Xbox 360: Jatkoajan AHL 09 liiga

  • 18 993
  • 283

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Katselin tuossa tilastoja ja silmiin pisti hieman outo juttu.

Grizzlellä on livessä liigassa tilastot 9-3-1 eli 13 matsia pelattuna, mutta sitten kun nhlgameristä katsoo niin pelejä on 15 pelattuna?? tilastot siellä 11-3-1. Mikäs tässä on tapahtunut virheellisesti? Onko mennyt 2 matsia niin sanotuista harjoituspeleistä tilastoihin?

Mahdollisesti on jokin virhe tullut turnauksen alussa. Eli olisiko "varaslähtöturnauksesta" laitettu vahingossa muutama peli tämän uuden peleiksi gamerissa nimenomaan? Laittelin grizzlelle viestiä että tarkistaisi tilanteen, niin saadaan ylimääräiset pelit poistettua gamerista. Eli tärkeintä on katsoa pelistä että ketä vastaan ei ole pelattu, mutta on merkattu gameriin.

Nopein homma tietty korjata virheet on napata meikäläisen messenger profiilista.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Pystyyköhän tuolta ONLINELIIGA: poistamaan tuloksen?

Pelattiin nimittäin Amsren kanssa minun johtaessa peliä, mutta minä hyppäsin ekana pois pelistä niin tulos on sinne merkitty 3-0.
Voiko tuloksen poistaa vai pelataanko normipelin kautta toinen ja ainoastaan nhlgamer pätee sarjataulukossa?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Pystyyköhän tuolta ONLINELIIGA: poistamaan tuloksen?

Pelattiin nimittäin Amsren kanssa minun johtaessa peliä, mutta minä hyppäsin ekana pois pelistä niin tulos on sinne merkitty 3-0.
Voiko tuloksen poistaa vai pelataanko normipelin kautta toinen ja ainoastaan nhlgamer pätee sarjataulukossa?


Ei voi poistaa, gamerin taulukko on ainoa ja oikea, eli normipelinä.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Nyt olisi kaupan maalivahti Justin Pogge(73) ja hyökkääjä Jiri Tlusty(78). Torontoon voisi matkata snaipperi, joten pistäkääs ehdotuksia ilmoille.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Koodi:
Team               Syracuse Crunch                    Lowell Devils
Score              1                                  3
Shots              21                                 27
Hits               62                                 19

Eka matsi Grizzlea vastaan oli aika yksipuolista näytöstä. Olin ihan ihmeissäni ku vastustaja ei hakenutkaan koko ajan one-timeria ja keskityin liikaa niiden vapaiden pelaajien ajeluun. Sulla vissiin taklausnappi kateissa?

Koodi:
Team               Lowell Devils                      Syracuse Crunch
Score              2                                  1
Shots              15                                 29
Hits               32                                 79

Toinen matsi olikin sitten jo paljon tasaisempi ja voisin melkein väittää, että onnistuin hallitsemaan ajoittain. Maaleja en osaa tehdä, olen siis suomalainen.

Nyt olisi kaupan maalivahti Justin Pogge(73) ja hyökkääjä Jiri Tlusty(78). Torontoon voisi matkata snaipperi, joten pistäkääs ehdotuksia ilmoille.

Niin taisitki tarjota näitä mulle aiemmin, mut oon tullu siihen tulokseen ettei niillä veskan arvoilla ole juurikaan väliä. Nääki mitä mulla on (68, 69) vetää välistä ihan unelmapelejä ja välistä ihan normipelejä. Niin ja se Filatov on lähes täydellinen snaipperi tälle tasolle joten siitä pitäis saada tosi kova vastine.
 

Grizzle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Karlsson
Joo kiitoksia vaan peleistä!

Eka peli oli suht tasasta vääntöä, mutta jostain mä sain ne pari maalia mitkä sitten ratkaisi voiton Paholaisten suuntaan. Et oikein tainnut ekassa pelissä vielä keretä dumpilla mun pakkien kimppuun, mutta toisessa pelissä olinkin kyllä helisemässä kun laitoit kolmen miehen karvauksen kimppuun. Muutenkin oli kyllä vaikeet pelit kun katkoit pirun hyvin mun syötöt puolustusalueellasi, ei oikein voinut tehdä mitään kuvioita kun joka toinen syöttö jäi vastustajan lapaan.

Tappelurintamalla Mirasty taisi ottaa neljä kertaa kuonoon, mutta muilla jampoilla hoidit pari ottelua kotiin.

Selvittelin jo Peteliuzelle noita kahta ylimäärästä voittoa, eli ne ovat ennen liigan resetointia Rosa55:ta vastaan pelatut pelit, joista otin jo silloin tilastot ylös ja ajattelin että se on yks ja sama lisääkö ne "vanhasta" liigasta. Tottakai jos päätätte että ne pelataan uudestaan, niin ei ole mikään ongelma.

EDIT: Sovittiin Rosa55:n kanssa että pelataan pelit uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt olisi kaupan maalivahti Justin Pogge(73) ja hyökkääjä Jiri Tlusty(78). Torontoon voisi matkata snaipperi, joten pistäkääs ehdotuksia ilmoille.

Pogge kiinnostaa Hartfordissa ja miksei myös Tlusty. Veskoja löytyy Zaba ja Wiikman, molemmat kaupan. Ja myös kenttäpelaajista melkein kaikki on kaupan, tosin mitään huikean kovatasoisia snipereita ei rosterista löydy. Kiinnostaako esim. Greg(?) Moore (taisi olla 71) tai Mark Bell?
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Viimeinkin sitä pääsi liigan pariin! Noh, takkiinhan sitä tuli Rampagelta, mutta heräsi kysymys. Mistä saakaan säädettyä sen sähköpostitilastoinnin raportteja varten mistä tässä ketjussa on puhuttu?

Toinen ilmoitusluontoinen asia on, että Chris Stewart olisi kaupan, vaihdossa hyvään maalivahtiin.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
EDIT: Sovittiin Rosa55:n kanssa että pelataan pelit uudestaan.

Pelit mitätöity.



Blasphemer kirjoitti:
Viimeinkin sitä pääsi liigan pariin! Noh, takkiinhan sitä tuli Rampagelta, mutta heräsi kysymys. Mistä saakaan säädettyä sen sähköpostitilastoinnin raportteja varten mistä tässä ketjussa on puhuttu?

Edelleen sieltä pelin asetukset -> Online asetukset ja siellä jossain oli paikka laittaa sähköpostiosoite. Toinen paikka taisi olla oman player hubin säädöistä, josta sen saa laitettua päälle :)
 
Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Edelleen sieltä pelin asetukset -> Online asetukset ja siellä jossain oli paikka laittaa sähköpostiosoite. Toinen paikka taisi olla oman player hubin säädöistä, josta sen saa laitettua päälle :)

Hienoa, kiitos. Ilmeisesti siitä on aiemminkin täällä puhuttu, mutta tuumasin että on nopeampaa kun joku sen täällä heittäisi, kuin että olisin lähtenyt pläräämään ketjua taaksepäin =)
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Muutama peli illan mittaan tuli pelattua.
Rosa55 vastaan kaks matsia joista voitot lukemin 4-2 ja 4-1. Ensimmäinen oli tiukempi ja viimeinen erä koitui minun eduksi, jonka vein 3-0. Viimeinen maali tosin tyhjiin.

Sitten illan MainEvent Peteliuzta vastaan ;)

Helvetti, että onnistuin pelaamaan ehjän pelin. Puolustus peli oli todella hyvää omalta osaltani ja Pete pelasi myös todella hyvin ja ottelu olisi voinut kääntyä kummalle tahansa, mutta tällä kertaa selviydyin voittajana. Odotellaan jo seuraavaa kohtaamista :)

Kiitos vastustajille!
 

Grizzle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Karlsson
Mulla olisi pari pelaajaa treidattavissa, joten heittäkääs ehdotusta jos näet tarvetta.

LW Fedor Fedorov (KO 73)
D Tyler Eckford (KO 75)
D Matthew Spiller (KO 73)

Puolustukseen tarvittaisiin jalkoja, hyökkäykseen saa tarjota mitä haluaa.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Mulla olisi pari pelaajaa treidattavissa, joten heittäkääs ehdotusta jos näet tarvetta.

LW Fedor Fedorov (KO 73)
D Tyler Eckford (KO 75)
D Matthew Spiller (KO 73)

Puolustukseen tarvittaisiin jalkoja, hyökkäykseen saa tarjota mitä haluaa.

Fedor Fedorov kiinostais, ehdota jotain! :)
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Hitto että tulee sählättyä ton NHLgamerin kanssa. Nyt vetäsin sinne tuloksen väärin: http://nhlgamer.com/?p=match&id=29254 muuten oikein, mutta tulos pitäs olla Syracuse 0 - Rockford 4, ei siis nykyinen 4-4

Korjattu. Huomattiin muuten Oskarin kanssa että eilen ei jostain syystä tullut molempien pelien tuloksia maileihin. Jos näin käy, niin merkatkaa tulos niin kuin se oli ja muut tilastot "perstuntumalta", jos ette satu kaikkia muistamaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vedä lisää niitä one-timereita?
1/23 ja 1/15 ei siinä Syracusen aktiivisen alioimaneliön läpi kauheesti pysty syöttelemään... piti vielä kuitata taklauksista, mutta veit ne neljällä: 156-152

Korjattu. Huomattiin muuten Oskarin kanssa että eilen ei jostain syystä tullut molempien pelien tuloksia maileihin.
Noi meilit tulee joskus kauheeella viiveellä
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
1/23 ja 1/15

Kato sun pitää tähdätä keskelle maalia kun se veska yleensä laittaa perseelleen makoileen. Jos yläpesää hakee niin menee yleensä ohi se laukaus.

E: Niin ja YV:llä kannattee laittaa vaikka ihan normaalia lämäriä viivasta. Mä en oo muistin mukaan tehny yhtään maalia 1vs1-peleissä noilla RB-lämyillä etkä säkään ainakaan mua vastaan tehny yhtään, kovasta yrityksestä huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:

Matsku

Jäsen
Vedä lisää niitä one-timereita?
Jessus.

Kolme tiukkaa peliä tullut pelattua. Kaikista kuokkaan, käteen jäänyt yksi piste. Melkeen kuukauden tauon pitäneenä pikkusen vielä tatsi hakusessa, mutta kyllä se tästä!

Meikäläisen jengissä kaikki sentterit on suht surkeita aloittajia, joten jos on joku hyvä aloittaja kaupan, niin ehotuksia mulle. Pelaajan overallilla ei väliä. Ja multa saa ehotella ketä vaan.
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
E: Niin ja YV:llä kannattee laittaa vaikka ihan normaalia lämäriä viivasta. Mä en oo muistin mukaan tehny yhtään maalia 1vs1-peleissä noilla RB-lämyillä etkä säkään ainakaan mua vastaan tehny yhtään, kovasta yrityksestä huolimatta.

Mikä on muuten RB-lämy? Meikäläisellä ei ole pienintäkään käsitystä..

Jargon on viikonlopun poissa ja pyysi liigaa koskevissa kysymyksissä kääntymään joko meikäläisen tai OskariB:n puoleen.

EDIT: Itse kaipaisin joukkueeseeni AHL-tasolle nopeakinttuista laituria. Ehdotuksia saa laitella, mutta varmuudella ei lähde: Jonathan Matsumoto(ykkössena), Sean Curry(puolustuksen liideri, ohi ei mennä kuin maata pitkin), Lasse Kukkonen(Curryn kiekollinen pakkipari) ja ykkösveska Jean-Sebastian Aubin.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville

Selvennettäköön sulleki et ollaan JiVen kaa samasta tiimistä joten tällänen pieni vittuilu on ihan arkipäivää. Älä revi pelihousujas.

Mikä on muuten RB-lämy? Meikäläisellä ei ole pienintäkään käsitystä..

Vetää tatin alas->rb pohjaan->tatti ylös. Vähän sama juttu kuin slapAssi edellisessä versiossa. Toki sillä erotuksella et ton kaa ei saa oikeastaan ikinä maalia ja jos JiVe sitä yrittää niin kiekon pitäisi tulla rännin kautta vastustajan haltuun. Poikkeuksetta.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutama peli tässä aamutärinöissä. Kaksi voittoa, ja yksi tappio. Tappio tuli Sumppia vastaan, joka on kyllä helvetin hyvä pelaaja. Ei yhtään tilaa tehdä hyökkäysalueella mitään. 1-0 hävisin, vanhanaikaisella taisi tulla voittomaali. Katsotaan jos illalla kännissä intoutuu vielä pelaamaan!
 

Matsku

Jäsen
Eka voitto napattu MetalPerseen Lake Erieltä numeroin 3-0. Kiva peli, joka käänty sit mun eduks parilla tuurimaalilla. Vetoja oli kyl meikäläisellä runsaasti, 37. Kiitoksia!
 
Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Eka voitto napattu MetalPerseen Lake Erieltä numeroin 3-0. Kiva peli, joka käänty sit mun eduks parilla tuurimaalilla. Vetoja oli kyl meikäläisellä runsaasti, 37. Kiitoksia!

Voi piru kun mulla pätkii toi maalinteko ja pahasti. Keskimäärin maaleja saatu aikaan vain niukasti päälle 1 ottelua kohden. Tilasto olisi vielä surkeampi, mikäli Lord Eikan Rochesteria vastaan pelattu rl-kisasta luvuin 4-3 kaiveltu voitto olisi laskuista poissa. Samalla mr. Bacashihua jatkaa epävarmoja otteitaan, vaikkakin tuossa Houston-pelissä mies pelasi kuitenkin kiitettävästi. Maaliero on pudonnut jo melko hyytäviin pakkaslukemiin -18. Nyt ei naksu, ylivoimakin on liigan surkein.

Kiitokset kuitenkin vastustajille, vaikkei useimmissa kamppailuissa Monstereista olekaan vastusta liiemmin ollut =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös