Harmittaa kyllä miehen puolesta, mutta minkäs teet. ”Your best ability is availability”.
Mitään ei voi oikein tällä haavaa laskea Auvitun varaan ensi kauden pakistossa. Todella kiinnostava nähdä, että minkälainen runko siellä alakerrassa tulevaisuudessa nähdään. Toki halvalla lapulla näkisin mielelläni Auvitua vielä täällä pitkään.
Kuvittelisin, että Auvitun tasoisen kundin kanssa jatkosopparit on jo tehty jos ollut halua siihen. Toki Auvitu on voinut itse ilmoittaa, että haluaa katsoa tammi-helmikuulle asti vaihtoehtoja, mutta jos Auvitulla on ollut halua jäädä ja IFKlla halua pitää kaveri, niin eiköhän jatkosta ole jo sovittu. Toki jos Auvitu on itse venyttänyt jatkoneuvotteluita, niin tämä loukkaantuminen voi viedä hänen mahdollisuutensa jatkosopparista.
Se mikä harmittaisi, on nähdä kundi jossain Jypissä ja sitten pelaisikin sen ehjän kauden. Vähän niin kuin Kangasniemi pelaa nyt kummasti ehjää kautta Pelsuissa...
Mutta tiedän faktana, että IFKlla on nyt jo ensi kaudeksi useampi jatkosopimus, joita ei ole vielä julkaistu. Toki tämä nyt ei ole varmasti kenellekkään salaisuus. Itse olen laskeskellut Auvitun tuohon jatkosopparijengiin. Perhe viihtyy kuulemma Helsingissä ja vastuuta tulee kentällä. Mutta katsotaan.
Itse pitäisin. Juurikin case Kangasniemi mielessäni. Kurtti voisi pistää ne tukevat lihakset kuntoon.