Zoltán Hetényi - legendaksi synnytään

  • 205 884
  • 413

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Niin se vaan tästäkin symppismiehestä paljastui ihan totaalinen pelle.

Hienosti sössi asiansa kertaheitolla.

Ettet nyt hieman liioittelisi. Suomessakin varmaan joka viikonloppu poliisin putkat pullollaan liikaa alkoholia nauttineita ihmisiä. Ilmeisesti heistäkin on jokainen totaalinen pelle, jonka elämä on nyt täysin menetetty sen takia, että tulipas kännipäissään vähän huudeltua rumia jne. Kyllä on taas siitä kuuluisasta kärpäsestä tehty se härkänen. En usko, että tällä episodilla on mitään merkitystä, jos vaikka haluaisi palata SM-Liigaan pelaamaan. Ihmisiä ovat ne unkarilaiset jääkiekkoilijatkin, jotka tekevät virheitä muiden joukossa.

Eilen hymyilytti Eteläpäädyssä lakana vai kyltti, jossa luki "Free Zolt" tai jotain vastaavaa. :)
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Tappara vahvisti juuri Legendan 2+1 mallisen sopparin. Hienoa nähdä mies taas Sm-liigassa, toivottavasti pääsee tolppien väliin kun porkkanapöksyt vierailevat areenalla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tappara vahvisti juuri Legendan 2+1 mallisen sopparin. Hienoa nähdä mies taas Sm-liigassa, toivottavasti pääsee tolppien väliin kun porkkanapöksyt vierailevat areenalla.

Samaa toivon. Ei ole Zolin otteet unohtunut, eikä legendan leima haalistunut! Toivottavasti saa enemmän pelejä Metsolan takana, kuin Papparassa tällä kaudella kakkosille jaettiin..

Koska Zoli meni meiltä ohi niin uskon, että MV-osastolle on joku selkeä game-plan. Jos palkataan selkeä kakkosveska niin kaverin on syytä olla Sulttaania kovempi.. Muuten ei hyvä heilu.
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Legendan paluu...

En tiedä olenko ainoa, mutta meikäläistä ainakin ketuttaa, että Legendan paluu SM-Liigan karkeloihin tapahtuu muualla kuin Jokereissa.
Kovin mielelläni olisin herran meidän maalin suulla nähnyt.

Noh, oli miten oli, niin hyviä koppeja Zoltanille ja toivottavasti saa kunnolla peliaikaa.
Aplodit lähtee kuitenkin aina kun herra Areenalle saapuu.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ei Jokereilla olisi ollut Hetényille mitään käyttöä. Jokerit tarvitsee uuden ykkösveskarin, Korpisalolle voidaan hyvin antaa näytönpaikka alkukaudesta kakkosena ja jos taso ei riitä, niin kauden aikana löytää kyllä uuden.

Parhaiten rasistireppanan hankinta nokitetaan Tampereen suuntaan hommaamalla Tapparakasvatti Harri Säteri uudeksi ykköseksi.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Parhaiten rasistireppanan hankinta nokitetaan Tampereen suuntaan hommaamalla Tapparakasvatti Harri Säteri uudeksi ykköseksi.
Et jumalauta ala tönimään meidän Sulttaania.

Joku Säteri on persoonana vain kalpea varjo Unkarin ihmeestä, eikä kassarinakaan riittävästi parempi ollakseen mikään "nokitus".

Hienoa, että Zoltanille löytyi töitä hyvässä joukkueessa. Ei harmita, ettei tullut Jokereihin, mutta aion silti taputtaa, kun hänet kuulutetaan aloittavaksi maalivahdiksi Areenalla.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harmittaa, että meni Tapparaan. Sellasta tilannetta ei ole etteikö Sulttaanille olis paikkaa mun Jokereissa. Veskareita voi olla vaikka kuinka moneen lähtöön, mutta on vain yksi Sulttaani.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei Jokereilla olisi ollut Hetényille mitään käyttöä.

Legendoille on aina käyttöä eikä sellaisia ole liikaa joukkueessa. Olisin vaihtanut Kilpeläisen koska vain Legendaan, Sulttaanilla voi joskus tulevaisuudessa voittaa jotain suurta, Kilpeläisellä ei koskaan. Ei Sulttaani vielä ole tietenkään ykkösveskari statuksen mies mutta ei sitä ole Kilpeläinenkään, ei ainakaan mestaruus haaveita kantavassa joukkueessa.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Legendoille on aina käyttöä eikä sellaisia ole liikaa joukkueessa. Olisin vaihtanut Kilpeläisen koska vain Legendaan, Sulttaanilla voi joskus tulevaisuudessa voittaa jotain suurta, Kilpeläisellä ei koskaan. Ei Sulttaani vielä ole tietenkään ykkösveskari statuksen mies mutta ei sitä ole Kilpeläinenkään, ei ainakaan mestaruus haaveita kantavassa joukkueessa.

Tosin aika kaukaa haettua että maalivahti kaksikolla Zoltan ja Korpisalo lähdettäisiin kauteen ja mentäisiin päätyyn asti jos se siis on joukkueen tavoite. Kyllä tämän jokaisen on pakko ymmärtää, siis jos vähänkin lätkästä jotain ymmärtää. Vaikka Kilpeläinen sulikin totaalisesti pudotuspeleissä on Eero tasoltaan ihan eriluokan maalivahti kuin Zoltan. Ei pidä tunteiden johdatella liikaa kun kasataan menestyvää joukkuetta. Onneksi tähän samaan tunteiluun ei ole toimisto lähtenyt. Vaan kyllä sinne näiden monen korpivaellusvuoden jälkeen tarvitaan oikeasti kovaa tekijää maaliin. Enää ei ole varaa odottaa, että raakileista kasvaisi jotain se juna meni jo. Jos siis menestystä halutaan.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Kyllä mua vähän (tai oikeastaan aika paljonkin) harmittaa nähdä Zoli jonkun muun liigajengin nutussa. Olisin koska tahansa ottanut miehen takaisin Jokereihin. Nyt olisi ollut kakkosen tontti avoinna. No Legenda meni Tapparaan ja toivotaan, että mies ryövää Metsolalta ykkösveskarin paikan. Ja täältäkin lähtee aplodit seisaaltaan, kun Zoltan Hartwalin jäälle luistelee!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Melko tasan vuosi sitten olin Jaffalan pihalla saattelemassa Zoltania maailmalle ja nyt hän palaa takaisin tänne, mutta Tapparaan. Ei hyvä, mutta tsemppiä hänelle Nääsvilleen.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Parhaiten rasistireppanan hankinta nokitetaan Tampereen suuntaan hommaamalla Tapparakasvatti Harri Säteri uudeksi ykköseksi.

Yhden kännitöppäilyn voi kyllä mielestäni antaa anteeksi. Itse en osaan nähdä jotain kännispedeilyä oikeasti vakavana asiana. Helvetin noloahan tommoinen käytös on, mutta ei mikään maailmanloppu, jonka johdosta legandaan asemaan noussut pelaaja pitäisi alustaltaan pudottaa. Jääkiekkoilijat nyt tuppaavat samalla tavalla kuin muut ihmiset töppäilemään. Ambulanssitkin ovat vuosien saatossa saanneet kyytiä.

Ainakin minua harmittaa kovasti nähdä Zoltan Tapparan riveissä.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis hetkonen, mikä Jokereilla onkaan sopimustilanne maalivahtien suhteen? Onko Kilpeläisen sopimus siis jo päättynyt vai johtuuko tämä vallitseva vaatimus uuden kassarin hankinnasta Eerolla vihkoon menneiden pudotuspelien takia? Mulla on jotenkin vakaa uskomus, että Kilpeläinen kasvaa vielä muun hyvin säilyneen joukkueenrungon mukana mestarivahdiksi, nämä tällaiset keväät kasvattavat henkistä pääomaa joka nimenomaan petti tänä keväänä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Siis hetkonen, mikä Jokereilla onkaan sopimustilanne maalivahtien suhteen? Onko Kilpeläisen sopimus siis jo päättynyt vai johtuuko tämä vallitseva vaatimus uuden kassarin hankinnasta Eerolla vihkoon menneiden pudotuspelien takia? Mulla on jotenkin vakaa uskomus, että Kilpeläinen kasvaa vielä muun hyvin säilyneen joukkueenrungon mukana mestarivahdiksi, nämä tällaiset keväät kasvattavat henkistä pääomaa joka nimenomaan petti tänä keväänä.

Jos päin helvettiä pelaamisella tulee paremmaksi maalivahdiksi, niin sitten meillä on oikeasti maailman top-5 maalivahti. Sen verran tehokasta tuo treeni oli.

Eli sopimukset on Kilpeläisellä ja Korpisalolla.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Kyllä mua vähän (tai oikeastaan aika paljonkin) harmittaa nähdä Zoli jonkun muun liigajengin nutussa.
Saas nähdä mikä on Eteläpäädyn reaktio, kun Zoltan meni Tapparaan. Tappara taitaa kuitenkin olla IFK:n jälkeen inhotuin organisaatio/joukkue Eteläpäädyn janttereiden keskuudessa. Jos Tampereen joukkueista pelkästään puhutaan ja pitäisi valita suosikki, varmaan 99,9 % Jokeri-faneista valitsisi Ilveksen, mä olen sitten se 0,1 %.

tosin mieluummin mäkin olisin nähnyt hänet Jokereissa, mutta Tappara ei ole läheskään huonoin vaihtoehto. Toivotaan tietysti hyviä pelejä ja pääsee laadukkaseen joukkueeseen.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mulla on jotenkin vakaa uskomus, että Kilpeläinen kasvaa vielä muun hyvin säilyneen joukkueenrungon mukana mestarivahdiksi, nämä tällaiset keväät kasvattavat henkistä pääomaa joka nimenomaan petti tänä keväänä.

Minulla ei tulee mieleeni yhtäkään tapausta, jossa veskari olisi samassa joukkueessa onnistunut voittamaan mestaruuden flopattuaan ensin playoffeissa yhtä pahasti kuin Kilpeläinen tänä keväänä. Ja vielä niin, että floppauskeväänä joukkue olisi ollut yksi suurimmista mestarisuosikeista.

Lähinnä tämän vuoksi en usko Kilpeläisen pystyvän torjumaan Jokereita mestariksi, vaikka mielelläni olen tietenkin väärässä.

Se Kilpeläisestä tässä ketjussa.

Steegil kirjoitti:
Yhden kännitöppäilyn voi kyllä mielestäni antaa anteeksi.

Itse asiassa alkoholilla ei tainnut olla osuutta sovinistisian toilailussa:

Orlando goalie Hetényi arrested in Georgia
None of the warrants made reference to alcohol being involved in the incident.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Parhaiten rasistireppanan hankinta nokitetaan Tampereen suuntaan hommaamalla Tapparakasvatti Harri Säteri uudeksi ykköseksi.
Sääli, että tällaisia keskenkasvuisten asiattomia kommentteja pitää täältä lukea, vieläpä "muka-omien" kirjoittamana. Ilokseni kuitenkin huomaan, että muut pääosin ajattelevat eri lailla asioista.

Zoltanille onnea ja menestystä Tapparassa, on edelleen yksi viime vuosien sykähdyttävimmistä Jokerit-pelaajista!
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eieieiei... Tuhosi sitten tuolla teollaan uransa ja se, että alkoholilla ei ollut vaikusta asiaan niin... Jostain tsekeistä tai muualta keski-Euroopasta sitten uutta sopimusta.

Eikös sen näin pitänyt mennä? Keväällä ihmiset olivat jo paketoimassa Hetenyin uraa jonkun yhden kännitöppäilyn vuoksi. Olin jo silloin eri mieltä asiasta ja arvelinkin, että Suomi saattaa olla varteenotettava vaihtoehto. Ja näin myös kävi.

Onnea Hetenyille uudesta sopimuksesta ja toivottavasti vastuuta tulee Tapparassa. Toki olisi hienoa ollut nähdä mies myös Jokereissa, mutta faktahan se on, että tällä hetkellä ei vaan ole mitään käyttöä.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Saas nähdä mikä on Eteläpäädyn reaktio, kun Zoltan meni Tapparaan. Tappara taitaa kuitenkin olla IFK:n jälkeen inhotuin organisaatio/joukkue Eteläpäädyn janttereiden keskuudessa. Jos Tampereen joukkueista pelkästään puhutaan ja pitäisi valita suosikki, varmaan 99,9 % Jokeri-faneista valitsisi Ilveksen, mä olen sitten se 0,1 %.

Mitä? Tappara on todella HMV-porukka ollut jo monta vuotta, ei herätä sen ihmeempiä fiiliksiä kuin Ilveskään. Toki itsekkin hyppäisin Ipan kelkkaan jos kahdesta pitäisi valita.
ifki ja Kärpät herättää eniten tunteita. Sen jälkeen tulee Blegi ja loput ovat harmaata massaa. Toki vanhemmassa kaartissa Tappara varmaan sytyttää vieläkin.
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Kyllä hieman kirvelee Zolin Tapparaan meno, mutta silti en näkisi Zolilla pelillistä käyttöä meillä. Ei hän ole kovin montaa tasokasta jääkiekko-ottelua urallaan pelannut, joten puhtaasti pelillisesti ajateltuna on hyvä että ei meille tullut. En aio myöskään antaa mitään standing ovationeita miehelle. Omat omina ja vastustajat vastustajina. Tämä on oma periaatteeni, mutta en pidä mitenkään vääränä jos joku on toista mieltä ja haluaa Zoltanille kunniaa tehdä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Harmittava siirto niiltä osin, että Sulttaani oli yksi erittäin harvoista sympaattisista pelaajista. Moni pelaaja vaikuttaa joltain, mutta harva pelaaja vaikuttaa noin aidolta ja iloiselta veijarilta. Toisaalta taas nykyisessä maalivahtitilanteessa Jokerit ei pysty tarjoamaan Sulttaanille kehityksen kannalta parasta pakettia, eikä toisaalta Sulttaani pysty oletettavalla nykytasolla paikkaamaan Jokerien puutteita. Niiltä osin siis perusteltu valinta.

Ja mitä noihin standing ovationeihin tulee, niin itse olen mukana jos miehen debyytti Areenalla sattuu osumaan omaan kalenteriini. Ainakaan itse en siinä tule osoittamaan mitään ylimääräistä kunnioitusta vastustajan miehelle, vaan ensisijaisesti toivotetaan entinen suosikki takaisin. Mies voi lähteä Jokereista, mutta Jokerit ei miehestä.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Mitä? Tappara on todella HMV-porukka ollut jo monta vuotta, ei herätä sen ihmeempiä fiiliksiä kuin Ilveskään.
No joo, lähinnä tarkoitin sitä, että Tappara ei tuntunut yhtään saavaan respectiä tällä kaudella monilta Jokeri-faneilta, vaan puhuttiin pelkästä puolustuspelistä, tuomarilinjan heikkoudesta, Kahvarasta yms. väsyneistä termeistä. Vaikka joukkue oikeasti pelasi ajoittain tosi hyvää kiekkoa.

Mutta se siitä...jotta pysytään edes osin ketjun aiheessa. Metsola suli finaaleissa osittain, joten välttämättä ei niin selkeä ykkösvahdin asema ole kuin vielä jossain vaiheessa kautta näytti. Joten Zoltilla on mahdollisuudet päästä pelaamaan ja näyttämään kohtalaisen hyvät, vaikka lähtökohtaisesti Metsola toki ykkönen on. Olisi kulttuuriteko silti Rautakorvelta peluuttaa Hetenyita Areenalla vieraspelissä Jokereita vastaan!
 

Tuoppi

Jäsen
No joo, lähinnä tarkoitin sitä, että Tappara ei tuntunut yhtään saavaan respectiä tällä kaudella monilta Jokeri-faneilta, vaan puhuttiin pelkästä puolustuspelistä, tuomarilinjan heikkoudesta, Kahvarasta yms. väsyneistä termeistä. Vaikka joukkue oikeasti pelasi ajoittain tosi hyvää kiekkoa.

Paskat pelasi! Silloin kun Rautakorpi häviää niin jääkiekko voittaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös