan kaikenlaista ja hei, olen jopa saanut pesää teksti-tv:n senssipalstalta löytyneeltä mimmiltä. Oliko meitä muita?

Sitä vaan, kun joskus seuraa haettiin lehtien sivuilla, niin moniko löysi kaipaamaansa seksiseuraa? Sittemmin siirryttiin internetin chatteihin, seuranhakusivustoille sekä vielä myöhemmin sosiaaliseen mediaan, tosin sosiaalisessa mediassa oletettavasti "heruttelu" jää vähemmälle, koska pelataan omalla nimellä ja naamalla. No kuitenkin, harvat löysivät chateista tai seuranhakupalstoilta panoseuraa, tai näin olen ainakin käsittänyt. Onko tämä Tinder siis joku päivitetty versio noista mainitsemistani ja onko ihan oikeasti niin, että sitä kautta peräkammarin poika saa pillua, kunhan on söpö hymy ja tiukka vatsa? Ja oliko jopa niin, että sitä kautta ihan tavallisen näköiset jampatkin ovat löytäneet sänkyseuraa?

Kuulostaa uskomattomalta, jopa liian hyvältä ollakseen totta. Onko tuossa nähtävissä jokin suurempikin muutos naissukupuolen käyttäytymisessä, jos kerran hyvännäköiset mimmit hakevat omalla naamallaan panoseuraa netistä? On tainnut maailma muuttua aika paljon.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin vanhempana valtiomiehenä on ehtinyt kokeilemaan kaikenlaista ja hei, olen jopa saanut pesää teksti-tv:n senssipalstalta löytyneeltä mimmiltä. Oliko meitä muita?
No en teksti-tv:n kautta, mutta ainakin Irc-gallerian, Facebookin ja tässä nimeltämainitsemattoman deittipalstan kautta olen saanut pillua ja jopa myös Jatkoajan kautta jota ei nyt ehkä ihan todennäköisimpänä paikkana tuon suhteen pitäisi.

Eli eeei se nyt mahdotonta ole, mutta hiukan tuuria voi vaatia.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
No en teksti-tv:n kautta, mutta ainakin Irc-gallerian, Facebookin ja tässä nimeltämainitsemattoman deittipalstan kautta olen saanut pillua ja jopa myös Jatkoajan kautta jota ei nyt ehkä ihan todennäköisimpänä paikkana tuon suhteen pitäisi.

Jumalauta, nyt sitä nimimerkkiä kehiin, että ei tarvitse arvuutella!
 

Carlos

Jäsen
No en teksti-tv:n kautta, mutta ainakin Irc-gallerian, Facebookin ja tässä nimeltämainitsemattoman deittipalstan kautta olen saanut pillua ja jopa myös Jatkoajan kautta jota ei nyt ehkä ihan todennäköisimpänä paikkana tuon suhteen pitäisi.

Heh, samaten täällä "listalle" on päässyt Jatkoaika, kuin myös IS:n uutiskommentit! Mitään seksiseuraa-palveluja en ole koskaan käyttänyt. Nojoo, joskus about 15v. sitten oli joku tekstiviestiviritys jonka kautta yritin, mutta se olikin sitten ihan vaan rahastusta. Joka ilmeni siten että kaikki "kohteet" vastasivat, treffitkin sovittiin, jotka sitten viime hetkellä peruttiin jollain tiesmillä ihme syyllä. Tyyliin "leikkasin leipäveitsellä sormeen ja nyt lääkärissä". Hyvä oppitunti, ei siinä mitään.

Tinderiä tai vastaavia en ole koskaan kokeillut, eikä tosiaan tarvetta. Samat perustelut kuin Cemetary Gatesilla, eli liian vanha+ruma+varattu. Lisäksi vaimo käyttää kaikki reservit mitä löytyy, että ei sitä oikein edes olisi mitä jakaa. :-)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näin vanhempana valtiomiehenä on ehtinyt kokeilemaan kaikenlaista ja hei, olen jopa saanut pesää teksti-tv:n senssipalstalta löytyneeltä mimmiltä. Oliko meitä muita?
Joo, minä myös. Ajelin sen vuoksi Oulusta Kemiin. Tästähän on jo jotain 13 vuotta aikaa. Kyllä sitä nuorena on ollut tyhmä. Pillun takia on ajanut yli 200 km autolla. Ja sitä paitsi se nainen oli kyllä kaukana kauniista, enhän minä sen kuvaa nähnyt ennen tapaamista. Sentään oli laiha, varmaan lähellä anoreksiaa. No, kai sitä nuorena panee vaikka linnunpönttöä jos panettaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lisäksi vaimo käyttää kaikki reservit mitä löytyy, että ei sitä oikein edes olisi mitä jakaa. :-)

Sama ja hyvä niin. Mutta onhan se nyt isommassa kuvassa vähintäänkin hienoa, jos "nuorisolle" on tuollainen palvelu käytössään. Nykynuoriso on ilmeisen sinut tuollaisen palvelun kanssa ja mikä hämmästyttävintä, se näyttää koskevan molempia sukupuolia. Mikäs siinä, antakaa palaa vaan.

No, kai sitä nuorena panee vaikka linnunpönttöä jos panettaa.

Hyvin sanottu, allekirjoitan. Oma "löytö" ei ollut kyllä anorektinen. Eikä kaunis. Eikä erityisen mukavakaan. Mutta sainpahan pillua, joten tavoite saavutettu.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sitä vaan mietin, että näkyykö tuo Tinderin käyttö Facebookissa jotenkin?

Ei näy millään tavalla. Niin lupaavat ja ovat lupauksensa pitäneet. Äkkiä voisi käyttäjät kadota, jos ei noin olisi.

Jumalauta, nyt sitä nimimerkkiä kehiin, että ei tarvitse arvuutella!

Erittäin ehdottoman sama. Eihän tuota olisi pitänyt kertoa, jos ei meinaa kertoa, koska ei niitä naisia kuitenkaan niin tuhansittain ole.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei näy millään tavalla. Niin lupaavat ja ovat lupauksensa pitäneet. Äkkiä voisi käyttäjät kadota, jos ei noin olisi.
Ok, hyvä. Täytyy testailla tässä kevään ja kesän mittaan. Lupaan tulla kertomaan jos olen saanut tuota kautta! =)

Erittäin ehdottoman sama. Eihän tuota olisi pitänyt kertoa, jos ei meinaa kertoa, koska ei niitä naisia kuitenkaan niin tuhansittain ole.
Sori, nimimerkkiä ei kyllä tipu, vaikka kuinka anelisitte. Joku roti se pitää olla anonyymiteetilläkin! Nih.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sori, nimimerkkiä ei kyllä tipu, vaikka kuinka anelisitte. Joku roti se pitää olla anonyymiteetilläkin! Nih.
Voisihan tästä joku osaavampi laittaa vaikka äänestyksen... Vaihtoehtoja kaksi: Olen/En ole antanut Ted Raikkaalle...

Kyllä se silläkin keinolla paljastuu...
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen haaste on "pitkä" välimatka. Ts. matkaa on noin 200km kotikaupunkiemme välillä, mikä on hieman ongelmallista tällä hetkellä, kun ei ole mitään varmuutta siitä onko nainen kiinnostunut. Toki sitten jos tästä tulee se "unelmien rakkaustarina", niin tuo välimatka ei enää ole ongelma, mutta tässä tutustumisvaiheessa se ainakin tuntuu siltä.
.

Itsellä oli exän kanssa siinä ns. ihastumisvaiheessa etäisyyttä 250 kilsaa, joten en mie ainakaan näe että se ois mikään isompi ongelma. Ainakin ne hetket toisen kanssa on sillon jotain spesiaalia kun opiskelijabudjetilla vetää rahat viikolla tiukille että pääsee junalla/autolla viikonlopuksi toisen luo. Tuli maanantaiaamuna 06:15 Joensuusta lähtevä juna kohtalaisen tutuksi tuon noin puolentoistavuoden aikana. Eli ihan täysin kannatan mukaan hyppäämistä, anna tunteiden viedä ja kato mitä siitä tulee, se voi olla se "vuosisadan rakkaustarina" tai sitten se ei oo, et siinä häviä juuri mitään.


Nämä lähisuhteet ovat sinällään helppoja, koska kumppania pääsee halutessaan näkemään vaikka samana päivänä.

Omalla kohdallani etäisyyttä oli aavistuksen vajaat 8000km, mutta eipä sekään mikään ylitsepääsemätön este ollut. Joku voisi sanoa, että suhde tulee kalliiksi pelkästään matkojen takia, mutta mitä sitten? Kaikilla suomalaisilla on kuitenkin halutessaan varaa matkustaa Aasiaan. Rahaa se vain on ja sitä saa aina lisää kun menee töihin.

Eli siis viime vuoden puolella tapasin ulkomailla mielenkiintoisen naisihmisen jonka kanssa vietin aikaa. Kiinnostus oli molemminpuoleista joskin hieman varovaista ja oma paluuni Suomeen osui juuri pahimpaan paikkaan. Ihastuminen oli selkeää mutta asioista ei oikein kunnolla ehditty puhua. Palasin Suomeen ja muutaman päivän jälkeen ostin lipun takaisin. Rahaa oli tilillä juuri tuon lipun verran ja samana päivänä etsin opiskelujen ohelle töitä jotka aloitinkin heti seuraavalla viikolla. Samaan aikaan viestittely tytön kanssa jatkui ja siitä oli muodostunut päivittäinen rutiini.

Tällä hetkellä olen reissun päällä ja nyt tuntuu siltä, että riskinotto ehdottomasti kannatti. Tällä hetkellä uskallan jo puhua tyttöystävästä ja parisuhteesta. Myös jatkosuunnitelmista ollaan puhuttu ja vielä erittäin valoisaan sävyynkin. Muija on kiinnostunut tulemaan Suomeen, eikä pelkästään "ois kiva nähdä" -sävyyn vaan hintoja, matkabudjettia ja tarkkoja päiviä ollaan yhdessä soviteltu. Vaikkei tästä daamista koskaan mitään vaimoa saisikaan, niin silti olen ollut tyytyväinen. En ole menettänyt mitään, paitsi rahaa (jolla ei ole merkitystä).
 

Carlos

Jäsen
Voisihan tästä joku osaavampi laittaa vaikka äänestyksen... Vaihtoehtoja kaksi: Olen/En ole antanut Ted Raikkaalle...

Kyllä se silläkin keinolla paljastuu...

No ainakin tässä omassa tapauksessani ei paljastuisi tällä metodilla, sillä kyseinen neitokainen on erittäin valitettavasti poistunut joukostamme.

Mutta ylipäätänsä sanoisin että nämä asiat pidettäköön saaneiden ja antaneiden välisenä. Ja samalla motivaationa kaikille halukkaille, ei koskaan tiedä millä oksalla se piru istuu.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä mun naisasiat on päin vittua. Ihan jees.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatkoajan kautta jota ei nyt ehkä ihan todennäköisimpänä paikkana tuon suhteen pitäisi
Heh, samaten täällä "listalle" on päässyt Jatkoaika

Lyhensin niin, että olennaisin tulee selväksi. Ootteko pojat puhunu keskenänne? Tuli vaan mieleen, että varmasti täältä jokunen napalanko löytyy, mutta että sama mimmi olisi täältä pokattu kahden eri kirjoittajan toimesta, siinä sitä olisi OHOSEKSIVAU!-efektiä riittämiin.

En siis väitä, että pojat olisivat samaa vakoa kyntäneet, kunhan spekuloin, koska kumpikaan ei herrasmiehenä kerro kenestä on kyse.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No onhan täällä Jatkoajassa miesenergia valloillaan, en yhtään ihmettele jos joku nainen innostuu seuranhakuun täältä. Kivoja miehiähän te ootta.

Mä oon löytänyt seuraa City.fistä aika tarkkaan kymmenen vuotta sitten. Yks sikakomee rauhanturvaaja ja toinen varsinainen unelmien prinssi joka tietysti oli naimisissa. Eikai sitä kaikkee voi aina muistaa kertoa?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
olen saanut pillua ja jopa myös Jatkoajan kautta jota ei nyt ehkä ihan todennäköisimpänä paikkana tuon suhteen pitäisi.

Jotkut saavat pillua missä vaan ja jotkut eivät missään. Kaikki naiset antaa, mutta kaikki ei anna kaikille. Muistan 80-luvulla umpiheteron rokkarikaverini saaneen pillua legendaarisessa homoravintola Gambrinissa tapaamaltaan naiselta. Tosin olihan hänellä ihmissuhteitten solmimisessä meriittinä edellisenä vuonna voitettu rokin Suomen mestaruus

Minusta olisi ainakin gradun ja miksei heppoisen väitöskirjankin arvoinen sosiologinen tutkimuksen aihe, miten paljon Jatkoajan kirjoittajat saavat pillua ja miten saaminen vaikuttaa heidän kirjoitteluunsa. Tutkimusongelmia voisivat olla esimerkiksi, että vaikuttaako saamisen määrä kirjoittelun määrään. Eli esimerkiksi mitä enenmmän vuosien aikana on kirjoittanut, sitä vähemmän on saanut. Tai kirjoittelun laatuun ja tyyliin. Mitä olemattomampaa on ollut saaminen, sitä katkerampia ovat olleet kirjoitukset oman suosikkijoukkueen menetyksestä riippumatta.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
No onhan täällä Jatkoajassa miesenergia valloillaan, en yhtään ihmettele jos joku nainen innostuu seuranhakuun täältä. Kivoja miehiähän te ootta.

Niin ja hei onpa ainakin jotain yhteistä :)

toinen varsinainen unelmien prinssi joka tietysti oli naimisissa. Eikai sitä kaikkee voi aina muistaa kertoa?

Kyllä itsellänikin välillä on todella erikoisia ihmisiä tullut vastaan. Kerran olin ensitreffeillä miehen kanssa joka vei minut autokauppaan. Jokainen voi sitten päätellä tuliko seuraavia treffejä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Näin vanhempana valtiomiehenä on ehtinyt kokeilemaan kaikenlaista ja hei, olen jopa saanut pesää teksti-tv:n senssipalstalta löytyneeltä mimmiltä. Oliko meitä muita?

Aikanaan teksti-tv:n senssipalstaa tai oikeammin YLE:n teksti-tv:n kirjeenvaihtopalstaa 80-luvun lopun ja 90-luvun alussa seuratessani muutamia kirjeitä tuli kirjoitettua, mutta niihin en saanut vastauksen vastausta. Tosin en vongannut pillua tai muutakaan vaan lähinnä ajatustenvaihtoa erilaisten ihmisten kanssa.

90-luvun lopulla tuli sitten aloitettua chattaaminen ja sen myötä silloisen Soneran chatin kautta (huoneen jätän kertomatta) kautta löytyi myös pidempiaikainen seurustelukumppani, jonka kanssa tuli myös harrastettua seksiä säännöllisen epäsäännöllisesti.

Jatkoajan kautta olen myös löytänyt eriasteisia kumppaneita, joiden kanssa on tullut myös sekstailua. Joukossa on myös yksi "pidempiaikainen" suhde. Samaten erään toisen keskustelupalstan kautta olen löytänyt sekalaista seuraa, joista osan kanssa on tullut myös ryhdyttyä sänkyhommiin. Nyt kyseinen palsta on kuitenkin historiaa elämässäni.

Nyt olen sitten useamman vuoden elänyt hyvin rauhallista ja seesteistä elämää hakematta minkään sortin suhteita netin kautta tai muutoinkaan.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös