Xbox 360: Jatkoajan AHL 09 liiga

  • 18 890
  • 283
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaiketi sitä pitää tänään illalla tulla jakelemaan muille vähän ilmaisia pisteitä. Pari päivää tässä taukoa ja nyt jos vaikka saisi jotain järkevää tuolla aikaiseksi. Hävettää oma recordi tällä hetkellä. 1 rankkarivoitto ja 12 häviötä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Perdonoolta pari kertaa komeasti turpaan. Aika huikea tasoero, ei mulla paljon sanomista ollut.

Laitoin treidiä menemään vähän joka suuntaan. Käykää kattomassa jos kiinnostaa. Nastyki on tällä sanomalla kaupan.

Kaiketi sitä pitää tänään illalla tulla jakelemaan muille vähän ilmaisia pisteitä. Pari päivää tässä taukoa ja nyt jos vaikka saisi jotain järkevää tuolla aikaiseksi. Hävettää oma recordi tällä hetkellä. 1 rankkarivoitto ja 12 häviötä.

No mulla on kaks voittoa ja 13 tappiota et älä vielä hättäile. Saat kovan vastuksen jumbotaisteluun.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Perdonoolta pari kertaa komeasti turpaan. Aika huikea tasoero, ei mulla paljon sanomista ollut.

Itseasiassa ensimmäistä peliä taisit johtaa kahteen otteeseen, mutta sitten tulos repsahti.
Toinen ottelu oli pelillisestikkin huomattavasti tasaisempi ja taisipa voittomaali syntyä vasta kolmannessa erässä.

Kiitokset peleistä!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Muutama peli taas tuli pelattua ja huikeat kolme voittoa saldona. Ehkä tässä on toivoa vielä. Sen paskan joukkueen farmia vastaan meni yhteys jossain vaiheessa kun pistin vahingossa Pamelan koko tuotannon lataukseen. Taisin johtaa 6-0, mutta mun puolesta Lihis voi merkitä itelleen vaikka 0-4 voiton jottei tule paha mieli.

Tsekatkaa ne treidit. Siinä menee ehkä muutama sekunti kun joko hyväksyy tai hylkää ehdotuksen.

Itseasiassa ensimmäistä peliä taisit johtaa kahteen otteeseen, mutta sitten tulos repsahti.
Toinen ottelu oli pelillisestikkin huomattavasti tasaisempi ja taisipa voittomaali syntyä vasta kolmannessa erässä.

Joo taisin mä johtaa 1-0 ja 2-1, kuitenki peli päättyi jotain 13-2 sun hyväksi. Tais muuten olla suurin tappio mulle ikinä näissä 1vs1 peleissä (*) joten onnittelut siitä! Toinen peli oli tosiaan tasaisempi ja niinhän ne aina on. Oppii vähän toisen kikat ja tietää mitä ne enimmäkseen hakee siellä kentällä.

* = mukaan ei lasketa 08:n slapAss-festejä
 
Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
On se ihme kun ei vaan saa syljettyä kun maksimissaan sen yhen maalin peliä kohden. Köniin tuli taas tänäänkin niin reippaasti että alta pois. Ei oikeestaan jääny mitään sananvaltaa päivän peleissä, poislukien tosin voitto Admiralsia vs.

Pelaajista voisin lyödä kauppalistoille
- Willsie (kok. 72, voimalaituri)
- Cumiskey ( kok. 78, hyökkäävä puolustaja)
- Sertich (kok. 72, pelinrakentaja)
- Bacashihua (kok. 73, mv)

Mahdollisesti saatavilla myös Stewart. Vaihdossa olisi tarkoitus saada liukkaita hyökkääjiä ja yksi mielellään Bacashihuaa parempi mv. Pakkeja en tarvitse. Toki kysyä saa, jos joku alemmista kentistä kiinnostaa, mutta olen kyllä ollut muutoin tyytyväinen ns. duunariosastoon, joten kaupat voivat olla kiven takana sieltäpäin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
On se ihme kun ei vaan saa syljettyä kun maksimissaan sen yhen maalin peliä kohden. Köniin tuli taas tänäänkin niin reippaasti että alta pois. Ei oikeestaan jääny mitään sananvaltaa päivän peleissä, poislukien tosin voitto Admiralsia vs.

Kannattee hakea sitä one-timeria takatolpalle aina kun on vähänki tilaisuus. Noi meidän väliset matsit oli kyllä ihan tasaisia, ainoastaan taklauksissa vein ihan sata-nolla. Tarkalleen 116-41 toisessa matsissa.
 
Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Noi meidän väliset matsit oli kyllä ihan tasaisia, ainoastaan taklauksissa vein ihan sata-nolla. Tarkalleen 116-41 toisessa matsissa.

Mutta missä oli Mirasty? Koitin hakea miestä tansseihin molemmissa matseissa mm. Boulericen kanssa =)
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
kun pistin vahingossa Pamelan koko tuotannon lataukseen. Taisin johtaa 6-0, mutta mun puolesta Lihis voi merkitä itelleen vaikka 0-4 voiton jottei tule paha mieli.
Pamelat lähti lataukseen kun tein 4-0 maalin ;) Se kuuluisa kasetti jne...

Krankea vastaan myös pari matsia. Tiukkaa oli, mutta onnistuin voittamaan molemmat. Toisen jatkoajalla. Kiitoksia.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mutta missä oli Mirasty? Koitin hakea miestä tansseihin molemmissa matseissa mm. Boulericen kanssa =)

Mirasty joutu vaihteeksi kokoonpanon ulkopuolelle. Ajattelin kokeilla tilalle vähän vikkelämpää kaveria vaikka Mirasty on ollut yksi parhaista hyökkääjistä mulla.

Pamelat lähti lataukseen kun tein 4-0 maalin ;) Se kuuluisa kasetti jne...

Eiku niinhän se oliki. Oon kato dominoinu niin selvästi tätä liigaa et unohtuu et sitä välissä jopa häviääki. Niin ja laitoin myös Chasey Laneyt tulemaan sekä boxista loppu paristot (Arcade versio katos).
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Huimat 28 ottelua on tullut jo runkosarjaa pelattua ja varsin hyvältä näyttää San Antonia Rampagen haaveet playoffeista!
Itseasiassa 1v1 peliä en juurikaan ole pelaillut, koska Eashl on niin paljon mukavampi pelimuoto, sitä onkin sitten jauhettu 700 ottelua.
Runkosarja lähti hyvin liikkeelle, mutta sitten iski kaavamaisuus pelaamiseen ja alkoi tökkiä, pakko laittaa muutama tappio puhtaasti myös huonon yhteyden piikkiin!
Tällä hetkellä mennään 14 ottelun voittoputkessa ja peli kulkee.
Daniel Winnik tjsp vaihtui Fedor Fedoroviin ja tyytyväinen ollaan täällä suunnalta hänen panokseen!

Sisäinen pistepörssi TOP 3:
1. Joel Perrault 21+24
2. Alex Bouret 18+25
3. Joakim Lindstrom 13+18
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutama peli. Lacku ja avikka kaatuivat, mutta Rampagea vastaan ei sitten ollutkaan jakoa. 5 ekaa vetoa maaliin identtisillä takatolppamaaleilla. En oo kyllä koskaan nähnyt, että menee noin kovalla prosentilla sisään. Sen jälkeen ei paljon jaksanut enää kiinnostaa, ja loppulukemat 9-0. Valmis.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Muutama peli. Lacku ja avikka kaatuivat, mutta Rampagea vastaan ei sitten ollutkaan jakoa. 5 ekaa vetoa maaliin identtisillä takatolppamaaleilla. En oo kyllä koskaan nähnyt, että menee noin kovalla prosentilla sisään. Sen jälkeen ei paljon jaksanut enää kiinnostaa, ja loppulukemat 9-0. Valmis.

Itseasiassa viidestä ensimmäisestä 2-0 tais olla lörörannari jostain b-pisteen takaa ja 3-0 oli lämäri one sieltä B:n kaarelta kun mokke "yllättäen" makasi kylettäin.

Kiitos, että pelasit kunnialla loppuun!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itseasiassa viidestä ensimmäisestä 2-0 tais olla lörörannari jostain b-pisteen takaa ja 3-0 oli lämäri one sieltä B:n kaarelta kun mokke "yllättäen" makasi kylettäin.

Kiitos, että pelasit kunnialla loppuun!
Aivan, niin olikin. Se toinen oli se ihme roikku moken yli. Pari ilmaistakin maalia kyllä annoin, kun oli tulossa mulle jäähy, niin päästin sut läpi, että ei tulisi jäähyä, ja peli loppuisi nopeammin. Eli ei ihan kunnialla kuitenkaan vedetty loppuun asti, vitutti vaan niin paljon oma paska peli.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs sitten tehdään, jos ottelu katkeaa kesken ? Tuli mailina että olen voittanut ottelun 3-0.
2-1 johdin ennen kuin kaverilta katkesi yhteys ilmeisesti. Mitäs mitäs ?
 

Schadowan

Jäsen
Thegoa vastaan avausmatsi, josta tappio pikeillä 1-2. En tiedä miks lähin pelaamaan koko matsia, kun oli aika paljon muuta hommaa siinä, sen takia kesti noi pelikatkot mun osalta niin kauan, sori siitä. Peli oli perus tahkoomista omalta osaltani, eipä siinä sen kummempaa.
 

Matsku

Jäsen
Mitäs sitten tehdään, jos ottelu katkeaa kesken ? Tuli mailina että olen voittanut ottelun 3-0.
2-1 johdin ennen kuin kaverilta katkesi yhteys ilmeisesti. Mitäs mitäs ?
Mun mielestä noissa kuuluu mennä silleen, että se, joka saa pisteet änärin liigatilastoille saa ne myös NHLGameriin (eli se, jolta ei katkennut yhteys). Just noissa tilanteissa ei ois hirveen reilua alottaa alusta, ainakaan sun kannalta.

Toki voi käyttää myös keskinäistä sovintoa, kuten tehtiin Pardonoon kanssa. Hän johti lopussa 3-2 ja siltä katkes yhteys. Seuraava peli alotettiin hänen 1-0 johdosta ja aikaisempaa peliä ei tilastoitu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä noissa kuuluu mennä silleen, että se, joka saa pisteet änärin liigatilastoille saa ne myös NHLGameriin (eli se, jolta ei katkennut yhteys). Just noissa tilanteissa ei ois hirveen reilua alottaa alusta, ainakaan sun kannalta.

Toki voi käyttää myös keskinäistä sovintoa, kuten tehtiin Pardonoon kanssa. Hän johti lopussa 3-2 ja siltä katkes yhteys. Seuraava peli alotettiin hänen 1-0 johdosta ja aikaisempaa peliä ei tilastoitu.
Selvä. Olisi tosiaan kiva tietää virallinen linja, niin ei tule mitään eripuraa. Onko sellaista ?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Oma peli ollu kahdessa viime pelissä täyttä paskaa, joten uudet tuulet ovat tervetulleita eli treidejä saa ehdotella. Edelleen varmuudella joukkueessa pysyvät: Aubin, Matsumoto, Curry&Kukkonen. Kaikki muut vapaana, saa tarjota.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä noissa kuuluu mennä silleen, että se, joka saa pisteet änärin liigatilastoille saa ne myös NHLGameriin (eli se, jolta ei katkennut yhteys). Just noissa tilanteissa ei ois hirveen reilua alottaa alusta, ainakaan sun kannalta.

Toki voi käyttää myös keskinäistä sovintoa, kuten tehtiin Pardonoon kanssa. Hän johti lopussa 3-2 ja siltä katkes yhteys. Seuraava peli alotettiin hänen 1-0 johdosta ja aikaisempaa peliä ei tilastoitu.

Selvä. Olisi tosiaan kiva tietää virallinen linja, niin ei tule mitään eripuraa. Onko sellaista ?

No mun kanta on että toi Matskun ehdottama tapa olisi reilu molemmille osapuolille. Eli pelaatte uuden matsin lobbyn kautta ja aloitatte sen teikäläisen 1-0 johdossa. Tämän lopputulos sitten gameriin.

Jos vastapuoli ei halua pelata, niin sitten merkkaat itsellesi 3-0 voiton ja laitat ne tilastot mitä tuosta matsista ehti syntyä. Sopikaa kuitenkin keskenänne.

Tuskin tuo kuitenkaan vastapuoleltakaan on ollut tahallinen quittaus jos tilanne oli noin tiukka.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Peteliuzzta nöyryytin tuossa 3-1 luvuin, mutta vieläkään ei ole mailia tullu kyseisestä matsista. Ootko Pete saanu sen mailin, venaillaanko pari päivää vai heitänkö randomilla ne loput tilastot? Sen kuiten muistan ettei alivoimamaaleja tullu yhtään.

sen takia kesti noi pelikatkot mun osalta niin kauan, sori siitä.

Joo ei siin mitään. Näin se välistä on ite kullaki. Meni se peli silti about puolet nopeammin mitä jotku random 1vs1- matsit.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Tulipa otettu Sumpilta kahdesti turpaan, hyvä on kaveri hyökkäämään. Ehdottomasti liigan paskimmat ottelut, ei vaan kiinnosta pelata tuollaista puolustusta vastaan. Maila nousee jatkuvasti ja rähmällään on enemmän kuin laki sallii.
 

Grizzle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Karlsson
Ehdottomasti liigan paskimmat ottelut, ei vaan kiinnosta pelata tuollaista puolustusta vastaan. Maila nousee jatkuvasti ja rähmällään on enemmän kuin laki sallii.
En tiedä onko kukaan muu samaa mieltä, mutta itseäni ainakin pännii aivan suunnattomasti etukäteen käytetty mailannosto. Eli kun kiekko menee esimerkiksi kulmaan ja oma pelaaja on siellä selvästi vastustajaa aikaisemmin, voit olla melkein varma ettet saanutkaa kiekkoa, vaan takaa tuleva pelaaja on nostanut jo mailasi ja suuntaa kohti maalia. Tätä tapahtunut ainakin puolissa pelaamistani peleistä ja aina vaan pännii yhtä paljon.

Tietenkään en kiellä ettenkö itsekin olisi tuota käyttänyt, mutta olen pyrkinyt katsomaan ensiksi miten vastustaja tuota käyttää ja sen mukaan säädellyt omaa käyttöäni. Muutamissa peleissä mailannostoa ei ole käytetty juuri ollenkaan ja kyllä ne pelit, ainakin minulle, ovat olleet niitä parhaimpia.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
En tiedä onko kukaan muu samaa mieltä, mutta itseäni ainakin pännii aivan suunnattomasti etukäteen käytetty mailannosto. Eli kun kiekko menee esimerkiksi kulmaan ja oma pelaaja on siellä selvästi vastustajaa aikaisemmin, voit olla melkein varma ettet saanutkaa kiekkoa, vaan takaa tuleva pelaaja on nostanut jo mailasi ja suuntaa kohti maalia..
Mielestäni kuvaamasi tilanne on niin sanotusti oikea paikka nostaa mailaa. Lähinnä tarkoitin sellaista päätöntä napin hakkaamista, joka on valitettavan tehokasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös