Yup

  • 21 207
  • 134

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Fanikatsomon motto - Niin sinun kuin minunkin, ajoittain tulee huutaa
Ja löysäpää, typerys on se
joka väittää muuta!

Edit. Löysäpää, ei reikäpää.
Sillä minä
en ole mukava mies, enkä siksi syyttä
huou tätä mykistävää kyynisyyttä
ja kaltaiseni luonne vaatii
vuosikausien harjoituksen,
en ole mukava mies!!
Hyväntahtoisuuteni loppuu tähän!
Painukaa helvettiin!
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Vaikken tuosta uudesta instrumentaaliyyuupeestä innostunutkaan, niin soittavatkohan keikoilla kaikenlaista vanhaa herkkua? Kyllähän me yleisössä voimme sitten hoitaa laulupuolen.

Oikein jo näen itseni yrittämässä sovittaa sanoja Sikamusiikkia -klassikon nopearytmisiin kohtiin, onnistuisi varmaan ketterästi…

”Ja silloin se valtava karju,
suurin kaikista
...sylkee sorkkiinsa...
karjahtaa...
töräyttää torveensa - ja vaatii kuulla
sikamusiikkia!
...hänen sanojensa mukaan 96%
teuraskarjasta
jo valmistautumaan voi käydä
ihmispaholaisen
sortovaltaa vastaan, jos vain
sikamusiikkia
saadaan...takuulla!”
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Seuraava maistiainen tulevalta instrulevyltä on julki. Kyllähän tämä edelleen YUP:lta kuulostaa, oikeinkin hyvin klassiselta sellaiselta, mutta vaikeaa tuosta johtoajatuksesta on vieläkään saada kiinni. Niin kuin joku heiluttelisi Makuunin kilon karkkipussia dieetillä olevan naaman edessä. Tuoksuu ja melkein voi maistaa, mutta jotain puuttuu; karkit läskin suusta ja tästä projektista Martikainen.

edit: muoks

 
Viimeksi muokattu:

Rospuutto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alasarjat
Monille lopettaneille bändeille (ja edelleen tämä on minulle lopettanut bändi) niin löytyy korvaava tai samankaltainen tilalle/rinnalle, mutta en minä löydä mitään vastaavaa 1990-1992, Toppatakkeja ja Toledon terästä ja Homo sapiens levyjen aikaselle menolle.
Joskus oli pitkäkin tauko ettei tullut näitä kuunneltua, kun cd levyt laatikoissa kotipaikalla ja itse jossain toisaalla. Mutta sitten, kun mp3 soittimen jälkeen puhelimeen rupesi mahtumaan musiikkia tuhottomasti niin nämäkin taas löytyy kuuntelusta ja harvoin itse rallattelee mukana, mutta näitä minä rallattelen ja hymyilen edelleen näille nerokkaille sanoituksilla jotka syöpynyt totaalisesti itselle ulkomuistiin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokoonpanon ensimmäinen keikka on Tavastialla 23.8. ja liput tuli tänään myyntiin (Tiketti). En löytänyt mainintoja muista keikoista, mutta Facebook-sivullaan puhuvat kiertueen ensimmäisestä keikasta, joten tulossa on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös