En pysty noille nauramaan kun on niin selvästi suunniteltuja. Jos olisi oikeasti tuntemattomia ihmisiä niin olisi edes hieman huvittavaa.
En pysty noille nauramaan kun on niin selvästi suunniteltuja. Jos olisi oikeasti tuntemattomia ihmisiä niin olisi edes hieman huvittavaa.
Ei muuten muistaakseen ollut edes vaikein biisi, minkä on vetänyt. Mieletön junnu! Näin musiikkiaiheisena jatkona, joku tänne varmaan jo laittanut mutta menkööt kumminkin. Linkki"Master of Puppets" Avery 6 year old Drummer - YouTube Tällainen tuli vastaan putkessa, huikea naskali.
Ei muuten muistaakseen ollut edes vaikein biisi, minkä on vetänyt. Mieletön junnu! Näin musiikkiaiheisena jatkona, joku tänne varmaan jo laittanut mutta menkööt kumminkin. Linkki
No huhhuh. Itselläni myös mennyt ohi ylipäätään koko 360'-videot. Aivan älyttömän siisti juttu! Toivottavasti yleistyy nuo videot jatkossa.Heritage Flight Museum - #360Video - P-51 & F-22 - YouTube
Mennyt itseltä kokonaan ohi tämä, näköjään jo alkuvuodesta YouTube on lisännyt tuen 360° videoille. Vasemman yläkulman kontrolleilla tai hiirellä voi liikuttaa kameraa videon "sisällä". Toimii ilmeisesti vain Chromella?
"Tom Sawyer" Avery Molek, 7 year old Drummer - YouTube Tässä Avery vuotta vanhempana, ei ihan Neil Peart mutta hyvä silti. Mitenkähän pojalta taittuisi La Villa Strangiato, @Lätkäturientti ?
Pelasin YouTuben läpi ja katsoin sekä kuuntelin In Flamesin keikan vuoden 2004 Hammersmithiltä.
In Flames - Live at Hammersmith 2004
Real Life First Person Shooter (Chatroulette version) - YouTube
Liikuttavan upea, hauska ja kaunis kunnianosoitus Doomille ynnä muille klassikkoteoksille. Bravo!
Tuli jälleen eksyttyä tähän videoon, ja puolituntinen hurahti silmissä hujauksessa:
Traditional Finnish Log House Building Process - YouTube
Minä tykkään. Minä kun olen tällainen maaseudun ja entisten aikojen fani. Ai ai, kun olisi itsekin noin näppärä käsistään, ja pykäisi johonkin keskelle korpea tuollaisen mökin.
Crybaby Crosby - YouTube
Cindyn uran huippuhetket. Vastenmielinen vikisijä ja sukeltelija. Voisi nauttia kaikkien arvostusta yli rajojen, jos ei olisi tuollainen vinkuintiaani. Saisi aika monta vuotta pelata täysin herrasmiesmäisesti, että tuosta leimasta eroon pääsee ja tuskin pääsee, kun samantien alkaa kaverin naama ärsyttää tuomarille kitistessä, kun Cindy näyttää enemmän purskahtavan itkuun "fuck you:ta" ympärilleen sopertaen kuin mitään oikeaa asiaa puhuen. Nyt kyseessä on vain taitava pelle, jonka alkukausi on ollut toivotunlainen eli pisteiden valossa vaisumpi.
Vaikka ylläkin mainitaan väärästä ketjusta, niin ei malta kommentoimatta tuota videota, aika hiljaiseksi nimittäin veti. En NHL:ää kauheasti seuraa ja vaikka olen toki kuullut juttua Crosbyn tuittupäisyydestä, niin en olisi voinut koskaan uskoa, että se on tuollaista luokkaa. Huhhuh, kaveri filmaa tökerömmin kuin italialaiset futarit, mutta itse sitten hakkaa mailalla pohkeille ja lyö poikittaista niskaan. Ja mussutukset tuomarille ja uhoamiset haastatteluissa vielä päälle. Olisi kyllä kiva päästä joskus Pittsburghin valmentajan tai GM:n kanssa kaljalle ja pikkutunneilla koittaa saada nämä kaverit avautumaan aiheesta.
Vaikka ylläkin mainitaan väärästä ketjusta, niin ei malta kommentoimatta tuota videota, aika hiljaiseksi nimittäin veti. En NHL:ää kauheasti seuraa ja vaikka olen toki kuullut juttua Crosbyn tuittupäisyydestä, niin en olisi voinut koskaan uskoa, että se on tuollaista luokkaa. Huhhuh, kaveri filmaa tökerömmin kuin italialaiset futarit, mutta itse sitten hakkaa mailalla pohkeille ja lyö poikittaista niskaan. Ja mussutukset tuomarille ja uhoamiset haastatteluissa vielä päälle. Olisi kyllä kiva päästä joskus Pittsburghin valmentajan tai GM:n kanssa kaljalle ja pikkutunneilla koittaa saada nämä kaverit avautumaan aiheesta.
Crybaby Crosby - YouTube
Cindyn uran huippuhetket. Vastenmielinen vikisijä ja sukeltelija. Voisi nauttia kaikkien arvostusta yli rajojen, jos ei olisi tuollainen vinkuintiaani. Saisi aika monta vuotta pelata täysin herrasmiesmäisesti, että tuosta leimasta eroon pääsee ja tuskin pääsee, kun samantien alkaa kaverin naama ärsyttää tuomarille kitistessä, kun Cindy näyttää enemmän purskahtavan itkuun "fuck you:ta" ympärilleen sopertaen kuin mitään oikeaa asiaa puhuen. Nyt kyseessä on vain taitava pelle, jonka alkukausi on ollut toivotunlainen eli pisteiden valossa vaisumpi.
Kuka oli tuo lopun itkevä nainen? Nauroin ääneen sille. "Noku ei ollu tuttu hieroja ja se otti liian kovaa" samalla tihrustaen kyyneliä.Vanha klassikko, eli suomalaisten kootut selitykset 2004 olympialaisista:
Suomalaisten selitykset Ateenan olympialaisissa 2004 - YouTube