Vitutusketju

  • 10 572 571
  • 56 150

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa tämä kieltojen, sääntöjen ja määräysten holhous-Suomi. Jokaisesta pikkujutusta pitää raportoida, asioista tulee liian monimutkaisia, menee turhaan aikaa ja rahaa pykäläviidakon läpäisemiseen. Oikeastaan tämä kestovitutus nosti taas päätään kun lukaisin oheisen blogiviestin ja verkkouutisten jutun:
Rotta muusissa | Ajatuspaja Libera
Zyskowicz antoi oikeusasiamiehelle kuvan kuvauskiellosta - - Politiikka - Verkkouutiset

Onneksi vituttaa myös asiantuntijatasolla: Suomi uppoaa tuhansiin lakeihin ja säädöksiin | Yle Uutiset | yle.fi
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Facebookissa nämä salamyhkäiset viestit. Voi jumalauta, ihan oikeasti. Aikuiset ihmiset (ainakin iältään) ja kauheita salaviestejä keskenään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun jotkut nynnyt kutsuvat tyttöystäväänsä tai vaimoaan paremmaksi puoliskoksi. Siis miksi ja miten se muka on parempi? Jossakin tietyssä jutussa varmaankin joo, mutta tuskin suurimmassa osassa olennaisimpia juttuja.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Vituttaa ählämi bussikuski joka vaati perusmaksua bussimatkasta koska heidän laitteensa ei suostunut lukemaan korttiani. Kortti on ladattu 11. päivä eikä sitä ole otettu pois kotelosta kuin ladattaessa ja senkin on aina tehnyt kuljettaja. Sanoin että en ala maksamaan koska minulla on kuitti rahapussissa josta näkyy kortissa oleva pitkä numerosarja ja latauspäivä. "Ei käy kuitti, sinä maksa kaksi euro viisikymmen sentti." Onneksi kone lopulta huoli kortin kun puoli matkaa sitä ihan vain vittuillakseni testailin.

Mitenkähän käy kun mamuja aletaan nyt syytämään poliiseiksi urakalla jotta poliisit ovat läpileikkaus Suomen kansasta. "Sinä varasta nämä dvd:eet ja videopelit. Minä ei usko vaikka sinulla kuitti. Ug minä heittää sinut vankilaan."
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Vitutti, kun piti lähteä juoksulenkille (tyttöystävä pakotti mukaan), vaikka tiesin jo etukäteen, että paskattaa, lihaspullat alkaa närästämään ja lopuksi kivana yllätystäytteenä jalkapohjaan tuli rakko. Tästä syystä ostin sen maantiepyörän, juokseminen on perseestä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
"Hittipajalta" tulee taas "kovan luokan settiä". Jos Tukiaisen siskot joskus saadaan roudattua kontilla toiselle puolelle maapalloa jonnekin pienelle autiolle saarelle, heittäkää nämä Kolehmainen ja Jimi Cee samaan konttiin.

17-vuotias Linda Vink on Suomen uusi pop-kaunotar - Findance.com

Varatkaa joku astia, pussi tms. viereen jos kuuntelette tota. Teitä on varoitettu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa ählämi bussikuski joka vaati perusmaksua bussimatkasta koska heidän laitteensa ei suostunut lukemaan korttiani. Kortti on ladattu 11. päivä eikä sitä ole otettu pois kotelosta kuin ladattaessa ja senkin on aina tehnyt kuljettaja. Sanoin että en ala maksamaan koska minulla on kuitti rahapussissa josta näkyy kortissa oleva pitkä numerosarja ja latauspäivä. "Ei käy kuitti, sinä maksa kaksi euro viisikymmen sentti." Onneksi kone lopulta huoli kortin kun puoli matkaa sitä ihan vain vittuillakseni testailin.

Laitoithan palautetta asiasta bussiyhtiölle? Tuossa voi hyvinkin olla, että perehdytys ei ole mennyt kuskeille perille, joten pienimuotoinen palaute saattaisi korjata asian...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
VÄITÄN ETTÄ KOSKAAN EN OLE KOKENUT VASTAAVAA VITUTUSTA. VOI VITTUSAATANA, PITÄÄ OIKEIN KIRJOITTAA CAPS LOCKILLA KUN NIIN VITUSTI VITUTTAA. ANTEEKSI.

VITTU!

Edit: ja olipa muuten kunniakkaasti #2,700 viesti palstalle, ihan vitun sama vittu.
Edit2: haistakaa oikeasti kaikki paska. Voi jumalauta................
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Laitoithan palautetta asiasta bussiyhtiölle? Tuossa voi hyvinkin olla, että perehdytys ei ole mennyt kuskeille perille, joten pienimuotoinen palaute saattaisi korjata asian...

Jep. Useasti kioskeilla sanovat, että kannattaa pitää kuitti tallessa ainakin ekan kerran kun matkustaa. Eli kuittia näyttämällä pitäisi matkaan päästä.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
VÄITÄN ETTÄ KOSKAAN EN OLE KOKENUT VASTAAVAA VITUTUSTA. VOI VITTUSAATANA, PITÄÄ OIKEIN KIRJOITTAA CAPS LOCKILLA KUN NIIN VITUSTI VITUTTAA. ANTEEKSI.

VITTU!

Ei olis kannattanut kattoo tota Linda Vinkin videota.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei olis kannattanut kattoo tota Linda Vinkin videota.

Ole hiljaa. En pysty nauramaan tässä mielentilassa mukahassutteluille, nyt on tosi kyseessä. Vitutus ei laannu, vaikka vetäisin tuossa juuri parin kilometrin lenkin niin täysillä kuin pystyin. Sydän tekee kipeää, jyskyttää vieläkin.

En tosin tiedä, että johtuuko se massiivisimmasta vitutuksesta ikinä, vai sitten tuosta lenkistä.

Haluan vielä kerran haistattaa paskat teille kaikille ja sitten illan kirjoitteluni on todennäköisesti siinä. Siispä haistakaa paska.
 
Jep. Useasti kioskeilla sanovat, että kannattaa pitää kuitti tallessa ainakin ekan kerran kun matkustaa. Eli kuittia näyttämällä pitäisi matkaan päästä.

Vaan ei ainakaan Helsingissä. Vittupäätarkastaja ei taipunut millään, vaikka pystyin osoittamaan metrossa kuitin, jolla pystyi todistamaan, että kortti on voimassa. Sain sakon, jonka jouduin käydä mitätöimässä asiakaspalvelupisteessä. Tämän tapauksen jälkeen olen heittänyt kuitit roskiin.

Laittais ne portit saatana metroasemille, niin päästäis näistä smurffinturhakkeista eroon. Miehittämättömät bussit olis kans kova.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei tästä vittu pääse yli, vaikka itkin yksin huoneessani peiton alla. Kamalin päivä elämässäni. Nyt tulee uudestaan itku. Voi vittu. Ei pysty. Voimaton olo. Mikään ei innosta enää.

Pala kurkussa koko ajan, taidan jättää katsomatta tuon futismatsin ja menen suoraan nukkumaan. Olen totaalisen romuna.
 

J.Petke

Jäsen
Ei tästä vittu pääse yli, vaikka itkin yksin huoneessani peiton alla. Kamalin päivä elämässäni. Nyt tulee uudestaan itku. Voi vittu. Ei pysty. Voimaton olo. Mikään ei innosta enää.

Avaudu ja kerro palstatovereille mikä vituttaa. Monesti se on ainakin itselläni auttanut, kun saa edes jotain kautta purkaa vitutusta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Avaudu ja kerro palstatovereille mikä vituttaa. Monesti se on ainakin itselläni auttanut, kun saa edes jotain kautta purkaa vitutusta.

Riittääkö, että sanoo, että naispuolinen henkilö on mukana kuviossa. Paskin päivä elämässäni, juuri kun kaikki näytti niin hyvältä. Hirveä tunne, kun ei voi enää itse tehdä käytännössä mitään. Koko maailma vain romahtaa.

Edit: koitan kerätä happea. Sattuu syvälle sydämeen ja niin helvetisti, ettei kukaan voi kuvitella.
E2: avauduin tilanteestani kaverilleni. Häneltä tullut puolittainen vittuilu ei auttanut asiaa. On siinä mulla yks kaveri saatana. Ehkä se ei vaan tajunnut tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
naispuolinen henkilö on mukana kuviossa. Paskin päivä elämässäni, juuri kun kaikki näytti niin hyvältä. Hirveä tunne, kun ei voi enää itse tehdä käytännössä mitään. Koko maailma vain romahtaa.
Niinhän se menee, että jokaisen pojankoltiaisen pitää itse oppia kantapään kautta, että ei keneenkään kannata parisuhdemielessä rakastua. Olet mennyt tekemään perustavaa laatua olevan virheen. Rakastuminen muihin on evoluution tuottama sairaus ja viihdeteollisuuden tuottamaa mielikuvahumpuukia. Alat vaan rakastaa itseäsi, niin et pety. Sillä tavalla tämä maailma toimii ja menestyjät ovat niitä itseään pitkään rakastaneita. Heitä tuommoinen höpötys kokonaan pois. Panna voit, kädestä pitää kiinni ja avioliittoon voit mennä mutta älä nyt sentään muihin rakastu! Eipä sitten enää itketä ja petytä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Riittääkö, että sanoo, että naispuolinen henkilö on mukana kuviossa. Paskin päivä elämässäni, juuri kun kaikki näytti niin hyvältä. Hirveä tunne, kun ei voi enää itse tehdä käytännössä mitään. Koko maailma vain romahtaa.

Edit: koitan kerätä happea. Sattuu syvälle sydämeen ja niin helvetisti, ettei kukaan voi kuvitella.
Tsemppiä. Jotenkin arvasin viestistäsi jo jonkin aikaa sitten, että saattaa olla kyseessä ryppyjä rakkaudessa. Saman ovat kokeneet varmaan suurin osa ihmisistä. Kyllä niistä pääsee yli. Muistan vuoden 2003, kun olin vielä lukiossa. Sain silloin pakit eräältä naishenkilöltä. Olen jo melkein päässyt siitä yli.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Riittääkö, että sanoo, että naispuolinen henkilö on mukana kuviossa. Paskin päivä elämässäni, juuri kun kaikki näytti niin hyvältä. Hirveä tunne, kun ei voi enää itse tehdä käytännössä mitään. Koko maailma vain romahtaa.

Edit: koitan kerätä happea. Sattuu syvälle sydämeen ja niin helvetisti, ettei kukaan voi kuvitella.

Ekat kintaat on aina pahimmat. Kyllä se elämä taas voittaa, vaikka aikansa se ottaa. Tsemppiä sinne kuitenkin!
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laittais ne portit saatana metroasemille, niin päästäis näistä smurffinturhakkeista eroon. Miehittämättömät bussit olis kans kova.

Ihmettelen, miten stadissa ei voida metroissa siirtyä tuohon porttisysteemiin. Lontoo on hyvä esimerkki siitä, miten porttivalvonta toimii. Rauhoittaisi tuota metron meininkiä kummasti. No, rakennetaan se metro sinne Espooseen nyt ensin ja sitten vaikka ne portit.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Jaksamisia myös täältä! Itsellänikin hyvä ystävyys-suhde meni siihen, että aloin enempi tykkäämään ystävästä ja hän ei vain ajatellut samalla tavalla. Tosin, en koskaan vastaustakaan saanut, sillä armeijaan menin. Syyksi en usko silti olevan se, että miksei enään olla väleissä. Mutta aina toki ikä ja elämänvaihe vaikuttaa myös, kuinka raskaasti ottaa asian.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Riittääkö, että sanoo, että naispuolinen henkilö on mukana kuviossa. Paskin päivä elämässäni, juuri kun kaikki näytti niin hyvältä. Hirveä tunne, kun ei voi enää itse tehdä käytännössä mitään. Koko maailma vain romahtaa.

Älä hyvä ihminen. Olet nuori, ehdit kokea elämäsi aikana vielä paljon paskempiakin päiviä. Tsemppiä!

Vituttaa, että parhaat vissyt ovat Hartwallin tekemiä. Kiekkopoliittisista syistähän Hartwallin tuotteita ei oikein sovi ostaa tai nauttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös