The Blues Brothers - Full Concert - 12/31/78 - Winterland (OFFICIAL) - YouTube
Bändihän on "kohtuu" kova... Ja liveä ajalta ennen elokuvaa...
Bändihän on "kohtuu" kova... Ja liveä ajalta ennen elokuvaa...
Aika kätevää. Vaikka itse tämä Marko ei varmaan ole kovin hurja.
Tässä oma suosikki:
https://www.youtube.com/watch?v=lkyR9TAYgjk
Myöhässä, mutta aina kun Mäkisestä on kyse niin pakko on pistää tämä rallipiireissä jo legendaarisen maineen saanut kappale. Sääli että vettä on virrannut jo sen verran joissa ja järvissä että nykyään moni rallikatsoja ei tiedä tätä helmeä tai sitä että miksi tämä on niin "hittiveisu" rallipiireissä.Näin ralliviikonlopun kunniaksi YouTubesta Tommi Mäkisen 1998 MM-voiton varmistuminen, mistä hän kuuli puhelimitse.
Aika hyviä, arvostan!Istuin ulkona ja nautin auringosta, kaivoin Irwinin naftaliinista ja alkoi vähän naurattaa kun tulitte te rakkaat ystävät biiseistä mieleen.
Istuin ulkona ja nautin auringosta, kaivoin Irwinin naftaliinista ja alkoi vähän naurattaa kun tulitte te rakkaat ystävät biiseistä mieleen. Kaikella kunnioituksella tietysti :) Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta käyn katsomassa jos lasiin löytyis jotain terävää.
@Vuokralainen Irwin Goodman - Viuhahdus - YouTube
Kiitos erinomaisen hauskasta listauksesta, @Leelian Lepotuoli ! You go Lellu! :)
Ei kyllä minullekaan ihan aukene mitä @Leelian Lepotuoli tällä biisillä haki. Kiva se on silti kuin muistetaan.
Ei ollut tarkoitus loukata. En tarkoittanut että biisi kertoo sinusta, vaan tulit mieleen. Jostain mitä olet joskus kirjottainut ja kertonut. Kuten tiedetty, mulla on vähän huono huumorintaju, välillä tulee unohdettua et kaikilla ei ole. Anteeksi.
Ei ollut tarkoitus loukata. En tarkoittanut että biisi kertoo sinusta, vaan tulit mieleen. Jostain mitä olet joskus kirjottainut ja kertonut. Kuten tiedetty, mulla on vähän huono huumorintaju, välillä tulee unohdettua et kaikilla ei ole. Anteeksi.
Istuin ulkona ja nautin auringosta, kaivoin Irwinin naftaliinista ja alkoi vähän naurattaa kun tulitte te rakkaat ystävät biiseistä mieleen. Kaikella kunnioituksella tietysti :) Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta käyn katsomassa jos lasiin löytyis jotain terävää.
Yksi Irwinin hienoimmista lauluista on kuitenkin Kusessa ollaan. Mä yritin miettiä, että kenelle jatkoaikalaiselle se olisi sopiva oodi. Ei tullut ketään mieleen, mutta olisko sulla jotain ehdotuksia? Tämä kaveri pitää tietenkin etsiä politiikkaketjuista.
Saattaa olla pikapuoliin Suomessa vähän liiankin ajankohtainen laulu, kun eläkepommi alkaa räjähtää käsiin.
Ihan vieras biisi! Mulla on 7 cd:tä eikä yhdeltäkään löytynyt.