Ei monikaan halua, mutta moni silti lukee, mikä on UL:lle pääasia. Itsekin nappasin linkkisi sormet syyhyten heti auki..
Olisi mukava kuulla Siffan mielipide tästä?
Luin tuon kirjoituksen, kun kysyt jostain syystä siihen minun mielipidettäni. Olen SM-liigan kanssa samaa mieltä, että Erkka Westerlund ja Jarmo Kekäläinen ansaitsivat tyhmistä teoistaan rangaistukset. Ei yksikään valmentaja saa heittää pelin aikana suutuspäissään mitään tuomaria kohti eikä yhdelläkään toimitusjohtajalla ole mitään asiaa mennä meuhkaamaan pukukoppien käytäville kenellekään yhtään mitään. Tämä lienee selvää kaikille? Itse en lähtisi nimeämään jutun otsikossa Erkkaa idiootiksi enkä Keklua pelleksi. Se on kuitenkin jutun sivuseikka. Miten näet sinä, K.Pylkkänen, Erkan ja Keklun käyttäytymisen? Näetkö mitään arvosteltavaa Jokeri-kaksikon toiminnassa?
Katsoin saman tien Ruoskan tämän illan pelistä. Odotan myös Ville Peltoselta, Mikael Granlundilta, Markus Kankaanperältä ja Martti Järventieltä parempaa peliä kuin mitä tähän asti on heiltä HIFK-Jokerit sarjassa nähty. Arvostan heidät Suomen kärkipelaajiksi ja odotan sen mukaista panosta myös jäällä. Lisäksi allekirjoitan sen, että nopeaa pystysuunnan jääkiekkoa ja kiekkontrollipelaamista on pystyttävä rytmittämään oikeassa suhteessa. Jokereiden Ruoska kehoittaa pelaavan pitempiä syöttöketjuja, jos mieli voittaa ottelun. Ei minulla ole siihenkään eriävää mielipidettä.
Viimeksi muokattu: