Olit paikalla ja tiedät mitä on tapahtunut? Sinulla on varaa puhua tästä ex-Jokerista tällä tavalla?
Tottakai. Et koskaan pitänyt Hetényistä ja sait vain lisää bensaa liekkeihin baari-episodista. Olet nuori, joten jotain sinullekin voi anteeksi antaa, mutta ennen kuin käytät tuollaisia termejä, ota selvää mitä oikeasti on tapahtunut ja mitä ei. Jos et saa otettua selvää, pidä turpasi kiinni tai tässä tapauksessa jätä näpyttelmättä sitä älypuhelinta tai miniläppäriä.
Minulla ei ollut kunniaa olla paikan päällä kyseisessä atlantalaisessa sporttibaarissa kun Zoltán pisti rähinäksi, mutta minusta ei ole merkittävää syytä olettaa, etteikö Zoltán olisi tarttunut naistarjoilijaa takamuksesta ja huudellut hävyttömyyksiä. Vastavuoroisesti kysyn, pystytkö todistamaan että näin
ei käynyt?
Ei minulla mitään Hetényitä vastaan pelaajana ole, hän osoitti kaudella 2011-12 varsin hyvä kakkosveskari liigaan ja mahtuu tulevaisuudessa minun Jokereihini, jos tarjolla on sopiva rooli (nyt ei ollut), mutta en vain pidä siitä että pelaajia nostetaan jalustalle kansallisuuden, luonteen ynm. epäolennaisuuksien takia, kun samaan aikaan joukkueessa on monta sellaista pelaajaa, jotka eivät saa läheskään ansaitsemaansa arvostusta.
On täysin satavarma että nousen seisomaan ja taputan kun Zoli luistelee Areenan jäälle. Nousin seisomaan ja taputin Vladimir Machuldallekin eräänä syyskyisena iltana kaudella 2003 kun hän ensin kavensi lukemiksi 3-1 ja taputin uudelleen kun hän syötti SaiPan 3-3 tasoituksen. Muistan myös huutaneeni hänen nimeään muun fanikatsomoporukan kanssa.
Pelaajat, jotka ovat Jokeripaitaa arvokkaasti kantaneet ja jääneet kannattajien sydämiin, ansaitsevat arvoisensa vastaanoton.
Ero on, että Machulda voitti Jokereissa mestaruuden yhtenä joukkueen tärkeimmistä pelaajista siinä missä Zoltán oli luukkuveskari, jonka rooli toissa kauden joukkueessa oli marginaalinen. Jos Jokerit joskus mestaruuden voittaa, niin kyllä minäkin lupaan antaa parin kauden ajan aplodit jokaiselle mestarijoukkueen pelaajalle, joka palaa Areenalla vierasjoukkueiden väreissä.
Kyllä Zoltánillekin voi puolestani taputtaa ja huutaa kerran pari "Ria ria Hungaria", jos hän aloittaa maalissa Tapparan vieraillessa Areenalla, mutta toivon hartaasti ettei tällöin koko pelin tunnelmanluonti mene Zoltánin kannustukseksi. Pahoin pelkään, että näin voi käydä.
Katsoin olevani oikeutettu vastaamaan sinulle kun en kirjoittanut viestiäni miniläppärillä (en omista) tai älypuhelimella (en halua omistaa). ;)
Sääli, että tällaisia keskenkasvuisten asiattomia kommentteja pitää täältä lukea, vieläpä "muka-omien" kirjoittamana.
Kun kaltaisesi asiakirjoittaja, joka ei tunnetusti koskaan ole syyllistynyt kulttipelaajien tai huippulahjakkaiden omien kasvattien ajojahtiin, sen sanoo, niin kaipa minä sitten olen keskenkasvuinen väärinkannattaja.
No jos totta puhutaan, niin luulisi sinun parhaiten tietävän, miltä tuntuu kun joskus joku pelaaja vituttaa suuresti eivätkä muut jaa samaa näkemystä.