Vintsukka kirjoitti:
Onko kukaan muu tutustunut uuteen Stop-levyyn? Täytyy sanoa että oli aikamoinen pettymys. Edellinen Laiska, tyhmä ja saamaton ei vakuuttanut mutta oli sillä sentään muutama todella hyväkin biisi (Uudenvuodenpäivä, Tahdon halvan naisen, Rakastunut taas). Tällä uudella ei ole yhtään. Sydänkohtauksia on ihan mukiinmenevä biisi ja sanoitukset toimivat ja Uuvuttaa on ihan naseva kuvaus opiskelijaelämästä, mutta kaiken kaikkiaan todellinen rimanalitus ennen niin loistavalta bändiltä. Vuokralainen iski vielä kovaa mutta sen jälkeen ollaan menty jyrkkää alamäkeä. Ensimmäinen Zen Cafén levy jota en omaan hyllyyn tule ostamaan.
Nyt vasta ehdin tähän levyyn tutustumaan. Zen Cafen kaikki muut levyt löytyy paitsi Laiska, Tyhmä Ja Saamaton ja Stop. Laiska ei iskenyt ollenkaan, mut tää Stop alkaa avautua mitä enemmän kuuntelee.
Muutama eka kuuntelu ei luvannut paljoa, mut nyt täytyy kait käydä hakeen levy hyllyyn. Rakastele Mua, Rysty, Uuvuttaa, Älä Mee, Ja Mulle Nauraa Variksetkin, Lohdutan Sua, siinäpä biisit, jotka toimii kunnolla.
Putron teksteistä olen aina digannut ja Uuvuttaa, Älä Mee, Varis ja Lohdutan Sua biisit valavat uskoani suomalaisen urpon elämään, eli elämä on kurjaa, mutta hauskaa. Vaan suomalainen mies ei luovuta, vaan jatkaa leuka rinnassa kohti uusia nöyryytyksiä..
Lohdutan Sua riimille "Korot lähtee jyrkkään nousuun, vedät lärvit ja kuset housuun" iso plussa!